Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Obama si v debatě získal nerozhodnuté diváky, ukázaly průzkumy

I druhé televizní střetnutí Baracka Obamy a Johna McCaina skončilo vítězstvím demokratického kandidáta. Američané se na tom shodli v průzkumech CNN i CBS. Důležité je ale pro Obamu hlavně vítězství u nerozhodnutých voličů. Přesvědčil 40 procent z nich, zatímco McCain jen 26 procent.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Wendolene

Ulrich me fascinuje

Nezije v USA, tudiz vse sleduje jen v novinach a tv, ale zurive se zastava McCaina ( kdyz mu plan s Huckabeem vybouchl;-D). Je zurivy republikan. Fascinujici. Kdybyste se pane Ulrichu do tech slavnych USA prestehoval, mozna byste zjistil, ze je vam Obama mnohem sympatictejsi, mozna ne kvuli politicke strane, ale protoze ma vice starosti o lid, nedela jen stare zname politicke triky dle sablony...

0/0
9.10.2008 17:12

captain cook

Re: Ulrich me fascinuje

jinymi slovy teorie a praxe se casto lisi;-)

0/0
9.10.2008 17:23

Vedoucí kolotoče

Neuveritelne, kolik je v Cesku rasistu...

... Obama se svym vzdelanim, inteligenci a schopnostmi by strcil do kapsy kompletne cele zdejsi diskusni osazenstvo a z rasistickyh poznamek by vam zustal jen stud a pocit hlouposti a povrchnosti. On se dokazal dostat ze dna spolecnosti v Chicagskem ghettu za pomoci sve babicky na pozici senatora a za mesic uz mozna i prezidenta svetove velmoci. 2/3 jeho volicu a priznivcu jsou BELOSI, aby snad nedoslo k nejakemu omylu, sam John McCain ma vetsi podporu cernochu nez Obama (jeden z nejzajimavejsich paradoxu teto volebni kampane) a tudiz rasismus nema v americkem pojeti techto voleb nijak vyznamny faktor, ackoliv to jiste mnozi Evropane nedokazou pochopit, jak je to mozne. Ono totiz staci Obamu si jednou poslechnout, a zjsitite, ze jeho argumenty (narozdil od McCaina) postradaji politiku a politikareni, ale maji vecny obsah, ktery prave volice zajima. A prave proto Obama stale vede v preferencich a vzdaluje se McCainovi, protoze uz tyto volby nejsou o politice, ale o palcivych problemech.

0/0
9.10.2008 7:49

fext

Re: Neuveritelne, kolik je v Cesku rasistu...

Nejde o rasistické zavržení Obamy, jde o to, že on sám vzešel z prostředí rasistů a xenofobů par excellence, a krom toho je to prázdná nafouklá bublina. Nikdy nic nevedl, jen vlastní kancelář, a nic nedokázal. Co kdy prosadil, zorganizoval, vydupal ze země? Neumí nic jiného než působit na lidi a dobře vypadat na kameru. A pokud jde o předvolební sliby, před volbama naslibuje každý - zejména populista jako Obama - cokoli si jen řeknete a to ještě v závislosti na publiku a aktuálních výzkumech veřejného mínění. Nicméně pokud chcete člověka opravdu poznat, zamyslete se nad tím, co už kdy dokázal. A v tomhle ohledu Mr. Barack Hussein nic moc nepředvedl.

Doufám, že pokud by nedejbože vyhrál, bude i nadále fungovat jako mediální figurka a myslet za něj bude někdo jiný.

0/0
9.10.2008 9:48

Ulrich

Re: Neuveritelne, kolik je v Cesku rasistu...

1. Obama je nesporně inteligentní člověk, elegantní muž a schopný řečník. Proto se také stal senátorem. Jinak toho ovšem v životě moc nedokázal. Nemá za sebou žádnou pořádnou, průkaznou profesionální kariréru.

