Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

I když skončí Červíček, policie akce Kryštof nevzkřísí

Šéf dopravních policistů Martin Červíček odchází z funkce a uchází se o místo ředitele pražské policie. Zůstanou po něm zrušené akce Kryštof, při nichž policisté v jeden den kontrolovali stovky aut po celé zemi. Odpovědnost se přesunula na jednotlivé kraje a policejní prezident Oldřich Martinů je s tím spokojen.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Milllda

Pro vás

Všem zde přítomným a zasvěceným, kteří mají potřebu dát najevo své mindráky a neschopnost formou zaručených informací a zorávu o Martinu Červíčkovi - jde o velmi schopného, komunikativního člověka, který svoji práci dělá nejen hlavou, ale i srdcem. Bohužel mnohým z vás zde to nic neříká a máte tak alespoň další námět k diskusi.Pán bůh s ním na SHMP, plné "klik" a intrik, má ale jednu obrovskou jistotu, pracuje zde spousta slušných poldů, o které může svoji práci opřít. Držes se chlape.R^

0/0
28.9.2008 13:40

pvl1

Další zaručená informace...

0/0
29.9.2008 9:52

ou_Jo

Červíček zřejmě jde hlavně po kariéře!

...když začal šéfovat dopravákům, měl plnou hubu nápadů a theorii, jak se vším zatočí...a ono nehod a mrtvých spíš přibylo. Tak honem chce dělat kariéru v Praze - bůh nás ochraňuj před snaživým blbcem!8-o

0/0
28.9.2008 10:52

babacek

Kryštof

Naopak spadl pod stůl nápad …

Rychlost stejně většina řidičů nedodržuje tak nemá smysl ani zvyšovat ani snižovat. Vždyť policie je ochotna asistovat u nelegálních závodů kde je rychlost překračována o víc jak sto km/h. To, že to ohrožuje běžné účastníky dopravy jaksi nikoho nezajímá. :-/

0/0
28.9.2008 7:23

oprudil

typický případ neschopného lempla

a jeho kariéra řitnímy otvory !

0/0
28.9.2008 7:16

logar

Re: typický případ neschopného lempla

naprostý souhlas. Stálo by za to vyhledat jeho předchozí konexe. Je to ukníkaný nechytrý a nevzdělaný poldík papouškující Langrovy a Řebíčkovy slinty.

Řebíček a Červíček, tandem snů!

0/0
28.9.2008 9:46

Taffey

Škatule hejbejte se čím dál častěji.

Jak může policie vypadat, když se jejich šéfové tak často mění? Jak dlouho je Červíček ve své dosavadní funkci? Do prde.le, to je ale bordel.

0/0
28.9.2008 0:48

Qíteček

Není co zlepšovat???

Týjo... Takže buzerace s rychlostí na rovinkách, buzerace s lékárničkama, buzerace s pásama, to je v pořádku. A aby toho nebylo málo, tak ať ještě navíc buzerujou i měšťáci. A hovada, co předjížděj na horizontech a v zatáčkách přes plnou, necháme být, to je v pořádku, jo? Teda že by u nás práce dopravní policie dosáhla dokonalosti, to se mi moc nezdá... Ale když prej není co zlepšovat...

0/0
27.9.2008 21:58

sdsa

Re: Není co zlepšovat???

urcite je to zlepsovat. Priste Vas pri zastavenui budou zkouset , jestli umite spravne poskytnout prvni pomoc, pokud ne dostanete 50.000 Kc pokutu a seberou vam ridicak, protoze to mate umet z autoskoly.

Mestaci takovy nymandi a prizivnici by se meli zrusit uplne. Je to pouze nekontrolovatelny represivni organ obci. Dejaji akorat to co vynasi, mereni na rovinkach, 1 metr za znackou obce , atd :(

0/0
27.9.2008 23:25

Qíteček

Re: Re: Není co zlepšovat???

No nestraš. Ale v Kocourkově bych se moc nedivil...

0/0
27.9.2008 23:26

moiazza

Tlačenka.

Zajímalo by mě, kdo stojí za zády toho malého Červa. To je tlačenka jako řemen? Že by si Langer vzpomněl, jak dělal Klausovi podržtašku a teď ji dělá Červ-íček? Nebylo to "íčko" právě Červ-íček?  Takový rychlý postup neměl ani papa tunel! :-(

0/0
27.9.2008 21:25

modem

.

Moraváci,mám pro vás radu.A zdarma. Přestaňte chlastat, je to u vás samej notor za volantem. A bude míň nehod

0/0
27.9.2008 20:30

Rebby

Re: .

