Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Policie s iDNES.cz „přehrála“ surový útok na důchodce z metra

Už dva měsíce pražští kriminalisté marně pátrají po násilníkovi, který zbil v metru důchodce. Napadený později kvůli zranění zemřel. Vyšetřování se tak vrátilo na samý začátek. Redakce iDNES.cz se pokusila pomoci natočením podrobné rekonstrukce. Podívejte se, jak a kde se tragédie stala.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

verka

kampan na chyceni nasilnika

Nebudu se vyjadrovat k tomu, co je zde napsano - skoda casu. Rv

Po precteni clanku mi behal mraz po zadech. Pri predstave, ze ten nasilnik vychovava dite, zije s zenou, kterou nejspis take obcas propleskne a ze postizeny kluk, ktery ted uz nikoho nema a skoncil na psychiatrii (tam by skoncil i mnohy nepostizeny po tom, cemu musel prihlizet), je mi dost tezko.

V hlave nosim myslenku na realizaci kampane v metru, ktera by obsahovala fakticke udaje o vrahovi a vybidla k prihlaseni svedku incidentu. Jenze vse stoji penize a doma jich velky prebytek nemame a tak cekam (ale zaroven podnikam i dalsi kroky), ze se prihlasi s podobnou myslenkou nebo konkretni pomoci i nekdo dalsi, jak me ujistoval autor clanku MF Dnes. Prosim, zareagujte, protoze ten clovek chodi po svete dal. Diky.8-o

0/0
7.11.2008 22:12

noneno

Podobný hulvát jako Topolánek

Prostě agresora něco naštvalo, tak si vybil zlost na ubožácích.

0/0
3.11.2008 17:15

Oběš_se_na_semaforu_u_ mostu.

Re: Podobný hulvát jako Topolánek

asi ho naštvalo, že mu dědek kopal do kočárku......

0/0
3.11.2008 17:20

Slaine55

Kdo z koho?

Neurvalí blbci jsou jak mezi těmi mladými, tak starými. Co bylo před tím útokem nevím. Ale pokud si o sobě budeme myslet, že jsme mistři světa, ale nedokážem pustit stařešinu sednout... No?! Zkuste je předběhnout a pustit dřív, než začnou kecat. A pokud se jim to nepodaří, tak je můžete alespoň pustit hačnout a při té krásně ztrapnit. Nenechte si kazit náladu. Idiotovi je stejně jedno, že vám je z něj blbě. Ještě mu děláte radost. Nedejte se. Blbci jsou a budou...

0/0
3.11.2008 16:42

doktor_bota

Re: Kdo z koho?

Nesouhlasím. Pokud si na mě někdo otevře hubu, ať si zůstane stát.

0/0
3.11.2008 16:44

Dr.Onufrakova

Konflikt sa stal 16.8.2008

a dedo zomrel v "zařízení následné péče" 18.9.2008. Pricinna suvislost asi budu dekubity alebo zapal pluc, ktore na tej zastavke utrpel.

0/0
3.11.2008 16:42

chenile

a policajta

aby clovek hledal hodinu....  a kdyz nekde nejaky jsou.. delaj ze nevidej a neslysej...  pak se tady resi takovyhle veci

0/0
3.11.2008 16:31

jeli.man

Doktore,

tohle ne... i kdyby byl ten dedula jakkoliv agresivni, tohle je blbost co pises.... tvoje slova o spoluzodpovednosti by mohla mozna platit kdyby mu ji ten kocarkar na miste lupnul, a maximalne jednu... a i to se mi zda velmi mimo misu... ale zakerne ho dohnat o deset stanic metra pozdeji na zastavce autobusu, takze vlastne uplne jinde a tam se mu beze svedku pomstit... to udela jen chudak, to neni zkrat, to je promyslena hnusna pomsta, pomsta na nekom kdo je uplne jina "vahova kategorie"...

0/0
3.11.2008 16:04

doktor_bota

Re: Doktore,

1) Už několikrát jsem napsal, že srazit a dokopat toho důchdce neměl, i kdyby děda udělal cokoliv.

2) O spoluzodpovědnosti hovořím ve stejném smyslu, jako když dtto napíšu o znásilněné holce, která ve tři ráno polonahá pobíhá po cikánském ghettu, tedy nikoliv v trestní, ale praktické rovině.

0/0
3.11.2008 16:07

jeli.man

Re: Doktore,

a to je prave ono.... teda jen o te prakticke rovine.... proste nechci a nemuzu prijmout nazor, ze nekomu vynadat muze znamenat ze me tento pak zabije.... popripade jen zmlati, kdyz to dobre dopadne.... navic kdyz dle vseho nebyl ani v pravu a bylo jen urazeno jeho ego... stejny to je i s tou holkou...

