- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
o tom žádná!
deti to je odraz moralky cele spolecnosti. Obycejne se chovaji podle toho jak doma prebiraji zvyky od svych rodicu a okoli. Pokud se zhorsuje chovani deti ve skolach, dam ruku do ohne, ze se zhorsuje moralka dospelych a kriminalita narusta. Vylouceni ze skoly pracuje v kanade a usa, ale nema to u asocialnich jedincu zadny efekt. Moje dcera ucila v Torontu, chovani zaku se zhorsovalo s narustem kriminality ve meste. Svym zpusobem to mohla byt frustrace u samotnych zaku na tuto skutecnost. Bohuzel zadna studie nebyla jeste na to tema udelana. Pak tu mame hromadu zaku z rozvracenych rodin, unudenych zaku, ktere nebavi pomaly a nezajimavy postup. atd atd. Ucitel je velky faktor, ale nikdo nejsme dokonaly. Snizena znamka chovani je podle me blbost. Nic netresi.
Dětičky a mládež si dnes dovolují čím dál tím víc a když si učitel dovolí jim dát poznámku, hned má ředitel stížnost rodičů. Tvrdší zákony, holátkům a nechat je tvrdě makat prospěšnejma pracema, aby dostali, pokud to vůbec jde, rozum.
U vas vam ty deticky privedli ufouni? Nebo je vychovala tva generace,? Je ubohe to hazet na deti, autor - pokud veri tomu co pise je sebstrednost sama!!! Staci kdyz zapremyslis kolik casu meli rodice na tebe, co jsi jako dite mohla podnikat ty a kolik maji casu na sve deti mlade rodiny. Mimochodem, mozna by bylo konecne od veci, kdyby se ucitele ve skole konecne ucili i to, ze musi deti zaujmout, sama kacko vis, ze takovych jsi potkala drtivou mensinu ty a dnes se o to mene lidi na tuto praci hrnou. Takze mame skolstvi plne zamindrakovanych se sebou nespokojenych hysterek, kterym jeste nedoslo, ze deti maji neco co bych nazvala prirozenym citem a tyto exoty si velmi rychle zaradi na odstavnou kolej. Po pravde, jezdim na tabory s detmi, par dalsich dospelaku jsou mnohdy ucitele, mohu ti rici, ze to, co si k tem detem mnohdy dovoli, ze dovolit si to k memu diteti, tak nekomu vrazim peknou facku (ne tomu diteti)
tady nejde jenom o ty učitele tihle smradi otravují i své spolužáky a znemožňují výuku.
Pro ty které by žádná škola nechtěla přijmout tak zavést zvláštní školy se zvlášním režimem, se zvláštními učiteli, kteří by měli zvláštní pravomoci.
máte pravdu, jeden hajzlík ve třídě dokáže otrávit výuku nejen učiteli, ale především spolužákům,některý učitel časem otupí a byť je mu to nepříjemné "zvykne si" a odučí to co má jak to jde, ale spolužáci tím trpí a nikdo s tím nic nezmůže. Opravdu jedině "nápravné" ZŠ mohou zajistit klid na běžných školách, byť si nedělám iluze,že by se ti co by tam patřili nějak polepšili a neumím si představit,kdo by na takových školách vyučoval
Vaše poznámka o "komunistickém komikovi" Šterclovi je ubohá. Podle této logiky je Škvorecký komunistický spisovatel a Havel komunistický dramatuik.
škvorecký je především špatný spisovatel
tak proc by se meli deti chovat jinak
Naprosty souhlas
Na koho ted chcete stezovat?
Kantor, ktery ma problemy se zakovym chovanim, muze vyuzit uz existujicich nastroju klasifikace. Zak, ktery se chova nevhodne, dostane dutku a jeho rodice maji byt pozvani na konzultaci. Pokud se situace nezmeni, z tridni dutky je dutka reditelska, z te pak snizena znamka z chovani, kterou lze nadale snizit natolik, ze zak proste a jednoduse propadne z chovani a bude muset opakovat dany rocnik ZS. Kdyby se tento nastroj dusledne aplikoval, nestavalo by se, ze se tito sigri vubec dostanou dale do systemu stredoskolskeho vzdelani. Vzdyt by proste vychodili ZS o par let pozdeji, pripadne ji dokoncili v pate tride, cimz by si zazdili jakekoli moznosti dalsiho vzdelavani a museli jit makat rukama.
Žák nemůže propadnout z chování.
Žák nemůže vychodit základní školu v 5.třídě. Během celé docházky může opakovat pouze jednou na prvním stupni a jednou na druhém.
by bylo ve zrušení povinné školní docházky, nebo jejímu omezení. Škola by se měla opět stát výdobytkem, ne nutností. Každý, kdo by do ní chodil, by si toho vážil, kdo by nechtěl, nemusel by. Ono vyjde na stejně, jestli tam chodí a nic nedělá, nebo nechodí.
Vyloučit žáka byť na určitý čas by asi bylo porušení zákona, anžto ZŠ je povinná. Takže by ředitel školy umožnil takovému spratkovi zahalčivý život a zaškolactví. Jediné řešení je zaplatit učitele adekvátně tomu co dělají, vyhnat ze školy ty neschopné učitele kteří umí děcka jen stresovat. A samozřejmě dát jim pravomoce vůči malým hajzlikům. Z vlastni zkušenosti vím, že schopny kantor je schopen si poradit i s celou třídou grázlů.