- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nelze vyhradit pruh, protože je tu sjezd k benzinové stanici..... No, to je teda zdůvodnění.... Proč soudruzi úředníci nezvednou a nezajedou se poívat třeba do Budapešti (abych sem netahal "vysoce civilizované" země) vyhrazenejch pruhů pro "BUSZ-y" tu maj spoustu a křízení samozřejmě taky a ono to funguje....
Tak proč by to u nás nemělo jít
Zdravím, myslím, že autor článku si měl kromě kolon, které vidí denně každý a o čem dokáže napsat i školák, všimnout i toho, jak nedostatečně jsou vyloučené linky 3,17, a 21 nahrazeny náhradní X-3 ! O částečném posílení linky 253 z/do Modřan se píše jen na některých zastávkách a ne na výlukových letáčcích, takže o tom nikdo moc lidí neví. Ale zpět k X-3. Např. v odpolední špiččce interval kloubového autobusu X-3 je 5 minut a nahrazuje 2 tramvajové linky 3 a 17 ve dvojicích v pův. int. 8 minut a jednu 21 v sólech v int. 8 minut, tj. 12 kloubových autobusů Karosa nahradí 37 vagónů tramvaje T3. To je dostačující?! V ranní špiččce jsou navíc na některých pořadích nasazeny standardní busy nekloubové! Linka X-16 slepě nahrazuje vyloučený úsek linky 16 a vozí vzduch stejně jako to tramvaj. Dopravu organizujou amatéři a naši zvolení představitelé města to schvalují a to nesmíme nechat líbit !!!!
No všiml jsem si jak normální dobytčáková doprava busy z Modřan na Kačerov dokázala ještě zhousnout. Nejlepší je sledovat agresivitu některých lidí kteří nechtějí na Lhotce pochopit že na svojí linku čekali marně a musí zkusit štěstí příště. Nadávají, rvou se dovnitř, no hrůza, ti cestujicí jsou hrozně obtěžující. Kdo vůbec vymyslel že DP má přepravovat cestující? Copak je to zákazník? Prd zákazník, jen obtížný hmyz
Já už roky volám po obnovení tradice defenestrace. Na to, co předvádí pražský magistrát, hlavně v souvislosti s dopravou, je možná i na defenestrace málo. Mělo by se rovnou popravovat! Namísto metra D, které je nekonečně potřebnější, se bude stavět stupidní prodloužení A, kvůli kterému se totálně rozhodí celý systém MHD v Praze 6. Magistrát neustále proklamuje, jak je nutné podporovat MHD, ale ve skutečnosti dělá všechno proto, aby MHD příliš nepřekážela individální dopravě! I ta stavba zbytečného prodloužení A v místech, kde bez problémů fungují tři tramvajové trati, je jen snahou nacpat cestující pod zem, aby se na povrchu lépe jezdilo IAD. Uživatelé MHD jsou prostě pod rozlišovací schopnost magistrátních politiků i úředníků - přednost mají automobilisti (v každém autě jeden člověk) a velké zakázky pro velké stavební firmy!
S podporou automobilismu souhlasím, viz akce s ročními kupony přes OpenCard. O OpenCard jsem požádal na začátku srpna, dodnes kartu nemám. O slevu v kameném obchodě jsem tak přišel, hlavně mě ale dostává ta neférovost magistrátu, kartu jsem měl dostat již před měsícem což mám také jasně napsané na formuláři. Uvažuji že tohle nemám zapotřebí a příští rok se vrátím k občasné cestě autem a zbytek jízdenky. O tom že mám hafo (a ne zrovna chudých) kolegů co jezdí na černo a mají to moc dobře vypočítané že se jim to vyplatí ani nemluvě
Modřany jsou kriticky závislé na třech dopravních tepnách. Jednou je autobusová highway na metro C - Kačerov. Běžný čas je díky kolonám kolem 30 minut, pruhy pro busy fungují pouze částečně, u Thomayerovy nemocnice mají komunikace přiliš malou kapacitu. Druhá tepna jsou busy na Smíchovské nádraží, úzké hrdlo je nájezd na Barrandovský most, řešením by byl most pro busy a tramvaje na Dvorcích, mluví se o něm už dlouho, neudělalo se prakticky nic. Poslední tepna je tramvajová trať. Tu kolony nezužují, vystačí si bezpečně s dlouhodobě havarijním stavem trati a malými rozestupy mezi zastávkami (tedy hodně prostoji). Koncepčním řešením by bylo metro, o tom se bohužel též pouze 20 let mluví a ještě dlouho nekopne.
Tak tahle výmluva o benzínce, to je opravdu vrchol. Neskutečné!
Co to je za neskutecne blbou vymluvu - pry " Docházelo by pak ke kolizím s lidmi, kteří odbočují k benzinové stanici." Odkdy lidi neumi prejet z pruhu do pruhu?
tak je vidět rostoucí nezájem o cestující. Metro Národní třída? Zavřeme na rok a půl, je to v zájmu soukromého investora a navíc prý stanice potřebuje rekonstrukci. Že se stanice plně zrekonstruovala po povodni před šesti lety, nevadí, zrekonstruujeme znovu, když na to nebude, zdražíme jízdné. Letná? Náhradní tramvajová trať nebude, oni to cestující ty dva roky nějak vydrží. Modřany? Cestující veřejnosti, trhněte si nohou, pumpa je pumpa a vy to těch čtyřicet minut navíc vydržíte, musíte si holt trochu přivstat, abyste to stihli včas do práce. Těch příkladů je víc, třeba výluky při filmování v Jindřišské a v Hloubětíně, vždy je ale zájem cestujících až na posledním místě.
Na mě to působí dojmem, že jedinou prioritou gen. ředitele je, aby cestující zaplatili co největší procento nákladů tj. poskytnout co nejméně služeb a vybrat za ty služby co nejvíc peněz. Hlavní "nosné" body Dvořákova působení jsou zdražení jízdného a projekt na turnikety v metru (tedy vybrat co nejvíc) a zároveň byly potichu zrušeny mnohé autobusové linky na severu města pod záminkou zprovoznění metra do Letňan (mnohé linky s metrem vůbec přímo nesouvislely).
fízlů a magistrátu. pumpa je tam jen jedna, byl by strašnej problém tam dát do toho busáckýho pruhu značku dej přednost v jízdě. je vidět, co to je u fízlů a na magistrátu za .........,. .přesto, že holotou nejezdím, tohle by mělo bejt zadara.