Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Morava o vedení ODS: Řekli mi, že jsem blb, a ocenili, že jsem odešel

Aféra exposlance ODS Jana Moravy, který nechal sledovat dceru "neposlušné" poslankyně, zostřila spory uvnitř vládní strany. Morava tvrdí, že od jeho rezignace s ním premiér Topolánek ani šéf klubu ODS Tluchoř nemluvili. "Řekli mi, že jsem blb, a ocenili, že jsem svou vinu přiznal a odešel."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

peon11

Blb opravdu jste.

Posloužil jste Topolánkovi a moravský klice, aby zlikvidovali "rebely". Konec diskuse, konec demokracie, Sarajevo 2. Havel se směje.

0/0
8.10.2008 6:26

aljav

Re: Blb opravdu jste.

rebelové nebyli zlikvidováni, spíše naopak. Teď už nejsou ani v poslaneckém, klubu a mohou dělat co budou chtít !

0/0
8.10.2008 11:52

moiazza

Vtip století.

Je to opravdu humorné, když blb řekne blbovi, že je blb. Doufám, že to voliči také ocení v e volbách! ;-D

0/0
7.10.2008 23:34

reaur

co mne pobavilo.....?

Martin Buršík! Nejsem příznivec těchto diskusí...nic neřeší, nikam nevedou. Ale pokud jeden příspěvek povedeného nicku má několikanásobnou odezvu, tak to mne pobaví. Martin Buršík je pouhý provokatér, který k jakémukoliv tématu nemá co říci....stačí ale vyvolat diskusi o ničem! Povedená taškařice;-D

0/0
7.10.2008 21:35

Galantní Jelen

Re: co mne pobavilo.....?

Nezlobte se ani vy, ale diskuze a poznatky jsou vedeny na téma RADIM Buršík!;-D

0/0
7.10.2008 21:39

reaur

Re: co mne pobavilo.....?

:-/     ?

0/0
7.10.2008 22:00

redback

Mimochodem ... blb už není zkázané slovo?

8-o

0/0
7.10.2008 20:56

tenisovejloket

Re: Mimochodem ... blb už není zkázané slovo?

to nevím.. mě smázli za prasáka:-/

0/0
7.10.2008 20:57

Galantní Jelen

Re: Mimochodem ... blb už není zkázané slovo?

Když se může soidruh Paroubek potentočkovat, tabu padají.

0/0
7.10.2008 21:40

redback

Nechal se chytit, tak je blb.

Jinak je ovšem stejný jako každý soukmenovec v ODS.

0/0
7.10.2008 20:55

Martin5412

Řekli mi, že jsem blb

že se to dělá úplně jinak a měl jsem to přenechat Langrovi s Dalíkem

0/0
7.10.2008 20:54

Cofola

titulek článku

Ne že bych měl o Moravovi kdovíjaké mínění, ale zajímalo by mě, jaký to asi může být pocit - poskytnete v dobré víře rozhovor "nejdůvěryhodnějšímu zpravodajskému portálu" a nějaký nýmand z redakce k článku prdne titulek Řekli mi, že jsem blb, a ocenili, že jsem odešel. 8-o

0/0
7.10.2008 20:23

Joseff(CZ)

Je to spatny clovek

No, hraje samozrejme divadlo, lide typu Morava, Topolanek, a dalsi. jsou v prve rade dusevne nemocni, tato nemoc se vyznacuje tak,. ze nemaji zadne zabrany v tom lhat, krast, podvadet.. pan Morava je bohuzel zlodej a podvodnik.. nic jineho.. jak jsem jiz podotkl rysy jeho chovani jsou vice nez typicke..

0/0
7.10.2008 20:20

norton

No je to sranda

že je hrdý na to? Źe je nazván hlupákem.;-D

0/0
7.10.2008 20:04

rbursik

co mne baví na těchto diskusích?

ta spousta srabíků halících se do anaonymních názvů,

Radim Buršík

0/0
7.10.2008 19:39

Galantní Jelen

Re: co mne baví na těchto diskusích?

Domnívám se, že se příliš Radime věnujete pití tekily a pozorování her žraloků. Odložte lahváč a přestaňte pozorovat akvárko v obýváku.:-)

0/0
7.10.2008 19:43

rbursik

Re: co mne baví na těchto diskusích?

Žraloci jako vy a jiní anonymové, to vysvětluje psí náhubek na žraločí čelisti bez zubů. Opravdu sorry, je to o ničem!!!!!!!