2. ( a především ) Obama je prostě komouš a neznaboh. Povede Ameriku špatným směrem k ekologisticko sociálnímu státu, který bude další koulí na noze těžce zkoušené americké ekonomiky. Odtáhne z Iráku a bude tak motivovat islamisty ke zvýšení aktivity. Ve světle této reality je úplně jedno, že je inteligentnější než a hezčí než McCain.

0/0
9.10.2008 10:56

captain cook

Re: Neuveritelne, kolik je v Cesku rasistu...

Obama neni komous. Zijes v Cesku a pojem "komunista" by ti mel byt vice nez jasny nez abys s nim takhle nepromyslene maval. Mel bys take doznat, ze Obama je ve skutecnem politickem spektru takovy pravicak, ze v ceskych pomerech by byl ve sfere ODS a ne CSSD, tim mene komunistu.

Take se divim proc ti tolik zalezi na tom jestli se USA stanou ekologicko socialnim statem nebo ne, kdyz tam nezijes.

S motivaci islamistu ti take budu odporovat. Je totiz znamo, ze podle principu akce a reakce, konflikt mezi oponenty bude o to silnejsi, cim extremnejsi sily se zucastni. Tj silne anti-islamisticka vlada vyvola silnejsi reakci od Islamu, nez vlada umirnena.

Tohle je dobre prokazana praxe napr. z odboroveho hnuti. Odbory extremni levice davaji prednost silne pravicove vlade, protoze dostanou zaminky ke konfrontaci a stavkam a vetsi nadeji na podporu od vetsi casti obcanu. Naopak umirnenou vladu ty same odbory nenavidi, protoze bez palciveho duvodu ke konfrontaci se za ne moc obcanu nepostavi.

0/0
9.10.2008 12:35

akademik Richard

Re: Neuveritelne, kolik je v Cesku rasistu...

"Take se divim proc ti tolik zalezi na tom jestli se USA stanou ekologicko socialnim statem nebo ne, kdyz tam nezijes." - to ma byt zert? Tebe nezajima vrazdeni v KLDR? I kdyz tam nezijes? Arabove kazdou slabost po zasluze potrestaji, Tva teorie je uplne nesmyslna! Kdyz jsme pristoupili na Mnichovskou dohodu, Hitler uz nas pak nechal? Jak muzes psat tak zjevne nesmysly :-/

0/0
9.10.2008 16:21

captain cook

Re: Neuveritelne, kolik je v Cesku rasistu...

je rozdil mezi projevenim zajmu o cizi stat a dukladnou zaujatosti hranicici temer s fanatickou, o niz mluvim.

Provolavat vasnive volebni slogany je pochopitelne u obcanu, kteri tam ziji, maji volebni pravo a kterych se to v prvni rade tyka...ale kde se jedna o volby, ktere neni mozne nijak osobne ovlivnit protoze se na ne shlizi z pozic obcana jineho statu a jineho kontinentu...takova reakce je ponekud extremni.;-)

Porovnavat kauzu americkeho pristupu k ekologii a globalnimu oteplovani a vnitrni americke danove zakony s "vrazdami v KLDR, Araby a Mnichovskou dohodou" je galimatyas hodne za vlasy pritazeny!

0/0
9.10.2008 16:52

Wendolene

Re: Neuveritelne, kolik je v Cesku rasistu...

Trosku se pletete, on zil na Havaji , jeho zena pochazi ze slavne South Side v Chicagu...Jo, v Cesku jsou proste rasiste, na tom neni nic noveho, ale tim trpi vetsina lidi z byvaleho vychodniho bloku. Cim mensi mesto ci vesnice, tim horsi...

