Diskuze

Metro bude mít konkurenci, Praha rozšíří příměstské vlaky

Ještě několik let budou zajíždět vlaky na pražské Masarykovo nádraží. Magistrát však už má jasno, co by mělo historické nádraží z poloviny předminulého století nahradit. Prosazuje gigantickou stavbu nového železničního tunelu pro příměstskou dopravu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PX

Poborskiii

26. 9. 2008 22:05
nesmylsy

To, že hlavní nádraží by pak sloužilo jen dálkové dopravě, je nesmysl. Dvojkolejná stanice Opera nikdy nemůže zvládnout takový počet vlaků.

0 0
možnosti
JH

tlachal

26. 9. 2008 21:58
tunýlek pro auťáky by taky

nebyl k zahození - někde z vinohrad (mírák) na smíchov s výjezdem na karláku nebo u vltavy. taky magistrála by se mohla zakopat  a k tomu pár velkejch podzemních parkovišť ...

0 0
možnosti
CK

Chlupaty Knedlik

26. 9. 2008 21:46
jedno je jasne

bude to poradny tunel

0 0
možnosti
PP

pppqqq

26. 9. 2008 20:29
Nadpis příspěvku

Poměr přínosů oproti stávajícímu nádraží pro občany k astronomické ceně bude u této stavby velmi nízký, možná spíš záporný. O co jde je jasné - developeři se nechtějí spokojit s pouhou plochou nádraží, ale možnost zastavět ještě další nevyužité velké plochy v centru (před hlavním nádražím a rozsáhlé Karlovo náměstí) je více než lákavá.

0 0
možnosti
F

fext

26. 9. 2008 18:07
tuneláři

Jo, jo, tunely ODS jdou.

Bývalý volič ODS.

0 0
možnosti
JZ

Yaroukh

26. 9. 2008 18:54
Re: tuneláři

ho\/no

0 0
možnosti
MAA

Monstrum Anonymič Anonymov

26. 9. 2008 17:25
Až se

budeme dopravovat rozložením atomů a opětným složením na cílovém místě jako ve Star Treku, tak budou všechny vlaky a autobusy a metra beznadějně zastaralé...:-P

0 0
možnosti
DB

doktor_bota

26. 9. 2008 17:27
Re: Až se

Ano, to je pravda. A?

0 0
možnosti
DT

dantencl

26. 9. 2008 16:02
Proc to ?

První dojmy jsou tyto : čerstvě vybudované Nové spojení znehodnotit proto, že dráhy mají pěkné bývalé kolejiště na Masaryčce.  Pánové vědí závěry, a jen hledají důvody a cesty. 

Tak schvalne, kde je mez, kdy se lidi nastvou ? Tohle vypada na kvalitni test.

0 0
možnosti
RD

WebFilozof

26. 9. 2008 21:55
Re: Proc to ?

Tak jako jestli někdo chce zbourat ty teskobaráky co jsou podél ulice Na Florenci, případně různé podobné stavyby okolo, tak nejsem proti; jen aby tam někdo bydlel, když mu bude pod okny jezdit jeden vlak za druhým. Ovšem tenhle tunel, to je naprostá ptákovina. Stanice Opera bude tedy, jak je z článku jasné, asi 100 metrů od Hlavního nádraží (nehledě na to, že Hlavák bude k Opeře blíž). Stanice u náměstí bratří Synků už je, jmenuje se Praha - Vršovice. V tomto směru budou existovat tedy koleje jen kousek vedle v tunelu.. Na Smíchov vede železniční most v havarijním stavu, tak místo něj postavíme tunel? Atd.

0 0
možnosti
D

dwart

26. 9. 2008 15:53
Ach jo

Tak konečně víme proč se ruší Masarykovo nádraží, gigantický projekt dohozený kámošům určitě slušně nasype.

0 0
možnosti
BN

skeblicka

26. 9. 2008 15:45
?

"Taková stavba od sebe oddělí rychlíky a příměstskou dopravu. "Není už

možné míchat cestující s kufry a lidi spěchající za prací,"

Je videt, ze pan nikdy do prace vlakem nedojizdel:-/

0 0
možnosti