Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Tahače vezou do Sokolova 35 metrů dlouhý most

Obří souprava vezoucí kompletní most z Ostravy do Sokolova bez problémů dojela během noci do Mohelnice na Šumpersku. Pravděpodobně nejtěžší náklad, který se doposud po českých silnicích přepravoval, bude pokračovat v cestě večer.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

primeminister

dobře dojeďte !

0/0
29.10.2008 20:32

nonick

200 tun železa...???

Tak hlavně hlídat...h-l-í-d-a-t !!! ;-D

0/0
29.10.2008 15:14

primeminister

Re: 200 tun železa...???

;-D

0/0
29.10.2008 20:33

pancho10

Cí boha...

R^Tak tohle každej neumí.

0/0
29.10.2008 13:22

Benzin Petrolejovič Naftěnko

Tyhle kluky od nadměrů

obdivuju. Takový kolosy šíbovat okreskama, to už je machrovina co potřebuje fištróna a mít něco nalítáno.

0/0
29.10.2008 13:19

Pavel Vlasak

kolik je tam tech mostu?

1.100 mostu?

to snad je nejaka blbost, ne?

0/0
29.10.2008 12:59

sedmy.trpajzlik

Machři

Jednou jsem v Ostravě sledoval jak na několika tahačích stejná firma přepravovala dlouhé betonové nosníky.

Machrovina, přejet s tím Ostravou, nic nepoškrábat a vytočit se i v nejprudších zatáčkách :-).

Jinak s tím z Ostravy budou muset vyjet hodně rychle, protože při rychlosti jakou se to šine, by jim to rázovití občané města rozkradli ;-D

0/0
29.10.2008 12:58

Vedoucí kolotoče

Re: Machři

Myslis ceske "take-spolubcany" ???;-D;-D;-D

0/0
29.10.2008 15:15

přebytečnýzlínskýcelník

Sociální dávka pro nepřizpůsobivé spoluobčany.

0/0
29.10.2008 12:46

centor

A co železnice?

Po železnici by to nešlo lépe a levněji?

0/0
29.10.2008 12:32

Kekule

Re: A co železnice?

Při té šířce asi těžko.

0/0
29.10.2008 12:40

Brouk Pytlík654

příště přemýšlet

Takhle to dopadá, když ve Vítkovicích postaví most a pak někoho napadne "Sakra a neměli jsme to svařit až na místě? Jak to tam teď dostaneme?"

Místo toho zdevastují celou trasu průjezdu. Odřené domy, ledabyle zpět namontované značení, zničená zeleň. Takhle to dopadá.

0/0
29.10.2008 12:21

smotitak

Re: příště přemýšlet

;-DBože můj,

0/0
29.10.2008 12:35

Benzin Petrolejovič Naftěnko

Re: příště přemýšlet

Pytliku, neznamená, že když ty máš ruce levý a v hlavě průvan, že to tak mají všichni.

0/0
29.10.2008 13:16

ufoonek

ach ta cestina

"Neobjevili se žádné problémy" jak tohleto muze napsat novinar nechapu :-©:-©:-©

0/0
29.10.2008 12:19

Winebibber

koukám na to....

hrdinové :-P R^

0/0
29.10.2008 12:14

wildge

Kdyby existoval

pruplav Odra-Labe, tak to mohlo jet po vode a po silnici jen z Usti.

0/0
29.10.2008 12:10

petr-pavel

Re: Kdyby existoval

jj, kdyby tomu rovnou udělali i křídla a přidělali motor, tak se mohli i Ústí vyhnout

0/0
29.10.2008 12:17

+Granit+

Re: Kdyby existoval

to by mě zajímalo, kde bys na ten kanál vzal vodu?? odra zvláště v létě připomíná spíš potok, stejné je to s Labem, takže to znamená výstavbu přehrad na jeho zásobení, a já už vidím ty nadšené výkřiky, když někde budeš stavět přehradu ;-D;-D;-D 

0/0
29.10.2008 13:19

petr-pavel

Tak to bude pěkná pecka,

až tohle spadne na nějakej rychlík :-P

0/0
29.10.2008 12:01

smotitak

Re: Tak to bude pěkná pecka,

A ten rychlík poplave po Svatavě.R^

0/0
29.10.2008 12:50

petr-pavel

Re: Tak to bude pěkná pecka,

rychlík parník, woe ;-)

0/0
29.10.2008 13:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.