Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kapitalisti si na nás mastí kapsu

Je krize. Už zlevnila i Škoda Fabia. Škoda Fabia je předražená. Tedy u nás. Vydřiduši počítali s tím, že tady má škodovka dobré jméno. Na Západě si o ní lid donedávna vyprávěl vtipy: "Jak zdvojnásobit hodnotu vaší nové škodovky? Natankujete plnou nádrž."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hadesxx

Má pravdu,

ale je příliš fikanej na to, aby ji řekl vážně. Takže ironizuje, ale přecenil inteligenci čtenářů, stejně ho vážně vzali ;-D

0/0
25.10.2008 10:47

mbolo

si

Si volil asi komouše, ne?

0/0
25.10.2008 10:39

Feo

Jo, tak to promluvil ten správný

Od Komára žalmy na socialismus opravdu sedí, zejména s přihlédnutím, že taťka Walter pomáhal Fidelovi budovat socialismus v ortodoxním pojetí a dokonce byl placen v tuzexových poukázkách.

Pokud si pamatuji, lidé s přístupem k tzv. bonům a tedy i do Tuzexů žádnou nouzi o moderní zboží neměli. A to se týkalo i chasníka co jezdí na bílém koni.

Přiznávám, že současný vlastník Junge Front Heute je zřejmě podstatně štědřejší a není se co divit. Co už Junge už odvedla za ta léta to opravdu stojí za ocenění, protože patří k těm plátkům, kteří zde vytvářejí "počasí".

(Y)

0/0
24.10.2008 13:28

činčo

Není ten článek zavádějící? Cožpak ČEZ, Škoda,a

a další podniky se státní učastí, nebo čistě státní se nepodílý na bezbřehém zdražování?O finančních odměnách jejich manažeru si soukromé firmy mohou jen zdát.  Vzájmu soukromé firmy je snaha obstát na trhu a k tomu má i cenovou politiku.

Ten, kdo si na nás tu kapsu mastí je státní monopol na energie!

0/0
24.10.2008 10:40

Přiměřeně rychlé šípy

Já bych se zas tak nesmál

Závěry z poslední schůzky Bushe se Sarkozym skutečně říkají to, co uvádí Komárek v tomhle rádoby ironickém článku. A asi pro to mají důvod, jenom úplný debil si může po událostech posledního půl roku myslet, že současné nastavení systému bez kontroly pohybu kapitálu je efektivní.

Navíc už stejně fakticky neplatí. Většina britského finančnictví je znárodněná, v Americe zůstaly paradoxně neznárodněné snad už jenom subjekty kontrolující  FED, britové už zabavují majetek občanů cizího státu, aby pokryli ztráty ze soukromých aktivit svých občanů v tomto státě (Island).

Jenom u nás se pořád uvažuje v pojmech a mantinelech roku 1920 a předstírá se, že se za tu dobu nic nezměnilo

0/0
24.10.2008 10:14

mtis

Re: Já bych se zas tak nesmál

Současný problém s pohybem kapitálu je naopak ten, že je příliš efektivní, než že je efektivní málo. Kecy o většině znárodněného bankovnictví si nech na schůzi SKM a co se týká britského "zabavování majetku občanů cizího státu, aby pokryli ztráty ze soukromých aktivit svých občanů v zahraničí", tak pokud tím myslíš zmrazení aktiv britských poboček islandských bank v Británii, tak to:

1. není majetek občanů cizího státu ale majetek bank

2. ztrátami soukromých aktivit svých občanů na Islandu jsou míněny vklady těchto lidí do britských poboček islandských bank? Fakt? ;-D;-D;-D

0/0
24.10.2008 10:28

JÚLINEK.ŠÍŠAL.

Re: Já bych se zas tak nesmál

tak tak, matýsku ... a nebylo by pro tomíky jednodušší vyvézt ty bankéře mimo stát, než znárodňovat v podstatě cizí majetek, a tak daňové poplatníky v pdostatě na cizím dluhu angažovat? ...;-)

0/0
24.10.2008 14:29

dykl

.....

dobrý pane Komárku, dobrý.........:-):-)

0/0
24.10.2008 10:01

Jirmat

...

ano ironie je hezký projev, ale proč nenapsal kolik % je skutečně výrobní cena a kolik je státem napařená daň? Nebo o tom, že ve správních radách plynáren a elektráren sedí paní Paroubková nebo Topolánková a ty si přece zaslouží tučný peníz za svou namáhavou práci? Takže se u nás uměle ceny energií zvyšují aby fungovala malá domu.

