Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Druhý den výluky tramvají v pražských Modřanech: autobusy stojí v kolonách

Dlouhé kolony, ve kterých uvízly autobusy městské hromadné dopravy. Zpoždění dosahuje až 40 minut. Tak vypadala dnes ráno situace v Modřanech. Od včerejška je na trase Dvorce - Nádraží Modřany zavedena tramvajová výluka, autobusy budou místo tramvají jezdit příští měsíc a půl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

danny44

Zdůvodnění.....

Nelze vyhradit pruh, protože je tu sjezd k benzinové stanici..... 8-o No, to je teda zdůvodnění.... Proč soudruzi úředníci nezvednou (Y) a nezajedou se poívat třeba do Budapešti (abych sem netahal "vysoce civilizované" země) vyhrazenejch pruhů pro "BUSZ-y" tu maj spoustu a křízení samozřejmě taky a ono to funguje....

Tak proč by to  u nás nemělo jít ? ;-)

0/0
26.9.2008 15:25

eurodance

a co intervaly ?!!!

Zdravím, myslím, že autor článku si měl kromě kolon, které vidí denně každý a o čem dokáže napsat i školák, všimnout i toho, jak nedostatečně jsou vyloučené linky 3,17, a 21 nahrazeny náhradní X-3 ! O částečném posílení linky 253 z/do Modřan se píše jen na některých zastávkách a ne na výlukových letáčcích, takže o tom nikdo moc lidí neví. Ale zpět k X-3. Např. v odpolední špiččce interval kloubového autobusu X-3 je 5 minut a nahrazuje 2 tramvajové linky 3 a 17 ve dvojicích v pův. int. 8 minut a jednu 21 v sólech v int. 8 minut, tj. 12 kloubových autobusů Karosa nahradí 37 vagónů tramvaje T3. To je dostačující?! V ranní špiččce jsou navíc na některých pořadích nasazeny standardní busy nekloubové! Linka X-16 slepě nahrazuje vyloučený úsek linky 16 a vozí vzduch stejně jako to tramvaj. Dopravu organizujou amatéři a naši zvolení představitelé města to schvalují a to nesmíme nechat líbit !!!!

0/0
26.9.2008 11:49

kenx

Re: a co intervaly ?!!!

No všiml jsem si jak normální dobytčáková doprava busy z Modřan na Kačerov dokázala ještě zhousnout. Nejlepší je sledovat agresivitu některých lidí kteří nechtějí na Lhotce pochopit že na svojí linku čekali marně a musí zkusit štěstí příště. Nadávají, rvou se dovnitř, no hrůza, ti cestujicí jsou hrozně obtěžující. Kdo vůbec vymyslel že DP má přepravovat cestující? Copak je to zákazník? Prd zákazník, jen obtížný hmyz !

0/0
26.9.2008 14:00

Diva.Bara

Vyházet z okna celý magistrát!

Já už roky volám po obnovení tradice defenestrace. Na to, co předvádí pražský magistrát, hlavně v souvislosti s dopravou, je možná i na defenestrace málo. Mělo by se rovnou popravovat! Namísto metra D, které je nekonečně potřebnější, se bude stavět stupidní prodloužení A, kvůli kterému se totálně rozhodí celý systém MHD v Praze 6. Magistrát neustále proklamuje, jak je nutné  podporovat MHD, ale ve skutečnosti dělá všechno proto, aby MHD příliš nepřekážela individální dopravě! I ta stavba zbytečného prodloužení A v místech, kde bez problémů fungují tři tramvajové trati, je jen snahou nacpat cestující pod zem, aby se na povrchu lépe jezdilo IAD. Uživatelé MHD jsou prostě pod rozlišovací schopnost magistrátních politiků i úředníků - přednost mají automobilisti (v každém autě jeden člověk) a velké zakázky pro velké stavební firmy!

0/0
25.9.2008 11:35

kenx

Re: Vyházet z okna celý magistrát!

S podporou automobilismu souhlasím, viz akce s ročními kupony přes OpenCard. O OpenCard jsem požádal na začátku srpna, dodnes kartu nemám. O slevu v kameném obchodě jsem tak přišel, hlavně mě ale dostává ta neférovost magistrátu, kartu jsem měl dostat již před měsícem což mám také jasně napsané na formuláři. Uvažuji že tohle nemám zapotřebí a příští rok se vrátím k občasné cestě autem a zbytek jízdenky. O tom že mám hafo (a ne zrovna chudých) kolegů co jezdí na černo a mají to moc dobře vypočítané že se jim to vyplatí ani nemluvě !

0/0
25.9.2008 14:13

kenx

metro

Modřany jsou kriticky závislé na třech dopravních tepnách. Jednou je autobusová highway na metro C - Kačerov. Běžný čas je díky kolonám kolem 30 minut, pruhy pro busy fungují pouze částečně, u Thomayerovy nemocnice mají komunikace přiliš malou kapacitu. Druhá tepna jsou busy na Smíchovské nádraží, úzké hrdlo je nájezd na Barrandovský most, řešením by byl most pro busy a tramvaje na Dvorcích, mluví se o něm už dlouho, neudělalo se prakticky nic. Poslední tepna je tramvajová trať. Tu kolony nezužují, vystačí si bezpečně s dlouhodobě havarijním stavem trati a malými rozestupy mezi zastávkami (tedy hodně prostoji). Koncepčním řešením by bylo metro, o tom se bohužel též pouze 20 let mluví a ještě dlouho nekopne.

