Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vyšehradský tunel se na měsíc zavře, místo tramvají budou jezdit i lodě

Prahu čekají problémy v dopravě kvůli uzavření Vyšehradského tunelu, ve kterém se budou opravovat tramvajové koleje. Rekonstrukce začne v pondělí, potrvá měsíc a přinese několik změn tramvajových linek. Náhradní dopravu kolem tunelu zajistí také přívoz po Vltavě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

flopps

Jen houšť

Stále se ptám (sám sebe), zda nebylo rozumnější nejprve dodělat vnější okruh a pak se pustit do tunelu Blanka a zavírat Letnou. Ale asi nebylo, protože páni z ODS a magistrátu vědí lépe. Je mi blivno z tohoto města.

0/0
1.11.2008 9:31

TigerM

Re: Jen houšť

Jste trochu mimo... Vystavbu dalnic v CR financuje stat, to se tyka take vnejsiho okruhu kolem Prahy. Naopak vystavbu vnitrniho mestskeho okruhu stavi mesto Praha ze sveho rozpoctu. Mesto muze si akorat muze stezovat na stat a jeho zdrzovani vystavby obchvatu Prahy.

Mj. si za zdrzni muze stat sam tim, ze navrhuje nesmyslne varianty obchvatu, napr. financne a casove nejnarocnejsi cast stavby pres Suchdol, dalnicnimi tunely a mostem v blizkosti prirodni pamatky Zamky a Drahan, pricemz logictejsi by bylo trasovani pres prum. cast reze bez tunelu a pouze s obycejnym mostem.

0/0
3.11.2008 2:04

obecní slouha z Klacíkova

Naše slavná armáda

Naše slavná armáda si mohla kolem tunelu vyšvihnout most ale to by bylo na profesionální vojsko moc práce...

0/0
31.10.2008 17:14

Bůh Nejvyšší (13)

Zavřít je všechny, až zčernají!

;-D

0/0
31.10.2008 15:22

Hlíína

Problémy potrvají dva roky???

Problemy NEPOTRVAJI dva roky!!! Problemy potrvaji tak dlouho, dokud nebude poradny dalnicni okruh okolo Prahy. Vzhledem k jeho absenci je situace katastrofalni i za beznych podminek. Uzavirky jako Horakova nebo Podolske nabrezi to jen jeste zhorsi. Pokud jsem dobre cetl (v jinem clanku), tak soud zastavil uzemni plan Prahy, takze to bude trvat ani dva, ani pet a mozna ani deset let nez bude okruh stat a nez se dopravni situace zlepsi.

0/0
31.10.2008 14:24

francoa

Budou jezdit i lodě

a až zamrzne Vltava tak tam bude půjčovna bruslí;-D

0/0
31.10.2008 13:48

astrix

Re: Budou jezdit i lodě

Ne, pak udělají z každé strany jeden výtah na Vyšehrad.:-)

0/0
31.10.2008 14:07

PatrikChrz

Re: Budou jezdit i lodě

Vltava už desítky let nezamrzá. Vyjímečně některé zátoky, ale hlavní proud nezamrzá.

0/0
31.10.2008 15:29

javky

Re: Budou jezdit i lodě

Nemáš pravdu. Stačí aby týden pořádně mrzlo (okolo -10 až -15 stupňů) a zamrzne v celé šířce. Naposledy se to stalo v roce 2004. Pravda, led měl dobrou nosnost asi jen 3 dny, než mráz ustoupil, ale procházka po ledě u Národního divadla byla dobrá. ;-) 

0/0
31.10.2008 16:11

doktor_bota

Na uzavírku Milady se hrozně těším.

Občasné zácpy od Letenského náměstí až po Strahovský tunel se stanou pravidelnými.Rv

0/0
31.10.2008 12:32

Oběš_se_na_semaforu_u_ mostu.

Re: Na uzavírku Milady se hrozně těším.

jezdi MHD.

0/0
31.10.2008 14:07

Rebby

Re: Na uzavírku Milady se hrozně těším.

Kudy, kdyz neni kde projet?!

0/0
31.10.2008 17:09

kenx

pročpak

Už měsíc je uzavřena trať tramvajová trať mezi Modřany a Dvorci. Za pár dní se bude slavnostně otevírat po rekonstrukci a pro změnu to zavřou v Podolí. Pročpak to neuděly v ten samý čas a už o prázdninách kdy byla pražská MHD výrazně méně zatížená? O havarijním stavu vyšehradského tunelu se ví už od minulé zimy a stejně tak se vědělo o havarijním stavu tramvajové trati dál do Modřan.

0/0
31.10.2008 11:15

looki25

Re: pročpak

protože to magistrát nepovolil!

0/0
31.10.2008 11:50

kenx

Re: pročpak

V tom případě by se měl magistrát omluvit svým občanům na neschopnost, v čele s panem primátorem !

0/0
31.10.2008 12:23

leather-man

Re: pročpak

a prezidentem, přeci nebudeme troškaři.

0/0
31.10.2008 13:46

Viados

Re: pročpak

Dopravu v Praze řídí k tomu určený radní - relativně čerstvý maturant Radovan Šteiner. Bém si ho tam drží a nevadí mu nedokončené vzdělání, které mu tak vadí u policejního ředitele Červíčka. A současně mu nevadí, jakou paseku to pako Šteiner v pražské dopravě dělá.

0/0
31.10.2008 13:11

roedor

Re: pročpak

vyšehradský tunel měl být zavřený už v létě, ale jelikož byla opět roze*s*raná půlka Prahy, tak to odložili:-/

0/0
31.10.2008 13:27

nemereth

Re: pročpak

Spojit obě uzavírky do jedné by byl IMHO mnohem větší zmatek, než je rozdělit. Teď cestující objedou úsek Výtoň-Vodárna a mohou dál pokračovat tramvají. Kdyby se obě výluky spojily, musely by mezi Podolím a Modřanama jezdit autobusy (po ucpaných silnicích). O prázdninách bylo uzavírek (a zmatků) v Praze i tak dost, proto byla plánovaná výluka v tunelu odložena na později.

0/0
31.10.2008 13:33

hbf

Re: pročpak

Zavřít to celé jnajednou e podle mě nesmysl - nesehnalo by se tolik autobusů, aby to celé nahradily, loďaři by v sezóně nedali k dispozici lodě, neb v turistickém průmyslu jim vydělají víc než v MHD.

Takhle se za tunelem uvězní pár tramvají a náhradní doprava bude jen v nejnutnějším úseku.

0/0
31.10.2008 13:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.