Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dočasným předsedou ODS by mohl být europoslanec Zahradil

O post předsedy ODS stojí podle Práva další zájemce, europoslanec Jan Zahradil. O funkci by se ucházel tehdy, pokud by na prosincovém kongresu proti sobě stály bloky Pavla Béma a Mirka Topolánka a nemohly se dohodnout. Zahradil má prý stejně blízko k Bémovi i Topolánkovi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zoufalec1

kritéria

jako volič ODS si myslím, že by strana neměla účelově měnit kritéria pro volbu předsedy. Jestliže až doposud platilo, že předsedu dělá ten, kdo má největšího pinďoura, ať to platí i nadále. Mirku vydrž

0/0
31.10.2008 21:39

tajnakontrola

Tak to doopravdy ne ......

před par měsíci, v Bratislavě,  seděl se svou velmi malou společností v zahrádce u vedlejšího stolu. S kolegou jsem se bavil německy a tak si myslel, že ho nikdo neslyší, že mu nikdo nerozumí.  ..........  Fakt jsem se pobavil. ;-) 

Takovýho frajírka opravdu  NE. !

0/0
31.10.2008 20:23

godys

Re: Tak to doopravdy ne ......

R^;-)

0/0
31.10.2008 21:55

Sir Humphrey

Re: Tak to doopravdy ne ......

a jakou jsi udělal radost Přemkovi

 ;-D

0/0
1.11.2008 10:48

MudaFuka

Tak to by byla vazne vyhra....

Kovanej Klausovec, kterej za svoji vlezlou servilitu ziskal trafiku v Evropskym parlamentu, kterej se svym profesorem nenavidi.. Dekuju nechci.. Stale me nepresvedcujete, abych misto pravicovyho volice byl volic ODS...

0/0
31.10.2008 11:28

denny2006

Re: Tak to by byla vazne vyhra....

jestli-že dostal někdo v Bruselu "trafiku",tak to je p.Špidla,europoslanci museli projít demokratickými volbami!

0/0
31.10.2008 11:39

Zmuda

Re: Tak to by byla vazne vyhra....

..no,..napsat že post europoslance,který musí projít nominaci a posleze volbami je trafika do které ho někdo protlačil,...to může napsat jenom vůl !!

0/0
31.10.2008 11:50

MudaFuka

Re: Tak to by byla vazne vyhra....

a kdo dava dohromaqdy kandidatky? jak hluboko a do jaky riti musite vlezt aby o vas ODS uvazovala pro kandidatku? jestli nekho date na prvni misto na listku tak pardon ale to je trafika..

0/0
31.10.2008 13:16

mh_ringo

Zahradil by nebyl spatny

to jsem rikal uz po volbe Topolanka pred lety, ze lepsi nez on by byl Zahradil. Po Tosenovskem podle me nejlepsi mozna volba.

0/0
31.10.2008 11:22

cinella

Tak chlapče ZAHRADILE, ty tedy ne!

A to samé platí pro toho neholeného chlápka VOJÍŘE z ústeckého kraje. Ten to dostal příkazem jako toplánkovská záloha, když se začalo ukazovat, že o křeslo předsedy ODS může být bitva. Milý pane, když se chcete ucházet o místo předsedy, měl byste splňovat jistá kriteria. Předně nesmíte vypadat jako Zilvar z chudobince. Oholte se nejdřív a pak zpytujte svědomí. Včera jste do TV pravil, že máte už dávno prgram pro pro ODS 20. století. Tak se probuďte, už je totiž 21. století. To by to s vámi dopadlo! ;-)Rv

0/0
31.10.2008 11:12

dicky75

Re: Tak chlapče ZAHRADILE, ty tedy ne!

Souhlas s připomínkou, že Zilvar z chudobince byl malej kluk  a neměl fousy. Jeho fotr byl zarostlej... :-)

0/0
31.10.2008 12:39

Petr1234

to snad ne

Hlavně né Zahradil, toho nemám rád.

0/0
31.10.2008 11:06

Zmuda

Re: to snad ne

..a jseš volič ODS ?

