Diskuze

Druhý den výluky tramvají v pražských Modřanech: autobusy stojí v kolonách

Dlouhé kolony, ve kterých uvízly autobusy městské hromadné dopravy. Zpoždění dosahuje až 40 minut. Tak vypadala dnes ráno situace v Modřanech. Od včerejška je na trase Dvorce - Nádraží Modřany zavedena tramvajová výluka, autobusy budou místo tramvají jezdit příští měsíc a půl.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TF

danny44

26. 9. 2008 15:25
Zdůvodnění.....

Nelze vyhradit pruh, protože je tu sjezd k benzinové stanici..... 8-o No, to je teda zdůvodnění.... Proč soudruzi úředníci nezvednou (Y) a nezajedou se poívat třeba do Budapešti (abych sem netahal "vysoce civilizované" země) vyhrazenejch pruhů pro "BUSZ-y" tu maj spoustu a křízení samozřejmě taky a ono to funguje....

Tak proč by to  u nás nemělo jít ? ;-)

0 0
možnosti
E

eurodance

26. 9. 2008 11:49
a co intervaly ?!!!

Zdravím, myslím, že autor článku si měl kromě kolon, které vidí denně každý a o čem dokáže napsat i školák, všimnout i toho, jak nedostatečně jsou vyloučené linky 3,17, a 21 nahrazeny náhradní X-3 ! O částečném posílení linky 253 z/do Modřan se píše jen na některých zastávkách a ne na výlukových letáčcích, takže o tom nikdo moc lidí neví. Ale zpět k X-3. Např. v odpolední špiččce interval kloubového autobusu X-3 je 5 minut a nahrazuje 2 tramvajové linky 3 a 17 ve dvojicích v pův. int. 8 minut a jednu 21 v sólech v int. 8 minut, tj. 12 kloubových autobusů Karosa nahradí 37 vagónů tramvaje T3. To je dostačující?! V ranní špiččce jsou navíc na některých pořadích nasazeny standardní busy nekloubové! Linka X-16 slepě nahrazuje vyloučený úsek linky 16 a vozí vzduch stejně jako to tramvaj. Dopravu organizujou amatéři a naši zvolení představitelé města to schvalují a to nesmíme nechat líbit !!!!

0 0
možnosti
MF

kenx

26. 9. 2008 14:00
Re: a co intervaly ?!!!

No všiml jsem si jak normální dobytčáková doprava busy z Modřan na Kačerov dokázala ještě zhousnout. Nejlepší je sledovat agresivitu některých lidí kteří nechtějí na Lhotce pochopit že na svojí linku čekali marně a musí zkusit štěstí příště. Nadávají, rvou se dovnitř, no hrůza, ti cestujicí jsou hrozně obtěžující. Kdo vůbec vymyslel že DP má přepravovat cestující? Copak je to zákazník? Prd zákazník, jen obtížný hmyz !

0 0
možnosti
D

Diva.Bara

25. 9. 2008 11:35
Vyházet z okna celý magistrát!

Já už roky volám po obnovení tradice defenestrace. Na to, co předvádí pražský magistrát, hlavně v souvislosti s dopravou, je možná i na defenestrace málo. Mělo by se rovnou popravovat! Namísto metra D, které je nekonečně potřebnější, se bude stavět stupidní prodloužení A, kvůli kterému se totálně rozhodí celý systém MHD v Praze 6. Magistrát neustále proklamuje, jak je nutné  podporovat MHD, ale ve skutečnosti dělá všechno proto, aby MHD příliš nepřekážela individální dopravě! I ta stavba zbytečného prodloužení A v místech, kde bez problémů fungují tři tramvajové trati, je jen snahou nacpat cestující pod zem, aby se na povrchu lépe jezdilo IAD. Uživatelé MHD jsou prostě pod rozlišovací schopnost magistrátních politiků i úředníků - přednost mají automobilisti (v každém autě jeden člověk) a velké zakázky pro velké stavební firmy!

0 0
možnosti
MF

kenx

25. 9. 2008 14:13
Re: Vyházet z okna celý magistrát!

