Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Fakt nejde spolupracovat s nadutým Paroubkem?

Ó, vidím vás, Vaše Velikosti, nadýmáte se hodně, jen pozor, abyste pýchou nepukl! Tohle se mi honilo hlavou, když jsem v pondělí sledoval vítězný tiskový projev Jiřího Paroubka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mijala

to je jako v pohádce O žábě,co se chtěla stát velkou

 

Nevím na co se pan Paroubek tak nafukuje,jako ta žába v pohádce . Ta  pak jak se nafukovala - praskla.  Takže on praskne,to je zákonité..ale kdy to bude????

On a ta jeho manželka asi neví,že k volbám přišlo něco kolem 20%,což znamená,že jen asi jen čtvrtina lidí si tady přeje vládu těchto stran.Už opravdu jsou unaveni a mají toho plné zuby,jak s ODS,tak s ČSSD,.a KDU, KSČM.

Nemají tady u nás na výběr. Vždyť se podívejte,kdo stojí v čele těch stran. To opravdu nemá cenu komentovat a někam chodit. Petra Paroubková sice ví,že lidi prý už toho tady mají dost,ale mají dost i vlády jejich strany.Moc dobře vím o čem mluvím.

Jsem mezi lidmi hodně moc .

0/0
26.10.2008 8:59

sageorg

Fakt nejde!

S nadutcem vést normální dialog prostě nejde.

0/0
23.10.2008 14:51

francoa

Primitivní národy měly vždy své modly

Jedni se modlili k soškám bůžků, jiní ke zvířatům a kamenům. Uctívaly sopky a hory. Nosili jim oběti, aby si je naklonili. My máme své Paroubky a Topolánky nebo Čunky s Bursílkama. Platíme jim daně a posloucháme ty jejich úchylárny a bláhově si myslíme, že vše činí pro naše dobro. Co kdyby jsme začali používat mozek ne jen jako manuál na nakupování v supermarketu a začali se chovat zodpovědně sami k sobě. Tím myslím, že svůj život vemem pevně do svých rukou a nebudem neustále čekat, že nás bude někdo řídit a pomocí soc dávek živit.!

0/0
22.10.2008 23:04

flavy

NE

Ne. Pan Paroubek již měl své koaliční partnery a přesto vládl jenom s komunisty. Protlačil s nimi například zákoník práce. Pan Paroubek s nikým jiným než s komunisty nikdy spolupracovat (vládnout) nebude. Jistě by se s panem Bémem, jak tomu bylo na magistrátu, nebo s kýmkoliv jiným, dohodl na momentálním rozdělení daní, tedy státního rozpočtu. Co se peněz týče, je pan Paroubek velice pružný. Co se týče svobody občanů, které jsme částečně nabyli, je pan Paroubek nesmlouvavý. Občan tu není od toho, aby měl nějakou svobodu, ale od toho, aby měl klid na práci. Pan Paroubek nic jiného než komunistickou diktaturu nezná a neumí. Je jedno, zda-li to nazývá sociální demokracií. Minimálně demokratické rysy zcela postrádá. Žádná spolupráce ODS a ČSSD nepřipadá v úvahu. Tedy pokud se soudruzi z ODS nestanou kovanými soudruhy. Pan Paroubek se netají svojí láskou k Rusku a odporem k USA. ODS chce jenom naše peníze, ale Paroubek chce všechno včetně nás, lidí. Ne, fakt nejde spolupracovat s Paroubkem.

0/0
22.10.2008 13:58

jajaja00

Re: NE

Plně souhladím s názorem na spolupracovníka KGB (nyní GRU či jak se to jmenuje) ing. J. Roko Paroubka. Ale ODS se od Klausových dob  o p r a v d u   změnila. A to je to, co Béma a spol. neuvěřitelné čílí.

