- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jak jsem spokojen s báječnou nabídkou, řekl jsem, že o ní rozhodně nemám zájem a že se mi nelíbí, že moje údaje dali komerčce. Jenža ta paní na druhý straně si mě stejně jen odškrtne, příště prostě budu líp číst co podepisuju, jenže bylo by pak možný vůbec u nějakýho operátora být s čistým svědomím???
Němec je gauner jako všichni ostatní, jenže jim musí jít na ruku, jinak by byl odejit!
Když jim T-Mobile dal jen věk a "spotřebitelské chování," jak mohla Komerčka posílat nějaké karty?
Umíte si někdo představit, že půjdete na poštu a podáte balík s adresou: "50 let, měsíčné účet za mobil přes 2500 Kč"? Asi ne, že?
PS: navíc i na kartě zaslané musí být jméno, že...
Udělat mi tohle Vodafone, tak se na něj okamžitě vydlábnu bez ohledu na to, co jsem mu kdy podepsal.... Smlouvu s operátorem podepisuji proto, abych mohl psát a volat. Ne proto, aby někdo poskytoval moje údaje a už vůbec ne proto, aby mi volala nějaká pipka z banky.
stat se tohle nekde na zapad od nas tak se z toho tymobajl po.s.e.r.e
a nebo jeste lepe – vubec by na to ani nepomyslel tohle zkouset
Bylo by zajímavé zveřejnit porovnání všech tří operátorů, jak se liší jejich smluvní podmínky z tohoto hlediska.
Neprozřetelně jsem si ho zřídil a O2 mi vyluxovala účet.
O2 přiznává, že inkaso mi vyslala neoprávněně, ale k vracení peněz se nemá. Operátorky O2 jsou v roce 2008 schopny pracovat pouze s papírovými výpisy, podle nich je standardní doba v ČR na reklamace 30 dní, neznají vyhlášku ČNB o opravném účtování atd.
A především, operátorky O2 nemusí znát ani VOP či reklamační řád vlastní společnosti. Dožadoval jsem se do vyřešení reklamace pozastavení všech mých plateb O2, ale operátorka mi to s arogancí a tupostí sobě vlastní zamítla.