Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Drama v Opelu: Honička s policií, dvě nehody a čtyři mrtví

Královéhradečtí kriminalisté popsali události, které předcházely pondělní tragédii v Hradci Králové. Vůz, ve kterém přišli o život čtyři lidé, nejprve hlídky neúspěšně pronásledovaly, poté havaroval ve Smiřicích a nakonec po několika hodinách skončil jízdu nárazem do stromu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

moje.pripominka

Žádná škoda

Boží mlejny melou... pomalu ale jistě. Žádná škoda parchanta Cenknerovýho!Rv

0/0
3.11.2008 0:59

Radek1979

no nic

zase o trošku toho póvlu mezi náma méně R^ Víc takovejch nezodpovědnejch zmetků. Každej ožralej by si z nich mohl vzít příklad a po zasednutí za volant to pořádně rozjet a rozmlátit se o nejbližší strom, popřípadě nějakej ten můstek R^

0/0
30.10.2008 7:56

juve

výborně

Tak se mi to líbí, ujíždíš? Tak chcípni ! ;-D

0/0
29.10.2008 18:47

spartaman

Re: výborně

Je to kruté, ale v tomhle státě to bohužel jinak nelze, takže souhlas  R^

0/0
31.10.2008 8:39

tenisovejloket

mě by hlavně zajímalo,

co dělal 15-ti letej smrad z pardubic po půlnoci v jaroměři:-/ rodičům zřejmě bylo fuk, kde a s kým se holky tahaj:-/

0/0
29.10.2008 18:46

Condomer

vzdálení příbuzní

http://moravskoslezsky.denik.cz/zlociny-a-soudy/20081029_rvacka_nasili_policie_pes_ostrava.html

0/0
29.10.2008 18:43

chataricek

Strůjci svého štěstí ...

Tito byli strůjci svého štěstí ... souhlasím, že je věcí každého - ke komu vleze do auta. Problém ale je - když podobní borci zabijí či zmrzačí někoho - kdo prostě jen v danou chvíli tam byl... 

0/0
29.10.2008 17:34

chataricek

Re: Strůjci svého štěstí ...

A k policii : Tři hodiny jezdil po okolí ?  To by neměl ...

0/0
29.10.2008 17:35

zlababa.dvur

Re: Strůjci svého štěstí ...

v těch vesničkách za Smiřicema se stratíš raz dva... a pokud policie nemá vrtulník, může ho najít jen díky náhodě. A je dobře, že si policie nehrála na cowboye a nesnažila se ho dohnat za každou cenu. Ono je lepší když policajtovi někdo ujede, než aby policista střeštěnou jízdou ohrožoval okolí. Nedělejme si iluze, policisté žádní superřidiči nejsou, a jejich škodovky taky nejsou žádné sporťáky s ultrasilným motorem, a dokonalým podvozkem a brzdami.

0/0
29.10.2008 17:56

spartaman

Re: Strůjci svého štěstí ...

Policisté jsou katastrofální řidiči, denně se o tom přesvědčuji.  Rv

0/0
29.10.2008 17:58

Hans Wurst

!

Mlada asi byla pripoutana R^ a prezila !

0/0
29.10.2008 17:26

Vilém Hynek Jarmila

Re: !

Teď je ještě otázka čím a k čemu. 8-o

0/0
29.10.2008 17:30

dislektik-idnes si na mě zasedla

takže vše jak má být

obětem děkuji že už nejsou R^

0/0
29.10.2008 17:02

blazir1

lidi maji to co chteli, kdyz si zvolili ODS

Ano, tu ODS, ktera z rizeni bez ridicaku udela obycejny prestupek. Logicky, ODS umi pocitat. Nadrzeni borci pod 18, v tatkove podnikatelskym bouraku bez papiru, sjety bud po US vzoru travou nebo zchlastany - za rok-dva jisti volici ODS:-©:-©. ODS - pevna hraz pro notoricky hayzly a ty co kaslou na jakykoliv zakony.