0/0
9.10.2008 17:20

nahradniinteligenceprocenzora

Obama si v debatě získal nerozhodnuté diváky, ukázaly průzku

Tak si to tak nejak shrnem dohromady, co z toho vyplyva. Amici si 'konecne' zvoli musulmanskeho kafra prezidentem (samozrejme multikulti budou zpivat Hosana a Haleluuja Brother) a budou se mit za chvili, za jeho vlady, tak dobre jak se maji vetsinou vsichni kafri v Africe (teda samozremne az na sve vudce a prezidenty), bez rozdilu vyznani, nejlip se maj samozrejmne ti ze Zimbabwe. Ja jen nechapu malininkaty porblemek. Kdo to pak bude zivit, kdyz se nam africky blahobyt rozsiri o dalsich 300 milionu blahobytnych Amiku, (nepocitam ted jeste Azbuky)? Prozatim ty cerny africky zazobance zivili ti zli Amici, co ale bude pak, az bude konecne vladnout i v te Americe Zulukafr???8-o:-P;-D

0/0
9.10.2008 1:43

nahradniinteligenceprocenzora

Re: Obama si v debatě získal nerozhodnuté diváky, ukázaly průzku

Ja se vazne toho svetoveho blahobytu nemohu dockat. Uz aby konecne to vcera znamenalo zitra.!!!!R^;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D:-P

0/0
9.10.2008 1:46

júLinek šíšaL

Re: Obama si v debatě získal nerozhodnuté diváky, ukázaly průzku

tvoje chyba, yntelygente  - emeryka nebuduje lepší zítřek ze včerejška, nýbrž až pozítří z předvčerejška ... a navíc má teď depresi  ...;-)

0/0
9.10.2008 4:54

Vedoucí kolotoče

Denni pruzkumy Gallupova ustavu...

Pruzkumy pro televizni debaty zajistuje renomovany Gallup Institute a krome zastity nad TV debatami, provadi i denni pruzkumy, aktualizovane vzdy ve 13 hodin vychodniho casu v USA. K dnesnimu dni Obama vede o 11% nad McCainem, Opinion Research uvadi 10%. Vice zde: _http://gallup.com/Home.aspx

0/0
8.10.2008 22:43

Vedoucí kolotoče

Re: Denni pruzkumy Gallupova ustavu...

Dynamika preferenci za posledni dny: _http://www.gallup.com/poll/111040/Gallup-Daily-Obamas-Lead-Over-McCain-Expands.aspx

0/0
8.10.2008 22:47

baronfonlempl

Posílám zase famílii na vánoce a Nový rok na Floridu.

Poletí jich 14, líbí se jim tam. Vidíte, jak jsem tolerantní člověk, já to totiž platím a moje názory na USA znáte...

0/0
8.10.2008 21:22

sir Bogart Humphrey

Re: Posílám zase famílii na vánoce a Nový rok na Floridu.

lokalita?

0/0
8.10.2008 21:23

baronfonlempl

Re: Posílám zase famílii na vánoce a Nový rok na Floridu.

Miami, ve volných chvílích čumí na moře v očekávání kubánských bárek, zatím žádnou nezahlédli, čumí však s chutí.

0/0
8.10.2008 21:26

Ccecil

Re: Posílám zase famílii na vánoce a Nový rok na Floridu.

a budou chtít azýl?

0/0
8.10.2008 22:13

júLinek šíšaL

Re: Posílám zase famílii na vánoce a Nový rok na Floridu.

...inu vypadá to, že ten lempl je pomatenec ... ;-)

0/0
9.10.2008 7:45

JúlinekŠíšal

Re: Posílám zase famílii na vánoce a Nový rok na Floridu.

a argumenty, Ružo, by nebyly? ...;-)

0/0
9.10.2008 11:06

madqwert

odhaleni mf dnes!!!

baronfonlempl je standa gross ;-D

0/0
8.10.2008 21:25

sir Bogart Humphrey

Re: odhaleni mf dnes!!!

a ty jsi...

ne, ještě vyčkám, práskačskej estébáku

0/0
8.10.2008 21:26

madqwert

Re: odhaleni mf dnes!!!

to od Tresky jako ty sedi ;-D

0/0
8.10.2008 21:30

júLinek šíšaL

Re: Posílám zase famílii na vánoce a Nový rok na Floridu.

inu - pokud primeministři ostatních zemí nezblbnou, budete to mít letos lacinější ...:-)

0/0
9.10.2008 4:57

madqwert

ulrichu, kde jsi sebral, ze obama ztraci naskok?

vzdyt ma dvakrat vic volitelu nez mccocain ;-D

http://www.electoral-vote.com/

0/0
8.10.2008 21:19

Ccecil

Regan také obě první debaty prohrál

ale nakonec vyhrál volby a ty jsou důležitější než průzkum nějaké agentury.