Radim Buršík

0/0
7.10.2008 19:47

tenisovejloket

Re: co mne baví na těchto diskusích?

sqělé... já jsem pepa a budu psát pod nickem radim buršík;-D

0/0
7.10.2008 19:49

rbursik

Re: co mne baví na těchto diskusích?

dělejte co chcete, to je vaše věc, mne doma učili podepisovat se. Je to opravdu o ničem bez podpisu a jen anonymně, proto, nelze čekat, že tato společnost kdy zažije obrodu, jste všichni ustrašení a co vám hrozí, já co věta tak hrubka a to je ostuda.

 Diskusní f´ta jsou o něčem naučíte se komunikace zdokonalujete se, vaše jméno podvědomě vás nutí, být zodpovědnější a váš názor má větší hodnotu než nějaký blebt. Já diky své otevřenosti i na jiných serverech jsem poznal zajímavé lidi, tady určitě také jsou jen se požád čeho si bojí, možná šefa v práci odkud píši. co já vím.

Život není dlouhý a frčí rychle, ztrácí se v něm čas nepodstnostma,

Radim Buršík

0/0
7.10.2008 20:02

tenisovejloket

Re: co mne baví na těchto diskusích?

milý Radime, ty hrubky sekáte spíš Vy než já;-)

0/0
7.10.2008 20:08

rbursik

Re: co mne baví na těchto diskusích?

promiňte, jak to souvisí?

Radim Buršík

0/0
7.10.2008 20:11

Sharkee

Re: co mne baví na těchto diskusích?

Radime, Radime, co máš proti žralokům?

Jde vidět, že je v Budišově nuda, co?

0/0
7.10.2008 19:56

Galantní Jelen

Re: co mne baví na těchto diskusích?

Radime! Sám jste nás informoval, že trávíte svůj čas popíjením tekily a studiem žraloků, a to poměrně nedávno. O psech nepadlo ani slovo, tím méně o náhubcích a stomatologii. O ničem nás naopak informujete průběžně. To, že se zde podepisujete pomyslným jménem Radim Buršík také nesvědčí o tom, že byste byl bůhvíjak čestný a statečný a vydal se v plen diskuzí, ale spíše o vaší škodolibosti, neb osoba, které jste mrze zneužil její jméno, je všeobecně známa v persobálních agenturách jako truchlivý zoufalec urputně hledající již několik let práci v IT. S pozdravem Ing JUDr Metelesku Blesku

0/0
7.10.2008 19:56

Sharkee

Re: co mne baví na těchto diskusích?

smutne na tom je to, ze on je skutecne tim, kym se zde prezentuje

0/0
7.10.2008 20:05

Galantní Jelen

Re: co mne baví na těchto diskusích?

Pokud si myslíte, že je to pravda.

0/0
7.10.2008 20:06

Sharkee

Re: co mne baví na těchto diskusích?

jsem si jist, vim o koho se jedna

0/0
7.10.2008 20:12

Galantní Jelen

Re: co mne baví na těchto diskusích?

Pak se samozřejmě omlouvám. Několikrát jsem zde tento nick potkal a pokaždé se chlubí tím, že se jako jediný podepisuje pod své /omluvte/ slinty. Já se od zítřka mohu začít klidně podepisovat jako Jiří Paroubek nebo Mirek Topolánek.

0/0
7.10.2008 20:16

rbursik

Re: co mne baví na těchto diskusích?

já se nechlubím, já mám jméno.

Radim Buršík

0/0
7.10.2008 22:34

Galantní Jelen

Re: co mne baví na těchto diskusích?

A dále, pokud se jedná o onoho kverulanta a postrach všech personálních agentur, pak je mi vás líto, že toto individuum vůbec znáte a berete na vědomí.

0/0
7.10.2008 20:18

Sharkee

Re: co mne baví na těchto diskusích?

znám jej z důvodů které nejsem schopen ovlivnit a jelikož nejsme nijak v kotanktu, tak není potřeby mne litovat

ale jinak, je to on

0/0
7.10.2008 20:23

Galantní Jelen

Re: co mne baví na těchto diskusích?

V tom případě vás velice lituji, neb já a má mateřská základna jsme s tímto (dále nespecifikuji), vešli ve styk, který nemohu blíže upřesnit, ale naznačen již byl. Jednalo se o strašlivý zážitek, který již nehodlám opakovat. Mám pocit, že v určitých kruzích zná toto jméno každý druhý zúčastněný z oboru a někdy mi připomíná syndrom tzv. Holubí letky.;-D

0/0
7.10.2008 20:36

rbursik

Re: co mne baví na těchto diskusích?

