Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Julínek: Situace není tak beznadějná, ještě nebalím

Je ministrem, který budí největší emoce. Na jeho hlavu se snáší kritika stranických kolegů za prohrané volby. Měl odvahu jít do reformy a udělat nepopulární kroky a možná kvůli tomu bude muset skončit. V rozhovoru Přímo k věci mluvil o reformách a o tom, co chce teď dělat dál.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

chasnik1

poplatky v lékárnách

Nevadí mi,že musím dát 30Kč doktorce za vyšetření a za napsání receptu,ale proč mám k čertu platit v lékárně za každou položku na receptu dalších 30Kč jenom za to ,že mi to podají z regálu?Vždyť je to prodavačka jako každá jiná (kdyby si to účtoval zelinář to bychom ho hnali co?Mají dostatečné marže-důkaz je v tom že stejný lék stojí v každé lékárně jinak( a to dokonce i když mají dvě lékárny stejného majitele). to by opravdu za chvíli mohli chtít ten poplatek všichni prodavači a měli by pravdu - jinak je to nekalá konkurence a lékárníci jsou zvýhodněni.Jsem ID a beru 7 léků takže zaplatím doktorce 30Kč za recepty,210Kč v lékárně za podání + doplatek co nehradí pojištovna-no bezva zlodějina!!! Kdyby to bylo 30Kč za osobu ještě bych to pochopil

ale za položku na receptu je státem uzákoněná zlodějina ať si to zdůvodníte jak chcete je to tak!!!

0/0
29.10.2008 18:21

dage

Re: poplatky v lékárnách

1. lékárna je zdravotnické zařízení a ne obchod

2. Vaše "prodavačka" má vysokou školu, tzn. 5 let studium na farmaceutické fakultě, magistr farmacie, někteří dokonce mají titul doktor farmacie, atestaci a praxi

3. poplatek je regulační, má jistý výchovný charakter

4. výběrem 30,- Kč se lékárníkům snižuje marže, pokaždé

5. už jste se někdy zeptal v lékárně, kam chodíte na svoje léky? jesti je musíte užívat, nějaké interakce, omezení atd.

0/0
29.10.2008 20:49

modrá šlápota

Re: poplatky v lékárnách

Jsi magor.;-D;-D;-D

0/0
29.10.2008 23:01

chasnik1

Re: poplatky v lékárnách

.1. to je slovíčkaření-obchod jako obchod

 2.že má "prodavačka" vysokou školu dostává zaplaceno ve výplatě a nemusím ji kvůli tomu sponzorovat já řezník se taky musí učit a studovat studuje sice kratší dobu ale taky má menší výplatu

3.jestli je poplatek regulační tak by stačilo 30Kč na osobu a ne za každou položku a výchovný charakter je ten, že volby dopadly tak jak dopadly

4. nemá cenu komentovat popsal jsem to v příspěvku

5. neptal-všechno mi vysvětlí doktorka od toho tam je,a opět použiju příklad řezníka te mi taky poradí co z masa udělat a bez poplatku

0/0
29.10.2008 23:02

luko5

Re: poplatky v lékárnách

Jaký regulační poplatek má, když staršího člověka bolí zub? To má trpět dál a nejít  k zubaři?

0/0
29.10.2008 23:07

singlemalt

Re: poplatky v lékárnách

Máš přece možnost se svobodně rozhodnout - žrát doma tablety nebo jít k zubaři. Jestli tě odradí regulačí poplatek, tak tě to nebolí.:-)

0/0
30.10.2008 6:00

petyo

Julínek...

...má pravdu. To, že vyhráli Štěch s Drymlem, to opravdu dovede nahnat husí kůži.

0/0
29.10.2008 17:08

lolek77

Re: Julínek...

To, že vyhrál Ráth nad Bendlem mě děsí stejně jako volby ve Znojmě. Napřed poslali Železného do EU parlamentku a dnes volí komunisty.

0/0
29.10.2008 22:24

emiltopzatopek

To je fakt, sbal to tam až tam až budeš ještě

populárnější.

0/0
29.10.2008 16:50

Sir Humphrey

ur=BANcová, byl bych opravdu velce ráth, kdyby sis svoji

fekálporno dokumentaci nechala jen pro sebe, a přestala mi ji posílat majlem.

Vedení IDNES a Mafře jsem to samozřejmě přeposlal, aby viděli, co jsi za rudý hovado. Asi by ses měla poradit se svými právníky, boxer je ti naprd

 

 

A pokud se to cenzůrku rozhodneš opět smazat, dej vzkaz P.B. za co. Dík.