V[>-]SLUSNI LIDE ODS NEVOLI[>-]V

0/0
29.10.2008 16:58

obecní slouha z Klacíkova

Re: lidi maji to co chteli, kdyz si zvolili ODS

Člověče ty máš v palici vymeteno...koukám na tu směs závisti a nenávisti,typická reakce sockomanče...

0/0
29.10.2008 17:07

Profík

Re: lidi maji to co chteli, kdyz si zvolili ODS

Říká pravdu. To nemá s žádnou závistí co dělat a nenávidět ODS mi přijde vzhledem k jejich zločinům normální.

0/0
29.10.2008 17:10

obecní slouha z Klacíkova

Re: lidi maji to co chteli, kdyz si zvolili ODS

Jak můžete tvrdit že Opel Omega je je podnikatelský vůz? To ostatní jsou duševní zblitky...nicméně každý názor je názor :-)

0/0
29.10.2008 17:15

krysar

Re: lidi maji to co chteli, kdyz si zvolili ODS

V clanku pisou, ze mu bylo 26, a pochybuju, ze ta tak 6-8 let stara omega byla podnikatelsky vozitko, takze nevim, jak ta puvodni reakce souvisi s clankem :-) A s Jirikovou mafii nam urcite bude lip, nam slusnym "urcite"

0/0
29.10.2008 17:16

Vilém Hynek Jarmila

Re: lidi maji to co chteli, kdyz si zvolili ODS

Zákon nově rozlišuje řízení bez ŘP (tedy řidič nemá ŘP nebo ho má odebraný, zakázané řízení atd.) a to, že ŘP sice řidič má, ale zapomněl ho doma (peněženka v jiné tašce, bundě atd.). Takže prosím také rozlišujte... !

0/0
29.10.2008 17:17

Vilém Hynek Jarmila

Re: lidi maji to co chteli, kdyz si zvolili ODS

Z reakce řidiče je navíc víc než jasné, že to, že neměl papíry, byl asi nejmenší problém. Ten člověk buď jel v nějaký velký levárně nebo byl napráškovanej až běda.

0/0
29.10.2008 17:24

spartaman

Re: lidi maji to co chteli, kdyz si zvolili ODS

Bože, Bože, do kohos to duši dal?  8-o8-o

0/0
29.10.2008 17:56

Příspěvek bude smazán

no nevím

Já bych osobně ještě dřív, než bych to ve velký rychlosti napral do stromu, nechal spolujezdce vystoupit.:-/

0/0
29.10.2008 16:49

Pribinacek

Zrovna dneska

v Řevničově na konci směrem na Prahu, kde je úplně rovná silnice, mladej kluk s holkou a psem v nějakém starším autě udělal hodiny, odrazil se od vjezdu do firmy, těm zničil samozavírací vrata a skončil uprostřed silnice. Auto na odpis, jim se naštěstí nic nestalo. Ale jak se mu to podařilo, to jsem nepochopil...

0/0
29.10.2008 16:40

Pan Navratil

Re: Zrovna dneska

Třeba když ti řachne guma, nebo se ti do nohy zakousne pes.;-D

0/0
29.10.2008 16:54

blazir1

Re: Zrovna dneska

nebo slecna o trochu vys...;-D

0/0
29.10.2008 16:59

oId fashioned Vince III..

was is das

"neustavený řidič"??8-o8-o

0/0
29.10.2008 16:20

Abdullah 31

Re: was is das

Tak už ho chudáka nechte, slovo NEUSTANOVENÝ bylo na něj příliš složité a komplikované, tak ho zkrátil :-)

0/0
29.10.2008 16:25

PepaVonDepo

Re: was is das

A co je "was is das"? Nepíše se to náhodou Was ist das?

:-/

0/0
29.10.2008 16:40

MatějMatolín

Re: was is das

To je dialekt, kterým se mluví cumbajšpíl v Řeznu ;-D

0/0
29.10.2008 16:47

oId fashioned Vince III..