0/0
3.11.2008 16:15

doktor_bota

Re: Doktore,

Nesmí tě zabít, to je jasné. Ale vezmi si ten příklad s holkou - ji taky nikdo nesmí znásilnit, ale asi budeš jinak posuzovat, když se jí to stane v popsaném případě, nebo třeba ve školním kabinetu. To je ta praktická spoluvina.

0/0
3.11.2008 16:36

doktor_bota

Re: Doktore,

A mimochodem, přečti si v článku tu pasáž o předbíhání ve výtahu, jen abys měl korektní informace.

0/0
3.11.2008 16:09

noneno

Re: Doktore,

Probůh, když tedy budeme řešit násilím nějaké předběhnutí, tak nakonec vyhyneme. Zůstanou opravdu jen ti "nejsilnější", ale ti slabší se vyzbrojí bouchačkami, ti nejslabší pak budou páchat teroristické atentáty (včetně zabití sama sebe), což už se někde ve světě děje. Právě pro Vaši bezpečnost a bezpečnost Vašich potomků byste měl uvažovat jinak. Nikdo totiž není tak slabý, aby Vám nemohl zničit celou rodinu.

0/0
3.11.2008 17:19

doktor_bota

Re: Doktore,

Už zase? Já netvrdím, že se měl za předběhnutí takto mstít, jen jsem poukázal na to, že není pravda, že si důchodce hledaný našel poté, co odjeli 10 stanic metra...

0/0
3.11.2008 17:30

Oběš_se_na_semaforu_u_ mostu.

On nějaký svědek vypovídal, že starý pán "útočníkovi"

kopal do kočárku. To bych si také líbit nenachal.

Obecně. Lidé se k sobě v metru chovají jako dobytek. Když je to mezi "normální" populací, nevadí mi to. Každý má šanci se bránit. Ale když vidím jak se lidé chovají ke slepcům nebo matkám s kočárky, tak bych je taky někdy nejraději ukopal. 

0/0
3.11.2008 15:31

Doktor.bota

Re: On nějaký svědek vypovídal, že starý pán "útočníkovi"

matky s kočárkem jsou podle tebe stejná kategorie jako postižení? to se běž fakt oběsit;-D

0/0
3.11.2008 15:52

Oběš_se_na_semaforu_u_ mostu.

Re: On nějaký svědek vypovídal, že starý pán "útočníkovi"

schopnost matky s kočárkem bránit se neurvalým spolucestujícím (např. tobě) je stejná jako u handicepovaných. 

0/0
3.11.2008 16:06

doktor_bota

Re: On nějaký svědek vypovídal, že starý pán "útočníkovi"

IQ toho nebožáka dokresluje i fakt, že si neumí vymyslet vlastní nick.:-/

0/0
3.11.2008 16:39

noneno

Re: On nějaký svědek vypovídal, že starý pán "útočníkovi"

To, že někdo drží rukojeť kočárku, ho neopravňuje k tomu, aby si vymáhal nějaké větší výhody, respekt, ohleduplnost svou vlastní neurvalostí, bezohledností a nebo dokonce i brutalitou. Nemyslím si, že by nějakou maminku si dovolil někdo napdanout s kočárkem v metru plném lidí.

0/0
3.11.2008 17:23

Oběš_se_na_semaforu_u_ mostu.

Re: On nějaký svědek vypovídal, že starý pán "útočníkovi"

Děda chtěl prostě někoho zbuzerovat, tak zbuzeroval maníka co s kočárkem seděl na místě pro invalidy. Kdyby si děda šel sednout o dvě sedačky vedle, mohl žít. Psychopati jsou holt fšude.;-)

0/0
3.11.2008 17:28

doktor_bota

Re: On nějaký svědek vypovídal, že starý pán "útočníkovi"

Myslíš špatně. Nejde o klasické napadení, ale o totální bezohlednost - obvykle bohužel důchodců. Viděl jsem to několikrát. Naposledy minulý týden, kdy se bába drala do tramvaje, aniž by počkala, než mamina s kočárkem vystoupí, a normálně se pokusila kočárek zatlačit zpět dovnitř.

0/0
3.11.2008 19:35

minx

Re: On nějaký svědek vypovídal, že starý pán "útočníkovi"

Ano, takové zkušenosti s důchodci mám bohužel i já. Je mezi nimi mnoho skvělých, moudrých lidí, ale taky bohužel spousta nerudných dědků a bab s minimem tolerance vůči ostatním.