Bude. Ted jeste vymysli, co s tou zasadni vetsinou vsech nehod - tech, ktere zpusobi ridici strizlivi...?

0/0
27.9.2008 20:33

modem

Re: Re: .

Kdo by tohle vymyslel,dostal by Nobelovu cenu. Já ti řeknu,co? Sebekázeň , rozestupy,nekouřit za volantem, neladit rádio za volantem, obě ruce na volantu a ne druhou nechat ležerně viset z okna případně se držet hágusů, nepředjíždět,kde se to nemá a nedá se to stihnout, pořádný gumy a hlavně nejezdit jako  d e b i l !!!! To platí zejména pro řidiče Peugeotů,Golfů,Oktávek, dodávek.

0/0
27.9.2008 20:53

Rebby

Re: Re: Re: .

Nemelo by to platit pro vsechny...? Ja ti reknu co: Chce to pritomnost policie na silnicich. A ne za ucelem mereni rychlosti ale primarne tebou jmenovanych prestupku. Bude to dvousecna zbran - kdyz bude policie kontrolovat tyto prestupky, donuti svou pritomnosti ridice i zpomalit.

0/0
27.9.2008 21:29

Babul

Re: Re: Re: Re: .

Kolik by jich tedy podle tebe mělo být?

0/0
27.9.2008 21:37

Bůh Nejvyšší (13)

každý druhý auto fízlové!

Nebo každý auto fízlové a dopravu civilů zcela eliminovat! ;-D;-D;-D

0/0
27.9.2008 23:07

Bůh Nejvyšší (13)

Ale k věci: před 2 dny jsem viděl v Praze

neosvětlenou policejní dodávku v běžném provozu za šera. Je to normální? Asi ano. :-©

0/0
27.9.2008 23:08

Babul

Re: Ale k věci: před 2 dny jsem viděl v Praze

Božíčku, a co jsi dělal? Proč jsi to neběžel naprášit na Krakovskou?

0/0
28.9.2008 12:53

Rebby

Re: Re: Re: Re: Re: .

Odpovim otazkou: Uz jste alespon jednou absolvoval cestu po D1 a nebyl svedkem alespon 1 nebezpecneho prestupku? Ja ne. A to jezdim tuto trasu pravidelne. Pokud by tedy korzovala po D1 alespon dve policejni vozidla (Policie disponuje 18(!!!) kusy rychlych vozidel Ford Mondeo ST, ktera byla prave pro dalnicni ucely nakoupena), museji logicky podobnych prestupku videt desitky. Staci jim kamera. Nic vic nepotrebuji. Rychlost neni na dalnici nejnebezpecnejsim prestupkem. Mereni rychlosti (na a priori znamych mistech) nic neresi. Auta nesmeji stat u krajnice, museji jezdit. Jinak opravdu nebezpecne prestupky neodhali.

PS: Zminene fordy jsem videl v akci asi 2x. Jednou na parkovisti pred McDonaldem, podruhe asistovali mereni rychlosti. Od te doby nikdy...

0/0
28.9.2008 12:45

forhend

Policie

v této formě v jaké (ne)funguje, je k ...ničemu...hodně slušně řečeno...:-/

0/0
27.9.2008 20:09

Rebby

Re: Policie

Nemyslim si, ze je spatna policie jako celek. Myslim si, ze je spatna koncepce jejiho vedeni. Policiste pak uz jen delaji, co (ne)musi... Zvlastni je, ze napr. auta Celni spravy vidim na dalnici pravidelne. Jsou k videni porad. Jezdi a operuji. Ale policejni auto (rozumej dopravni policie) jsem videl vzdy jen stat (s radarem nebo u nehody). Takto se prestupky na rychlostnich silnicich logicky monitorovat nedaji.

0/0
27.9.2008 20:20

www.evlada.cz

Pokud chce nekdo postup v kariere

musi nejdrive dokoncit to co nasliboval... Nebo je to jen tlacenka.

0/0
27.9.2008 19:20

Rebby

???!!!

Tak za tuhle vetu, by mu mel byt odebran rodny list: "V politice dopravní policie vlastně není co zlepšovat".

