Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šestnáctiletý vůdce gangu dostal za brutální loupež tři roky

Františka Červeného loni v srpnu na ulici v Ústí nad Orlicí přepadl lupič. Zmrzačil ho a okradl. Po brutálním útoku je důchodce upoután na lůžko. Krajský soud v Hradci Králové včera označil viníka - je jím teprve šestnáctiletý mladík, který byl hlavou čtyřčlenného gangu lupičů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

miciangora

takže ne Čerwený,

ale Červeňák...známé jméno, že?

0/0
20.10.2008 22:22

gagaryn

***

multikulturismus je stejný jako komunismus. Dá se zavést jen přes odpor a taky nefunguje.

0/0
20.10.2008 14:13

_m-

chudák

0/0
20.10.2008 11:47

pinguone

Re: chudák

..za rok a pul vyleze z lochu,patricne proskolen...;-)

0/0
20.10.2008 14:05

trinit

Konec sveta

http://www.youtube.com/watch?v=5iLbUnKCY2c&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=Tnj5hQGQAdU&feature=related

0/0
20.10.2008 11:44

Nedobrota2

Hm, něco bych řekl....

by i řešení bych navrhl, ba i bych provaz sehnal a židli donesl, dokonce bych ji i podkopl a měl z toho nádherné miltikulti obohacení, jenže raděj budu držet kušnu !

0/0
20.10.2008 10:39

Benzin Petrolejovič Naftěnko

Červeňák?

Takže né komunista, ale cigoš.

0/0
20.10.2008 7:38

gagaryn

Re: Červeňák?

však to bylo poznat i v TV i přes to jak to rozvostřili.

0/0
20.10.2008 14:14

switch

Autoři zákonů ....

Za mrzáka na lůžku 3 roky???? To je výsměch, nebo hrozba??? Už aby se něco podobnýho stávalo v rodinách zákonodárců, aby ty tresty byly o něčem a ne jen k cigošům a ostatní chátře k smíchu!!!!!

0/0
19.10.2008 13:06

Linex_

Znění obžaloby těch cik... je zde:

http://portal.justice.cz/soud/soubor.aspx?id=71794

0/0
19.10.2008 7:53

coura Verus

vůdce gangu

kohopak to zase multikulturně obohatili? DS na ně!!!

0/0
18.10.2008 19:40

Ernesto Rafael Guevara

Italové?

0/0
18.10.2008 15:08

multikulturista

Montaigne,

tvuj zivot musi byt opravdu ubohy, pokud mas cas psat takove blaboly. Ale mozna, ze ta ubohost a nenavist te udrzuje na nohou, urcita forma psychoterapie...Ja bydlim ve meste, kde ziji statisice Arabu, cernochu, asiatu a rada dalsich etnickych skupin, vcetne Cikanu, a nemam s tim zadne problemy...spise naopak, je to kulturne obohacujici. Proto, mam-li volit mezi multikulturni Parizi a rasistickym a xenofobnim Kocourkovem, nemusim opravdu dlouho vahat s vyberem !

0/0
18.10.2008 14:22

pavouk12

Re: Montaigne,

Jedna otázka: PROČ žijou Češi v klidu vedle asiatů, černochů a dalších etnických skupin, jen cikány často nesnesou?

0/0
18.10.2008 14:36

Schlemihls

Re: Montaigne,

marná snaha, odpovědi se nedočkáš

0/0
18.10.2008 14:55

algeria

Re: Montaigne,

Já jsem taky všemi pěti pro multikulturismus, ale nemám rád lži. Paříž má dost problému s cizinci. Stačí si vzpomenout na protesty v Paříži. Já si nemyslím, že by to byla chyba jen cizinců. Francouzi, jinak velmi namyšlený národ, který nechce mluvit anglicky, má ručitě velký podíl na problémch, které jsou v Paříži... Bojovat s multikulturismem je jako bojovat s větrem a deštěm;-). Ale hodně lidí si to nechce uvědomit! V článku se nepíše, že ten Červeňák je Rom!

0/0
18.10.2008 14:37

multikulturista

Re: Montaigne,

Mas 100% pravdu. V clanku neni ani zminka o etnickem puvodu Cervenaka a jeho kumpanu, kteri si zaslouzi v kazdem pripade spravedlivy trest, at jsou bili, strakati nebo Cikani. Problem je v tom, ze pouha moznost, ze by to mohl byt pripadne nekdo z romske komunity (ma smulu, ze se nejmenuje napr. Novak nebo Dvorak), vyvola u nekterych tzv. prispevatelu ty nejprimitivnejsi rasisticke reakce.

0/0
18.10.2008 14:55

algeria

Re: Montaigne,

Kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde! Pro ty, co nechápu - místo slova hůl, dejte slovo důvod;-). Ale myslím si, že je zapotřebí vždy napsat etnickou příslušnost pachatele. A nebo nikdy!

