Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na myslivce se převrátilo auto, záchranáři v lese zapadli

Auto s opilým myslivcem za volantem havarovalo v neděli odpoledne v lese u Lačnova. Nehodu nepřežil spolujezdec. Vypadl z vozu, a ten se na něj převrátil. V nepřístupném terénu nejprve zapadla sanitka, poté i vůz hasičů, záchranáři proto museli na místo pěšky a dorazili až hodinu po neštěstí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Juryj

Hasiči zapadli?

A čím jeli? Snad ne avií, která se tak hojně vyskytuje u SDH. Tatra 815 by jistě projela...[>-]V

0/0
6.10.2008 14:36

pvl1

Re: Hasiči zapadli?

Jen se neví, kde by zastavila.

0/0
6.10.2008 15:41

bezik

Re: Hasiči zapadli?

Pane bože, to si děláš kozy, viď?!

0/0
7.10.2008 18:55

V.I.P. blogger Patrik Zpalmyspad

Moravská klasika

0/0
6.10.2008 11:39

Iridium

No já teda nevím, ale onehdy tu byla diskuze,

kde myslivci tvrdili, že oni nepijí...:-/

Komu už potom věřit?:-P

0/0
6.10.2008 10:46

Amora

V čem jsou myslivci prospěšní?

Jsou to zakomplexovaní ozbrojení opilci;-O Z lesů si udělaly farmy na maso podporované státem (přikrmováním již katastrofálně přemnožené zvěře, která ničí jakýkoli pokus lesa o přirozenou obnovu a eliminací jakýchkoli predátorů), o ochraně pochopitelně nechtějí ani slyšet a o vyšším vzdělání se u nich také nedá mluvit. Už by se s tímto paskvilem mělo něco udělat!

0/0
6.10.2008 9:40

tewet

Re: V čem jsou myslivci prospěšní?

No ty tomu nějak rozumíš, hlavně že se oháníš vzděláním... :-D

0/0
6.10.2008 9:53

Amora

Re: Re: V čem jsou myslivci prospěšní?

1. proč mi tykáte

2. vy mě znáte?

3. myslivce znám dobře

0/0
6.10.2008 9:57

tewet

Re: Re: Re: V čem jsou myslivci prospěšní?

1) tykání je v diskuzích na internetu nepsaným pravidlem, vyžaduješ-li vykání, připiš si to do nicku

2) doufám, že ne

3) koho znáš mně nezajímá, o myslivosti víš kulový, to je jádro problému...

0/0
6.10.2008 10:08

Amora

Re: Re: Re: Re: V čem jsou myslivci prospěšní?

Pane myslivec, o myslivosti vím dost a je to tak jak píšu. Napište mi raději v čem jsou naši myslivci něčemu prospěšní, pokud o něčem víte;-)

0/0
6.10.2008 10:26

AlesekV

Re: Re: Re: Re: Re: V čem jsou myslivci prospěšní?

Panu myslivci ponekud dosly argumenty ;-D. S vama souhlasim, pane R^

0/0
6.10.2008 10:40

tom206

Re: Re: Re: Re: Re: Re: V čem jsou myslivci prospěšní?

Tak  většina myslivců jsou kovaní soudruzi, proto ta tykačka!!!  Jinak myslivci jsou burani, co mají v době lovecký sezóny zatemněný mozky.

0/0
6.10.2008 11:36

Thorough

Re: Re: Re: Re: Re: V čem jsou myslivci prospěšní?

Amora: o myslivosti a lesnim hospodarstvi vis leda kulove Rv

0/0
6.10.2008 19:00

hnusil

ozrala prasata se zbrani ...

Hm, odnesl to nevinny kolega, myslivec nakonec vyvazne jen s pokutou, neb mu soud nedokaze, ze pil uz pred jizdou.

0/0
6.10.2008 7:05

medved_cz

Re: ozrala prasata se zbrani ...

Nejde o dopravni nehodu nebot se stala mimo komunikaci. Takze pokutu nedostane. Mozna se to buderesit jako nejaky neumyslny trestny cin, ale to pochybuji.

0/0
6.10.2008 11:08

přebytečnýzlínskýcelník

Toš, Valach měl asi čerstvě napálené a tak to

s tím koštováním "letošní" nepatrně přehnali. Myslivci jsou na nic. Mražáky na konec roku zejí prázdnotou a tak je třeba doplnit zásoby. Obyčejní masaři. Zrušit.

0/0
6.10.2008 6:08

Ekoterorista

Mrtvej myslivec - dobrej myslivec

a doufám, že příště již nebudeme plýtvat záchranáři, ohrožovat jejich bezpečnost a budeme je šetřit na pomoc skutečným lidem R^

0/0
6.10.2008 1:30

tewet

Re: Mrtvej myslivec - dobrej myslivec

Ještě že o poskytování pomoci nerozhodují podobní tvorové jako jsi ty...

0/0
6.10.2008 9:57

dezzo

Re: Re: Mrtvej myslivec - dobrej myslivec

hele fořt! ;-D:-©

0/0
6.10.2008 12:24

(@)

Doufám, že se z toho dispečink záchranných sborů poučil...

a příště k (ne)mysli-vcům nikoho ani nebude posílat, jen ať se vybijí mezi sebou, na zbrani nezáleží...

0/0
6.10.2008 0:04

Yaroukh

Re: Doufám, že se z toho dispečink záchranných sborů poučil...

R^

0/0
6.10.2008 1:20

Ekoterorista

Re: Doufám, že se z toho dispečink záchranných sborů poučil...