není to pěkné jak jsem známí? To rozepisovat již jsme probral, tím se jen u mne potvrdilo, to co vím. Nazlobený asi ne, co si mysláte je vaše věc a přece nemohu za to, že jsem pozal vaše kruhy!!! Určitě jsou významné a vážím si času co mi věnovaly, na ně sem neměl.  Musím zůstat u těch svých.  Halit svou práci do.........ne to nenapíši byl bych agresivní.Gakantní Jerlene. Děkuji za váš čas, ale pro mne jen ztráta času a je celkem jednozda s vámi či tzv mateřskou zákjladnou, měl by jste dopsat i s centrálou zahraniční, ale to nevíte asi vám to neřeklil, Na logu to máte pěkně napsané a z toho si nic nedělejte to se píše i jinde u jiných firem. Já dobrý v obchodě jsem a nepotřebuji na to vaši či jiné potvrzení, vy máte obavu z mé nemoci a strach, obchod je o číslech to by jste měl vědět.  To by jeden řekl, zda nemohu říct po vašich slovech jiné personálky kartelové dohody či pletu se? Ostatní nestarším jen dodám i jiné personálky jsou mají jiný druh vystupování.

Radim Buršík

0/0
7.10.2008 21:30

Galantní Jelen

Re: co mne baví na těchto diskusích?

Vy jste známí? Mysláte? Gakantní? Jednozda? Zákljadnou? a pak vaše : To by jeden řekl, zda nemohu říct po vašich slovech jiné personálky kartelové dohody či pletu se?

Člověče, to je zlé.Rv

0/0
7.10.2008 21:47

tenisovejloket

Re: co mne baví na těchto diskusích?

teda parybo, ty máš ale kámoše...;-D budeš u sádlů? 

0/0
7.10.2008 20:47

rbursik

Re: co mne baví na těchto diskusích?

individuum?  to je váš názor a já ho vám vyvracet nemusím. Ono z toho co jste napsal jde odvodit odkud vítr věje. To je přesně co jsem již napsal, k některým lidem v Česku mám taky myšlenku.  K personálkám mám myšlenku já nejsem si jist zda dobrého vzezření dívčiny či mladíci bez psychotestů mohou dojít k něčemu, jak píšete o známosti v personálkách žádná česká nikdy nezkoumala informace a kontakty mnou dodané, jejich problém je mé zdraví. To nejsou u mne profesionálové! Když půjdu dál tak .......jen někteří lidé v projektech víc nenapíši. Promiňte nikdo nebyl tak odvážný, personálky jsou u mne o ničem mysle co se týká práce. Odpovědi nelituji toho a práci hledám v vté personálce nejsem jejich zaměstnanec, ale mylsím pěkná tvář bez vzdělání v tom oboru není moc: Nemají za sebou nic co by byl projet možno zváti.

Děkuji.

Radim Buršík 

0/0
7.10.2008 21:10

Galantní Jelen

Re: co mne baví na těchto diskusích?

Domnívám se, že vy už nemusíte nic.;-D

0/0
7.10.2008 21:48

rbursik

Re: co mne baví na těchto diskusích?

já to měl delší to je škoda Jelene, zrovna jak já zde se vykecávám i z vašich reakcí si kařdý udělá obrázek i o vás. Správně máte respekt a vykáte mi a něco se ve vás rodí, Já opravdu už nejezdím jak hlupák na každé zapískání, bylo to hodně drahé k oersibálkám jen když mám šas a jsem někde na blízku. Já obchodnědobrý jsme připouštím v roce 97 - 98. Pozdravujte na ústředí.

Radim Buršík

P.S. moc profesionální to od vás nebylo, já vás neshodím, nebojte. 

0/0
7.10.2008 22:14

rbursik

Re: co mne baví na těchto diskusích?

já se omlovám a je mi to celkem jedno nejste až tak významný pro mne, odhadnu asi o jakou foirmu se jedná ososbu asi ne, taky i díky tomu, ýže už moc na setkání a  do personálek pokud nejsem blízko nechodím, to jsou má čísla a jen výdaje.

My se opravdu známe? Zapomněl jsem. Děkuji za čas co jste věnoval této bezduché naší doskusi. It a tady v kraji? Praha spíš. Mám jich hodně za sebou a pro vaši informaci víc teď odpovídám v řízeních co jsou ze zahraničí ne, že bych dopadal lépe, ale alespoň si opráším Angličtinu. Víc komunikuji s pražskými, taky z toho nic nebude a není to pěkné, když dohodím jim dobrý kontakt mně to potěší, pár firmám a ještě hodně dávno jsem právě v OV na požádání jedné personálky dohodil hodně dobrých informací.. Ta nemoc asi není špás,  to je pro většinu ten hlavní problém. 

Já od ro 98, jsme až tak obchod nedělal. Dělat křoví zvlášť v tomto kraji, to je terno!!

