Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Metro bude mít konkurenci, Praha rozšíří příměstské vlaky

Ještě několik let budou zajíždět vlaky na pražské Masarykovo nádraží. Magistrát však už má jasno, co by mělo historické nádraží z poloviny předminulého století nahradit. Prosazuje gigantickou stavbu nového železničního tunelu pro příměstskou dopravu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Poborskiii

nesmylsy

To, že hlavní nádraží by pak sloužilo jen dálkové dopravě, je nesmysl. Dvojkolejná stanice Opera nikdy nemůže zvládnout takový počet vlaků.

0/0
26.9.2008 22:05

tlachal

tunýlek pro auťáky by taky

nebyl k zahození - někde z vinohrad (mírák) na smíchov s výjezdem na karláku nebo u vltavy. taky magistrála by se mohla zakopat  a k tomu pár velkejch podzemních parkovišť ...

0/0
26.9.2008 21:58

Chlupaty Knedlik

jedno je jasne

bude to poradny tunel

0/0
26.9.2008 21:46

pppqqq

Nadpis příspěvku

Poměr přínosů oproti stávajícímu nádraží pro občany k astronomické ceně bude u této stavby velmi nízký, možná spíš záporný. O co jde je jasné - developeři se nechtějí spokojit s pouhou plochou nádraží, ale možnost zastavět ještě další nevyužité velké plochy v centru (před hlavním nádražím a rozsáhlé Karlovo náměstí) je více než lákavá.

0/0
26.9.2008 20:29

fext

tuneláři

Jo, jo, tunely ODS jdou.

Bývalý volič ODS.

0/0
26.9.2008 18:07

Yaroukh

Re: tuneláři

ho\/no

0/0
26.9.2008 18:54

Monstrum Anonymič Anonymov

Až se

budeme dopravovat rozložením atomů a opětným složením na cílovém místě jako ve Star Treku, tak budou všechny vlaky a autobusy a metra beznadějně zastaralé...:-P

0/0
26.9.2008 17:25

doktor_bota

Re: Až se

Ano, to je pravda. A?

0/0
26.9.2008 17:27

diskutator

Re: Až se

A pak bude problém, když se na tom druhém PC, které tě bude skládat objeví nějaký trojský kůň, PC poškodí a to tě pomíchá se "spolucestovatelkou" Halinou Pawlovskou třebas. No hodně štěstí!

0/0
28.9.2008 9:07

dantencl

Proc to ?

První dojmy jsou tyto : čerstvě vybudované Nové spojení znehodnotit proto, že dráhy mají pěkné bývalé kolejiště na Masaryčce.  Pánové vědí závěry, a jen hledají důvody a cesty. 

Tak schvalne, kde je mez, kdy se lidi nastvou ? Tohle vypada na kvalitni test.

0/0
26.9.2008 16:02

WebFilozof

Re: Proc to ?

Tak jako jestli někdo chce zbourat ty teskobaráky co jsou podél ulice Na Florenci, případně různé podobné stavyby okolo, tak nejsem proti; jen aby tam někdo bydlel, když mu bude pod okny jezdit jeden vlak za druhým. Ovšem tenhle tunel, to je naprostá ptákovina. Stanice Opera bude tedy, jak je z článku jasné, asi 100 metrů od Hlavního nádraží (nehledě na to, že Hlavák bude k Opeře blíž). Stanice u náměstí bratří Synků už je, jmenuje se Praha - Vršovice. V tomto směru budou existovat tedy koleje jen kousek vedle v tunelu.. Na Smíchov vede železniční most v havarijním stavu, tak místo něj postavíme tunel? Atd.

0/0
26.9.2008 21:55

dwart

Ach jo

Tak konečně víme proč se ruší Masarykovo nádraží, gigantický projekt dohozený kámošům určitě slušně nasype.

0/0
26.9.2008 15:53

skeblicka

?

"Taková stavba od sebe oddělí rychlíky a příměstskou dopravu. "Není už

možné míchat cestující s kufry a lidi spěchající za prací,"

Je videt, ze pan nikdy do prace vlakem nedojizdel:-/

0/0
26.9.2008 15:45

Kylchap

Re: ?

Je vidět, že pán vůbec není informován o železniční dopravě. Prostudujte si prosím moderní železniční systémy v Evropě.

0/0
26.9.2008 15:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.