Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Filip odmítá podporu KSČM menšinovým vládám v krajích

Podle předsedy KSČM Vojtěcha Filipa je pro komunisty nepřijatelná tichá podpora menšinovým vládám ČSSD v krajích. Filip tak reagoval na středočeského volebního lídra ČSSD Davida Ratha, který chce vládnout menšinově a vyjednat si k tomu podporu komunistů a občanských demokratů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

rohatey

Kdyby to ODS mysleli "upřímně"

tak v  takovéhle situaci v zájmu vyšachování těchle hnusných bolševiků by nabídli  ČSSD tichou podporu oni.  :-)

0/0
20.10.2008 12:09

Kocourek_69

To by na jeho místě udělal každý myslící politik.

Bohužel. Spoléhá na to, že nejsilnější strany jsou mezi sebou rozhádány. Nakonec tato taktika už komunistům ve 40. létech minulého století jednou vyšla. Rozděl a panuj.:-/

0/0
20.10.2008 9:43

stemari

Rath

No, Rathe a co tedˇ uděláš ? Filip odmítá podpořit menšinové "vladnutí", takže mu nejspíš dáš pusinku na prdel a budeš vládnout s bolševikem. Jsi naprostá zrůda.Rv 

0/0
20.10.2008 9:11

zachrance_od_mury

Re: Rath

ja sem spis zvedavej kde vezme a s kym odhlasuje to ze stredocesky kraj bude platit za obcany 30kc poplatek u lekare. ono se to krasne slibuje ale odkud bude cucat tech cca 70 mega rocne... no konecne ono si to staci kazdy rok pujcit a splacet akorat uroky zeano.. cela ceska republika dala o vikendu najevo ze se hodla ucit jist seno aby podporila tyto popularni kroky. jako prazak (kde je situace jeste relativne rozumna) vam preji: DOBROU CHUT.

0/0
20.10.2008 9:37

__XXXX___

Re: Rath

a ještě bude platit každému studentovi jízdu hromadnou dopravou. Navíc chtějí nové silnice, stavby obchvatů a také koupit zpátky nemocnice. Tak jsem zvědav, jakej slib padne jako první ;-D;-D

0/0
20.10.2008 11:19

rudastraka

Re: Rath

jde pouze o krajske nemocnice, takze v naproste vetsine se platit bude

sem zvedavej co na to reknou podvedeni volici

0/0
20.10.2008 12:27

Antonin Madera

Filip odmítá podporu KSČM menšinovým vládám v krajích

Taky nevim proc by mel nekomu pomahat, kdyz ted' bude konecne KSCM vladnout dohromady s CSSD.R^VR^

0/0
20.10.2008 3:54

jacek097

kdo nevoli ODS

podporuje defacto bolsany a podobny stbacky kreatury jako je Filip.... 

Lidi volte ODS!!!![>-][>-][>-]

0/0
19.10.2008 23:52

LimonadovyJoe

Re: kdo nevoli ODS

Podle výsledků voleb to tak vážně vypadá.

0/0
19.10.2008 23:57

LimonadovyJoe

Do koalice s komárama nepůjde, vidím to na handl s ODS.

U svých voličů by se sice nezdiskreditoval, z větší části jsou to latentní komunisté, ale společensky by byl odepsanej. On je z Prahy, pohybuje se v "lepší" společnosti, za dva roky bude chtít jeho partaj lepit vládní koalici s pravdaaláskama a s KDU, takže... Asi tím hejtmanem nebude.

0/0
19.10.2008 22:51

tuccy

Dvě možnosti

Buď se přebarví na rudo, bude hejtman, bude se mít možnost shodit tím jak má nesplnitelný program... Nebo zůstane v parlamentu, na hejtmana bude někdo jiný, koalice bude s ODS a to že neplní program bude moct shazovat na ODS (ale zase přijde o funkci). Tak schválně...

0/0
19.10.2008 22:20

almnis

Re: Dvě možnosti

komanči mu ustoupí, bude menšinová spolupráce

0/0
19.10.2008 22:23

LimonadovyJoe

Re: Dvě možnosti

Proč ? To by pro ně byla nejméně výhodná varianta.

0/0
19.10.2008 22:51

LimonadovyJoe

Re: Dvě možnosti

Přesně.

0/0
19.10.2008 22:51

cejkis

Na druhou stranu, pokud se bude ČSSD paktovat s KSČ

tak další volby prohraje.

ČSSD si dala závazek, že s komunisty nikdy. Bylo to ještě před minulými volbami a byla to reakce na PR kampaň ODS na téma KSČSSD.

Většina lidí nevnímá KSČSSD jako hrozbu návratu komunistů k moci. Pokud skutečně bude Paroubek vládnout v koalicích s komunisty, další volby je lidi smetou a doufám, že navždy. Nyní budou totiž k volbám již chodit všichni. Český národ vždy musí dostat facku, aby se rozhýbal.