0/0
24.10.2008 9:42

mtis

Re: ...

To by se ta státem napařená daň musela taky rozpočítat jednak tak aby bylo vidět, na co kolik procent jde (a to by se leví divili co je to ta oná dluhová služba a co stojí "politika zaměstnanosti") ale hlavně koli kdo té daně ve skutečnosti platí, tj. kolik ti tak opovrhovaní zbohatlíci zaplatí na daních ať už z příjmu, dph, spotřební, nemovistostní a já nevím ještě jaké....

0/0
24.10.2008 10:24

Atomas

:-)

Pokud by tento ironický článek vyšel v Právu, ta by se bezpochybně  stal nejcitovanější modlou oranžovejch ;-D

0/0
24.10.2008 8:57

vasidiv

Volejte Chocholouška!

Hurá, pan Komárek se nám zbláznil,novinář jeden veselej!

0/0
24.10.2008 8:14

Fidel Castro v plne sile

Souhlas

škoda jen, že to musí psát Komárek jako ironii, jinak by mu tento článek neotiskli...:-)

0/0
24.10.2008 8:06

habit

Re: Souhlas

;-D... Komárek je dnes kapánek slabší, zato ty jsi ve sqělé formě...;-D;-D;-D

0/0
24.10.2008 10:27

Bouše

Tento článek přesně vyjadřuje stav mysli levicového voliče

:-) R^

 

S tou Škodovkou bych to neviděl až tak černě. Například ve Skandinávii říkají o Octavii "hodně auta za málo peněz".

0/0
24.10.2008 7:45

ZZZZZZZZ

Hezke

Hezka, vtipna ironie. Jsem v soku kolik osob mdlych duchem nepochopilo ironii (sarkasmus) clanku.

0/0
24.10.2008 6:46

hadesxx

Re: Hezke

Pravda, většina tu ironii a sarkasmus nepochopila. Ale jako parodii bych to jednoznačně neviděl. Syn Komárek má jistě školu otce Komárka, druhdy poradce Fidela Castra, a ví, že to co ironizuje, je v podstatě pravda. Jen nemá gule na to, říct to vážně.

0/0
25.10.2008 10:45

babacek

Kapitalisti

To by potlačovalo přirozené konkurenční prostředí. Spotřebitel má na výběr a není tedy povinen kupovat to se mu zdá opravdu předražené.

Já osobně bych to cítil jako návrat k socializmu.

Ona cena výrobku není většinou tím pravým důvodem, ale závist neschopného si takou věc koupit a že jim životní úroveň zvýší Paroubek s Rathem.

0/0
24.10.2008 6:26

eman1

Nevím co je k divení, autor nejspíš pouze

jinými slovy popsal názory vítězů voleb .

0/0
24.10.2008 6:17

Jiřik

Čtenář se až diví,

0/0
24.10.2008 5:39

Jiřik

Re: Čtenář se až diví,

... kolik nedovtipů čte hned po ránu yFČERA, nedokáže pochopit Komárkovu ironii a bere ji na 100 % vážně...

0/0
24.10.2008 5:40

rezjir

Re: Čtenář se až diví,

Vždyť Komárek to myslí vážně v hloubi duše, konečně se nám potatil. Jablko nepadá daleko od stromu.

0/0
24.10.2008 5:52

bindis

Chá, chá, chá...

A Komár též.;-D

0/0
24.10.2008 5:16

rezjir

Jediné vysvětlení

Pan Martin Komárek dostal vyhazov pro své levicové názory a nabídku převzít komentárskou rubriku Halo novin. To snad není možné, že komár začne vidět.

0/0
24.10.2008 4:24

pracovitacikorka

Lysohlavka?

v balicku s necim ostrejsim :-P

0/0
24.10.2008 2:17

krabathor

no malem sem to sezral

nejdriv sem si fakt myslel ze zesilel a ze pise vedlejsak pro halo noviny a omylem to dal sem.