0/0
31.10.2008 11:11

kocourek96

Dočasným? Nejlépe čestnej. Všechno jiné je nesmsl.

0/0
31.10.2008 10:45

Pravá Míra

nejsou lidi?

že už ODS v nouzi i mouchy lapá? Jsem zvědavý na tu slíbenou analýzu volebního neúspěchu. Když se podíváte na vrcholky ODS, včetně absurdního čestného předsedy, který evidentně škodí státu, pořád mi vychází - při všech výhradách - Topolánek jako jednooký král mezi slepými.. Jestli to členstvu ODS není jasné, potěš nás Bůh pod vládou Paroubka s Kočkou...:-/

0/0
31.10.2008 10:36

Ahaman

No jo, Židáček...

Věřím, že by se tam rád vetřel.:-)

0/0
31.10.2008 10:01

imax

Re: No jo, Židáček...

je na ňákým seznamu, jo?

0/0
31.10.2008 10:34

zoufalec1

máte více kandidátů

a co třeba Melčák nebo Pohanka? Ti se o existenci ODS zasloužili více než Zahradil. A co budou kluci dělat po volbách?

0/0
31.10.2008 9:23

imax

Re: máte více kandidátů

melčák se v klidu vrátí do řad ČSSD, Zlínská organizace, která byla proti jeho vyloučení, ho jistě ráda přijme...co tam máš dál?

0/0
31.10.2008 9:28

zoufalec1

Re: máte více kandidátů

to se nedá vyloučit, jeho význam v politice bude ovšem nulový. Jinak bych vám rád sdělil, že jsem vy a že se mi příliš nelíbí váš sebejistý, rádoby manažérský tón, ( co tam máš dál ) Na co si to človíčku hrajete?

0/0
31.10.2008 9:35

imax

Re: máte více kandidátů

no rozhodně si tady nebudu hrát na vykání, obzvlášť vůči nějakýmu zoufalci....

jestli se ti něco líbí či nelíbí je mi dost jedno....

0/0
31.10.2008 9:49

zoufalec1

Re: máte více kandidátů

Zoufalec to je jen nick, přezdívka, která nic neznamená a nic nedokazuje.  Prostě je to jen slovo, které mě napadlo a tak jsem je použil. Všímám si ale, že je to i jistý indikátor úrovně pisatele, který reaguje na můj příspěvek. 

Primitivnější lidé, prosťáčci s naprostým nedostatkem tvůrčí invence se docela rádi chopí této nabídky a na téma zoufalec napíší, dle svého názoru něco neotřelého, vtipného a svoji údernou myšlenku většinou podpoří pro tyto prosté duše zvlášť vytvořenými smajlíky.

Co s nimi? Některým stačí připomenout,že nick je jen obdobou příjmení,důležité že je co autor píše, jaké jsou jeho názory, znalosti, jakou má úroveň. Nikoliv jeho jméno či přezdívka. Někomu to však nestačí, tam se zdá být další debata luxusem, který si nemohu dovolit. I můj čas má svoji cenu.

 

0/0
31.10.2008 9:58

Disident Dan

Re: máte více kandidátů

Člověče Zoufalče (vy), chtěl bych mít tak študovanou mluvu a uhlazenou stylistiku, ale předně bych chtěl mít tolik volného času jako vy, abych mohl reagovat na každou - jak vy sám soudíte - hloupost v diskusních fórech. Někdy zde zaznívají pěkné tuposti, ale tyhle povýšené komentáře typu - já mám v hlavě víc než ty chudáku, mne opravdu dojímají a připadají mi snad ještě stupidnější, pardon, omlouvám se za anglicismus, pitomější, to je to správné slovo.  

