Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Motocyklové závodníky ohrozil neznámý pachatel ocelovými bodci

Zatím neznámý pachatel dal na trať víkendového závodu motorek v Příkrém u Semil nejméně sedmnáct doma vyrobených ocelových ježků a bodáků. Zranili se o ně dva soutěžící při prohlídce místa před závodem. Případem se zabývá policie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

norton

No je to sranda

Každej ví, kdo toudělal, jen denga v Semilech ne. Nikdo z těch motorkářů ho neudá. Nu promluvvěj mu do duše.;-D

0/0
7.10.2008 20:17

klukjakpuk

Omezenec

Motorkáře moc nemusím, ale když se prohánějí na okruhu, tak je mi to ukradený... ale ten, co tam dal ty hřeby, to je pošuk. Jako děcka jsme se proháněli na kolech na motocyklové trati, kdyby se mým dětem něco stalo, vlastnoručně bych mu pár hřebů natloukl do prdele.(Y)

0/0
7.10.2008 15:41

tonny.p2

pasy

Tady je videt co se stane kdyz najedou na pasy ve vysoky rychlosti

8-o

http://www.sportovnivozy.cz/index.php?akce=nehody  

Rv

:-©

0/0
7.10.2008 12:22

pvl1

Re: pasy

Kde to vidíš?

0/0
7.10.2008 12:53

Jan.Tleskac

Ochranáři přírody na Slovensku.

Přečtěte si tento článek: http://zpravy.idnes.cz/za-dva-slovenske-brouky-v-krabicce-putoval-do-invalidniho-duchodu-1ci-/domaci.asp?c=A080924_124252_domaci_lpo

Takto jednají s ničiteli přírody na Slovensku a to šlo jenom o pár brouků a nešlo o žádnou motorku.

Máme ještě co dohánět někdejší Čoboly a máme se co od nich učit. Takhle třeba zřídit motorkáře kteří jezdí po lesích, (prohlédněte si prosím foto z odkazu zjizvené břicho sběratele brouků) A nedovolá se nikoho. Na Slovensku je normální se takto chovat k ničitelům přírody. Nemusí se nám to líbit zvláště našim motorkářům ale jiné cesty nebude pokud si nechceme přírodu nechat zničit.

Zdevastovaná příroda, zdevastované lesní cesty, kravál v chráněných krajinných oblastech je to co my tolerujeme. Na Slovensku mimo lesní cesty nesmíš jezdit ani na bicykli.

0/0
7.10.2008 12:21

kentaur

Re: Ochranáři přírody na Slovensku.

tak proto si udělal bicykl s křídli ;-D;-D

0/0
7.10.2008 17:06

kentaur

hmm

díky za smáznutí komentu... komupak se nelíbil? doufám že nerozplakal nějakýho fanatickýho zeleňoucha když sem ho hodil do stejnýho pytle jako fašistu, bolševika a teroristu... ostatně tohle terorismus je a přál bych všem těm co ho obhajujou aby až pudou na houby si minimálně roztrhli nohu a dostali řádnou infekciRv

0/0
7.10.2008 12:18

tomash01

jestli jsem tomu dobre rozumel...

tak byl uspesny... Dosahl zruseni zavodu. Ocekaval bych, ze o to slo. Ted jeste nejake hlubsi pohnutky proc.

0/0
7.10.2008 11:18

tripik

Re: jestli jsem tomu dobre rozumel...

nedosahla....zavodnici celou trasu prosli a jeli......

0/0
7.10.2008 11:24

pvl1

To jsou militantní dědkové.

Vid2l jsem jednoho dědka hodit po sáňkujících děckách vidle nebo znám jednoho, který si usmyslel, že bude hlídat jednu obecní cestu a brání tam projíždět holkám na koních. Několikrát do nich šel klackem.

0/0
7.10.2008 10:33

prngrr

lze to pochopit

krajní řešení ... motorky bych v lese taky střílel

jen bych viděl problém v tom, že to může chytit i chodce

0/0
7.10.2008 10:20

(@)

Re: lze to pochopit

R^

0/0
7.10.2008 10:24

HugoWomaacka

Re: lze to pochopit

nebo zvěř :-P

0/0
7.10.2008 10:25

Jenda.Pracka

Re: Re: lze to pochopit

Myslivci by měli mít povolen odstřel motorkářů jako škodnou.

0/0
7.10.2008 10:34

pvl1

Re: Re: Re: lze to pochopit

Tady jsem šel lesem kolem Jinčova a jezdil po lese kluk na motorce bez výfuku. Pak jsem ho viděl vjíždět do hájovny.

