Diskuze

T-Mobile dal bance údaje klientů legálně, řekl úřad. Někteří nesouhlasí

Poskytnutí osobních údajů zákazníků T-Mobilu Komerční bance nebylo protizákonné. Řekl to předseda Úřadu pro ochranu osobních údajů Igor Němec. Úřad případ řešil kvůli stížnostem lidí, kterým banka nabízela kreditní karty a volala jim na soukromé telefony. Někteří klienti ale s verdiktem nesouhlasí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

p8ja

24. 9. 2008 16:31
Taky se mě ptali

jak jsem spokojen s báječnou nabídkou, řekl jsem, že o ní rozhodně nemám zájem a že se mi nelíbí, že moje údaje dali komerčce. Jenža ta paní na druhý straně si mě stejně jen odškrtne, příště prostě budu líp číst co podepisuju, jenže bylo by pak možný vůbec u nějakýho operátora být s čistým svědomím???[>-]

0 0
možnosti
RM

Qíteček

24. 9. 2008 22:56
Re: Taky se mě ptali

Zlatej Twist...

0 0
možnosti
JK

Pepan 1

24. 9. 2008 16:28
Němec je gauner!!!!!

Němec je gauner jako všichni ostatní, jenže jim musí jít na ruku, jinak by byl odejit!Rv(Y)Rv(Y)

0 0
možnosti
KK

Karel K.

24. 9. 2008 15:49
Pěkná lež?

Když jim T-Mobile dal jen věk a "spotřebitelské chování," jak mohla Komerčka posílat nějaké karty?

Umíte si někdo představit, že půjdete na poštu a podáte balík s adresou: "50 let, měsíčné účet za mobil přes 2500 Kč"? Asi ne, že?

PS: navíc i na kartě zaslané musí být jméno, že...

;-O

Udělat mi tohle Vodafone, tak se na něj okamžitě vydlábnu bez ohledu na to, co jsem mu kdy podepsal.... Smlouvu s operátorem podepisuji proto, abych mohl psát a volat. Ne proto, aby někdo poskytoval moje údaje a už vůbec ne proto, aby mi volala nějaká pipka z banky.

0 0
možnosti
F

futon

24. 9. 2008 15:19
bananova republika

stat se tohle nekde na zapad od nas tak se z toho tymobajl po.s.e.r.e

a nebo jeste lepe – vubec by na to ani nepomyslel tohle zkouset :-©

0 0
možnosti
JM

J i ř í

24. 9. 2008 15:12
Porovnání

Bylo by zajímavé zveřejnit porovnání všech tří operátorů, jak se liší jejich smluvní podmínky z tohoto hlediska.

0 0
možnosti
P

pepapijavka

24. 9. 2008 15:11
Pozor na neomezená inkasa o společnosti O2.

Neprozřetelně jsem si ho zřídil a O2 mi vyluxovala účet.

O2 přiznává, že inkaso mi vyslala neoprávněně, ale k vracení peněz se nemá. Operátorky O2 jsou v roce 2008 schopny pracovat pouze s papírovými výpisy, podle nich je standardní doba v ČR na reklamace 30 dní, neznají vyhlášku ČNB o opravném účtování atd.

A především, operátorky O2 nemusí znát ani VOP či reklamační řád vlastní společnosti. Dožadoval jsem se do vyřešení reklamace pozastavení všech mých plateb O2, ale operátorka mi to s arogancí a tupostí sobě vlastní zamítla.

0 0
možnosti