0/0
31.10.2008 10:32

zoufalec1

Re: máte více kandidátů

Milý Disidente nezoufejte, stále ještě můžete mnohé napravit. Zkuste dálkové studium, potom třeba nebudete psát "študovanou" ale napíšete studovanou. A vyvarujete se i dalších pravopisných chyb. S problematikou volného času je to takto: Napsat příspěvěk hloupý, s pravopisnými chybami je z hlediska časové náročnosti dost podobné s napsáním příspěvku poněkud chytřejšího, bez chyb. Se skutečností, že mám v hlavě víc než vy nemohu nic dělat, zkuste výše zmíněné dálkové studium. Pokud jsem to pro vás napsal příliš složitě, nebojte se a klidně se opět ozvěte.

0/0
31.10.2008 19:26

imax

Re: máte více kandidátů

já jsem ale nemluvil o přezdívce...

0/0
31.10.2008 10:39

zoufalec1

Re: máte více kandidátů

toto jste napsal: "no rozhodně si tady nebudu hrát na vykání, obzvlášť vůči nějakýmu zoufalci...."

podle mého názoru se toto vaše prohlášení mé přezdívky "Zoufalec" docela týká. Vám se zdá, že nikoliv?

0/0
31.10.2008 19:30

zoufalec1

Re: máte více kandidátů

A ještě na závěr bych vás soudruhu rád poprosil: Netykejte mi. Chápu, že zvyku z komunistických schůzí kde si všichni tykali se člověk jen těžko zbavuje, nicméně nerezignujte a alespoň to zkoušejte. I vám se může někdy stát, že přijdete mezi slušné lidi.

0/0
31.10.2008 10:00

Petr1234

Re: máte více kandidátů

sorry ale tohle je moc. Proč by nemohl tykat? To jsme tady všichni tak vážení, že když se stydíme za své jméno, tak si necháme vykat?????

0/0
31.10.2008 11:09

zoufalec1

Re: máte více kandidátů

existují elementární společenské normy, které určují, jak se lidé k sobě mají chovat. Jedna z nich nás učí, že v našich poměrech si neznámí lidé vykají, pravidla pro tykání jsou, obávám se, pro vás příliš složitá a proto s nimi nebudu zdržovat. Logiku poslední věty, totiž  "že když se stydíme za své jméno, tak si necháme vykat?????"

jsem, přiznávám se vůbec nepochopil a tak se k ní nebudu vyjadřovat. Ale zase napište, je s vámi legrace

0/0
31.10.2008 19:56

Pravy_Juice

Re: máte více kandidátů

i kdy by jsi se uzoufal, stejně Ti tu budeme tykat dál, milý soudruhu Zoufalče ;-D

0/0
1.11.2008 10:43

Disident Dan

Kott pry uz nepije, treba by to....

Jsem zvedavy, kdy se prihlasi byvaly poslanec Kott, ze uz prestal s chlastem a ze kdyz se k tomu nikdo nema, ze by tedy v zajmu kolektivu se toho rad ujal. Eventualni dalsi volbou je pro mne byvala mistopredsedkyne Benesova. Ta za to taky umela slusne vzit...!  

0/0
31.10.2008 9:18

zachy_26

kohkoliv

jen ne zahradila. je to agorantní machýrek a splhounek,kterej o sobe ma nechutne vysoky mineni a ja ho lidsky nemuzu....

....z cehoz vyplyva ze by ODS mohl vytahnout z krize protoze tyhle typy lidi u volicu vyhravaj a v CSSD jsou to Paroubek a Rath a jak se klukum dari. :-/

Takze je mi to vlastne jedno :-)

0/0
31.10.2008 9:17

Sir Humphrey

to by šlo. Já jsem ale stále pro Tlustýho.

0/0
31.10.2008 9:00

imax

Re: to by šlo. Já jsem ale stále pro Tlustýho.

:-)...Zahradil je, myslím, solidní kompromis pro všechny znepřátelený křídla...Tohle řešení by se mi zamlouvaloR^

0/0
31.10.2008 9:09

briza

Re: to by šlo. Já jsem ale stále pro Tlustýho.

Otazka je co by to udelalo se vztahy v koalici. Kdyz Topolanek sestavoval po volbach na prvni a druhy pokus vladu byl Zahradil jistou dobu kandidatem na ministra zahranici a nakonec to sam vzdal protoze pochopil ze s jeho vztahem k EU ne neprijatelny. Nicmene ja jeho kandidaturu podporuji - kazdy ma dostat prilezitost se znemoznit. R^ Zahradil tomu zatim v zavetri EP unikal.