0/0
3.11.2008 19:41

doktor_bota

Re: On nějaký svědek vypovídal, že starý pán "útočníkovi"

Zajímavé je, že ti šílenci snad nemají vůbec pud sebezáchovy. Ještě to chápu u padesátikilové holky s kočárem (i když byla bába asi dost překvapená, když dostala kočárkem ránu jak z děla), ale mě se ve dveřích autobusu (otevřelo se jen jedno křídlo) takhle pokusil "přeprat" dědek, přičemž mám lehce pod dva metry a devadesát kilo... a ještě se rozčiloval, když jsem si ho vzal venku stranou na krátký rozhovor. Samořejmě jen na chvilku, než autobus odjel.;-)

0/0
3.11.2008 19:50

dcman

jsem v šoku

Tady se zastáváte toho zmetka, co toho pána napadl, i kdyby mi říkal důchodce cokoliv, tak mám předci tolik rozumu a slušniosti, abych nad tím mávnul rukou.

Pokud ne, patřím do psychiatrické léčebny.

Ten, kdo napadne starého člověka, nebo ženu není člověk, ale bestie, kterou by měli zavřít do klece.

Tohle je hodně smutný, když pak čtu, že si za to vlastně ten děda mohl sám.

Ti co toto píší nejsou o nic lepší než ten násilník a pachatel.

0/0
3.11.2008 14:43

doktor_bota

Re: jsem v šoku

Potíž je v tom, že neexistuje žádný důkaz, který by vylučoval, že děda bitku nezačal.

0/0
3.11.2008 14:47

_m-

Re: jsem v šoku

Proboha - i kdyby začal  ( to teda musely být rány...) a ten magor ho odstrčil až dědek spadl na zem - tak bylo nutno do něj ještě kopat????????????

0/0
3.11.2008 14:48

doktor_bota

Re: jsem v šoku

Já se ho naprosto nezastávám, jen upozorňuju, že to mohlo být trochu jinak, než je nám prezentováno. Ten retardovaný kluk předběhl agresora ve výtahu - co když mu kopnul do kočárku? Co když pak u toho autobusu chtěl nejdřív ten hledaný proplesknout mladého a děda ho zezadu majzl přes hlavu holí?

0/0
3.11.2008 14:52

_m-

Re: jsem v šoku

To všechno je pravda - i když Downové nebývají takhle aktivní - přesto reakce dospělého normálního muže a otce byla nepřiměřená (a to je velmi slušně řečeno).

0/0
3.11.2008 14:53

doktor_bota

Re: jsem v šoku

S tím souhlasím, opakuju, že i kdyby ho přetáhl děda špacírkou, neměl do něj kopat.

0/0
3.11.2008 14:57

reinkarnace Děda Vševěda

Re: jsem v šoku

ty jsi se tu odkopal jako naprosty idiot :-©

0/0
3.11.2008 14:54

Yaroukh

Re: jsem v šoku

idiot jsi ty, ale ty to dokazuješ dlouhodobě

jsi další důkazem toho, že část populace má problém s pochopením psaného textu

0/0
3.11.2008 15:59

dcman

Re: jsem v šoku

I kdyby si začal, je to nepsaný pravidlo, mlátit důchodce, nebo ženy je čin, za kterej bych dával mnohem přísnější tresty.

Ano provokovat mohl, ale kdyby to byl slušnej člověk, tak vstane a pustí ho, pokud není schopnej toto udělat, tak nepatří na svobodu, ale do blázince, protože příště to klidně může být těhotná žena, nebo dítě, koho napadne.

Když byl schopen tohoto, určitě by byl schopen i něčeho jiíného, horšího.

0/0
3.11.2008 14:49

doktor_bota

Re: jsem v šoku

Viz výše odpověď Madle.

0/0
3.11.2008 14:52

minx

Taky čerstvá příhoda

Naši museli moji malinkou dceru dovézt domů autobusem, přičemž s sebou táhli dvě plný tašky. Dcera v prázdném autobusu usnula dědovi na klíně, načež nastoupili nějací dva normální chodící důchodci a už od dveří na rodiče řvali, ať jim honem ty místa uvolněj, že potřebujou na invalidy.... V pokročilým stupni těhotenství se mi pravidelně stávalo, že mě důchodci odstrkávali na zastávce, aby se dostali první do dveří nebo mě vevnitř málem porazili, jak se řítili na volný místa. Tyhle lidi fakt nesnesu.

0/0
3.11.2008 14:36

_m-

Re: Taky čerstvá příhoda

Jen mezi náma - nebyla jsem u toho - ale moje maminka vypadá na 60 (fakt nekecám, bohužel nejsem po ní), je jí 78 let, chodí vzpřímeně a pomalu, nicméně chodí - ovšem má v tak špatném stavu srdce , že se zastavuje po 10 krocích, a rukama se prostě neudrží.  Musí sedět, zvlášť když cestuje sama, protože jinak hrozí nebezpečí, že upadne a to by byl velký malér.