0/0
18.10.2008 15:05

Montaigne

Re: Montaigne,

když jsi úplně mimo, tak se k tomu nevyjadřuj, pařížský Mimoni! 

Ti čtyři jsou cikáni, pardón, Rómové, aby se neurazili. Nebudeš tomu věřit,ale u nás v Česku máme televizi!;-)

0/0
18.10.2008 15:05

Montaigne

Re: Montaigne,

tak říkáš hochu Paříž? To je tam , kde několik týdnů po sobě hořela auta a obchody  ?;-)   To je tam, kde existují čtvrti, do kterých se po setmění policisté bojí vstoupit ? ;-)  Dobře, budu dělat, že o tom nevím;-D

0/0
18.10.2008 14:49

zdeseny obcan

Re: Montaigne,

Tak si k sobe nejake Cikany vemte a budou spokojeny vsechny strany - my se zbavime parazitu a vy budete kulturne obohacen.

0/0
18.10.2008 17:19

coura Verus

Re: Montaigne,

Multikultíku, mám návrh: nikdo ti nebrání v tom, vzít si naše opálené k sobě domů, či do svého bydliště jako sousedy. My se jich zbavíme a budeme rádi, a ty, co je máš tak rád, budeš taky spokojen. A všichni budeme jedna velká šťastná rodina - hlavně že nebudou tady.[>-][>-][>-]

0/0
18.10.2008 19:42

algeria

Červeňák?

Je Červeňák romské příjmení? Většinou Idnes píše, zda šlo o Romy či ne. A já si myslím, že je to dobře! Romové jsou národ. Když se mluví o Gypsy.cz, tak se v souvislosti s touto kapelou použije slovo Rom snad tisíckrát... Tak nevidím důvod, proč by to nemělo být i v tomto článku. Nikde se v něm nepíše, že šlo o Romy, tka předpokládmám, že to nebyli Romové... Pokud jo, tak at autor doplní text;-)

0/0
18.10.2008 14:11

coura Verus

Re: Červeňák?

a ne snad. Docela typické!

0/0
18.10.2008 19:43

Hery Potrovka

.

Montaigne  souhlas. Se vším níže napsaným tebou. R^

0/0
18.10.2008 13:52

Montaigne

Sorry, ale toto je výživné, opět cituji:

*** ( Rada8 <osmickaRadka@...> , 27.04.2005 21:28 ) - vlákno

sousedila jsem s romy deset let. jako jediná bílá rodina v baráku. v ulici bydlely ještě dvě neromské rodiny. bylo to bezva. syn se léčil na psychiatrii pro noční děsy , já byla hned první rok svědkem dvojnásobné vraždy, dvakrát loupežnýho přepadení. dvakrát obětí přepadení. jednou terčem útoku skinů (bydlíš tu tak jsi cikánka a hotovo...) jediná výhoda byla, že jsem zhubla až na 50 kilo. protože chodit ráno do práce, v noci poslouchat své milé sousedy, třást se strachy o dítě, to je výborná dieta  nechtěla bych znovu mít za sousedy cikány. a myslím to upřímně, a za rasistu se opravdu nepovažuji.

0/0
18.10.2008 12:57

Montaigne

A teď něco z multikulti archívu, cituji:

MartinHessler (seznam.cz)7. 5. 2008 06:14 - *.prg.cpe.vol.cz

Bydlím v Praze 33 let a od 18 sloužím u bezpečnostních složek.Veřejných i soukromých.Až budeš mít za sebou stejné zkušenosti s touhle minoritou jako já,garantuju ti že už budeš ve výkonu trestu za "sériovou vraždu spáchanou z rasových pohnutek"!

MOHL BYCH pokračovat, ale zahltil bych diskuzi,:-P

0/0
18.10.2008 12:52

Montaigne

A teď něco z multikulti archívu, cituji:

Byl jsem na sociálce s potvrzením. Na chodbě bylo zhruba 10cigošů kteří se zozvalovali na židlích a na volných židlích měli nohy. Ostatní lidi stáli a jen koukali, najednou se jeden cigo zved a nachcal na lavici na protější straně za huronského řevu ostatních cigošů. Přivolaná policie přišla a zase odejela.

0/0
18.10.2008 12:50

Montaigne

A teď něco z multikulti archívu, cituji:

Soused mých známých pronajal dům Romům. Ve chvíli, kdy z rodinných důvodů hodlali známí svůj dům s krásnou zahradou dvě minuty od centra města prodat, nastal problém.Zájemců plno včetně cizinců. Když ovšem přijeli na obhlídku a  odvedle se vyhrnulo hejno děcek, byli počastovaní palbou urážek a nadávek smíchanou s žadoněním o cigaretu a taháním za kabelku. Při zpáteční cestě, když otevřeli poch.canou branku a šlápli do lejna zjistili, že mají ulomenou anténu a škrábanec na autě. A to ani zájemci netušili, že se dvakrát do týdne sjedou příbuzní a slaví a pere a hulá se až do rána a že odpad s výkaly pouští po zahradě samospádem do prostoru. Vinou sousedů cena majetku klesla na polovinu a ani poté nemovitost prodejná nebyla. Stal by se z vás rasista nebo ne a kdo za to může? Vy, ti Romové či státní nečinná správa?