0/0
31.10.2008 9:17

imax

výborný nápad

R^

0/0
31.10.2008 8:53

briza

Dalsi kaspar

Notoricky eurosaboter predsedou ODS v dobe predsednictvi EU. R^;-D Co na to koalicni partneri?

0/0
31.10.2008 8:51

letajici cestmir

Re: Dalsi kaspar

eu je treba kritizovat neustale a jeji socialisticke tendence je treba sabotovat taky!

0/0
31.10.2008 12:40

sanborn

no konečně

ODS má pár lidí ,kteří mají schopnost a inteligenci je to právě Zahradil a TošenovskýR^

0/0
31.10.2008 8:38

MiroTR

Re: no konečně

Spíš ten Tošenovský. Jako bývalý hejtman je víc v obraze. :-)

0/0
31.10.2008 9:02

Volič ČSSD

Přesedou ODS mohl byt Paroubek.

To je jediny schopny človek v tomto state.R^[>-][>-]R^

0/0
31.10.2008 8:20

miguels

Re: Přesedou ODS mohl byt Paroubek.

Ano souhlasím, mohl by být i ředitelem Zeměkoule!;-D

0/0
31.10.2008 8:25

denny2006

Re: Přesedou ODS mohl byt Paroubek.

když ty palečky a vleječky,tak by bylo vhodnější ještě o stupínek výše,tedy lépe: všehoschopný;-)!

0/0
31.10.2008 8:45

Tondach

Kolik jich ještě najdou ?

Je mi celkem jedno, kdo bude předsedou ODS, zda bude provizorní, nebo trvalý,  není mi vůbec jedno, kdo JE předsedou vlády !

0/0
31.10.2008 8:16

TarasBulba

Další pan Nikdo

0/0
31.10.2008 7:57

Jasanka

Re: Další pan Nikdo

To není až tak pravda. Myslím si, že pan Zahradil je stokrát lepší než Bém a tisíckrát lepší než Topolánek. Myslím, že je to celkem frajer s mladým myšlením a mohl by do ODS přinést ten "svěží vítr". Nezdá se ani jako podvodník, lobbista nebo jiný šmejd. Nevím o žádných jeho aférách. Sice nemám nic ani proti Bémovi, ale kvůli jeho boji za olympiádu v Praze si myslím, že patří do blázince. Pokud ne rovnou do vězení za rozhazování miliard za nic.

0/0
31.10.2008 8:05

HodnejSpartan

Re: Další pan Nikdo

Souhlasím. Pan Zahradil dosáhl ve volbách do Evropského parlamentu jako lídr kandidátky ODS velkého vítězství, ač mu všichni ostatní lídři stran předhazovali, že ODS není dostatečně proevropská. To jen dokazuje, že by funkci předsedy ODS zvládl, dokonce si dovedu představit, že by se proti panu Paroubkovi dokázal v diskuzích lépe hájit, a přitom věcně, slušně a na úrovni. Pan Bém těžko půjde nějak zarputile po krku panu Paroubkovi, když s ním dlouhá léta spolupracoval na magistrátu, a kdo ví, co se tam dělo za špinavosti ze strany obou těchto pánů... Rv

0/0
31.10.2008 8:50

denny2006

Re: Další pan Nikdo

R^ za názor,R^ za Sparťana!

0/0
31.10.2008 8:55

briza

Re: Další pan Nikdo

Otazka je jeslti by toho vitezstvi dosahl i ted. Krom toho Zahradil je takovy ten typ, ktery se doma vzdy bije do prsou jak tu CR jen tak EU neda a kdyz se clovek podiva na pocet jeho vystoupeni v EP  tak nula od nuly pojde. :-/

0/0
31.10.2008 9:06

Reg

Re: Další pan Nikdo

Souhlasím. Konečně po dlouhé době někdo, komu můžu držet palce.

0/0
31.10.2008 8:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.