0/0
8.10.2008 20:31

madqwert

Re: Regan také obě první debaty prohrál

mccocain bude rad, kdyz se treti debaty dozije ;-D

0/0
8.10.2008 21:19

baronfonlempl

Re: Regan také obě první debaty prohrál

Jak říkáme my méně slušní, sotva prd nese. Měl by si před spaním mýt nohy a myslet na smrt...

0/0
8.10.2008 21:24

júLinek šíšaL

Re: Regan také obě první debaty prohrál

nebuď, ružo, tak skromný ...;-)

0/0
9.10.2008 7:45

JúlinekŠíšal

Re: Regan také obě první debaty prohrál

a co ty, Ružo, ty skromný jsi? .;-)

0/0
9.10.2008 11:08

Pilát

tady v Kanade

v posledni dobe vzrusta obliba americkeho kandidata McCain  ;-) 

 

0/0
8.10.2008 19:01

ladaxxt

Re: tady v Kanade

což je každýmu jedno..

0/0
8.10.2008 19:18

KADO

Re: tady v Kanade

nemluv za nas ostatni socko!:-© Rv

0/0
8.10.2008 21:09

norayellow

Re: tady v Kanade

Jen vyjimecne mluvim ci pisi vulgarne. Tentokrat se prekonam. Pilate - KECAS! Nedelej nam po svete ostudu. Na vetsine uzemi je chladno, ale mozky nam nezamrzaji. Uz sis zkontroloval iglu na zimu? Ne? Nejvyssi cas! Uz do nej zalez a na jare se dovis, co my na to v Kanade;-D.

0/0
9.10.2008 4:48

Ulrich

McCain byl v debatě lepší, ale

v průzkumech mohl přesto prohrát, protože lidé v nich často odpovídají spíše než na položenou otázku ( kdo si vedl v duelu lépe ) na něco jiného, a sice, koho by rádi viděli vítězem, potažmo koho budou volit.

Dále je třeba zmínit, že CNN i CBS jsou proobamovksé stanice, u kterých by nebylo překvapením, kdyby výsledky zkreslily. Např. "vhodným" výběrem respondentů.

Uvidíme, jak se debata promítne do volebních preferencí. Kdo ta čísla pozorně sleduje, tomu nemohlo uniknout, že v posledních několika dnech se Obamův zdánlivě již rozhodující náskok přecejen poněkud redukoval. Z přibližně 7 - 8 procentních bodů na asi 3 - 4. Lze debatovat, čím je to způsobeno. Možná je to náhoda v rámci statistické chyby. Ale co když třeba Sarah Palin ve skutečnosti v srdcích mnoha váhajících voličů porazila Bidena, i když média tvrdila opak?

0/0
8.10.2008 18:49

Fidel Castro v plne sile

Re: McCain byl v debatě lepší, ale

Nám to snad může být fuk, ne?

0/0
8.10.2008 18:55

Ulrich

Re: McCain byl v debatě lepší, ale

1. Pokud je ti to jedno, proč vůbec reaguješ?

2. Tobě to jedno zjevně není. Jsi jako všichni komouši pro soudruha Obamu.

3. Mně to také jedno není. Mám rád Spojené státy a jsem přesvědčením republikán.

0/0
8.10.2008 18:58

Fidel Castro v plne sile

Re: McCain byl v debatě lepší, ale

Reaguju protože mě zajímá, proč se Čech tak bije za úplně cizího kandidáta...ještě k tomu na české dikuzi:-)

0/0
8.10.2008 19:13

Ulrich

Re: McCain byl v debatě lepší, ale

Tak jsem odpověděl ( viz bod 3). Vnímám Spojené státy takřka jako druhou vlast a americké republikány jako stranu vyjadřující ve velmi vysoké míře mé vlastní postoje. Proto McCain není pro mě "úplně cizí kandidát". Naopak. Je pro mě kanidátem bližším než kdokoli na české politické scéně, ačkoli moje názory jsou mnohem radikálněji republikánské než jeho. A koneckonců, zde se ani tak nebiji za McCaina jako se spíše pokouším korigovat klišovité neobjektivní zpravodajství Idnes.