Takže i když se ti lidé chovali neurvale (znám to, taky jsem byla těhotná...) tak nevíš proč.  Počkej tak 20 let až v tom věku budou rodiče.

0/0
3.11.2008 14:47

minx

Re: Taky čerstvá příhoda

Přečti znovu....byl prázdný! autobus. Naši jsou přehnaně slušní, nikoho starýho by stát nenechali.

0/0
3.11.2008 14:50

_m-

Re: Taky čerstvá příhoda

Jenomže pro maminku jsou ty dva kroky k dalšímu volnému sedadlu velká námaha, chápeš?  Zatím ještě ne, jak pozoruju.

0/0
3.11.2008 14:52

minx

Re: Taky čerstvá příhoda

Aha...tak proti demagogii fakt protiargument nenaleznu. Krom toho, že jiná volná místa byla hned naproti dveřím, čili si spíše zašli cestou na ta obsazená.

0/0
3.11.2008 14:55

minx

Re: Taky čerstvá příhoda

Jo a btw, člověk tak nějak pozná, kdy je ten straší člověk na tom opravdu mizerně (třeba tvoje maminka) a kdy jde o svěžího, normálně dýchajícího a pohybujícího se staršího člověka. A navíc, pokud starší lidé požadují slušnost, měli by se tím sami řídit.

0/0
3.11.2008 14:57

AmirSVK

...

Ty vole ja by som ho zbil ako koňa, dokopal ako besného psa keby som videl, že bije toho starého dedka. Vrah jedne odporný na starého človeka s mentálne narušeným synom si trúfne

0/0
3.11.2008 14:35

Pan Navratil

Kamerový systém ještě nebyl v chodu?

Která p a to asi tak montovala, že k   a po otevření stanice není zas nej kamerovej systém v chodu????;-€;-€;-€;-€;-€

0/0
3.11.2008 14:32

reinkarnace Děda Vševěda

je mi z toho na bliti

:-© lidi jsou neuveritelny svine. Pred par dny byl jeden cucak nastvanej, ze me nemuze na 80km predjet, protoze jedu "pouze" 80 a ne 130 jako on. Pul kilometru me problikaval a potom me, kdyz se pravy pruh uvolnil, predjel zprava a v 80km rychlosti do me naplno najel, ze jsem mel co delat aby me nesundal ze silnice!....uprime rikam, ze uz je mi z lidi v praze na BLITI :-© doufam, ze jinde v CR je to lepsi, ale iluze si nedelam. Je to tu samej agresivni parchant.:-©

0/0
3.11.2008 14:24

doktor_bota

Re: je mi z toho na bliti

Pokud jsi mu mohl uhnout a neudělal to, jsi ovšem agresivní parchant ty...

0/0
3.11.2008 14:28

killy

No, jestli jely oba pruhy souběžně stejně kolem 80...

..tak je agresivní parchant ON !

0/0
3.11.2008 14:41

reinkarnace Děda Vševěda

Re: je mi z toho na bliti

jak je videt, moje obava nebyla licha. Koncentrace blbcu je v tomto narode primo neuveritelna :-/

0/0
3.11.2008 14:54

cejkis

A že tajkových šmejdů tu chodí....

..:-©

0/0
3.11.2008 14:19

letajici cestmir

zname duchodce

buhvi, jak to bylo.

0/0
3.11.2008 14:01

DAK_DAK

Re: zname duchodce

Jasně. Zmlátil se sám... I kdyby mu ten důchodce nadával jak chtěl, měl mu odpovědět stejně a myslet si svý. Kdo mlátí starý lidi a ženský je u mě hajzl, kterej zaslouží stejnej osud a věřím, že vzhledem ke své agresivní povaze se ho dříve, či později i dočká. 

0/0
3.11.2008 14:17

letajici cestmir

Re: zname duchodce

no praveze ja mam zkusenost tu, ze kdybych nevystoupil, tak by me a moji tehotnou zenu duchodec s klidem napadnul. Tim nechci obhajovat jednani typka z metra, ale tezko rict, jak to bylo, nebyli jsme tam ani jeden

0/0
3.11.2008 14:20

doktor_bota

Re: zname duchodce

Jenže ten děda ho nenapadnul. Byl agresivní, to ano, ale jen verbálně. Kopat do někoho jen proto, že byl drzý, je prostě nepřijatelné.

0/0
3.11.2008 14:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.