Je potreba provest alespon(!) tyto kroky: Zavest ridicaky "na zkousku" - Zrusit povine sviceni pro automobily (minimalne v lete), ponechat ovsem celorocne pro motocykly - Zrusit absurdni vyse pokut - Policisty posilat na kriticke useky, ne na osvedcene "kasicky" - Zavest dopravni znacku "Obec - obytna zona" s max rychlosti 50 km/h a "Obec" s max rychlosti 70 km/h. Obce zacinajici v polich zname vsichni... - Dusledne postihovat nedodrzeni bezpecne vzdalenosti, nebezpecneho predjizdeni a prejizdeni "zeber" na krizovatkach a pripojovacich pruzich - Odebrani rid. opr. za predjizdeni odstavnym pruhem na silnicich dalnicniho typu. - Zrusit nesmysl s 0.0 promile; nikdo ho nema. Laboratore vyhodnocuji 0.2 a mene jako neprukazne. Uzakonme tedy 0.2 - Zasadne 'prosekat' lesy nesmyslneho dopr. znaceni (toto je spise ukol pro obce, ale policie muze pomoci) - Prepracovat bodovy system...

0/0
27.9.2008 19:20

vandor

Re: ???!!!

...   skoro ve všem bych s tebou souhlasil, okrem svícení (asi nejsi denně za volantem) a pak povolit 0.2 promile > český národ v tomto nemůže mít nějakou úlevu, ti co doteď pili jeden až dva škopky před jízdou by po této úpravě přešli na 3 - 4 kousky, věz, že vím co říkám   ... :-/...

0/0
27.9.2008 19:44

Rebby

Re: Re: ???!!!

Prave ze jsem denne za volantem. Diky teto uzasnosti (kterou Rakousko mimochodem zrusilo jako bezucelnou) jsem prehledl motocyklistu (vsiml jsem si jej na posledni chvili, no dobre to dopadlo). Az po teto situaci jsem si uvedomil, ze motocykliste byli drive mnohem lepe viditelni; ted o tu vyhodu prisli - sviti vsichni ucastnici sil. prov. V zaplave (bidne serizenych) svetel se motorky ve dne ztraceji.

Co se alkoholu tyce, to, co rikas je presne ten duvod, proc jsou ceske silnice plne znacek s limitem 30 km/h. Kdyz je instaluji, rikaji si: "Mno dame 30, lidi budou jezdit do 50." Dle stejneho schematu ted mame nastaveno v zakone 0 promile; ovsem s tim, ze tato hodnota je, z ciste laboratorniho hlediska, nesmyslna. Aktualni pravni uprava je tak absurdni, ze de facto za volant nesmis ani po nealko pivu (0.5% obj). Nevolam po legalizaci alkoholu za volantem. Jedine co rikam je, ze nelze mit v zakone pravidlo, ktere je nenaplnitelne. Mimochodem, kdo ted dva skopky, ma pres 0.2 kazdopadne.

0/0
27.9.2008 20:05

Koholik

Re: Re: Re: ???!!!

já zastávám názor, že alkohol za volant skutečně nepatří. Proto zastávám nulovou toleranci. Souhlasím s Vámi ohledně toho svícení, jelikož sám jezdím na motorce (pohodový naháč-nepatřím mezi střelce) tak vím že od zavedení celoročního svícení i pro auta se nám motorkářům opravdu hodně zkomplikoval život...

0/0
28.9.2008 2:41

Rebby

Re: Re: Re: Re: ???!!!

Ja naprosto souhlasim s tim, ze alkohol za volant nepatri. Ale zduraznuji: Nulova tolerance neexistuje. Nelze ji ani dosahnout a v praxi se neda pouzit. Proc ji tedy mame alibisticky v zakone?

0/0
28.9.2008 12:32

Koholik

Re: Re: Re: Re: Re: ???!!!

může te mi prosím posat, to jek se nedá dosáhnout nulová tolerance? Při nalýze krve tam buď nějaký alkohol je, nebo není (krom toho průměrně analyticky vybavená laboratoř ja schopna najít bez problému i 0,001promile). Jak jste zmiňoval to nealko pivo s obsahem 0,5%obj. tam je problém trošku jinde, tak malé množství alkoholu dokáže tělo zpracovat okamžitě a koncetrace alkoholu v dechu je i okamžitě po vypití prakticky nulová (nehledě na to, že záleží i na technologii výroby nealko piva, jsou i druhy, které mají 0,00%obj. alkoholu), tělu stačí na úplné odbourání cca 5min.

0/0
28.9.2008 16:06

Rebby

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ???!!!

Pomijite fakt, ze prirozene mnozstvi alkoholu v krvi cloveka je 0,03 - 0,05 g/kg. Cili ani kdyz jste naprosto strizlivy, nemate tu Vami tak tvrdosijne obhajovanou nulu. Takze to budiz odpovedi na vasi otazku, jak se neda dosahnout nulova hladina... Alkohol tam je vzdy.