0/0
18.10.2008 12:49

Nedobrota2

Re: A teď něco z multikulti archívu, cituji:

Né ze mě by se stal MASOVÝ SOUSEDOVRAH !;-D

0/0
20.10.2008 10:47

Montaigne

A teď něco z multikulti archívu, cituji:

Jejich nejoblíbenější restaurace je v hotelu AVION, který je majetkem starosty Prostějova. Normálních lidí tam chodí minimum,cikáni tam jsou od rána do večera. Další jejich štací je nové kasino v budově hlavního nádraží, to je vlastně jenom pro cikány, nikdo jiný tam nevleze. Přijedou auty, ty postaví před nádraží a jdou hrát. Kamera Městské policie se vždy diskretně otočí na druhou stranu. Když tam však zastaví člověk, který veze kufry odjíždějícímu příbuznému, jsou tam za tři minuty, protože je tam přece zákaz, že. Cikáni také rádi také sedávají u pomníku Wolkera a řvou na celý náměstí. Městská policie je vždy zalezlá, nebo měří rychlost na Kostelecké u Silnic. Nejlepší ale je, když cikán vjede svou AUDI 6 před Prior, vyleze tlustá cikánka, která jde do Prioru nakupovat a cikán si jde naproti do Fortuny vsadit. Za oknem má samozřejmě Invalida.

0/0
18.10.2008 12:49

weaktor

barva pleti

jsou tady tři příspěvky a všechny řeší barvu pleti... a takový je přesně náš národ, zveá se z toho žaludek...

Mně je úplně jedno, jestli tento chlapec byl bílý, černý, strakatý nebo fialový s puntíkama - vadí mi, že přesto, že všichni vědí, že je to agresivní hovado, dostal včetně jeho kumpánů tak směšný trest a za tři roky bude ve své činnosti samozřejmě pokačovat... čili vadí mi zákony, vadí mi měkké soudy, nedostatečná exekutiva - ale abych řešil barvu pleti pachatele, to je mi úplně u ... (Y)(Y)(Y)

0/0
18.10.2008 11:36

pavouk12

Re: barva pleti

Nedivil bych se ovšem, kdyby nízký trest s barvou pleti souvisel. Náš národ barvu pleti řeší a v případě romů k tomu má dosti pádný důvod, který mu sami dávají.

0/0
18.10.2008 11:41

weaktor

Re: barva pleti

dokud z lidí nezmizí neustálé předsudky a xenofobie, tak se to nikdy nezmění a pro zbytek světa budem stále jeden z nejrasističtěji smýšlejících národů světa... je to ostuda.[>-]

jen tak mimochodem - jaké si myslíš, že je percentuelní zastoupení barvy pleti za mřížemi? mohu tě ujistit, že bílých je tam mnohonásobně víc.... jenže když něco udělá cikán, tak o tom mluví celá republika, všichni by jej hned věšeli - pokud něco udělá běloch, je to jen jeden další nedůležitý kriminální čin...

 

také mi vadí zneužívání sociálních dávek a že spousta romů nedělá a dělat nechce - jenže stejně tak jsou desetitisíce bílých,  kteří mají stejný přístup, ale o nich se tak nemluví.... jeto pořád dokola - měli bychom si "my bílí" nejprve zamést před vlastním prahem...

0/0
18.10.2008 11:50

pavouk12

Re: barva pleti

Neříkám, že bilí sou svatí :-P. Na druhou stranu se taky podívej, kolik procent cikánů pracuje a má normální rodinu, kterou živí. Neříkám, že takoví neexistujou, ale že jsou (alespoň podle statistiky) v menšině.

Máme tady ve měste dům, který obývají cikáni. Lidé se kolem něj bojí chodit, a ne kvůli předsudkům, ale kvůli tomu, že tam pravidelně kolemdoucí v lepším případě okrádaj, v horším znásilňujou. A policie s tím nic nedělá.

Podle mě si za předsudky vůči cikánům můžou cikáni sami. Za svůj život jsem viděl jednoho, jen jednoho slušného roma. Ale lidé samozřejmě zobecňují, zvlášť když těch "špatných" je na první pohled víc.