0/0
29.10.2008 16:20

Sir Humphrey

tak počtvrté

0/0
29.10.2008 16:18

Jania

Dobrý ministr

Za odvahu dělat reformy se platí

0/0
29.10.2008 14:37

antigogo

Re: Dobrý ministr

Platí za to, že ty reformy nebyl schopen s arogantním Cikrtem většině lidí vysvětlit.

0/0
29.10.2008 16:07

singlemalt

Re: Dobrý ministr

hlavně se k opravdovým reformám díky koale nedostal...

0/0
29.10.2008 16:13

pospecnik

Klaus

A co se týče Klause, Julda má recht: Mirda za něj doslova odedřel prezidentskou volbu, protáhl ho tou celou odpornou špínou a je to především jeho zásluha, že je Vašík znova na Hradě, a samolibý profesůrek jej teď zato ostřeluje... Klaus se zachoval jako ubohý podlý skřet, houby sportovec - prej čtyřikrát 6:0.. A teď pojďte na mě :)

0/0
29.10.2008 14:26

ur=BANcová

Prosím minutu ticha za Huma. Děkuji.

0/0
29.10.2008 14:07

Kleki Petra

Sire, že ty jseš zase zabanován!!!???

8-o:-/?

0/0
29.10.2008 14:01

Sir Humphrey

Re: Sire, že ty jseš zase zabanován!!!???

Zatím ne.

0/0
29.10.2008 16:20

Bývalý volič ČSSD

ur=BANcová, jak jdou dnes kšefty za maringotkou?

Tady prší, nezávidím tvé obtížné a hluboce lidské řemeslo.

0/0
29.10.2008 13:57

pospecnik

Ještě maličkost...

David Rath, MF dnes, 25.1.1996 - cituji: "Říkat lidem, že budou mít i nadále téměř vše zadarmo a že financování zdravotnictví se i tak zlepší, to je něco jako těhotná panna, prostě nesmysl a pouhá předvolební demagogie." Lékařský klub, jemuž šéfoval David Rath, tehdy navrhoval - opět cituji: "aby lidé platili 200 korun za návštěvy u lékaře".

0/0
29.10.2008 13:27

pospecnik

Re: Ještě maličkost...

... což při započtení inflace je cca 400 korun za návštěvu u lékaře... Julínku, proč jsi sakra tak měkkej? :) Nech se inspirovat kolegou Rathem, už máš taky polikliniku za 16 mega?

0/0
29.10.2008 13:29

ur=BANcová

Re: Ještě maličkost...

Ale je to tak, že bude hejtmanem a naopak Julínek putykářem?;-D

0/0
29.10.2008 13:35

Veska

Re: Ještě maličkost...

No raději takový putykář než ten Sráth:( lidé na to jenom doplatí

0/0
29.10.2008 13:37

ur=BANcová

Re: Ještě maličkost...

 Ty čtyři chyby ti tam prominu, protože s tebou souhlasím, bude z něj "takový putykář", jak uvádíš.R^

0/0
29.10.2008 13:43

Veska

Re: Ještě maličkost...

No tak mi najdi ty 4 chyby a už neotravuj

0/0
29.10.2008 13:49

Kleki Petra

Re: Ještě maličkost...

Chyba je, že tomu střevu odpovídáš.

0/0
29.10.2008 14:06

Jaro10

Re: Ještě maličkost...

čo bolo, to bolo, terazky jsem hejtmanom!!!:-) ...Kdyby jsi četl některé staré rozhovory s Klausem, Topolánkem, Langrem, Paroubkem a dalšími potentáty, tak bys plakal...Je to hrozné, jak se někteří lidé "mění"!;-(

0/0
29.10.2008 13:50

Sir Humphrey

ta do třetice

0/0
29.10.2008 13:23

pospecnik

Reforma musí bolet!

Jak říkaval pan MUDr. Rath, když ještě nebyl tam, co je: Reforma musí pacienty bolet! :) ... Pro osvěžení paměti: http://www.novinky.cz/clanek/9339-rath-pozaduje-vysokou-spoluucast-pacientu.html

0/0
29.10.2008 13:12

pospecnik

Re: Reforma musí bolet!

... takže Julínku, fakt jsi se svýma 30 Kč měkkej :)

0/0
29.10.2008 13:12

vovov

Re: Reforma musí bolet!

OMYL - to přece není jen 30 Kč. ... A co ta tzv. reforma vlastně přinesla dobrého? Nikde jsem žádné zlepšení nepozoroval !

0/0
29.10.2008 13:16

fofrman

Re: Reforma musí bolet!

Třeba to, že když přijdu k doktorovi, tak tam nesedí tlupa důchodců, kteří si jdou popovídat o počasí a o revmatickým kolenu a mezi řečí si nechají napsat paralen, protože ušetří 15 korun.

