- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nemám nic proti zimním gumám, sám je používám. Největší problém však vidím v tom, že hlouka dezénu u osobních vozů má být větší než 4 mm a u nákladních 6 mm.
Myslím, že ti, co tento předpis stanovili, nevědí, kolik je hloubka dezénu u nových pneumatik. 4 mm u osobních vozů jako minimální hloubka dezénu nrní stanovena ani v severských zemích. My musíme být vždy nejlepší na světě. Ti, co tento předpis stanovili a odsouhlasili, mají zřejmě služební vozy a zimní pneumatiky jsou hrazeny z veřejných prostředků.
...tak tam nekde mam zastavit a pockat az se otepli, ci co? Nebo nicit pres den zimni gumy? Prijde mi to nesmyslne, pokud neexistuje alternativa typu 'na pristim exitu musite z dalnice a dal po okreskach'.
Nemám problém stejne na nich jezdím i bez nějaké poblblé značky aspoň z dálnice zmizí ty škodárny a jiná havěť kamiony a jiní
neumím dost dobře posoudit, jak velký vliv jednotlivé pneumatiky na jízdu mají skutečně a do jaké míry jsou za tím zájmy výrobců pneumatik, majitelů pneuservisu a dalších. Ale stále mám dojem, že tím, o kom se v dané souvislosti nehovoří je správce silnic, ten, který má na starost jejich sjízdnost. A chápu i to, ža za mimořádných přírodních podmínek se bezvadná sjízdnost nedá zaručit stoprocentně, nicméně jistá, jasně definovaná odpovědnost by zde měla být. A jestliže je na silnici beznadějná ledovka, potom je lépe dopravu na několik hodin zcela zastavit než se starat o zimní/letní pneu.
kolik asi zaplatili výrobci pneumatik za tohle nařízení odpovědným zákonodárcůmJde přece o bezpečnost.Na zimákách se stane určitě míň nehodKdo jede jako prase toho nezachrání ani gumy s hřebama.Aspoň si helfnou pneuservisy.
Že, já si budu jezdit na letních a vy si jezděte na čem chcete! A když se tak bojíte, tak až pojedu tak to klidně strhněte někam do škarpy aspoň bude na silnici místo Sbohem troubové
Ale, chlapec se nam dostal do problemu? 19:02 (kterak prizpusobit rizeni tomu, ze mam letni na snehu a pritom nezpomalit), 19:04 (kdo co rekl, kdo co nerekl), 19:06 (opet jak na letnich brzdit bezpecne a stejne dlouho a pritom nezpomalit) - tri velmi jednoduche otazky a kupodivu bez reakce, chlapec uz musi jit... Skoda, mohl jsi rict, ze je patek a ze bys mohl byt na pocitaci aspon do osmi...
jak se da na snehu a letnich gumach prizpusobit stavu vozovky tak, aby v brzdne drahy nebyl rozdil mezi autem na letnich a autem na zimnich?
Přesně tak, koukám na satelitu na 5tou rychlost. Při teplotě 3°C na pouze mokré silnici zkoušely brzdnou dráhu u AUDI A8 4x4 na letních a na zimních. Z pohých 80km/h na nulu. Tak u letních to bylo cca 76m a u zimních cca 40. To je dost rozdíl, namalujte si to na chodník před barákem.
doufám ,že tě na silnici nepotkám. Budeš asi velmi hloupý agresivní řidič a těch se fakt bojím
Já taky doufám, že tě nepotkám. Kašpárky nemám rád ikdyž je fakt že se jich nebojím
Hloupost nařídit zimní gumy bez vyjimky i pro důchodce kteří si jedou se svojí Š120 jednou za týden nakoupit do supermarketu.
Tento paragraf je bohužel pouze jediný z dílny ODS který vede občany ČR k samostatnému uvažování.
ale Kocourku, tak to přece není.
Já mám 4x4 a leťáky v zimě jsou ti k prdu, zkus s nima zabrzdit. Tady ani nejde o to že nevyjedeš někam k chalupě. Na této diskuzi se přesně projevila česká ochcávací povaha. Smutné je že takto přemýšlí spousta lidí, jen aby ušetřili pár stovek (tisíc) za zimní pneu, protože se mu přeci nemůže nic stát. Ale vůbec mě to nepřekvapilo, zrovna jako výsledek voleb za poplatky. Zkrátka češi se dají koupit za 30,-Kč = 1,2Eur, tak jak po nich může někdo chtít zimní pneu.
Zda se, ze neumis ridit - jinak bys zvladl se 4x4 v pohode s letnima... By ti tady nekdo rekl:)