Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V ODS zuří občanská válka, strana se rozdělila na dva tábory

Když se letos v srpnu konal už tradiční Prezident’s Golf Cup, tedy golfový turnaj, jehož se kromě hlavy státu účastní také špičky ODS, poprvé bylo něco jinak. Nepřišel pražský primátor Pavel Bém ani premiér Mirek Topolánek. Straničtí kolegové si napůl žertem špitali, že Topolánek nedorazil kvůli prezidentovi Václavu Klausovi a Bém kvůli Topolánkovi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jajaja00

Slušnému člověku je z MFD na blití.......

Stačí si otevřít rubriku Téma dnes a jakoby se přehoupl do časů Rudého Práva......

Dnešní novinařina je prostě pouze o ničím nepodloženém házení špíny ve snaze získat čtenáře a začalo to u šéfredaktora, který minulý týden uveřejnil několik nehorázných lží o Dalíkovi.......

0/0
23.9.2008 17:13

hasmen

Re: Slušnému člověku je z MFD na blití.......

Máš svatou pravdu,kde jsou ty časy kdy tam věčně visel Paroubek...

0/0
23.9.2008 17:27

singlemalt

Re: Re: Slušnému člověku je z MFD na blití.......

věšení Paroubka je bohulibá činnost

0/0
23.9.2008 17:30

jajaja00

Re: Re: Slušnému člověku je z MFD na blití.......

Jinak:

Kde je ten čas, kdy už bude konečně viset......

0/0
23.9.2008 17:31

sageorg

Přání.....

otcem myšlenky.Spíš bych to viděl na občanskodemokratickostranický gulášek,na který někdo ochotně dodal ingredience,

0/0
23.9.2008 14:50

flyone

Svazáci a svazačky z Mladé fronty...

... ochotně poskakují, jak šéfredaktor Čásenský - svazák na druhou - píská. Přece si nikdo normální nemůže myslet, že tyhle zoufalý křeče proti ODS a zároveň úporné mlčení o všem, co by se týkalo Paroubkovy ČSSD je náhoda. Velmi pravděpodobně je to tak, že Lidový dům platí svazákům a ti se ještě ke všemu cítí povoláni řídit stát.

Být vydavatelem takového plátku, letí všichni tak rychle, že by v nestihli spočítat schody.

A sledujte, že to ti hajzlíci budou takhle dávkovat až do voleb. Jsou to stejné morální trosky, jako byli jejich předchůdci na ÚV SSM.

0/0
23.9.2008 13:08

Ruger

No Flyone, osobně jsem členem a voličem ODS..

a bohužel to co redaktorka popisuje v článku je ve značné shodě s tím co vidím kolem sebe. Bohužel.

Nenadávej na zrcadlo, když máš křivý obličej..

0/0
23.9.2008 13:37

jajaja00

Re: Svazáci a svazačky z Mladé fronty...

R^

0/0
23.9.2008 17:14

Eve3

Autorka clanku si zrejme libuje v listovani Blesku...

jak jinak pochopit nazev clanku "V ODS zuri obcanska valka..." 8-o

0/0
23.9.2008 12:56

Eve3

Re: Autorka clanku si zrejme libuje v listovani Blesku...

To tam fakt nemate nekoho lepsiho? Na to, ze si zakladate na urovni vaseho periodika a tvrdite, ze patrite mezi nejctenejsi noviny v CR, je to opravdu bida...

0/0
23.9.2008 13:00

Juras

Re: Autorka clanku si zrejme libuje v listovani Blesku...

Máte pravdu. Správně by měl titulek znít: "ŠOK! V ODS zuri obcanska valka"

0/0
23.9.2008 13:53

jajaja00

Re: Autorka clanku si zrejme libuje v listovani Blesku...

A stačí se podívat i do (relativně nedávno ještě respektovaného a kvalitního) týdeníku RESPEKT. Článek o úrazových nemocnicích má nadpis, že by Blesk zaplesal a uronil slzu dojetí - "S uťatou rukou po Čechách"

Od chvíle co socani získali vliv v  několika tištěných periodikách a provozují několik zpravodajských serverů to je u nás dost špatné.

0/0
23.9.2008 17:20

Eve3

Re: Re: Autorka clanku si zrejme libuje v listovani Blesku...

Naprosty souhlas... u tydeniku RESPEKT me to ale fakt mrzi, tam bych to prece jenom necekala... :-/ 

Preji hezky den... je fajn, ze clovek potka i ve virtualnim svete spriznenou dusi... :-)

0/0
24.9.2008 13:41

jajaja00

Re: Re: Re: Autorka clanku si zrejme libuje v listovani Blesku...

Jo, nestává se to často. Doufám, že to je i tím, že ti "pravicověji" smýšlející nemají tolik času na vysedávání u kompu a přispívání do zbytečných diskusí.

....snad aspoň přijdou k volbám.

0/0
24.9.2008 14:47

jajaja00

A MFD v "bleskovinách pokračuje:

Lékařský supermarket: recepce a chladné jednánívelikost textu:

23. září 2008 0:00

Praha - Vlevo je vchod do restaurace McDonald’s, vpravo Hypernova.

To je sice pravda, ale mezi tím vlevo a vpravo je téměř 100 metrů různých obchodů, obchůdků, kanceláří a v jedněch dveřích jsou opravdu i lékaři.

0/0
23.9.2008 17:24

Swooppy

Pročítám li články zde na IDnes /MfDnes/...