0/0
19.10.2008 22:01

Zmuda

Re: Na druhou stranu, pokud se bude ČSSD paktovat s KSČ

...hluboce se mýlíš ! Hluboce !

0/0
19.10.2008 22:04

cejkis

Re: Na druhou stranu, pokud se bude ČSSD paktovat s KSČ

Trochu se rozepiš pls .)

0/0
19.10.2008 22:10

Zmuda

Re: Na druhou stranu, pokud se bude ČSSD paktovat s KSČ

.to co popisuješ se může stát pouze za přepokladu,že Topolánek okamžitě rezignuje na post předsedy vlády i partaje a ODS si zvolí jiné vedení. To voliči očekávají a pokud se tak nestane,ODS se stane nedůvěryhodnou a v podstatě nevolitelnou pro spoustu lidí. A tito k volbám nepříjdou,nebo budou opět volit z trucu. Takže zkráceně,Paroubek nebude vůbec ohrožen,neboť voliči nebudou mít alternativu. To je největší ztráta ODS,..a bohužel,Topolovi to ještě nedochází,..a asi nikdy nedojde. Čili dnešní ODS nemá vůči ČSSD alternativní politiku.

0/0
19.10.2008 22:21

tuccy

Re: Na druhou stranu, pokud se bude ČSSD paktovat s KSČ

ČSSD nijak moc neuškodilo že se Paroubek držel čela strany jako klíště. A proč by měl T. rezignovat okamžitě, když je stejně za pár měsíců volební sjezd? Když  po něm navíc krajští kandidáti chtěli aby jim nezasahovala centrála do kampaní? ;-)

0/0
19.10.2008 22:26

Zmuda

Re: Na druhou stranu, pokud se bude ČSSD paktovat s KSČ

..když se na to podíváš nezaujatým pohledem,tak přece v tomto ohledu nemůžeš Topolánka s Paroubkem srovnávat. Paroubek je očima socanů úspěšný,..stranu po Špidlo-Grossovské úpadku vytáhl nahoru. To je prostě fakt. Kdežto Topolánek po převzetí vládní odpovědnosti nasekal strašnou spoustu chyb a ODS dostal do "červených" čísel,to je také fakt. Čili,on už nemůže z principu nic napravit,je nedůvěryhodný. Může ještě totho dost schytat od socanských populistů,jak píše Almis,..ale to je jediné a je to málo. Volby do sněmovny jsou už za dva roky.Není čas !

0/0
19.10.2008 22:57

almnis

Re: Na druhou stranu, pokud se bude ČSSD paktovat s KSČ

A nového předsedu ti tato parta protřelých populistů slovně mezi voliči odstřelí ještě dříve než budou volby 2010, tak kdo to vezme? Bém? Tošenovský? Topolánek je ještě v pohodě schopen něco schytat a vytvořit tak čas pro dalšího.

0/0
19.10.2008 22:26

Zmuda

Re: Na druhou stranu, pokud se bude ČSSD paktovat s KSČ

..tady bych s tebou asi i souhlasil.

0/0
19.10.2008 22:58

almnis

Re: Na druhou stranu, pokud se bude ČSSD paktovat s KSČ

ne ne ne, záleží na tématech a ty se sockám nabízejí

0/0
19.10.2008 22:04

cejkis

Re: Na druhou stranu, pokud se bude ČSSD paktovat s KSČ

Myslím, že dobrý řečník si dokáže obhájit pravicovou politiku. Bohužel lepší řečníky vídám v lavicích levice :-/

Je to o tom, kdo dokáže zaujmout lidi. V tomto směru souhlasím s Bursíkem. Tato témata byla málo oddiskutována.

0/0
19.10.2008 22:11

almnis

Re: Na druhou stranu, pokud se bude ČSSD paktovat s KSČ

jak chceš strašit komunismem u pomerančové strany plné bývalých komunistů. to umí jen Bém, Paroubkův kámoš, opomenu-li heslo s Klausem nebo doleva:-/

0/0
19.10.2008 22:21

Zmuda

Poslouchejte...,

... Talmanovci,..nešpekulujte o tom co udělá sRath,jakou vytvoří koalici,jestli s Falmerem či jiným potentátem. Špekulute o tom,jak to Talman posral a jak to vše nakonec dopadlo. Vemena ... ;-D

0/0
19.10.2008 22:00

almnis

Rath je psycho, ale né úplný blb

tak jak on se vylhat z něčeho neumí nikdo. ani Paroubek.

0/0
19.10.2008 21:35

LimonadovyJoe

Re: Rath je psycho, ale né úplný blb

Jenomže zde nemá v záloze pidistraničky nebo tzv. "nezávislé", se kterýma by slepil nějakého kočkopsa a nějakým způsobem čtyři roky vládl. Zde si musí vybrat mezi ODS a KSČM a obojí je pro něj přitom špatná varianta.

0/0
19.10.2008 21:37

almnis

Re: Rath je psycho, ale né úplný blb

vylže se a slíbí svým voličům, že ODSce příště napráská ještě více a to tím, čím více voličů jej podpoří. normálka.