Kdyby vam to stale nestacilo, jako dukaz mych vyse uvedenych tvrzeni prikladam odkaz na stranku z knihy "Soudni lekarstvi" (Grada, 1999), kde si povsimnete zejmena tabulky uprostred stranky -> www.alkoholik.cz

0/0
28.9.2008 22:30

Koholik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ???!!!

tak k těm 0,2 g/kg alkoholu v krvi jako neprůkazné: kdyby jste si ppřečetl i použitou literaturu, tak by jste zjistil, že daná tabulka je z roku 1988!!!! Srovnávat nový(i 5let starý) s dvacetilétým chromatografem.... nechám bez komentáře  No a pokud je přirozená hladina 0,03-0,05 g/kg tak není co řešit, max .  hladina v krvi při řízení moterového vozidla by se měla orientovat právě touto hodnotou.

0/0
28.9.2008 23:04

Rebby

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ???!!!

Data jsou z roku 1999, pokud se nemylim, ale to je uplne irelevantni. Vy mi totiz porad nerozumite. Ja se nepru o tom, ze obsah alkoholu umime merit s pomerne vysokou presnosti. Ja rikam, ze se pri stanovovani hladiny (a rozhodovani o vine ci nevine) jedna primarne o fyziologii. Zadna laborator vysledek pod 0.2 neoznami jako pozitivni, protoze existuji biologicke procesy, ktere zvysenou hladinu alkoholu v krvi az k teto hodnote zpusobit mohou, aniz by dotycny vedome "pozil" (o hodnote 0,03-0,05 hovorime jako o hodnote obvykle, ne bezvyhradne se vyskytujici). Jinymi slovy - hranice do 0,2 g/l je povazovana za fyziologickou.

Ale pojdme k jadru pudla a k tomu, o cem celou dobu hovorim: Nelze mit zakon, ktery vyzaduje neco, co fyziologicky neni mozne. Proto jsem v mem prvnim prispevku tvrdil, ze "nulova hladina" alkoholu v krvi by mela byt ze zakona odstranena a nahrazena hodnotou relevantni. Jsem rad, ze jsme se dobrali ke stejnemu zaveru a me argumenty jste pochopil.

0/0
28.9.2008 23:48

Koholik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ???!!!

O.K. to s tou relevantní hladinou by bylo asi potřeba, ale pokud jste ty stránky, ze kterých jste mi předkládal tu stránku z té učebnice, prostudoval do podrobna, tak by jste tam našel i i články ve kterých je uvedono, že i docela nízká hladina EtOH v krvi (myšleno kolem oněch 0,20 g/kg EtOH) ovlivní reakční dobu člověka - vím že toto je věc silně individuální, že u každého člověka se projeví 0,2 g/kg EtOH v krivi jinak, ale tolerance by měla být co nejnižší (až na samé hranici únosnosti), protože jedinec, který je už i tímto malým malým množstvím alkoholu podstatně ovlivněn může způsobit docela fatální chyby či věci...a to pro něj beztrestně.  Ještě k té učebnici, ta je sice z roku 1999 ale vzadu v seznamu použité literatury je uvedeno (hned druhý odkaz) Dědičová a kol. ............ 1988.

0/0
29.9.2008 0:59

Rebby

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ???!!!

Jak rikam, datum vydani je irelevantni, prirozena hladina alkoholu se nemeni. Ted jde jen o to, aby byla povolena hladina nastavena tak, aby neuskodila lidem v pripadech, kdy je jejich hladina alkoholu proste fyziologicky vyssi. Proto povazuji 0,20 za pomerne rozumnou hranici - pri jejim prekroceni ovsem musi nasledovat razantni trest. Jakasi metoda cukru a bice, chcete-li. Co se tyce clanku, ktere prikladaji hodnotam kolem 0,1 - 0,2  vyraznejsi ovlivneni schopnosti rozhodovani a koordinace, pak mohu s klidnym svedomim rici, ze to muze byt pravda, ale na dospelou osobu to nemuze mit zasadni vliv, nebot je to hodnota blizka hodnote prirozene. Horsi je rozhodne nevyspaly ridic, nez clovek s hladinou 0,15 g/l (protoze pred dvema dny slavil narozeniny). App., nevyspaly ridit muzete. Za to pokuty nejsou...

Jinak dekuji Vam mnohokrate za diskusi. Nestava se casto na tomto serveru, ze si lide daji tu praci, opravdu hledaji informace k tematu a argumentuji racionalne. Mejte pekny den.

0/0
29.9.2008 10:15

Koholik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ???!!!

Taky přeji krásný den, taky jsem byl po hodně dlouhé době rád že jsem narazil na inteligentního diskutujícího, ne na člověka co kolem sebe jenom plive a ostatním nadává bez jedíného věcného argumentu.

0/0
29.9.2008 10:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.