0/0
22.10.2008 20:02

imax

Ne

0/0
22.10.2008 11:35

DDT123

Jenomže jak jde

spolupracovat s člověkem, který příjde jednat o možné podpoře vlády s tímto: http://www.antiparoubek.cz/oblibena-videa.html - druhé video. ODS v té době byla relativně vstřícná a souhlasila s jednáním dokonce otevřené před novináři (podmínka paroubka) . Věta "tak to přečteme a půjdeme domů" mluví celkem za hodně - CSSD nechtěla s ODS jednat o jakékoli podpoře... BTW některá ostatní videa také stojí za to :)

0/0
22.10.2008 11:30

JirkaEsch

Stačila jedna věta a hned jsem věděl, kdo je autorem:

"Ó vidím vás, Vaše Velikosti, nadýmáte se hodně, jen pozor, abyste pýchou nepukl!"

Tohle může napsat snad opravdu jenom Musil, zavilá postava českého "žurnalismu". To, že se tady prohání spousta méně sofistikovaných fanatiků v diskuzích, je věc jedna, ale to, že jeden z nich působí jako šéfredaktor je věc druhá.

Ale nebojte pane Musile, vy si ten nový mediální zákon brzy vyprosíte. A pak budete vy pěšáci od svých "matek" v cizině biti jako žito. ;-)

0/0
22.10.2008 11:03

ix.

Paroubek je nadutý, Topol arogantní....

... volby dopadly pro modré dobře. Lépe včas poznat názor lidí na sama sebe  a to i za cenu ztracených hejtmanství. Rozhodující budou parlamentní volby. Pokud modří ze současné prohry vyvodí alespoň trochu sebereflexe a projdou katarzí, budou oranžoví v parlamentních volbách opět druzí.

0/0
22.10.2008 8:29

ix.

Re: ...a navíc...lidé nemají rádi vládu jedné strany...

...jestliže oranžoví budou na čtyři roky vládnout v krajích, museli by modří být totálně natvrdlí, aby svou arogancí donutili voliče nedat jim v parlamentních volbách hlas.

0/0
22.10.2008 9:02

jajaja00

Re: Paroubek je nadutý, Topol arogantní....

Neřekl bych, že je Topol arogantní.....

0/0
22.10.2008 20:05

DRJ

....

Ó ano, asi máte pravdu, vaše modrá výsosti.;-D

0/0
22.10.2008 7:06

bubacik

se slibovaly ...

 ... a vic by stejne nebylo, nez ty sliby. jedine, cemu verim, ze nejaky slib o progresivni dani by cssd statecne dotlacila do konce.

0/0
22.10.2008 7:00

bubacik

Re: se slibovaly ...

ale to zas neznamena, ze verim slibum ods, nebo jine strany.

0/0
22.10.2008 7:01

Lanta2004

Pan autor se asi moc v politice neorientuje

Kdyby ano,pak by takovejhle blábol nemohl nikdy napsat.Tenhle článek zavání když ne přímo hloupostí,tak alespon pěknou porcí naivity.

Poslední šance,kdy se mohla ODS a ČSSD na něčem shodnout a v něčem dohodnout byla doba kdy jí šéfoval Špidla a v ODS nebyl Topolánek.Dnes v době kdy se pod vedením dvou nesvářených kohoutů jak obě velké strany,tak i jejich voliči navzájem přímo bytostně nenávidí a škodí si kde můžou, těžko může přijít dohoda na čemkoli zásadním  v úvahu.

A už vůbec nemůže autor myslet vážně,že dnes platí v ČSSD to co kdysi.Dnes by si Paroubek raději urazil obě ruce,než aby spolupracoval s ODS na nějakých reformách.Notabene když je momentálně na koni a ODS k ničemu nepotřebuje;-)

0/0
22.10.2008 1:48

minutos007

Re: Pan autor se asi moc v politice neorientuje

Zato ty se orientuješ....;-D Buď nerozumíš psanému textu, nebo nechápeš obsah....

