Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Demise, pro vládu to nejlepší

Bylo to referendum o Topolánkově vládě. Tuto Rathovu stokrát opakovanou větu převzal po druhém kole senátních voleb i sám drtivě poražený premiér. Do druhého kola vkládal ještě naději, do poslední chvíle věřil, že změní jeho osud. Místo vytoužené výhry v loterii mu, obrazně, vyhořel dům.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

krakonos 1

Topolánek sa nepoučil

Akýkoľvek veľký projekt , takým reforma hospodárstva štátu bezosporu je,môže byť úspešný  vtedy,ak reformátori vedia nielen čo treba urobiť,ale najmä ,ako to urobiť !Túto druhú časť úlohy podcenil  Dzurinda , preto prehral . Topolánek sa z jeho osudu nepoučil.Dzurinda síce zašiel ďalej, lebo Slováci mu dali  viacej času,ale potom,keď už boli reformy skoro hotové ,  zrátali  mu najmä spôsob akým vládol.Dzurinda,ani Topolánek nezískali pre svoje poslanie verejnosť a aj tích čo získali, postupne strácali.Dzurinda sa správal väčšinou kultivovane,ale jeho viacerí ministri vystupovali v médiach bez empatie ,arogantne  a naduto.Aj vážne starosti ľudí bagatelizovali,priam sa im vysmievali.Vládne strany sa zamotávali do početných afér korupcie a klientelizmu a čo bolo treba viac superpopulistovi Ficovi ?Keď sledujem politické dianie v Čechách a počúvam Topolánka,Langera,Júlinka a Cikrta,je mi všetko známe,už som to počul ,videl, zažil  a  tuším  ako to asi dopadne.ODS šancu nevyužila.

0/0
29.10.2008 10:47

jajaja00

Zcestný názor

Často se chová jako hulvát, létá si vládním letadlem zalyžovat do Alp (jasně vyvrácený nesmysl), neumí komunikovat, druhdy vztyčený prostředník - to jsou VŠECHNY věci, které jsou Topolánkovi stále dokola vyčítány, nic dalšího NENÍ.

Pokud to srovnám s neuvěřitelným množstvím průšvihů, hulvátství, ožralých eskapád, bolševických slovních úletů atd. čtyř bolševických premiérů za minulých 8 let, tak je jasné, že z Topolánka by si bral vzor i Guth-Jarkovský.

Škoda ho.

0/0
28.10.2008 12:58

Harry_sportsman

Re: Zcestný názor

Že nic dalšího NENÍ ??? Takže:

- hájí špinavé praktiky některých svých spolustraníků (minimálně Langera a Tluchoře)

- v zahraniční politice nehájí zájmy ČR, akorát bezmezně leze do (Y) představitelům USA

- dělá obrovské ústupky lidovcům (např. velkorysé církevní restituce) i zeleným (v jaderné energetice)

- neumí vyjít ani se členy své vlastní rodiny. A mohl bych samozřejmě pokračovat ...

0/0
28.10.2008 13:24

Harry_sportsman

Re: Zcestný názor

Ještě ohledně toho  hulvátství - mohl bys jmenovat jediného politika z ČSSD, který např.  udeřil nějakého fotografa pěstí, kopal do něčího auta nebo nadával novinářům do p... ? ;-)

0/0
28.10.2008 13:29

jajaja00

Re: Zcestný názor

Můžeš jmenovat jediného kamaráda či sponzora ODS (jejího předsedy), který by byl postřelen (ĆSSD - Lhotský), zastřelen (ČSSD - Mrázek, Kočka), ministra, který by byl zavřen (ČSSD - Svoboda) atd.?

Můžeš dokladovat, že by Topolánek někdy vychvaloval Vítězný Únor

http://neviditelnypes.lidovky.cz/p_politika.asp?c=A060423_011435_p_politika_wag atd.?

0/0
28.10.2008 13:41

Harry_sportsman

Re: Zcestný názor

Ano, syn Paroubkova kamaráda (Kočka ml.) byl zastřelen - v opilosti ho bohužel zastřelil jeho známý - to mi přijde stejně mravně závadné, jako kdyby např. Topolánkův kamarád zahynul při autonehodě.  O Mrázkovi nevím, že by byl Paroubkův kamarád (to si možná pleteš s Tlustým) či sponzor ČSSD.

Svoboda byl zavřen také díky tomu, že se ČSSD opravdu řídila heslem Padni komu padni - kdyby se jím řídila i ODS, minimálně Kočárník s Dybou by museli za mžížemi skončit také.

Jestli v mládí vychvaloval Vítězný únor, to nevím, ovšem tím, že šel studovat na lampasáckou školu, je jasné, že jeho spjatost s komunistickým režimem byla mnohem větší než Paroubkova.