0/0
7.10.2008 10:36

tripik

Re: lze to pochopit

blbost -  byl to zavod, ktery byl povoleny - proc radeji nezarizl uredniky kteri to povolili.....me se taky miliony veci nelibi a presto nepotrebuji tim noikoho ohrozovat na zivote:-/

0/0
7.10.2008 11:15

pracujicijetleb

Re: lze to pochopit

Tebe bych střílel, tito lidé pracují na tom, aby byly lesy oplocené, střežené se zákazem vstupu. Každej si ve svim může dělat co chce, někdo jezdí na motorce, jinej sbírá houby... Nejlepší sou Pražáci, co si vozej kola na autě a pak se vosíraj po vsích a vymejšlej co se má a co ne:-©

0/0
7.10.2008 11:35

El Negro Tulisan

Re: Re: lze to pochopit

R^

0/0
7.10.2008 11:56

Jenda.Pracka

Re: Re: Re: lze to pochopit

Není správné abychom dovolovali komukoliv zakoupit pozemek a pak ho nechat devastovat. Příroda má svoji cenu a chránit ji musí nejen stát ale též každý jednotlivec včetně majitele pozemku.

0/0
7.10.2008 12:05

El Negro Tulisan

Re: Re: Re: Re: lze to pochopit

jen tak mezi reci, ty vis o jake lokalite se mluvi....??? Podle tvych zasvecenych komentaru asi nikoli. Doporucuji seznamit se s lokalitou, nez zacnes udivovat odusevnelymi moudry....

0/0
7.10.2008 12:17

Jan.Tleskac

Re: Re: Re: Re: Re: lze to pochopit

http://zpravy.idnes.cz/za-dva-slovenske-brouky-v-krabicce-putoval-do-invalidniho-duchodu-1ci-/domaci.asp?c=A080924_124252_domaci_lpo

0/0
7.10.2008 12:22

Jenda.Pracka

Re: Re: Re: Re: Re: lze to pochopit

A kde myslíš že trénují ti závodníci aby v tom závodě uspěli? Odpověď známe zajisté oba dobře na to abychom se tu navzájem přesvědčovali. Jsou smradlavých a hlučných závodníků plné lesy kdekoli v přírodě. Krkonoše, Jeseníky, Beskydy, prostě všude a dokud se k nim nebudeme chovat jako ti slovenští ochranáři k blbým sběratelům brouků, tak bude jejich smrad a kravál všude v každé přírodě.

Fandím svářeči ježků.R^V

0/0
7.10.2008 12:49

El Negro Tulisan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: lze to pochopit

;-D Nevim jestli jsi to pochopil, ale entomolog a fotograf udela pro popularizaci prirody mnohem vic, nez nejakej radobyochranar, ktery si pod zaminkou ochrany prirody leci mindraky.... Nehlede na to, ze absolutne nechapu souvislost mezi clankem o ochranarich, ktery evidentne jejich chovani stavi za hranici zakona a legalnim zavodem cross country, cimz jsi trochu protirecis pri sve ochranarske agitce... Premyslel jsi o tom, nez jsi vyplodil tento vykal???? Jinak doufam, ze az natrhas sve mile kvetinku lucniho kviti a potkas podobnyho de*ila, tak te skope jako psa pod zaminkou niceni prirody. Pak se ti snad rozsviti v kedlubne ......

0/0
7.10.2008 14:08

Jenda.Pracka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: lze to pochopit

Článek z odkazu jsem četl už dávno a taky mně připadalo jednání slovenských ochranářů nepřiměřené. Jenže když tady čtu názory některých čehúnov, změnil jsem promptně názor.

Ta snůška ignorace, jakože majitel pozemku souhlasí, tak o čem vlastně diskutujeme? Anebo až natrháš své milé lučního kvítí. Existuje kvítí které se trhat nesmí, existují brouci kteří se nesmí odchytávat a když si to čehún neuvědomuje, tak není možno s ním jednat v rukavičkách.

Pravda u nás lesní motorkář když je chycen zaplatí směšnou pokutu 1 kKč, ale na Slovensku když je chycen cyklista v lese zaplatí 5 tisíc Slovenských korun, sleduješ ten rozdíl?

Chci tím říct, že ochrana slovenské přírody je na vyšší úrovni než ochrana přírody české a pokud si taky naši českou přírodu nechceme nechat zdevastovat, máme v čem bratry Slováky ještě dohánět protože v opačném případě budeme jezdit za přírodou až na Slovensko nebo do Alp, kde si přírodu tak ochotně nenechávají zhuntovat.

