- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
by neuškodila ani Praze a dalším městům. V Praze sice není znečištění vidět ve formě smogu a prachu, protože jsou zde jiné povětrnostní podmínky a není zde za rohem poušť, ale ve skutečnosti není v jejím centru o nic menší než v centru Pekingu. Nedávno se mezi řádky objevila zpráva, že podobné znečištění má i Ostravsko. Avšak jakýchkoli omezení aut se u nás asi hned tak nedočkáme, trend je spíše opačný (všudypřítomné reklamy, v nichž jsou lidé naopak vybízeni, aby nepoužívali veřejnou dopravu). Pokud se zde hovoří o znečištění ovzduší, dává se vina průmyslu, který zde přitom (konkrétně v Praze a okolí) skoro žádný nezbyl, ale auta se záměrně opomíjejí. Zkrátka se vědomě chodí kolem horké kaše a žádná vláda se do boje s auty nepustí, protože by ztratila popularitu (přitom auta jsou na našem území mnohonásobně energeticky náročnější než všechny tepelné elektrárny dohromady, a tedy logicky způsobují větší znečištění, včetně prudukce "odpadního tepla").
Tady totiž řádí pravicový extrémismus už i v takových oblastech, kde by to člověk nečekal. Hrom.doprava je totiž dle pravičáků komunistický KOLEKTIVISTICKÝ přežitek, proto lidem manipulativně vštěpují do hlavy, že jet MHD... je výrazem sociálního postavení - odtud se vžil výraz "svézt se sockou". Náš "úchylný" pan PREZIDENT, když ještě nebyl na Hradě, kdysi v rozhlasovém rozhovoru učeně prohlásil, že železniční doprava je přežitek z 19. století... Dodnes mi zní tato jeho věta v úších, podobně jako věta "ekonomika nezná špinavé peníze" s jeho nadutým tónem hlasu, kterou dnes trapně zapírá - VEŘEJNĚ LŽE . Podobně jeho poučky o volné ruce trhu, dnes vidíme, do jakých sraček nás volný trh vede a hrozí, že nás dovedede do stejnejch, jako již dvakrát v minulém století (2 sv. války, ze kterých se pak po válkách proto, že byl všude chaos, hlad a lidi měli zbraně, šířil po světě komunismus ).