Re: was is das

hehe, tam řikaj "woz'zis";-D;-D

0/0
29.10.2008 17:46

Baronec

Opět to svědčí o naší slavné POLICII

Vysvětlete mi jedno, pokud auto stíhala policejní hlídka už v HK, znamená to, že jim Omega ujela a oni to prostě vzdali bez nějaké další činnosti?!? Jestliže stíhání začalo ve 23:00 a nehoda se stala v 1:20 znamená to tedy, že více jak dvě hodiny nechala Policie lítat v okolí Hk nějakého šílence v autě?? 8-o

0/0
29.10.2008 16:02

Abdullah 31

Re: Opět to svědčí o naší slavné POLICII

Je to jak říkáš, prostě se na to vybodli. Ono jich je tak málo, že i bez toho měli své práce dost a navíc honit Omegu ve Felicii je předem prohraný boj. Nicméně jestli o tom informovali operační středisko nebo ne, to se z toho článku poznat nedá, navíc silně pochybuju, že by to auto prostě nechali být a zapomněli na to. Takže tu hlídku nemůžeme odsoudit předem. Spíš celý systém, který si s jedním blbým autem nedokáže vědět rady a nechá ho lítat po silnicích, kde mohl desetkrát někoho nabourat nebo zabít.

Ovšem já to tvrdím už dávno, že policie u nás je (i přes světlé výjimky v jejích řadách a opravdovou snahu a idealizmus značné části sboru) spíš pro srandu než k valnému užitku. Ovšem to není vina policistů.

0/0
29.10.2008 16:09

Baronec

Re: Opět to svědčí o naší slavné POLICII

Neúplně souhlasím, protože policejní Fabie nejsou už takový sajrajt jako strará Felcka. Navíc policie má možnost použít donucovací prostředky...  Taky si říkám, pokud by se tím Policie zabývala, tak předpokládám, že by hlídka, kterou osádka vozu Omega potkala při návratu do Hk znovu nějak zasáhla. Dle dodaných informací tomu tak nebylo... a nebo druhá věc, že je za tím ještě něco co policie nezveřejnila...

0/0
29.10.2008 16:16

Abdullah 31

Re: Opět to svědčí o naší slavné POLICII

Ano, možností je tam víc, v tom článku jiště nebylo všechno, a souhlasím i s těmi donucovacími prostředky. Ale co za donucovací prostředky měli použít? Střílet? To je cesta minimálně do civilu, pokud ne rovnou k soudu. Existuje taxativně vymezený okruh situací, kdy mohou zbraň použít. Zastavovací pás? Pokud já vím, tak ty jsou vždy tak maximálně dva na okrese a rozhodně je nevozí hlídka v autě. Navíc pro použití pásu musí být splněno moře podmínek. Základní je to, že musí vědět, kam to auto jede, že :-) A pak taky musí být to místo, kde je pás položen řádně označeno příslušnými značkami. A to fakt hlídka obvoďáků nestihne všechno zařídit.

Stejně tak ta hlídka, co je potkala, nemusela nic vědět, i když by třeba stokrát měla. Jo a policejních Fabií jsem měl možnost několik řídit :-), a honit s nimi šestiválcovou Omegu bych se ani nepokoušel :-)

0/0
29.10.2008 16:24

Vilém Hynek Jarmila

Re: Opět to svědčí o naší slavné POLICII

Ono ve Fábii 1,2HTP nebo i 1,4MPi se blbě taková Omega stíhá. Vzhledem k okolnostem (lokalita, počet chodců) bývá také někdy vhodnější nechat auto jet, vyhlásit po něm pátrání nebo ho přes vysílačku předat další hlídce.

Ale hned jak se budou kupovat policajtům nějaký slušnější auta, tak hned bude spousta keců o tom, jak se plýtvá. Bylo by fajn, kdyby se socky zkusily trochu zamyslet a spojit si A a B.