100% souhlas R^

0/0
6.10.2008 1:30

Mitchell

Po dešti v lese bývá problém.

Nevím ale, proč si nevyžádali vrtulník.

0/0
5.10.2008 23:03

deputy

Re: Po dešti v lese bývá problém.

ten v lese nepristane...

leda by zavolali zachranare z toho stupidniho serialu (tusim nemeckyho?)

...ti zvladnou vsechno

0/0
5.10.2008 23:11

Mitchell

Re: Re: Po dešti v lese bývá problém.

I v lese se dají najít mýtiny vhodné pro přistání. A navíc existuje něco jako závěsné zařízení s navijákem pro práci v podvěsu. Takhle nějak se to dá použít:

http://www.policie.cz/imgBrowser.aspx?docid=21086797&imgid=21086771

0/0
5.10.2008 23:29

hlupák

Re: Po dešti v lese bývá problém.

no, do lesa vrtulníkem. to je jako jít lesem se žebříkem napříč. máte v kocourkově hezký ména, takový český.

0/0
5.10.2008 23:12

Mitchell

Re: Re: Po dešti v lese bývá problém.

Zvolil sis velmi příhodný nick. Jen hlupáci se vyjadřují k něčemu, čemu absolutně nerozumí a ještě se snaží zesměšnit někoho, kdo o tom něco ví. ;-D

0/0
5.10.2008 23:30

deputy

Re: Re: Re: Po dešti v lese bývá problém.

jiste, uz vidim, jak v podminkach nasi letecke zachrane sluzby zachranar visi z vrtulniku na lanu a vznasi se v lese

hele, nehral ty jsi v tom serialu hlavni roli? ;-)

0/0
6.10.2008 0:35

Mitchell

Re: Re: Re: Re: Po dešti v lese bývá problém.

V lese bývají zpravidla cesty a spustit člověka na laně do prostoru o šířce 3 metry není pro pilota (pokud nejsou extrémní letové podmínky) naprosto žádný problém. Současné vrtulníky mají takovou stabilitu, o které se ruským verglům, které tu létaly kdysi před lety, nikdy ani nesnilo. ... Nechceš se doufám zařadit po bok toho nade mnou? ;-D

0/0
6.10.2008 0:49

Ekoterorista

Re: Re: Re: Re: Re: Po dešti v lese bývá problém.

No základní otázka ovšem zní, proč by se pro párek takových ožralých hovad, co se zabaví jen vražděním zvířat mělo plýtvat nákladnou technikou a ještě vystavovat v nebezpečí záchranáře? 8-o8-o8-o

0/0
6.10.2008 1:33

Mitchell

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Po dešti v lese bývá problém.

Nahlásí-li někdo na operační středisko převrácené auto, pod nímž je zaklíněný člověk, těžko po telefonu odhadnout, že je tam někdo ožralý. A i kdyby, pořád je to člověk. To nemluvím o tom, že to byl spolujezdec a ne řidič (tedy to nebyl viník nehody).

0/0
6.10.2008 4:01

hnusil

Re: Po dešti v lese bývá problém.

ty si tu hrajes na inteligenta, pritom ti nedochazi takove malickosti, jako napr. ze k posouzeni vhodnosti nasazeni vrtulniku byl schopny mistniho popisu jen ozraly myslivec, navic posadka vrtulniku neni tym hasicu s naradim, navic vytah cloveka z lesa neni az takova legrace, jak sam popisujes.

0/0
6.10.2008 7:09

Mitchell

Re: Re: Po dešti v lese bývá problém.

Tak po řadě:

Na nic si nehraju, jen jsem konstatoval.

Velitel zásahu je oprávněn vyžádat si k zásahu vrtulník LS PČR, vyžadují-li to okolnosti. Ten může sloužit i k přepravě hasičského družstva včetně vybavení na místo zásahu v nepřístupném terénu. A pořád je lepší nechat se vysadit půl kilometru od místa zásahu, než jít pěšky kilometry čtyři.

Viděl jsem, co dokáží piloti těch vrtulníků. Jednou nám přistával na benzinku mezi kadelábry, protože jinam ho prostě posadit nešlo. A to byl tehdy ještě stařeček Bell 206. Dnešní mašiny jsou na tom ještě líp. S piloty jsem se bavil o tom, co možné je a co není. Vždycky to samozřejmě závisí na místních podmínkách a právo veta má vždy kapitán vrtulníku. Já jsem psal jen o možnosti si ho povolat.

Pravda, jedna věc mi při tom unikla - bylo to hodně daleko na východě a kdyby měl letět Bell 212 z Prahy, tak by to časově vyšlo ještě hůř. Ale také je možnost, že bude stát zrovna v Brně a potom by to nebyl problém.

0/0
6.10.2008 8:58

Blbec z Xenemunde

<>

Ve svahu 4 km hluboko v lese :-P ? Tam mohl bejt řidič nalitej jak z praku, a ani tu značku nepotřeboval :-P - nicméně pozůstalým by topit něco měl .....

0/0
5.10.2008 22:59

AlterID

hm

kdyby ve zline meli auta a ne renolty tak nezapadnou

0/0
5.10.2008 22:43

Rommik

Re: hm

U nás  máme dohodu s úřadem a v takových případech volají offroaďáky , kteří tam dojedou ..............

0/0
5.10.2008 22:47

Yaroukh

Re: Re: hm

je tam ovšem vyjímka, jedná-li se o myslivce, pak se na to $ere a de se na oběd ;-D;-D;-D

0/0
6.10.2008 1:21

Ekoterorista

Re: Re: Re: hm

;-DR^

0/0
6.10.2008 1:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.