- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
že nikdo z vás namyšlenejch chytráků si nevšiml toho,že řidič kamionu je těžce zraněnej.Toho vám líto není,on tu nehodu nezavinil.Nechápu ten cynismus!Jak si můžete myslet,že bez kamionů nebudou mrtví?O víkendech je provoz nákladních aut minimální a mrtví jsou taky.Kde berete tu drzost myslet si,že v osobáku jste něco víc,máš vůbec v tom svým passátu či bavoráku nejakej papír,ře jsi něco víc???Nemáš nic,jen tady blbě žvaníš a to proto,že v pátek při svý cestě na víkend dojedeš kamion a nemůžeš ho předjet,protože proti jezdí auta.Jsi tudíž naštvanej a pak si to vylejváš na íděsu pokud tam napíšou o nějaký nehodě ve který je náklaní auto...
že je to hrozné, ale někdy si říkám, když na silnici potkávám magory co v nepřehledných místech, plných čárách předjíždějí, aby se potkali s kamionem.Protože tihle magoři většinou v protisměru sejmou osobák, s nevinými lidmi.
Na jeden kamion se vleze cca 30-40 kamionu. Spocitejte si nekdo kolik kamionu projede po dalnici nebo jinych hl. tazich. Prevedte si to na vlaky. To by byl konec zeleznice jako prostredku pro dopravu osob. A jinych nakladu. V Rakousku to jezdi jen na urcitych usecich, predevsim v okoli Brenerskeho prusmyku a ve smeru na Svycarsko. Doprava neni urcena pro vsechny kamiony, je tam silne omezeni (podle nakladu). Tento zpusob dopravy pres prusmyky vyuziva 0,7% kamionu (zdroj adac).
pardon - na jeden vlak se vleze 30-40 kamionu
Je to mezi Rasovou (odbočka na Mikulčin vrch) a Bystřicí pod Lopeníkem. Slovenský řidič dodávky zaspal a napálil to do kamionu. Ještě jsme projeli ale v Uh. Brodě už to policie odkláněla na Bojkovice a Komňu....
Jenom nevím, proč tu všichni piští o zákazu jízdy kamionů a jejich přestěhování na železnici, když se ještě ani neví, kdo to zavinil. To jako že kdyby tam ten kamion nejel, tak se nemuseli zabít? To bychom také mohli kolem silnic pokácet stromy, zbourat domy a mostní pilíře (jen nevím, na čem by pak ty mosty stály) atd. atd.
Nejsem apriori proti převedení tranzitní dopravy na dráhu, ale ono to není tak jednoduché, jak to vypadá. Hlavně by to musely ČD logisticky zvládnout tak, aby náklad místo 8 hodin kamionem necestoval přes republiku tři dny. Ideální by bylo nakládat celá auta na vagóny, ale při tom množství tranzitní dopravy si to dost dobře neumím představit.
Diskutujeme v obecné rovině.
Co se týče této konkrétní nehody, vypadá to že ji řidič kamionu nezavinil a příčinou byl mikrospánek řidiče dodávky.
Na druhé straně není možno zavírat oči nad tím že je třeba nákladní dopravu ve větší míře přestěhovat na železnici.
Projížděl jsem nedávno Rakouskem a potkával jsem tam zvláštní vlakové soupravy s jakými se v Česku nesetkávám.
Na vagónech jezdily celé kamiony s nákladem, k tomu kvalitní lůžkový vagón pro jejich řidiče a takové soupravy projížděla celým Rakouskem.
Když to lze v Rakousku, proč to nejde u nás? Taky pro řidiče kamiónů je to usnadnění. Řidiči si cestou v lůžkovém vagónu odpočinou od neustálého řízení a další cestu nastupují svěží a odpočinutí. Taky to přispívá k bezpečnosti a plynulosti silniční dopravy Rakouska a rakouským železničním drahám to pomůže dalšími zakázkami.
Rakousko je narozdíl od nás civilizovaná země.
takové vlaky jezdily i u nás, jenže je to drahé a zdlouhavé.
Musím dát za pravdu individualovi. Ano většina tranziitní kamionové dopravy by se dala přesunout na železnici. A proč? Třeba když sem dělal v logistice pro jednu nadnárodní firmu, která denně tahá desítky kamionů z Hamburgu a zpět, testovali sme dopravu po železnisi. A světe div se. Kontejnery se z lodi přeložily na vlak, vlak dojel v pohodě až na naše hranice (víc jak poloviční časová úspora, finančně také přijatelné). Bohužel od hranic, k vlečce u fabriky nebylo možné ty kontejnery pomalu dopravit. Od této dopravy se upustilo s českýma dráhama nebyla absolutně řeč. Dne mého názoru nebejt úplatnejch ekoteroristů, totalitního vedení českých drah a hlavně lobingu kamionovejch dopravců, bylo by na silnicích podstatně příjemněji. Při představě že velké fabriky jako škoda, TCPA, Foxconn, železárny, by této možnosti využívali... by tady mohlo bejt krásně. A to vůbec nezmiňuju ekoteroristou brunclíkem zničenej plán na splavnost labe. Kvůli dvoum broučkům trpí desetitisíce lidí.
Zkus tohle ale vysvetlit tydytkum, kteri ti jako argument proc dat ne tranzitni zeleznicni preprave, uvadeji pojistovaka jezdiciho po stredoceskem kraji....
Pokud je pravda co píší na Seznamu, že příčinou nehody byl mikrospánek řidiče dodávky? Slováci jeli kdovíodkud a pokud možno nonstop.
Kamioňáci musí dodržovat bezpečnostní přestávky a tak stojí za zvážení zdali by tato povinnost neměla být přenesena taky na řidiče osobních automobilů. Taky jezdím dlouhé trasy ale zásadně bezpečnostní přestávky dodržuji přestože jako řidič osobáku nemusím.
mikrospátek je obecné zaklínadlo většiny nehod. ale nevím, jak to mrtvola potvrdí. příčin může být xx
zatim tu jenom urazis a chces pomalu ekonomicke analyzy, ale sve argumenty nemas dolozeny taktez vubec nicim. takze bud predloz dukazy nebo drz hubu.
že by Roomster? Jestli to teda zas není ilustrační foto bůh ví odkud.
"Kamion zatarasil hlavní tah na Slovensko. (ilustrační foto)"