0/0
8.10.2008 19:26

júLinek šíšaL

Re: McCain byl v debatě lepší, ale

hele, neměl by těm republikánům pomáhat na místě a nestrašit v čížsku? ...;-D

0/0
8.10.2008 20:42

KADO

Re: McCain byl v debatě lepší, ale

no a nemyslis si bolsane ze takovym jako ty trochu pouceni neuskodi?!;-D R^

0/0
8.10.2008 21:13

júLinek šíšaL

Re: McCain byl v debatě lepší, ale

...omluv mě, já jsem totiž kretén ... 8-o

0/0
9.10.2008 7:46

JúlinekŠíšal

Re: McCain byl v debatě lepší, ale

to jsi, Ružo, to jsi ... jakože on se kadibudka zove ...;-)

0/0
9.10.2008 11:09

lachta

Re: McCain byl v debatě lepší, ale

vzhledem ke zglobalizovanosti světa se bije i za Českou republiku. USA si následkem onemocnění zákeřným Obamou odkašlou, a my chytneme chřipku. :-(

0/0
9.10.2008 0:41

norayellow

Re: McCain byl v debatě lepší, ale

Mam take rada Spojene staty. Nejsem presvedcenim ani republikan, ani demokrat. Ale jedno  republikanum neodpustim - postavit do voleb takovehleho kandidata v zavesu s aljaskou krasavici - to byl tedy prehmat jak hrom. Nevim jak se jim neco takovehleho vubec mohlo stat.;-(

0/0
9.10.2008 4:54

captain cook

Re: McCain byl v debatě lepší, ale

timhle u mne McCain ztratil veskere zbytky respektu, ktere jsem vuci nemu mel. Do te doby jsem se mylne domnival, ze pro nej USA jsou jednicka. Po tomhle jsem poznal, ze pro McCaina je jednicka zase jen McCain....jde mu jen a jen o den voleb, aby byl zvolen prezidentem, ale kasle co bude dal....co by se stalo, kdyby byl zvolen a treba i jeden den po volbach nahle natahl backory.

0/0
9.10.2008 15:19

norayellow

Re: McCain byl v debatě lepší, ale

Souhlasim. Jen kvuli tomu aby byl zvolen, predhodil volickam tuhle pani. Spletl se, Hillary neni muj salek kavy, ale hokejova matka byl totalni tah vedle. Nastesti to zatim v pruzkumech vypada, ze ani americke volicky nebudou volit zenu jen kvuli tomu, ze ma stejne prislusenstvi jako ony.:-)

0/0
10.10.2008 5:26

captain cook

Re: McCain byl v debatě lepší, ale

je mozne to vyjadrit ponekud vulgarne, ale ja se budu drzet spolecensky prijatelne formy: Republikani vybrali Saru Palin jako McCainovu partnerku protoze doufaji, ze americke volicky zapomenou ze maji mozky a budou delat vyber svym prislusenstvim;-)

0/0
10.10.2008 10:38

KADO

Re: McCain byl v debatě lepší, ale

sockam jako ty a obdivovatelum Pingla urcite za nas ale nemluv!:-© Rv

0/0
8.10.2008 21:11

tatka_smoula

Re: McCain byl v debatě lepší, ale

No ja teda nevim, ale asi jsme se koukali kazdej na jinou diskusi. Me se zdalo, ze McCain Obamovi vcera vubec nestacil.

0/0
8.10.2008 18:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.