0/0
28.10.2008 14:17

jajaja00

Re: Zcestný názor

Soudruhu, Paroubkův kamarád (a sponzor) zastřelil Paroubkova kamaráda (a sponzora) na Paroubkově oslavě. Srovnávat to s případnou autonehodou může pouze debil.

0/0
28.10.2008 15:51

tenisovejloket

Re: Zcestný názor

R^R^

0/0
28.10.2008 19:18

Harry_sportsman

Re: Zcestný názor

Jako obvykle - když ti dojdou argumenty, začne titulování soudruhem,  debilem,  atd.

Takže  modrobolševiku:  Ďuričko v minulosti věnoval mnohem více peněz ODS (v letech 1999 - 2000 zhruba 440 000 Kč) než ČSSD a i dle jeho výroku, citovaného v novinách, má blíže k ODS než k ČSSD. A když jsme u těch sponzorů - mezi sponzory ODS je tolik kontroverzních osob, že kdybych je chtěl všechny vyjmenovat, tak by mi povolená kapacita příspěvku v této diskusi nestačila. ;-D

0/0
28.10.2008 21:00

jajaja00

Re: Zcestný názor

Nejsi tady poprvé. Hodně z nás si již všimlo, že kapacita příspěvku je mnohem, mnohem vyšší, než kapacita tvého mozku....

0/0
29.10.2008 15:45

Harry_sportsman

Re: Zcestný názor

Hodně z vás = ty a Tenisovejloket? ;-D I dřívějším častým návštěvníkům této rubriky (jako Babacek, Bouše či Muslym) po volebním superdebaklu ODS nějak zklaplo. Nebo na rozdíl od tebe už dostali rozum ... ;-D

0/0
30.10.2008 11:02

sageorg

Proč demise?

Dejme si volby vždy po roce a bude to tak akorát.(Y)

0/0
27.10.2008 15:28

Divoký

Zcestný názor

Z hlediska ODS je názor autora zcela scestný.Topolánek na rozdíl od Grose nic neprovedl,pouze v rámci usnesení grémia protlačoval alespoň trochu průchodné reformy.To,že l4% občanů v mimoparlamentních volbách odmítlo zejména poplatky ve zdravotnictví je zanedbatelné.Komunální volby a jim na roveň postavené ještě nikdy u nás,ale ani v ojolním světě nebyly důvodem k pádu vlády,zvláště v poločase vládnutí.Paroubek a spolu s ním novináři typu Komárka jen uměle vyvolávají nestabilitu a účelovou hysterii.Při horších výsledcích Zemana nikdo ani o předčasných volbách nehlesl.Ani Komárek.

0/0
27.10.2008 9:07

Franta Křižík

Je to zcestný názor

V polovine volebniho obdobi je jasne, ze je malokdo nadseny - a je rovnez jasne, ze reformy musi byt citit na vlastni kuzi. Sam se divim, ze to bylo jen 14%. Problem ODS ale je, ze nema rozumne lidi na spici - at se vyslovi jakekoliv jmeno, uplne se mi zjezi kuze stejne jako v pripade CSSD. A o napr Tosenovskem neni moc slyset. Nebo mate nejaky jiny nazor ?

0/0
27.10.2008 10:58

Harry_sportsman

Re: Zcestný názor

"Na rozdíl od Grosse nic neprovedl" - já bych spíš řekl, že na rozdíl od Grosse nebyl tak naivní. Kdyby Gross při své bytové aféře prostě prohlásil, že mu peníze půjčila osoba, která si nepřeje být jmenovaná (jak to učinil např. Tlustý), tak se mohli jít všichni novináři i političtí oponenti klouzat. Ale pro ČSSD bylo jedině dobře, že Gross odešel.

Co se týče Topolánka - nemyslím si, že člověk, který se často chová jako hulvát, létá si vládním letadlem zalyžovat do Alp a především neumí komunikovat,  je dobrým premiérem.  Proto by  pro ODS  i  pro celou zemi  bylo nejlepší, kdyby z funkce premiéra odstoupil.  Nemyslím si však, že by měla  odstupovat celá vláda.

0/0
27.10.2008 18:52

jajaja00

Re: Zcestný názor

Přidej ještě druhdy vztyčený prostředník a máme VŠECHNY věci, které jsou Topolánkovi stále dokola vyčítány (přitom to létání do Alp je jasně vyvrácený nesmysl).

Pokud to srovnám s neuvěřitelným množstvím průšvihů, hulvátství, ožralých eskapád, bolševických slovních úletů atd. čtyř bolševických premiérů za minulých 8 let, tak je jasné, že z Topolánka by si bral vzor i Guth-Jarkovský.