Děkuji   

Radim Buršík

0/0
7.10.2008 22:58

rbursik

Re: co mne baví na těchto diskusích?

skoro jste mne odhalil, v IT?  To si nastudjte lépe, mám  za sebou lepší akce. K vaší infromaci 4000 odpovědí na inzeráty. K personálním agenturám mám i já nějaká vyjárření. To je trochu jinak, já nechci vásš obdiv. Mám zase bou nějaký čask práce úspěšné v zahraniční společnosti, mohu já za strach pro mne nepochopitelný HR z mého problému s RS, mohu dodat, já úspěšný v obchodě byl!!! Nejvíc mně bere jak mi někdo z českých HR halených do anglických názvů.

Když budete chtít email je beden já vám počlu o sobě víc.

Radim Buršík

0/0
7.10.2008 20:50

Galantní Jelen

Re: co mne baví na těchto diskusích?

Poslední větě před fiktivním podpisem nerozumím.;-D

0/0
7.10.2008 21:42

norton

Re: co mne baví na těchto diskusích?

a ty jso so zač?;-D

0/0
7.10.2008 20:08

broukmravenec

Re: co mne baví na těchto diskusích?

..... jde ti o něčí jméno, nebo o to, co tady píše?

0/0
7.10.2008 20:10

rbursik

Re: co mne baví na těchto diskusích?

já či vy nezměníme republiku či svět, mně štve, to srabáctví podvědomé co se přenáší na většinu nás podvědomě z rodičů, vás nečtve, že zloděj je tady prohlášen za téměř hrdinu. Lež, podvod kolikrát má obdiv u nás? Nemyslíte, že to může ovlivnit i třeba anonymita ukrytá v davu?

Radim Buršík

0/0
7.10.2008 20:19

Sharkee

Re: co mne baví na těchto diskusích?

Radime, ono to tak fuguje všude...nejen v ČR

0/0
7.10.2008 20:24

rbursik

Re: co mne baví na těchto diskusích?

znáte Platóna,  Aristotela. Správně souhlasím s vámi, jen buďme jiní, nemyslím si, že Česko je to co jeprezentováno ven, my nejsme tupý hloupý dav snad?

Jak jsme uvedl je to věc každého. Snad se toho dožijí naše děti a bude opravdu společnost otevřenější, lež a krádež něco špatného a člověk se nebude stydět za své jméno. Proč nezačít na těchto fórech, ve vašem věku, opravdu je to jen vaše věc.

Nemyslím , že by vzniklo takového svistva po 45 do 89. či by tady pořád byl ymastodonti a dokonce v občanských strukturách. Politická naše garnitura? Já i vy jí můžeme ovlivnit a třeba jen nepatrně, máte rád ty kecy co se melou tak a všude a kde nic tu nic, mysle svého okolí? Politika je tvořena volenými lidmi. 

Je to možná hloupé, ale život a jeho ztvárnění si tvoříme sami!!!

Radim Buršík

0/0
7.10.2008 20:41

Galantní Jelen

Re: co mne baví na těchto diskusích?

Radime, víte, mlátíte tu prázdnou slámu.Rv

Adam Novák

0/0
7.10.2008 20:44

tenisovejloket

Re: co mne baví na těchto diskusích?

neví;-)

0/0
7.10.2008 20:53

rbursik

Re: co mne baví na těchto diskusích?

vím a omlouvám se vám.

Radim Buršík

0/0
7.10.2008 22:32

noneno

Re: co mne baví na těchto diskusích?

Víte, tato diskuze je jen výměna myšlenek, někdy hloupých, někdy zábavných, někdy zajímavých (málokdy). V těchto diskuzích je nevhodné sdělovat plné jméno z jednoho prostého důvodu: Pokud si zadáte do vyhledávače na netu jméno, objeví se nesmírné množství všech textů, které s tímto jménem souvisí, předtsvte si, že někdo pod tímto jménem podniká a chce, aby se objevovali jen texty související s podnikáním (pokud by pod všechny texty zadával své plné jméno, pak prostě vytvoří kolem podstatného textu - k podnikání - neskutečný balast textů na takovýcto diskuzích. To jen jako příklad, že ne vždy, co se domníváme, že je správné je opravdu správné :-))) 

0/0
7.10.2008 20:50

stev

Z toho, co Vám řekli skuteční blbci, si nic nedělejte...

Máte pravdu v tom, že Vás využili a zneužili. Řekl bych to asi tak - byl jste pečlivě vybrán, jako nejméně protřelý politik, mezi těmi gaunery.  Muselo to tak dopadnout.Rv

0/0
7.10.2008 19:34





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.