S podporou automobilismu souhlasím, viz akce s ročními kupony přes OpenCard. O OpenCard jsem požádal na začátku srpna, dodnes kartu nemám. O slevu v kameném obchodě jsem tak přišel, hlavně mě ale dostává ta neférovost magistrátu, kartu jsem měl dostat již před měsícem což mám také jasně napsané na formuláři. Uvažuji že tohle nemám zapotřebí a příští rok se vrátím k občasné cestě autem a zbytek jízdenky. O tom že mám hafo (a ne zrovna chudých) kolegů co jezdí na černo a mají to moc dobře vypočítané že se jim to vyplatí ani nemluvě !

0 0
možnosti
MF

kenx

24. 9. 2008 13:44
metro

Modřany jsou kriticky závislé na třech dopravních tepnách. Jednou je autobusová highway na metro C - Kačerov. Běžný čas je díky kolonám kolem 30 minut, pruhy pro busy fungují pouze částečně, u Thomayerovy nemocnice mají komunikace přiliš malou kapacitu. Druhá tepna jsou busy na Smíchovské nádraží, úzké hrdlo je nájezd na Barrandovský most, řešením by byl most pro busy a tramvaje na Dvorcích, mluví se o něm už dlouho, neudělalo se prakticky nic. Poslední tepna je tramvajová trať. Tu kolony nezužují, vystačí si bezpečně s dlouhodobě havarijním stavem trati a malými rozestupy mezi zastávkami (tedy hodně prostoji). Koncepčním řešením by bylo metro, o tom se bohužel též pouze 20 let mluví a ještě dlouho nekopne.

0 0
možnosti
MG

Grossak

24. 9. 2008 13:06
Kam až jde neochota...

Tak tahle výmluva o benzínce, to je opravdu vrchol. Neskutečné!

0 0
možnosti
TM

tx999

24. 9. 2008 12:23
???

Co to je za neskutecne blbou vymluvu - pry " Docházelo by pak ke kolizím s lidmi, kteří odbočují k benzinové stanici." Odkdy lidi neumi prejet z pruhu do pruhu?

0 0
možnosti
AT

topič elektrárenský

24. 9. 2008 11:02
Co je v DP nový generální ředitel,

tak je vidět rostoucí nezájem o cestující. Metro Národní třída? Zavřeme na rok a půl, je to v zájmu soukromého investora a navíc prý stanice potřebuje rekonstrukci. Že se stanice plně zrekonstruovala po povodni před šesti lety, nevadí, zrekonstruujeme znovu, když na to nebude, zdražíme jízdné. Letná? Náhradní tramvajová trať nebude, oni to cestující ty dva roky nějak vydrží. Modřany? Cestující veřejnosti, trhněte si nohou, pumpa je pumpa a vy to těch čtyřicet minut navíc vydržíte, musíte si holt trochu přivstat, abyste to stihli včas do práce. Těch příkladů je víc, třeba výluky při filmování v Jindřišské a v Hloubětíně, vždy je ale zájem cestujících až na posledním místě.

0 0
možnosti
MDF

Dr. Fe1

24. 9. 2008 11:41
Re: Co je v DP nový generální ředitel,

Na mě to působí dojmem, že jedinou prioritou gen. ředitele je, aby cestující zaplatili co největší procento nákladů tj. poskytnout co nejméně služeb a vybrat za ty služby co nejvíc peněz. Hlavní "nosné" body Dvořákova působení jsou zdražení jízdného a projekt na turnikety v metru (tedy vybrat co nejvíc) a zároveň byly potichu zrušeny mnohé autobusové linky na severu města pod záminkou zprovoznění metra do Letňan (mnohé linky s metrem  vůbec přímo nesouvislely). :-/

0 0
možnosti
PN

vver440

24. 9. 2008 10:18
typycká dementní výmluva

fízlů a magistrátu. pumpa je tam jen jedna, byl by strašnej problém tam dát do toho busáckýho pruhu značku dej přednost v jízdě. je vidět, co to je u fízlů a na magistrátu za .........,. .přesto, že holotou nejezdím,  tohle by mělo bejt zadara.

0 0
možnosti