0/0
7.10.2008 19:53

El Negro Tulisan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: lze to pochopit

Neplet si prosim ochranu prirody a represi v jejim jmenu.  Nehlede na to, ze pokuid jsi cetl zminovany clanek poradne, tak jsi asi zjistil, ze panove sbirali brouky, kteri chraneni NEJSOU....... proto to prirovnani k trhani lucniho kviti....

0/0
8.10.2008 9:08

Jenda.Pracka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: lze to pochopit

Ochrana přírody bez represe není účinná. Vidíš to sám na příkladu lesních motorkářů. Tresty nízké policie bezzubá a tak po lesích na motorkách jezdí kdekdo.

Zejména v českých poměrech represe při ochraně přírody má své místo. Slováci si to již uvědomili a tak nezbývá než čekat až to docvakne taky Čechům.

0/0
8.10.2008 9:55

HugoWomaacka

Ten kdo tohle vymyslel může bejt naprosto v klidu

Impotentní policie na něj v životě nepříde a pokud bude ve své činnosti pokračovat i nadále, čekají chlapáky od krosek těžké časy. Řekl bych, že už si jen tak nezazávodí. Nakonec to povede k tomu, že krosový areály budou oploceny a nonstop hlídaný ochrankou. Můžeme tedy poděkovat našemu ježkaři, protože usiluje o vytvoření nemála nových pracovních míst.;-D

0/0
7.10.2008 9:48

gagaryn

***

Nějaký zuřivý foglarovec dal ježky v lesy.

0/0
7.10.2008 9:39

vymrzovac

v indii by je zatkli za ničení přírody a přejetí brouka....

....u nás jim nikdo nic neudělá,takže se "lidé",či ekoteroristé,uchylují k vlastním,zoufalým praktikám......Rv

0/0
7.10.2008 9:35

El Negro Tulisan

Re: v indii by je zatkli za ničení přírody a přejetí brouka....

..co to tady meles o niceni prirody, bez se nejdriv do zminene lokality podivat a pak tu prskej moudra..... smudlo

0/0
7.10.2008 9:38

HugoWomaacka

Re: Re: v indii by je zatkli za ničení přírody a přejetí brouka....

ježka na tebe !

0/0
7.10.2008 9:39

El Negro Tulisan

Re: Re: Re: v indii by je zatkli za ničení přírody a přejetí brouka....

.mmmm ted jsi se vybicoval k vykonu, gratuluji........;-D

0/0
7.10.2008 9:43

HugoWomaacka

normální vzpoura ježků, co jste čekali...

;-D

0/0
7.10.2008 9:33

velkotovarnik

Re: čmoudi táhněte z přírody ! 2

tak to vas nepotesim-k vanocum si koupim pitbike-do lesa akorat.

0/0
7.10.2008 11:28

HugoWomaacka

Re: Re: čmoudi táhněte z přírody ! 2

jak koupím, na vánoce snad dárky nosí ježich no ne?;-D

0/0
7.10.2008 12:24

crook.crook

ach jo

Lidi jste vubec normalni. Nejsem sice motorkar, ale co je moc je moc. Taky se mi nelibi blbecci v lese at uz na ctyrkolkach nebo na motorce. Taky se mi nelibi, ze na to policajti serou, ale tohle byl ohlaseny zavod, domluveny s majitelem pozemku i s obci. Delejme problemy temto legalnim vecem a o to vic se bude jezdit v HKO. Misto obhajovani psychopata se ma tlacit na soudy politiky a policajty. Ti maji tyto veci  resit a ne psychopat se svareckou. Nepreju nikomu takoveho psychopata potkat..ale asi by mnoho z vas mluvilo jinak kdyby jste nekoho takoveho potkali. To kurna neni jen o tech motorkarich ale i kolech co tam mohli jet..psy tam mohli mozna pobihat..proste tohle ne to je fakt moc

0/0
7.10.2008 9:24

El Negro Tulisan

Re: ach jo

100% souhlas.....  Cela akce se totiz konala na soukromych pozemcich se souhlasem majitelu..... Zda se mi, ze vetsina lidi zde nedokaze pochopit, ze nekdo ma i jine konicky, nez kolo, tuuury, TV a podobne....

0/0
7.10.2008 9:37

Jan.Emil

Re: Re: ach jo

Zůstává jen otázka jestli byl první motorkář v lese anebo psychopat se svářečkou?