0/0
24.10.2008 2:06

budisovak

Autor je zednik nebo kominik :o) nebo Lenin?

Tenhle clovek je uplny magor. Ve druhe vete si odporuje, co napsal v prvni. Socialismus se mu tak dostal pod kuzi, ze nedokaze pochopit, ze ho nikdo nenuti kupovat Coca Colu a uz vubec ne v restauraci. A co penize zrusit soudruhu, tak jak to meli v Tabore? Pak museli jezdit loupit a vrazdit az k Lipsku.

Spoluzaci ze zakladni skoly vedli take takove hloupe debaty, meli tak spatny prospech, ze sly na dvoulete ucnaky zednika nebo kominik. Autor je zrejme absolovent neceho podobneho. Hm, tak cest praci!;-D

0/0
24.10.2008 1:48

krabathor

Re: Autor je zednik nebo kominik :o) nebo Lenin?

to byla ironie ten clanek... a jeste jedna vecna: me na zakladce ucili, ze spoluzaci sli, nesly :-)

0/0
24.10.2008 2:07

Mitchell

Re: Autor je zednik nebo kominik :o) nebo Lenin?

Bať. :-)

0/0
24.10.2008 2:10

budisovak

Re: Autor je zednik nebo kominik :o) nebo Lenin?

Spoluzaci sly? Tim jsem asi myslel deti ;-D

0/0
24.10.2008 2:54

ctenar

Komárek by měl přetiskovat svou chválu komunismu

jak o ní psal do těchto novin před rokem 1989. Že se nestydí

0/0
24.10.2008 1:47

ctenar

Komárek je bohužel idiot

0/0
24.10.2008 1:46

budisovak

Re: Komárek je bohužel idiot

ano idiot, to jste napsal velice slusne, ale cestina disponuje asi daleko trefnejsimi terminy ;-D

0/0
24.10.2008 1:53

Obskurni Prase

A proč ne?

A proč by nemohl být strop, kolik si může soukromá osoba nebo společnost vydělat maximálně ročně a zbytek by byl 100% zdaněn? Tím by se uvolnil prostor pro další  osoby ve stejném obchodním sektoru a bohatlo by více lidí.

0/0
24.10.2008 1:43

budisovak

Re: A proč ne?

Nejste Vy autor? Proc strop nebo regulaci? Nebo ty lidi zavrit, kdyz si moc vydelali! Kazdy si vydela kolik dokaze a nekdo nedokaze nic, tak bere socialku.Rv

0/0
24.10.2008 1:51

Majklova_proxy

Re: A proč ne?

A jakej strop? 100k? Mega? K tomu treba unifikovany domy, protoze na velkej barak nenaspori ani sikovnej menazer driv nez za deset let?

Zblaznil ses? Regilace nikdy k ncemu dobremu nevedla. Limituje snahu, nakonec se pak majsi vsichni stejne ... spatne.

0/0
24.10.2008 2:15

pracovitacikorka

Re: A proč ne?

Fajn,spolecnost vydelala tak ji zdanime-sebereme penize i ty na dalsi vyvoj,vyzkum,pustime konkurenci,nejlepe cinskou padelatelskou.Stat bude mit zkraje co rozhazovat,nebot hospodarit neumi,konkurence zbohatne a puvodni zdanena firma bez investic a vyvoje zanikne uplne :-P Pak budeme nadavat ze nic neni a kupovat cinske sunty z nutnosti.Skvele soudruhu,byl by z tebe skvely strateg RVHP

0/0
24.10.2008 2:16

liberecak

Doufám, že to je podzimem

a s nástupem jara p. Komárka tyhle úvahy přejdou. Ono je hezké na rozjetý kapitalismus roubovat socialismus, vypadá to efektivně. Ale tak to nefunguje, protože socialismus efektivní NENÍ. Tečka.

0/0
24.10.2008 1:38

TomW

to je blábol

Ndeuvěřitelný blábol. Je snad dneska nějaký retro den - že se mají publikovat články ve stylu 80-tých let ČSSR publicistiky?

Co to je za drogu co autor používá? Rozhodně ho neošidili... :)

0/0
24.10.2008 1:32

wiki5.5

delirium tremens

?

0/0
24.10.2008 1:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.