Diskuze

Strojvůdci brání kolegu, který přehlédl červenou: Na vině je i výpravčí

Za incident na železniční trati v Buhuňovicích na Olomoucku, kde se minulý týden málem srazily dva vlaky, může podle strojvůdců nejen jejich kolega, ale i výpravčí. České dráhy uvedly, že nechtějí dělat předčasné závěry, za výpravčím nicméně stojí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

SergeS

8. 10. 2008 12:31
Pani strojvedouci

si asi sletli privolavaci navest a navest Stuj :-D

0 0
možnosti

12345hanka

8. 10. 2008 8:13
13. dubna 1994

kolem 8 hodiny ranní projel návěstím stop bez zastavení strojvůdce vlaku na nádraží v Dejvicích. Sice už byla v té době na trati až do Veleslavína výluka, ale přece nemohl vědět, jestli třeba na některém přejezdu není uvízlé auto a pod. Nic se nestalo, píšu to jen k ilustraci zodpovědnosti některých strojvůdců.

0 0
možnosti

bluetake

7. 10. 2008 23:18
aha

takze kdyz pojedu na krizovarce na cervenou a nekoho sejmu, tak za to muze i policajt, protoze mel na me kricet a mavat, ze tam jedou i jinaauta........ To je logika hodna skutecneho vola pani strojvudci......

0 0
možnosti

12345hanka

8. 10. 2008 8:08
Re: aha

Přesně. Logika "já nic, já muzikant"-

0 0
možnosti

Janina7

7. 10. 2008 22:47
Bránit a stávkovat umí nádražáci moc pěkně!!!

Kdyby tak taky trošku uměli jezdit, to by bylo fajn! Ale to jim vůbec nejde.  Je to otřes co předvádějí. Každý den a státním orgánům je to fuk!!

0 0
možnosti

Kekule

7. 10. 2008 20:42
To snad ne.

"Další vážnou chybou pak bylo to, že osobní vlak projel odjezdové návěstidlo na červenou." - to snad bylo první a největší chybou, ne?

0 0
možnosti

slavex

7. 10. 2008 19:37
Je........................ ! ! !

Je to trošku jinak,v roce 1969-1996 jsem sloužil na dráze jako strojvedoucí a tenkrát nebyly na lokomotivách žádné vysílačky ani mobily ani "generální stop" zastavení vlaků,doprava byla neporovnatelně silnější a presčasů pravidelně  40-100h.!měsíčně a túry dlouhé 27-32hod. je zajímavé že teď když železniční doprava doslova skomírá tak je jeden problém za druhým, chyba bude asi někde jinde, o Moravanech mám taky své mínění, nechápu na co musel strojvedoucí v stanici na rovné koleji se čtyřmi os.vozy použít pískování. to bych byl rád kdyby mně to některý "odborník" vysvětlil ? ! ? ! 

0 0
možnosti

Chytrakz hospody

7. 10. 2008 23:48
Re: Je........................ ! ! !

Rád bych ti to vysvětlil, ale nevím jak. Dřív vlaky jezdily téměř na dohled, žádné mobily, ani generální stopy nebyly.Nehody sice byly, ale ne tolik, co dnes.  Jestli to nebylo tím, že všichni aiznbónové přistupovali k práci odpovědněji a vlaky pískovaly při rozjezdech pokud to bylo nutné. Písek na brždění byl hlavně v nouzi a ne při běžném brždění do stanice. Mašinfírové zřejmě čuměli dopředu a daváli majzla. Nebo se snad pletu. Jen aby mne někdo noebvinil z propagace komunismu a starých pořádků;-D

0 0
možnosti

killy

7. 10. 2008 19:30
Představte si, že....

..na silnicích se pořád pohybuje spousta vozidel i protijedoucích. Takže při přehlédnutí "dej přednost" a bouračce za to ještě může někdo, kdo to řidiči neřek´!

0 0
možnosti