Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V turbulencích se zranilo 32 pasažérů tchajwanského boeingu

Nejméně dvaatřicet lidí se zranilo v letadle společnosti China Airlines, které se během letu z Hongkongu do thajského Bangkoku dostalo do silných turbulencí. Dva lidé mají vážně poraněnou krční páteř. Informovala o tom mluvčí thajských letišť.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

júLinek šíšaL

Čínské toxické zboží je už v Německu

http://www.rozhlas.cz/izurnal/zahranici/_zprava/500524   :-©

0/0
2.10.2008 19:05

pinche.gringo

CO JE TURBULENCE

ta definice, to je opravdu silne kafe... Nejen ze je to uplna blbost, ale tahez zcela kasle na to, ze turbulence neni pouze vzdusna, ale je to obecny vyraz.

Kdo nevi a rad by se dozvedel, tak radeji tady, je to tam velmi pekne vysvetleno: http://en.wikipedia.org/wiki/Turbulence

0/0
2.10.2008 18:57

GoogleBomber

Čínský Boeing?

Vím že je to matoucí, ale China Airlines je Taiwanskou společností.

0/0
2.10.2008 16:51

Pilát

vy v Cesku

uvedomujete si, ze Rusko zaplatilo vysokou cenu za agresi v Gruzii ?  ;-)  po krizi v Gruzii odesli zahranicni investori a z Ruska za několik tydnu zmizel kapital v hodnote minimalne 35 miliard dolaru   ;-)

 

0/0
2.10.2008 16:36

Pilat

Re: vy v Cesku

Ruzeno tomu se rika turbolence ;-D;-D;-D to je jen na chvili at chces nebo ne.:-)

0/0
2.10.2008 16:39

johny265

video

hmmm, mam pocit, ye to prvni video je akorat podvrh, kdyz tam s tou kamerou mava jak pominutej. Zajimave je, ze je tezka turbulence a ten igelitovy pytlik u stolku cestujici vedle se ani nehne... :-)

0/0
2.10.2008 16:14

Pilat

Re: video

kdyz uz umis cista a psat toz to prisel cas, aby jses svezl letadlem. Pak budes mit i zkusenost a budes se moci fundovane vyjadrit. Zatim se jen div, ale nerozebirej situaci ;-)

0/0
2.10.2008 16:26

johny265

Re: Re: video

Predstav si, ze krome cteni a psani jsem uz dokonce parkrat letel, mozna i vickrat nez ty. Sveho casu i nekolikrat do mesice. A tak vim, co se deje, kdyz chytas tacek s jidlem, balancujes se salkem s kafem nebo cajem, aby se nevylil a podobne...:-)

0/0
2.10.2008 16:56

Hulimír

Re: Re: Re: video

Proc na toho hloupeho Gruzince reagujes   ;-)

0/0
2.10.2008 19:52

Pilat

Re: Re: Re: video

:-)to snad jenom mozna, kdyz to drzis v ruce balancujes jako ten cinan s kamerou Honziku :-)

0/0
2.10.2008 21:32

Cocik

turbulence

za tohle nemuzou ani tak piloti a stav letadla, jako spis cinska mentalita ... u cinskejch aerolinek cestujici i letusky kaslou na nejaky bezpecnostni pravidla - hlaseni o turbulencich a rozsviceni napisu "pripoutejte se" je pro pasazery jenom orientacni (na vlastni kuzi jsem zazil, kdyz cca minutu po vzletu, kdy bylo letadlo porad v ostrym stoupani, vstala ze sedacky cinska maminka s nemluvnetem v ruce a sla neco resit na zachod, aniz by s tim letusky neco delaly) ... k tomu spousta lidi kasle na zakaz pouzivani mobilu (neni prece nic lepsiho nez behem pristani zkouset volat domu, ze letadlo uz pristava) atd. atd. atd. ... bohuzel zejtra s cinanama opet letim par segmentu, takze bude zase veselo :-/

0/0
2.10.2008 15:24

HanzPrague

Re: turbulence

mám stejnou zkušenost....z pohledu člověka "co se do toho snaží taky trochu vidět" je to skutečné utrpení.. Někdy si říkám: Sladká nevědomost ;-D

0/0
2.10.2008 16:55

pvl1

Jestli by neměli sundávat ty klobouky.

0/0
2.10.2008 15:18

metalovy duchodce

Boeing

ty ornitoptéry pro číňany ještě holt nemá vychytaný, občas maj snahu zaplácat křídlama a vrhaj se do pádu střemhlav,  když  piloti na zemi zaměřej myš, nebo menšího králíka...

0/0
2.10.2008 15:16

petyo

Stačí se za letu připoutat...

...a nic nehrozí. Jedině, že na Vás spadne nějaký idiot, který nemá potřebu se poutat.

0/0
2.10.2008 15:15

palok59

čínské aerolinky

..."pro čínské aerolinky je to už druhý podobný případ"..... to jako turbulence postihují jen čínské aerolinky? Nepochybně je to způsobeno totalitním čínským režimem, nedostatečnou péčí o letecký park a svůj podíl na tomto tristním stavu má jistě i okupace Tibetu.

0/0
2.10.2008 15:12

petyo

Re: čínské aerolinky

No oni piloti by to měli vědět, že se blíži k oblasti kde to může házet. Takže pokud na to Číňani kašlou, tak ty následky můžou postihovat jen je.

0/0
2.10.2008 15:16

lucenka

Re: Re: čínské aerolinky

Mno jenom taková drobnost - China Airlines nejsou čínské aerolinie ale taiwanske;-)

0/0
2.10.2008 16:20

HanzPrague

Re: Re: čínské aerolinky

je to přesně tak jak říkáte. Pilot není jen pilot, je to i částí meteorolog - měl by, za pomoci palubních přístrojů a podpoře ze země, rozpoznávat oblasti kde hrozí turbulence ( nikoliv mechanická - ale i ta se poměrně snadno odhaluje - bývá totiž pořád na stejných místech - nečekaně ) a po zažádání udělat přijatelnou korekci kurzu tak, aby případně tu nejhorší oblast "obletěl". Bohužel se dostaneme zase k tomu stejnému - peníze. Oblet znamená delší trasu, více paliva. Je tedy možné, že China Airlines prostě "jdou skrz".

0/0
2.10.2008 16:52

palok59

Re: Re: čínské aerolinky

to je pro mě novinka - tak piloti mohou lítat prostě kam je napadne? Pokud vím, tak bez povolení z věže si ani neprdnou - dokonce ani čínští, ani z kočinčíny. Ono by totiž mohl mít stejný nápad ještě další pilot a to by pak byly ty pravé turbulence. Jinak ale mým rodičům se stalo něco podobného při cestě do Thajska nad SAE. Tak těžká zranění tam sice nebyla, ale modřin nepočítaně, nemluvě o oděvech, neboť se právě rozneslo kafe.

0/0
2.10.2008 19:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.