0/0
28.10.2008 12:55

honza2007

Demise, pro vládu to nejlepší

spíš je to zbožné přání s.Paroubka, jak se ujmout oranžové totality bez voleb do PS. 8-o

0/0
27.10.2008 8:29

kell

článek

Přesně vystihuje můj názor. Asi nejtaktičtější  řešení je to teď zabalit, protože pokračovat a získat do parlamentních voleb voliče jde pouze tím, že naslibujeme hory doly jako socani (pro inteligentního člověka nesplnitelné sliby) a ustoupí se od reforem které dle mého názoru jsou stále hodně mírné (kor v dnešní době kdy jepotřeba spíše šetřit). A tím by ODS ztratila i zbytek slušných lidí co jí ještě volí ...:-(  

0/0
27.10.2008 7:32

Kmotr

Re: článek

Tak když čtu ty vaše bláboly tak je vidět že nevíte vůbec o čem hovoříte.Největší chybu udělala vláda Topolánka s poplatkama.To byl první krok který nahrál  Paroubkovi.Zrušit pastelkovné a manželské zvýhodnění daní další průser.A to ještě nikdo nikde nekomentoval,zrušení pohřebného.Tady na tom je vidět jak si pánové okolo Topolánka váží svých spoluobčanů.Pohřebné vlastně byl jediný akt od státu, potažmo nás,se tímto způsobem rozloučit se spoluobčanem.A když si stát,vlastně pánové z vlády Mirka Topolánka neváží obyčejných lidí tak museli dopadnout jak dopadli.Víte pravicová politika ještě neznamená že se může vynechat sociální politika.Ta samozřejmě v této oblasti  musí být adresná to znamená posuzovat jednotlivé případy a kde je potřeba tak mít i možnost zvýšit určitou sociálí dávku.Tím se vyřeší hromadu věcí jako je Rómská otázka a otázka nemakačenků.A to je hlavní příčina porážky.

0/0
27.10.2008 10:31

kell

Re: článek

Ne úplně jste mě pochopil ... já s Vámi samozdřejmě souhlasím, že tam byla řada chyb-např. manželské zvýhodnění, s poplatky ale souhlasím 100% to mi přijde v moderní demokracii jako úplně normální věc-jsou lidé kterým není líto utratit v hospodě za 8 piv 160 korun ale 30 u lékaře je jim moc.Matka mé přítelkyně je zdravotní sestra a moje máma zas doktorka .... a obě naprosto souhlasí a potvrdili, že se v českém zdravotnictví muselo ušetřit mraky peněz (zbytečné návštěvy, stovky prošlých léků u starých lidí atd..) Takže to, že lidem slíbíte, že jim dáte opět všechno zadarmo - víte po takové kampani byste se dostal do kraje i vy i já ....  Takže  - já netvrdím že vše dělal pan Topolánek dobře, ale rozhodně to dělal líp než to bude u např. pana populisty Ratha.

0/0
27.10.2008 12:44

kell

Re: článek

Víte eště k tomu bych dodal .... mě vysocí politici ODS také dost štvou .... a k volbám jsem tentokrat vůbec nechtěl jít .... nicméně nakonec jsem šel a to proto,že to byly volby do krajů - a například u nás pan Zahradník byl velice dobrý hejtman. Nicméně jistě jste si všiml, že tohle co se tu dělo nemělo nic společného s lidmi v krajích a vůbec ne s kraji. Kampaň byla od jisté populistické strany postavena uplně jinak ... a to je možná špatně...

0/0
27.10.2008 12:49

Franta Křižík

Re: článek

Ja si treba myslim, ze problematika "30 korun" neni tou hlavni pricinou - touha po zmene - to bych rekl, ze je duvodem. Ja ac pravicove zalozeny, nemohu vystat jmena v Praze jako Burgermeister, Richter, starosta Prahy 5 atd.

Takze si nakonec myslim, ze neni problem pravicova vlada a soc-dem kraje. Co ale ti komunisti (politickym programem). Komunisti "chovanim" jsou asi vsude ...

0/0
27.10.2008 15:22

kartan

Ať jde a zaleze,aby o něm nikdo neslyšel!

Nevím vůbec,jak se mohl stát předsedou strany a dokonce premierém člověk jeho typu.To,co předváděl v Parlamentu,na diskuzích, je hnusné.Je evidentně nevychovaný,nebo z psychických příčin nevychovatelný!Jeho vzdělání je tak na úrovni studenta prvního ročníku střední školy.Jak mohl uspět?Rv

0/0
27.10.2008 7:27

Lubos1390

Odpověď na poslední otázku "k čemu?":

Asi k tomu, že každý den ve funkci dobrý, nic jiného mě nenapadá.

0/0
27.10.2008 1:55





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.