Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nechceš radar USA? Budeš mít ruský

Celá debata o radaru se dá přeložit do jednoduché otázky: ke kterému mocenskému uskupení chce Česká republika patřit? Pošetilci, nezodpovědní pacifisté a lidi spřažení s Ruskem řeknou: k žádnému mocenskému uskupení patřit nechceme. Tato odpověď nám nezaručuje bezpečí, ale Rusům zaručuje, že se jednoho dne dočkají návratu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jack_rupnick

,

chce to radary dva. jeden ruský a jeden americký. a byl by klid ;-)

0/0
10.11.2008 16:32

JÚLINEK.ŠÍŠAL.

Re: ,

jsi na čížky příliš naročný ... stačil by jeden s dvojí obsluhou  ... amíci by tvořily personál ...a rusáci jim veleli ....;-D;-D;-D

0/0
10.11.2008 19:23

Pilát

vy v Cesku

delate to dobre kdyz nenavidite Rusaky  ;-)

 

0/0
10.11.2008 15:41

JÚLINEK.ŠÍŠAL.

Re: vy v Cesku

Růžo, nelži zase ... vždyť čížci tě milují ... i s kamilem ...

0/0
10.11.2008 16:28

honzajaka

jste ty Rusy s radarem snad viděl nebo co?

0/0
10.11.2008 13:27

Blahoslavení, budiž Oráj

USA NEBO SMRT !!!!!!!!

tvz. komentátor se zasekl někde v 90.létech, kdybych mu tyhle žvásty baštil i s udicí, nevím, proč je mi neustále vnucováno, že pokud tady nebude radar, tak tady budou rusáci, ti přece nepotřebují vojsko, jim stačí ropa, plyn a dolárky, aby si nás koupili,

PS: pane komentátore, doufám, že chodíte pěšky a cestujete maximálně vlakem,  protože pokud ne, podporujete tím přímo rusáky a jejich velmocenské ambice...

0/0
6.11.2008 18:52

rusky_medved

Dekujeme vam!

Dekujeme vam za to, ze davate nam legalni duvod zniceni vaseho statu z mapy sveta. Bohuzel, neudelali jsme to po druhe svetove valce, ale historie ma vlastnost opakovat se.  

0/0
3.11.2008 20:17

denny2006

Re: Dekujeme vam!

souhlasím s autorem článku,přesné a výstižné,iritující naivní hlupáčky a soc.dem.populistyR^!

0/0
3.11.2008 20:42

honzajaka

Re: Dekujeme vam!

nepsal jste to snad vy? Je to přesně váš styl takový patos, snad si proboha nemyslíte, že bude USA na nás záležet, proč proboha?

0/0
10.11.2008 12:41

denny2006

Re: Dekujeme vam!

ne,nenapsal,Bohu-žel,takto věcně a zrozumitelně,bez zbytečného patosu a levné demagogie to jistě dráždí a uvádí k nepříčetnosti antiami odpůrce,takhle bych to napsat nedokázal,ale ty nedokážeš ani takto věcně srozumitelný text správně vyhodnotit a svůj názor popřípadě pozměnit,nebyla by to žádná ostuda,nikdo přece není dokonalý:-)!

0/0
10.11.2008 14:09

rusky_medved

Zaplatite jste nam za vasi tanki v Rusku v 1941-1945!!!!

Bratri cesi, jste mluvili ze ten radar neni proti Ruska, ale proti pouze Irana...;-(

MrzákiRv!!!

0/0
3.11.2008 20:15

perpartes

ŠTAJgRVALD senilní.

Já jsem zastáncem radaru,jsem si jistý,že to je nutný krok.

On tomu všemu dělá medvědí službu,pitomec.

0/0
1.11.2008 23:36

Blahoslavení, budiž Oráj

Re: ŠTAJgRVALD senilní.

naprostý souhlas, jako odpůrce radaru chci, aby tito komenátoři stále více psali, autor píše jak bolševik do rudého práva před rokem 89 a je svými blafy na toto téma už celkem trapný; jeho heslo asi zní: USA   NEBO SMRT !!!!!

0/0
2.11.2008 19:48

rusky_medved

Re: ŠTAJgRVALD senilní.

Ty jsi dibile!!! Bolseviki uz neexistovali v roce 1989, posledni byli zniceny Stalinem v roce 1937. Preferujes bydlit v svete pohadkovych elfu a nemet zadneho predstaveni o svych vlastnich dejnach. To je samozrejme tvoje vlastni pravo, ale ty jsi blbec!

0/0
3.11.2008 20:24

Blahoslavení, budiž Oráj

Re: ŠTAJgRVALD senilní.

bohužel, vůl jste vy, protože ten, kdo věří, že nás protiraketová obrana či ochrana ochrání před tzv. raketami je velký naivka, je to krásný sci-fi sen o tom, že  "protiraketa" sestřelí letící raketu... star wars jsou mnohem reálnější

PS: co když írán vypálí třeba dvacet raket, když v polsku jich má být jen deset? asi zvýšíme výkon radaru - temelín možná bude dostavěn.....jó, když se ptali rakeťáka, zda to funguje, tak odpověděl, že o tom to není....