0/0
18.10.2008 11:57

Montaigne

Re: barva pleti

je to jen otázka toho, jakti funguje tvůj mozek a jestli, když ti dají , jdouc po ulici, 9x po sobě puntíkovaní mládenci po hubě, tak jestli se ti , potkáš-li puntíkovaného podesáté, v šišce rozsvítí a přejdeš včas ulici na druhou stranu!

PS: Není to sdělení natebe moc složité?;-)

0/0
18.10.2008 12:06

weaktor

Re: barva pleti

ta invektiva jsou trošku zbytečná, ty si nech pro své děti...

pokud půjdu po ulici, po jedné straně půjde 20 cikánů a po druhé 20 skinheadů, vždycky si vyberu, byť jsem bílý, ty cikány - ze skinhedů mám mnohem větší strach, to je pro mě skutečně nebezpečná skupina lidí...

0/0
18.10.2008 12:14

pavouk12

Re: barva pleti

Kolik skinheadů už si prosímtě potkal/poznal? :P Já jich znám celkem dost a většinou se mi zdají jako celkem v pohodě lidé :P Možná si ale budeš plést skinheady a neonacisty. V tomhle případě v tom rozdíl opravdu je a dost velký. Bylo by dost sprosté, házet je do jednoho pytle. Řekl bych ještě víc, než házet romy do jednoho pytle.

0/0
18.10.2008 12:24

________________________________

Re: barva pleti

...házet romy do jednoho pytle s cikány. :-P

0/0
18.10.2008 12:56

Montaigne

Re: barva pleti

evidentně máš problém s matematickým pojmem: procento z celkového počtu,

asi ještě budeš to malé dítě!;-)

0/0
18.10.2008 12:37

killy

Mě se zvedá taky:

cca 3% populace v ČR tvoří Romové, žije jich zde cca 250-300.000 - 25% z celkového počtu Romů žije v Severních Čechách - 21% z celkového počtu Romů žije na Severní Moravě - 47% bytů obývaných Romy není vybaveno ani splachovacím WC - 40 m2 bytové plochy obývá v průměru 6,9 Romů - až 30% manželství v některých romských skupinách uzavírají příbuzní - 6% romských žen poprvé rodí mezi 14 a 16 lety - 19% romských žen poprvé rodí v 16 letech - až 4 interupce v průměru připadají na jednu romskou ženu - 60% z dětí umístěných v dětských domovech je romské národnosti - přes 50% romských dětí se učí ve zvláštních školách - 22% romských dětí propadá v 1. třídě - 25% romských dětí ve věku 6-7 let je v pásmu verbální debility - 56% Romů nemá ani základní vzdělání -

0/0
18.10.2008 12:10

killy

continue:

32,7% Romů má základní vzdělání - 8% Romů se vyučí v oboru - 2,5% Romů má středoškolské vzdělání - 0,8% Romů má vysokoškolské vzdělání - 75-85% Romů je nezaměstnaných - 60% Romů je nezaměstnaných déle než 3 roky - 30% dospělých Romů se živí nelegálním způsobem - 60% dospělých vězňů ve věznicích jsou osoby romské národnosti - 75% se Romové podílí na kriminalitě (přičemž v některých lokalitách např. co se kapesních krádeží týká dosahuje až 95%) -

30% pouličních prostitutek má romskou národnost - 25% pouličních romských prostitutek má za pasáka svého příbuzného - 87% české populace vykazuje více či méně významné známky rasistického či xenofóbního chování ve vztahu k romskému etniku.

0/0
18.10.2008 12:11

weaktor

Re: continue:

autorem těchto čísel seš ty? ;-)

0/0
18.10.2008 12:16

killy

..................

http://myego.cz/item/romove-reci-cisel#comment32123

0/0
18.10.2008 12:18

weaktor

Re: ..................

jinými slovy stránka, kde si může založit BLOG kdokoliv z nás a umístit tam čísla, jaká nás napadnou....Rv

0/0
18.10.2008 12:27

ferdapytlik

Re: ..................

... ještě nám napiš, že tráva je červená, země placatá a my všichni ostatní jsme rasisti

0/0
18.10.2008 12:30

pavouk12

Re: ..................

Na MyEgu si skutečně nemůže založit blog kdokoli. Radek Hulán, krom toho že je to arogantní idiot, je relativně vzdělaný člověk a MyEgo je stále bohužel nejčtenější "webzine", který si nějakou serióznost stále uchovává.

0/0
18.10.2008 12:38

ferdapytlik

Re: ..................

... též jsem chtěl weaktorovi napsat, že jeho ujišťování o počtu cikánů ve vězeních není pravdivé

0/0
18.10.2008 12:28

R.A.K.

Re: barva pleti

R^R^R^

0/0
18.10.2008 12:37

forhend

Re: barva pleti

souhlasím s váma, ALE, bohužel  většinu takovýchto deliktů udělají "kofoly", takže se ostatním "diskutérům" ani nedivím...:-(

0/0
18.10.2008 12:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.