0/0
22.10.2008 6:17

diviznaT

Re: Pan autor se asi moc v politice neorientuje

Proč Lantu shazuješ? Jsi jasným příkladem současného vedení ODS. Mě se pýcha a nabubřelost politiků nelíbí - u nikoho z nich. Ale pokud by pan Paroubek byl velkorysý a vstřícný k poraženým, myslíš si, že by to pan Topolánek ocenil nebo respektoval? Pan Topolánek, který při rozhovoru s německou premiérkou stojí s rukou v kapse? Pan Paroubek se někdy opravdu chová jako nadutý kohout, ale pro pana Topolánka, který má chování jako ve chlívě, je to akorát. Rv

0/0
22.10.2008 6:29

minutos007

Re: Pan autor se asi moc v politice neorientuje

Já komunikuji přesně v jeho intencích. Redaktor spekuluje co by možná... a Lanta konstatuje aniž by pro své výroky měl důkaz.  Není podstatné kdo může mít větší pravdu....

0/0
22.10.2008 7:12

Stone_Pilot

Re: Pan autor se asi moc v politice neorientuje

Lanta má pravdu- Paroubek není Zeman.

K tomu, aby se dalo nějakým způsobem spolupracovat, musí partneři držet slovo. Paroubek něco slíbí, aby to druhý den popřel s tím, že si to nepamatuje. Nebo přímo intrikuje - viz hrátky po volbách - lákání na velkou koalici aby pak přišel jako zachránce malých stran apod.

0/0
22.10.2008 7:36

Zdehlav

Re: Pan autor se asi moc v politice neorientuje

Milý Lanto   Trochu s tebou souhlasím o jakémsi blábolu páně autorova. Ale nemůžu s ouhlasit s tvojí obhajobou Velkého Jirky paroubka.Vždyť to co vypouští to je blábol na blábol. A ti jeho panáčci to je to samé a navíc jako by se ještě předháněli aby je pak v zákulisí pohladil po hlavičce za další špínu co vyhodili na senátní hnůj.  Když jsem sledoval včera odpoledne přenos ze senátu při hlasování o nedůvěru vládě, nebo jak se to vlastně jmenuje, no to co vypustili z , musm to říct" nevymáchané huby" řečníci z CSSD, no tak to byla tedy hrůza. Plkance jak vod kravičky. To je ta pravá skupina , která nám má vládnout? To jsou ti s patentem na rozum? To budu raději ať jsou tam topolánci, však voni je ostatní nějak srovnají, nakonec se i poplatky nějak doupraví. Ale ať zústanou, alespoň nebudou lidi zneužívat ambulance a návštěvy a nebudou si doma dělat mezisklady leků a pak jich kýble vyhazovat do popelnic.

0/0
23.10.2008 21:55

Sir Humphrey

o ty reformy nepřijdou ONI, ale MY

:-P

0/0
22.10.2008 1:17

rezjir

Pokud ty reformy

jsou založeny na principu bohatým dávat a chudým brát, tak platí, že o ty reformy příjdou vždy ONI. A rozhdodně v době krize se reformy tototo typu nedělají. V době krize platí, všichni k veslům, každý podle svých schopností.

0/0
22.10.2008 1:34

Sir Humphrey

Re: Pokud ty reformy

Pleteš se. Moc. A krize budo o to horší 

0/0
22.10.2008 1:51

General-

Re: Pokud ty reformy

Coz takhle prijit s navrhem "vsem brat stejne". To by bylo kriku :)

0/0
22.10.2008 6:17

SUPERčech

Jak si to představujete?

Velká koalice? To už tu snad jednou bylo a nepřineslo to nic dobrého.

Spolupráce s Paroubkem? V programu může být cokoli, ale stejně se od všeho vždy distancuje a nic nepodpoří. Viz radar, zdravotnictví, školství a spousta daších.

Paroubek je šťastný v opozici a opoziční politiku dělá i ve vládě, s takovým se něco vytváří hodně těžko.

0/0
22.10.2008 1:12

sdsa

Re: Jak si to představujete?

paroubek je typ destruktivniho politika, bohuzel s takovym se spolupracovat neda, protoze se mu da verit tak 10% toho co vypusti z ust.

0/0
22.10.2008 1:18

Rommik

Nejde

Fakt to nejde .

0/0
22.10.2008 1:12

singlemalt

Re: Nejde

taky s to myslím.

0/0
22.10.2008 5:56





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.