0/0
29.10.2008 17:23

spartaman

Re: Opět to svědčí o naší slavné POLICII

Socky a zamyslet? Oxymoron  ;-D

Ale k věci. Opravdu je to tak, že si policajti, když na to nestačí, nemohou například pomoci vysílačkami? To se na to fakt vykašlou? Podle mé logické úvahy pronásleduji vozidlo a volám, jsem na silnici číslo X a jedu směrem dejme tomu na Jaroměř, přichystejte několik dalších hlídek, které na všech únikových trasách nainstalují stavěcí pásy. To by snad neměl být problém, ne? Nebo je to možné jenom ve filmech? Chápu, že žiju v Absurdistánu, ale......

0/0
29.10.2008 17:55

tonny.p2

nehoda

Ty si o to koledovali, ale tihleti meli proste smulu

Rv

http://www.sportovnivozy.cz/index.php?idvyrb=233&akce=nehoda_detail

:-©

(pozor, fakt hnusny fotky...)

0/0
29.10.2008 15:48

TimTaylor

prý feťáci

po Hradci se povídá, že skoro celá osadka auta byla na  feťu a že i tu poslední noc byli sjetý - proč by jinak ten "mistr řidič" ujížděl před poldama, kdyby měl čistý svědomí. A co vůbec dělal za volantem bez papírů? Rozhodně mi (řidiče) není lito, má co chtěl a na silnicích bude aspoň bezpečněji... 

0/0
29.10.2008 15:46

Ajvn75

drobna oprava

Ne, tenhle blbecek ridic primarne za smrt dalsich trech lidi nemuze. Protoze za smrt kazdeho z nich muze predevsim kazdy z tech dalsich blbecku, kteri si k nemu do auta sedli. At mi nikdo nepovida, ze nevedeli, ze ridi auto bez ridicskeho opravneni a ze ma tak v rukou auto, ktere mu urcite nerika "pane"! Tyhle pohadky jsou pro mladsi rocniky. Dobre jim tak vsem! Jen chudak ten strom, toho je mi lito, ten za to nemuze.

0/0
29.10.2008 15:38

aljav

Re: drobna oprava

ale oni to fakt vědět nemuseli ! Co my víme ! Ale měli ho donutit zastavit když je policie honila !

0/0
29.10.2008 15:43

231

Re: drobna oprava

Navíc ti co vylítali z auta nebyli připoutaní. Předpokládám, že ta nejmladší, co zůstala v autě a vyvázla s lehkým zraněním, pásy měla.

0/0
29.10.2008 16:19

MatějMatolín

!

Ten šofér byl náhodou moc príma kluk, bezva kámoš a skvělej řidič, akorát mu chybělo trochu toho šoférskýho štěstíčka... ;-(

0/0
29.10.2008 15:04

Montaigne

Re: !

plot se mu neuhnul, topol jakbysmet, řidíčák, techničák? to jsme se nasmáli, ale jinak to byl šofér jak víno;-D

0/0
29.10.2008 15:06

aljav

Re: !

toho matěje snad ani nemá cenu komentovat 8-o :-/

0/0
29.10.2008 15:45

Scany

Re: !

Takovej "řidič" ať táhne do pekel!!! Rv

0/0
29.10.2008 15:15

telomrsk_petr

Re: !

Rozhodně bych ho nenazýval šoférem a skvělým řidičem. Myslím, že minimálně 4 lidi z toho auta mají rozdílný názor než ty.;-€. Ale asi jich bude víc.

0/0
29.10.2008 15:16

Jurajda

Re: !

Ti 4 lidi z toho auta už bohužel nemají žádný názor.

0/0
29.10.2008 15:52

telomrsk_petr

Re: !

ano, bohužel

0/0
29.10.2008 16:30

telomrsk_petr

Re: !

Já bych ho nazval hovado.

0/0
29.10.2008 15:17

petrik007

Re: !

MatějMatolín: a to tomu sel i trochu naproti a stejne nic ;-D

0/0
29.10.2008 15:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.