0/0
6.11.2008 18:47

FoDa

Super snůška demagogie !!!

Odpůrci radaru můžou být pouze: ....pošetilci, nezodpovědní pacifisté a lidi spřažení s Ruskem.

Pokud nebudeme mít radar USA, budeme prostě muset mít radar ruský a představte si, dokonce to automaticky  znamená, že nás Rusko dříve nebo později ovládne.

Bu, bu, bu, neskutečné !! :-©

Jinak mě úplně dostalo, jak nám Američané darovali těch pár neskutečně směšných  dolarů na vědecký výzkum.

0/0
1.11.2008 23:30

Blahoslavení, budiž Oráj

Re: Super snůška demagogie !!!

to chci vidět, kdy nás rusáci ovládnou, udělaj to prachama, ropou a plynem, radar nám ochranu nezajistí, pokud ano, řeknětemi jak; k těm rusákům - ti by si měli hlídat sibiř, která bude dříve či později ovládnuta čínskými rákosníky no a čína preventivně je bude chránit; stejně skončí i usa, pokud se masivně nezvedne bílá populace, nebo budou mít problémy s latinos, kteří za pár desítek let převládnou - viz kosovo - po roce 45 pár kosovanů, 90 - většina...... demografie a úbytek bílých obyvatel - to je hrozba a ně nějací schlastaní rusáci...

0/0
2.11.2008 19:53

zostera

souhlas

Pod tento článek se podepisuju.

0/0
1.11.2008 1:22

JÚLINEK.ŠÍŠAL.

souzi a soušky křováci a křovandy,

tak jsem sly3el, 6e jste se nechali uplatit ... ne 30Kč, býbrž jen o chlup víc než korunou ... no nevím, nevím - $600,000, to je zhruba $0,50 na čížka, při dnešní devalvaci emeryckého dolaru ...to jen 9 emeryckých bank dostalo od státu odměnu $126B ... čili zhruba $400 na amíka  ...;-D

0/0
31.10.2008 16:01

horduch

Re: souzi a soušky křováci a křovandy,

chci tady am. základnu bez jakých koliv úplatků ,ale to jistá vysraná skupina lidí nikdy nepochopí

0/0
1.11.2008 7:06

rusky_medved

Re: souzi a soušky křováci a křovandy,

Ne-ne-ne!!! Musis potrebovat poplatek jako normalni civilizovana prostitutka!

0/0
3.11.2008 20:30

oig

komedie

myslím že debata o tom jestli radar bude nebo nebude je jen taková komedie pro lidi...mám známýho v gts-novera a ti mají milionovou zakázku v brdech kde už připravují ústředny pro amíky....

0/0
31.10.2008 10:54

Fidel Castro v plne sile

Re: komedie

porcují medvěda co ještě běhá po lese:-)

0/0
31.10.2008 15:03

vdanicek

Kde je Vam mozne dat karmu pane Staigerwalde?

Problem je ponekud slozitejsi, ale v zasade mate pravdu. Asi tak - konecne rozumny naze v ceske kotline.

[>-]R^

0/0
31.10.2008 10:46

Pan Navratil

-

Bilaterální vnímání světa je tak pohodlné, že?

0/0
31.10.2008 10:58

Cislo 2

Re: -

V devadesátých letech lidé v Evropě nabyli dojmu, že bilaterární svět končí. Sice Rusko na politické úrovni opustilo konforntaci s USA a přešlo do jakési spolupráce-nespolupráce, ale vojenská doktrína zůstává stejná. Kupodivu pro ruskou generalitu zůstává nepřítel č.1 NATO.

Citace: "Náčelník generálního štábu ruské armády Jurij Balujevskij v roce 2006 řekl, že rozšiřování americké ekonomické, politické a vojenské přítomnosti v tradičně ruských oblastech vlivu se stalo největším ohrožením národní bezpečnosti Ruska. Rusko podle něho nyní čelí větším vojenským hrozbám než v dobách studené války, a proto potřebuje novou vojenskou doktrínu."

Následně Putin schválil 190 mld pro modernizaci armády a zbraňových sytémů.

 

0/0
31.10.2008 11:12

Cislo 2

Re: -

PS. Tradiční oblasti ruského vlivu je považováno území bývalých členů Varšavské smlouvy, aby nedošlo k mýlce, že jen Gruzie.

0/0
31.10.2008 11:14

Pan Navratil

Re: -

To je celkem logické a nevím, co vás na tom udivuje.

Amíkům taky vadí ruské instalace na Kubě.

0/0
31.10.2008 13:44

wiki5.5

Re: -

me udivuje co pada z te koule na vasem tele. Vy to tam mate asi jenom proto, aby vam neprselo do krku, co?

