- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To, že hlavní nádraží by pak sloužilo jen dálkové dopravě, je nesmysl. Dvojkolejná stanice Opera nikdy nemůže zvládnout takový počet vlaků.
nebyl k zahození - někde z vinohrad (mírák) na smíchov s výjezdem na karláku nebo u vltavy. taky magistrála by se mohla zakopat a k tomu pár velkejch podzemních parkovišť ...
Poměr přínosů oproti stávajícímu nádraží pro občany k astronomické ceně bude u této stavby velmi nízký, možná spíš záporný. O co jde je jasné - developeři se nechtějí spokojit s pouhou plochou nádraží, ale možnost zastavět ještě další nevyužité velké plochy v centru (před hlavním nádražím a rozsáhlé Karlovo náměstí) je více než lákavá.
budeme dopravovat rozložením atomů a opětným složením na cílovém místě jako ve Star Treku, tak budou všechny vlaky a autobusy a metra beznadějně zastaralé...
První dojmy jsou tyto : čerstvě vybudované Nové spojení znehodnotit proto, že dráhy mají pěkné bývalé kolejiště na Masaryčce. Pánové vědí závěry, a jen hledají důvody a cesty.
Tak schvalne, kde je mez, kdy se lidi nastvou ? Tohle vypada na kvalitni test.
Tak jako jestli někdo chce zbourat ty teskobaráky co jsou podél ulice Na Florenci, případně různé podobné stavyby okolo, tak nejsem proti; jen aby tam někdo bydlel, když mu bude pod okny jezdit jeden vlak za druhým. Ovšem tenhle tunel, to je naprostá ptákovina. Stanice Opera bude tedy, jak je z článku jasné, asi 100 metrů od Hlavního nádraží (nehledě na to, že Hlavák bude k Opeře blíž). Stanice u náměstí bratří Synků už je, jmenuje se Praha - Vršovice. V tomto směru budou existovat tedy koleje jen kousek vedle v tunelu.. Na Smíchov vede železniční most v havarijním stavu, tak místo něj postavíme tunel? Atd.
Tak konečně víme proč se ruší Masarykovo nádraží, gigantický projekt dohozený kámošům určitě slušně nasype.
"Taková stavba od sebe oddělí rychlíky a příměstskou dopravu. "Není už
možné míchat cestující s kufry a lidi spěchající za prací,"
Je videt, ze pan nikdy do prace vlakem nedojizdel