0/0
24.9.2008 13:44

Grossak

Kam až jde neochota...

Tak tahle výmluva o benzínce, to je opravdu vrchol. Neskutečné!

0/0
24.9.2008 13:06

tx999

???

Co to je za neskutecne blbou vymluvu - pry " Docházelo by pak ke kolizím s lidmi, kteří odbočují k benzinové stanici." Odkdy lidi neumi prejet z pruhu do pruhu?

0/0
24.9.2008 12:23

topič elektrárenský

Co je v DP nový generální ředitel,

tak je vidět rostoucí nezájem o cestující. Metro Národní třída? Zavřeme na rok a půl, je to v zájmu soukromého investora a navíc prý stanice potřebuje rekonstrukci. Že se stanice plně zrekonstruovala po povodni před šesti lety, nevadí, zrekonstruujeme znovu, když na to nebude, zdražíme jízdné. Letná? Náhradní tramvajová trať nebude, oni to cestující ty dva roky nějak vydrží. Modřany? Cestující veřejnosti, trhněte si nohou, pumpa je pumpa a vy to těch čtyřicet minut navíc vydržíte, musíte si holt trochu přivstat, abyste to stihli včas do práce. Těch příkladů je víc, třeba výluky při filmování v Jindřišské a v Hloubětíně, vždy je ale zájem cestujících až na posledním místě.

0/0
24.9.2008 11:02

Dr. Fe1

Re: Co je v DP nový generální ředitel,

Na mě to působí dojmem, že jedinou prioritou gen. ředitele je, aby cestující zaplatili co největší procento nákladů tj. poskytnout co nejméně služeb a vybrat za ty služby co nejvíc peněz. Hlavní "nosné" body Dvořákova působení jsou zdražení jízdného a projekt na turnikety v metru (tedy vybrat co nejvíc) a zároveň byly potichu zrušeny mnohé autobusové linky na severu města pod záminkou zprovoznění metra do Letňan (mnohé linky s metrem  vůbec přímo nesouvislely). :-/

0/0
24.9.2008 11:41

Diva.Bara

Re: Re: Co je v DP nový generální ředitel,

To samé, co se stalo v Letňanech, nás čeká v Břevnově, na Dědině, v okolí Evropské. Postaví se metro A a zruší se autobusy, omezí tramvaje. Co na tom, že metro přepravuje jen v určitém směru a že zrušením či omezením povrchové dopravy se zhorší přeprava ve směrech, které metro neobsluhuje? Co na tom, že třeba v dolním Břevnově se zásadně zhorší dostupnost metra, protože to prodloužené tam bude k ničemu (stanice příliš daleko - opravdu ne jen pět minut chůze) a na tu nejbližší jim ubude povrchových spojů? Tohle ovšem není dílo pouze DP. V tom má prsty hlavně magistrát, potažmo ROPID. Je třeba to vědět. A taky je ovšem třeba neustále a hodně protestovat. Bohužel, lidi se nakonec vždycky rozhodnou, že stejně nic nezmůžou - a mlčky trpí. A úřednící a politici si mnou ruce, jak jim všechno prochází.

0/0
25.9.2008 11:40

tx999

Re: Co je v DP nový generální ředitel,

Ta vymluva na benzinovou pumpu je fakt neuveritelna. To si fakt myslej, ze ridici v Praze njesou schopni prejet z jednoho pruhu do druheho a nasledne odbocit k benzince? Kdyby alespon rekli, ze to proste vyhodnotili tak, ze pruh pro autobusy by zpusobil kolaps zbyle dopravy, tak by si clovek mohl rizt, ze se alespon nesnazi mlzit, ale tohle?!

Ad Narodni trida: Dost me udivilo, ze rekonstrukci nebude platit ten investor, ale pekne DP.

0/0
24.9.2008 12:27

Englaw

Re: Co je v DP nový generální ředitel,

Bláboly, samé bláboly... Národní třída je jedna z nejhnusnějších stanic metra v Praze a rekonstrukci vestibulu potřebuje. Cestující se prostě projdou pěšky z Můstku, což je bude stát cca 5 minut zdržení, na tom rozhodně nevidím nic tragického. Náhradní trať přes Letnou by Prahu stála 100 miliónů, a to zcela zbytečných, linky Letnou objíždějí po nábřeží a konkrétně u linky 1 je prodloužení doby jízdy asi 3 minuty. U Modřan situaci neznám, proto se nebudu vyjadřovat. Nesnáším věčné rýpaly, kteří si myslí, že DP se snaží cestujícím MHD znepříjemnit a kteří nedokáží pochopit, že každá mince má dvě strany!!!!!

0/0
25.9.2008 10:36

vver440

typycká dementní výmluva

fízlů a magistrátu. pumpa je tam jen jedna, byl by strašnej problém tam dát do toho busáckýho pruhu značku dej přednost v jízdě. je vidět, co to je u fízlů a na magistrátu za .........,. .přesto, že holotou nejezdím,  tohle by mělo bejt zadara.

0/0
24.9.2008 10:18

velkotovarnik

Re: typycká dementní výmluva

Dovolim si Vas opravit- benzinky jsou tam dve. Ale opravdu nepochopim argument policie, ze by to neslo-ze by to bylo nebezpecne-kazdy den vidim ruzna dopravni opatreni ktera jsou nebezpecnejsi nez by bylo toto. Podle me nechteli slyset namitky ridicu vozidel pro ktere by se kolony zdvojnasobyly))).

0/0
24.9.2008 10:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.