Btw. máte vy kritici představu třeba o tom, na kolik  vyjde onkologická léčba? To jsou takový šlehy, že to na zdravotním pojištění v životě nezaplatíte. Proto raději zkousnu poplatek, aby byly peníze na něco užitečnějšího.

Julínku bojuj!R^

0/0
29.10.2008 13:26

zab2

Re: Reforma musí bolet!

Fajn. Jen mi není jasné, jak je možné, že třeba jen Všeobecná pojišťovna vykázala za první půlrok zisk téměř 30 mld? To nejsou potřeba ty peníze zpět ve zdravotnictví? Abyste se nedivil, až si za to postaví z mramoru nové okresní sídlo. Jinak - s těma frontama v čekárnách je to ohraný "argument", který není zas tak pravdou. A u zubaře je to naprostá b.lbost.

0/0
29.10.2008 13:31

Veska

Re: Reforma musí bolet!

No spojišťvnama máš pravdu. Ale vem si byl jsem na ambulanci, kvůli nehodě a přišla tam rodinka romů, že prý jejich sina strašně bolí břicho, ale odmítali platit 90 kč, hádali se že je to akutní..nakonec se zjistilo že byl ožralý jako doga a ostatní pacienti co zaplatili jenom čekali až ti lůzři zkončí

0/0
29.10.2008 13:42

zab2

Re: Reforma musí bolet!

Hezký příběh. A co v tomhle případě ten poplatek řeší?

0/0
29.10.2008 13:54

russel

Re: Reforma musí bolet!

á, Ráthovo oblíbené 30 mld. přebytek :D

0/0
29.10.2008 17:31

pinguone

.. vyhodis dvermi..

..vraci se  hajzlem...:-P

0/0
29.10.2008 13:12

zab2

Pan ministr dal jasný signál,

že po zdárném dokončení jeho reformy bude i pro zkušené a vážené lékaře jako je on vhodnějším a lukrativnějším místem pro jejich uplatnění hospoda ;-DR^

0/0
29.10.2008 12:52

ur=BANcová

Re: Pan ministr dal jasný signál,

Kde bude regulovat opilost podměráky.;-D

0/0
29.10.2008 12:54

Dezo-Conka

Re: Pan ministr dal jasný signál,

a co je na  tom k smíchu,hlupáku ?

0/0
29.10.2008 13:05

zab2

Re: Pan ministr dal jasný signál,

Jako hlupák si musíš připadat ty, felčare.

0/0
29.10.2008 13:09

Veska

Každý má prostě názor

0/0
29.10.2008 12:48

Sir Humphrey

nějak se to potratilo

0/0
29.10.2008 12:43

Dezo-Conka

Chci jen říct

že ve zdravotnictví vyhazujeme peníze na hovadiny ,úroveň zdravotnictví bude klesat,mladí lékaři emigrujíy 50% .Na 64 slice CT nemáme.V USA ho mají v každé díře.My lékaři už odmítáme sponzorovat  svoje pacienty.

Stávka nebo emigrace,toť heslo dne-R^

0/0
29.10.2008 12:42

ur=BANcová

Smírné řešení, levičáci nic a pravičáci 60 Kč

 Spokojenost by byla na všech třech stranách. Pravičák je uvědomělý a bude se radovat z dvojnásobku a felčar si příjde na stejné.Nikdo přece nebrání pravici platit, jak je libo i po zrušení poplatků. Doktora neurazíš, ten si peněz váží.R^

0/0
29.10.2008 12:35

Veska

Re: Smírné řešení, levičáci nic a pravičáci 60 Kč

Uříznout ti hlavu a poslat do uranových dolů za přátely rudými

0/0
29.10.2008 12:37

zab2

Re: Smírné řešení, levičáci nic a pravičáci 60 Kč

Za kým ?

0/0
29.10.2008 12:43

Veska

Re: Smírné řešení, levičáci nic a pravičáci 60 Kč

Omlouvám se to je špatně napsané:( v uranových dolech pracovali odpůrci:( asi jsem to napsal v afektu:( jenom mě štve že takoví lidé jako ona žijouRv

0/0
29.10.2008 12:46

ur=BANcová

Re: Smírné řešení, levičáci nic a pravičáci 60 Kč

7 chyb v ledné větě, schválně, jestli je najdeš, pologramote.8-o 

0/0
29.10.2008 13:11

Veska

Re: Smírné řešení, levičáci nic a pravičáci 60 Kč

Buzeruješ a sama máš chyby...tak drž hubu už...čárky nepoužívám...není to sloh ale diskuse

0/0
29.10.2008 13:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.