0/0
31.10.2008 14:27

Pan Navratil

Re: -

Umíte napsat něco k věci, nebo se zmůžete jenom na obecné žvásty?

0/0
31.10.2008 14:56

wiki5.5

Re: -

s prihlednutim k tomu co plodite vy, tak ja pisu hodne k veci

0/0
31.10.2008 16:23

Pan Navratil

Re: -

Slabé, Mlho, slabé.;-D;-D;-D

0/0
3.11.2008 1:14

sir Nigel Irving

Re: -

Jak můžou USA zabránit tomu, aby si Rusko udělalo na Kubě nebo ve Venezuele základnu? Že by CIA založila kubánskou pobočku Ne základnám? :-)

0/0
31.10.2008 14:53

Pan Navratil

Re: -

Ještě jste asi neslyšel o Kubánské krizi, že?

0/0
31.10.2008 14:58

habit

Re: -

;-D... soudruzi kubánci a venezuelánci dobře vědí kdo je přítel a kdo nepřítel... tak se mává, tak se hrozí....

0/0
31.10.2008 14:58

rusky_medved

Re: -

A TI vadi treti svetova valka?

0/0
3.11.2008 20:31

sir Nigel Irving

Re: -

Bilaterální vnímání světa je zcela zákonitým následkem toho, že se stalo modním předvádět své rádoby pokrokové protizápadní, zúženě protiamerické postoje. Tím se bilaterálnost vytváří zcela přirozenou cestou. Není nijak jisté jestli ve skutečnosti je Rusko vysloveně protizápadní nebo protiamerické, ale pokud se tak začně vyhraněně chovat a předvádět, tak se jím prostě stane bez ohledu na to jestli na to má nebo nemá. Výsledkem pak bude, že se významná část planety bude muset rozhodnout, na které straně stojí - zda na té Západní nebo na té Protizápadní.

Na kterou půjdeš ty nevím, já už vybráno mám.

0/0
31.10.2008 14:52

Pan Navratil

Re: -

I v době vrcholu studené války existovaly neutrální státy.

Přeji vám šťastnou cestu předem.

0/0
31.10.2008 14:57

habit

Re: -

... jejichž neutralita byla dána bezvýznamností nebo polohou - bohužel naše zeměpisná poloha z nás dělá velmi nejistého adepta neutrality...

p.s. nejsi náhodou Svěrákův tatínek - ten prý měl stejně srandovní názory (Obecná škola)....;-D

0/0
31.10.2008 15:03

Pan Navratil

Re: -

Naše zeměpisná poloha z nás nedělá vůbec nic. S dnešními technologiemi.

0/0
31.10.2008 15:46

rusky_medved

Re: -

To nezalezi pouze na zemepisne poloze. Vas stat v svem zivote NIKDY sam o sobe z vas nedelal nic. Jste muzete pouze podporit nekoho velkemu v valce proti jineho velkeho. Tak bylo v propade Hitlera, tak JE v propade Spojenych Statu.

0/0
3.11.2008 20:34

rusky_medved

Re: Kde je Vam mozne dat karmu pane Staigerwalde?

Na miste Ceska bude jedna velka základová jáma a nic jineho.

0/0
3.11.2008 20:35

pinguone

...

USA nedbaly námytek ŘímaAndreotti dodal, že Itálie s náletem nesouhlasila. „Craxi informoval, že Řím, nedá souhlas s využitím svého vzdušného prostoru k útoku na Tripolis, ale Spojené státy použili jako základny Lampedusu. Washington použil základnu na Lampeduse proti vůli italské vlády.“

0/0
30.10.2008 20:27

Feo

Je nejvyšší čas

, aby zase došlo k nějaké změně režimu, protože Khodl, zvyklý na pravidelnou objměnu režimních kabátů zdá se býti jjiž trochu "obnošený", protože jeho bláboly už ztrácejí glanc, pokud ho kdy měly!

Mladá Fronta přitom patřila mezi čtivé noviny. S Komárem (navíc exhibujícím v TV) a Khodlem jsou ty časy již dávno pryč.

0/0
30.10.2008 15:56

sageorg

Na zdarovje!

Nam nužno osvobodiť ot imperialističeskovo radara!Prijechajtě v našu (Y) !

0/0
30.10.2008 14:27

Bouše

Re: Na zdarovje!

Děrmovuju (Y). :-)

0/0
31.10.2008 7:42

Kanadan

Re: Na zdarovje!

Sam ty dermo!

0/0
10.11.2008 15:37

Pan Navratil

http://www.blisty.cz/art/37682.html

Kájo, Kájo, je to nějaký moc průhledný, čéče.

0/0
30.10.2008 14:12

suchar

Re: http://www.blisty.cz/art/37682.html

no to je ale článek:-©

0/0
30.10.2008 18:25

Pan Navratil

Re: http://www.blisty.cz/art/37682.html

suchare...;-D

0/0
31.10.2008 10:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.