0/0
19.10.2008 21:40

b.a.j.l.a.

Re: Rath je psycho, ale né úplný blb

půjde do komoušů :-/

0/0
19.10.2008 21:40

almnis

Re: Rath je psycho, ale né úplný blb

taky to tak vidím

0/0
19.10.2008 21:41

ELAPHURUS

Re: Rath je psycho, ale né úplný blb

Musí si vybrat, ale v každým případě měl bejt zatím zticha. ta menšinovka je úplná blbost....

0/0
19.10.2008 22:28

b.a.j.l.a.

Tak teď jsem na Dr.Krysu zvědavej...

:-);-D

0/0
19.10.2008 21:33

LimonadovyJoe

Re: Tak teď jsem na Dr.Krysu zvědavej...

Vidím to na koalici s ODS za cenu ohromných ústupků. Žádné referendum o radaru :-)

0/0
19.10.2008 21:36

almnis

Re: Tak teď jsem na Dr.Krysu zvědavej...

ty si myslíš, že Rathovým voličům jde o sliby? těm stačí když slíbí, že ODSce napráská třeba zase příště

0/0
19.10.2008 21:38

LimonadovyJoe

Co je pro KSČM výhodné ?

Nejvýhodnější by pro ně bylo, kdyby je vzal Rath do koalice, o tom není pochyb. Ale výhodné by bylo také to, kdyby vzal do koalice ODS. Nemohl by pak plnit své sliby, byl by zrádcem levice a KSČM by to jistě uměla dobře podat, byla by jediná, kdo se drží levicového programu. Tato varianta je pro ně o dost výhodnější, než nějaká tichá podpora a nějaké ty drobné v igelitkách bokem.

0/0
19.10.2008 21:33

hnedka_zdrapana

hm

Dobre Filip :) To by se socanum libilo, hrat si na antikomunisty a delat s nimi tiche koalice.

0/0
19.10.2008 21:31

LimonadovyJoe

Re: hm

ČSSD stále chodí kolem horké kaše a neví, jak se k sesterské straně postavit. Už mnohokrát na to dojela.

0/0
19.10.2008 21:35

ELAPHURUS

Rath se musí rozhodnout....

Žádná tichá podpora....

0/0
19.10.2008 21:28

LimonadovyJoe

Re: Rath se musí rozhodnout....

No, bude muset klečet před Bendlem a prosit :-)

0/0
19.10.2008 21:30

ELAPHURUS

Re: Rath se musí rozhodnout....

8-o;-D8-o;-D8-o

0/0
19.10.2008 22:18

LimonadovyJoe

A stejně to bude vypadat za dva roky po parlamentních

volbách. SZ se do parlamentu nedostane (snad) a Paroubkovi to s Čunkem na většinu nevyjde. Takže buď velká koalice (a potom bude de facto po vítězství, protože rušení reforem a rozkrádačka nenastanou) a nebo natvrdo koalice s komárama.

0/0
19.10.2008 21:25

LimonadovyJoe

No vida, že by komunisty přestala bavit hra na "B" tým ?

:-)

0/0
19.10.2008 21:16

almnis

Re: No vida, že by komunisty přestala bavit hra na "B" tým ?

ty věříš na komedii bu bu bu?

0/0
19.10.2008 21:19

LimonadovyJoe

Re: No vida, že by komunisty přestala bavit hra na "B" tým ?

Jsou v pozici, kdy mohou žádat křesla a jednání jako s rovným partnerem. Socan bez komára v mnoha krajích vládnout ani nemůže.

0/0
19.10.2008 21:22

almnis

Re: No vida, že by komunisty přestala bavit hra na "B" tým ?

ale to už tu bylo tolikrát, bu bu bu a plácnemesi, protože.......

0/0
19.10.2008 21:24

LimonadovyJoe

Re: No vida, že by komunisty přestala bavit hra na "B" tým ?

No jo, ale předtím se socan mohl bez komára vždy obejít. Rath to prostě slepí buď s ODS (k tomu si ale sám zavřel dveře) a nebo s KSČM, jinou možnost nemá. Bylo by docela zábavné, kdyby musel nakonec zajít až tak daleko, že by nechal ODSce post hejtmana ;-D.

0/0
19.10.2008 21:26

almnis

Re: No vida, že by komunisty přestala bavit hra na "B" tým ?

můžeš mi napsat jediný rozumný důvod, proč by komanči tlačili socky do úzkých?

0/0
19.10.2008 21:29

LimonadovyJoe

Re: No vida, že by komunisty přestala bavit hra na "B" tým ?

Koryta ? Větší politický vliv ? Nakonec, jsou to jejich hlavní konkurenti v boji o hlasy.

0/0
19.10.2008 21:30

almnis

Re: No vida, že by komunisty přestala bavit hra na "B" tým ?

ale vždyť to všechno mají a současná pozice je pro ně naprosto ideální

0/0
19.10.2008 21:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.