0/0
7.10.2008 9:52

El Negro Tulisan

Re: Re: Re: ach jo

 Ta otazka je spatne polozena a opet veci pausalizuje bez prihlednuti ke konkretnimu pripadu. V tomto pripade byl, bohuzel, na oficialni, majiteli pozemku posvedcene trati drive ''utocn svarec'', nez oficialne zaregistrovani zavodnici.

0/0
7.10.2008 11:28

Jenda.Pracka

Re: Re: Re: Re: ach jo

Majitel pozemku s tím nemá nic společného.

Ale když už jsme u toho majitele, v civilizovaném státě nebývá zvykem aby si někdo opatřil pozemek a pak jej nechal devastovat.

Závody motorových vozidel obecně nepatří do přírody i když v našem bananistánu je tohleto tolerováno úřady.

Stavěč ježků se zachoval partyzánsky ale já ho plně chápu. Motocykly do přírody nepatří. Závody jsou zábava. opodstatnění motocyklů v přírodě má pouze motocykl lesního hospodáře, dřevorubce, záchranáře, zkrátka těch co tam mají co dělat.

Úroveň ochrany přírody je nízká v naší republice a tak není divu že někteří ji berou do svých ruk. Jsou však státy kde si přírody váží více a hodnota přírody pro turistiku bude jenom stoupat. Již dnes státy které si svou přírodu zdevastovat nenechaly na přírodě rejžují (Chorvatsko, Švýcarsko, Rakousko) Jenom u nás jako v jednom z mála států je příroda popelkou a tak musím zde diskutovat o něčem co by bylo jinde zcela samozřejmé.

0/0
7.10.2008 12:02

El Negro Tulisan

Re: Re: Re: Re: Re: ach jo

Aha, majitel s tim nema co delat.... Tento argument pochopim v CHKO, nebo v podobne lokalite... Bohuzel si ve svem prispevku pletes pojem a prujem v podobe ochrany prirody a magora, ktery prosazeni sveho nazoru, jenz pochybuji souvisi s ochranou prirody, klade nad zdravi, popripade zivot cloveka....

0/0
7.10.2008 12:10

Jan.Tleskac

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ach jo

http://zpravy.idnes.cz/za-dva-slovenske-brouky-v-krabicce-putoval-do-invalidniho-duchodu-1ci-/domaci.asp?c=A080924_124252_domaci_lpo

0/0
7.10.2008 12:23

Bouše

Řekněme si to na rovinu -

největší bordel dělá v lese těžká lesní technika. Těžaři vůbec neberou ohled na to, že je po deštích rozměklá půda. Vjedou do lesa s těmi svými několikatunovými hovady a nadělají na nezpevněných cestách půlmetrové rigoly. :-/ Rv

0/0
7.10.2008 9:15

HugoWomaacka

Re: Řekněme si to na rovinu -

V civilizovaným světě jezdí těžaři do lesa s technikou zásadně v zimě kdy je půda nejtvrdší páč je zmrzlá. Tam kde mají k přírodě respekt totiž nestačí letní sucho - i na to jsou ty jejich hovada těžká. ;-)

Jenže tady seš na balkáně woe, na to nezapomeň, a na balkáně jde na prvním místě vo prachy a když de vo prachy tak se na vše ostatní z vysoka s...   ... ;-D

0/0
7.10.2008 9:23

engels

7

chovejme se k sobe tak, jak bychom chteli aby se chovali jini k nam. Dovedu si predstavit jak mi za plotem radi banda de bi lu na motorkach kazdy tyden, na kokorinsky radi parti ctyrkolkaru primo chranenem uzemi, v zime jsem potkal ctyrkolky na hrebenech krkonos primo v narodnim parku, nosim sebou teleskop, a jakmile mne nejaky takovy idi ot ohorzi dostane jednu pres rku, vetsinou se slozi a nabije si hubu,ale nikdo si nikdy nestezoval za napadeni,

0/0
7.10.2008 8:28

dedko

Re: 7

Velmi dobře, souhlas !

0/0
7.10.2008 9:16

El Negro Tulisan

Re: 7

... v zime ctyrkolky na hrebenech Krkonos.... ty jsi ale bajkar ;-D

0/0
7.10.2008 9:18

engels

Re: Re: 7

mam to nafoceny, zapadl a brecel ze to nemuze vytahnout

0/0
7.10.2008 10:17

chatab

Re: Re: Re: 7

hod sem odkaz na fotku :-P

0/0
7.10.2008 10:50

engels

Re: Re: Re: Re: 7

ok neni problem kam ti je mam poslat nebo kam je mam ulozit

0/0
7.10.2008 12:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.