..na tom "nejobjektivnějším" a "nejdůvěryhodnějším" plátku v ČR,jak se sám neskromě označil ,tak nemohu jinak než kvitovat Slovenský tiskový zákon.Mám denně přístup k slovenskému tisku a mohu zcela odpovědně říci,že jeho úroveň se rapidně zlepšila,oproti tisku českému.Ten se nejenom ideologizoval,ale díky neexistující autocenzúře a povinnosti ověřování informací i hrubým způsobem bulvarizoval.Že dnes tuto bulvarizaci odnášejí politici je mzdou za jejich šlendriánsky provedenou práci,kdy v zájmu svých vlastních her upřednostňují chaos před pravidly.Tento chaos se však podepisuje na objektivním informování občanů /čtenářů/ kteří podléhají více emotivnímu názoru než věří skutečnostem.Nelze se potom divit,že ve volbách nevyhrávají rozumné a solidní argumenty a návrhy,ale emotivní blábolení a strach.Potřebujeme nový tiskový zákon jak drbání a nevěřte těm kdo křičí o konci nezávislosti /nestalo se tak nikde/,jim pouze vyhovuje tento chaotický stav využitelný i k vydírání !

0/0
23.9.2008 12:19

Ruger

Stříkáš hovadiny

Chléb a hry, tiskový zákon nic neřeší, kořeny  jsou mnohem hlubší. Lůza se má mnohem lépe, než si zaslouží a všichni se jí podbízí. Lůza si nepřipouští, kde je její pravé místo. V tom je problém. To bych chtěl vidět politika, který by dnes vyhrál, pokud by pakáži v ulicích slíbil práci , dřinu a pot.

Heslem dneška je  "Jen ať hrajou, on to někdo zaplatí!"

0/0
23.9.2008 12:24

Ruger

OK, můžeme si říkat co chceme, ale Topolánek prostě nikdy

neměl být předsedou ODS. Jenom jí škodí. Kdo z toho má užitek je duo Pingl z Raje a jeho  siamské dvojče Drath.

Pokud topolovi nedotéká, že jim dělá skvělou službu, měl by vypadnout, lampasák prostě nikdy nebude nic lepšího, než lampasák. Je Pinglovi skutečně "důstojným" protějškem...:-©

0/0
23.9.2008 11:20

Leporelo z lepenky

Re: OK, můžeme si říkat co chceme, ale Topolánek prostě nikdy

faktem je, že nebejt předsedou socanů ten Umaštěnec, ale někdo aspoň o píď rozumnější, tak už je to s Topolem dávno v pytli ...

0/0
23.9.2008 11:24

Ruger

A obráceně

stát proti Pinglovi někdo formátu Klause, tak už zase roznáší v hospodě půllitry

0/0
23.9.2008 11:29

perpartes

Modré straky se sekají.

0/0
23.9.2008 10:54

Leporelo z lepenky

Re: Modré straky se sekají.

a oranžoví vrazi se nechají okrádat :-)

0/0
23.9.2008 11:22

Vševěd

Posílejme maily, sms ...

V Polsku odstavily humorné sms, maily a výzvy od koryta premiéra, posílejme také, využijme těchto technických vymožeností k odstavení MODROPTÁCKÉ LŮZY od moci, je nejvyšší čas !!! !!![>-][>-][>-]_____________________________________________________________________________________________

0/0
23.9.2008 10:37

metafrik

Re: Posílejme maily, sms ...

NE

0/0
23.9.2008 10:48

ASWgliderman

Re: Posílejme maily, sms ...

Lůza jseš ty, magore.

0/0
23.9.2008 11:35

Dworkin

Novináři

Faktem je, že článek se čte jako revoluční reportáž a ne jako seriozní objektivní popis situace. Čili je to zábavné čtení, ale když tady v diskusi někdo napsal, že to akorát vzbuzuje vášně, tak s ním souhlasím.  Až na pár vyvolených jsme v některých klíčových oblastech odkázáni na informace od médií a že jsou média velmoc se vědělo už před sto lety. Mně sice to, o čem článek pojednává, dá se říct vyhovuje, protože ODS se chová jako utržená ze řetězu, ale jakmile připustíme, aby místo poctivé novinařiny převládly v médiích dobrodružné vyprávěnky, tak si s námi páni novináři budou hrát už napořád.

0/0
23.9.2008 9:41

honza2007

Re: Novináři

Asi si užívají, že ještě mohou psát bez cenzury - viz výrok Paroubka před minulými volbami...;-D

0/0
23.9.2008 9:43

Dworkin

Re: Re: Novináři

Tak Jiřího Paroubka z více důvodů nepovažuju za dobrého člověka, ale že by se mu podařilo přes odpor EU a Rady Evropy zavést u nás cenzuru, tomu fakt nevěřím, to je sci-fi.

0/0
23.9.2008 9:47

honza2007

Re: Re: Re: Novináři

Je to vnitropolitická záležitost, do toho nemá EU a RE co kecat. ;-) Líbit se jim to nemusí, nakonec to nemusí být otevřená cenzura. Lze to obejít...;-)

0/0
23.9.2008 9:51

Soul

Re: Re: Re: Re: Novináři

k paroubkovi bych řekl jen jedno, manýry po diktátorovi, vzhled po ropuše a chování po praseti.....akorát se mu tedka vše daří náramně dobře skrývat, jen ten vzhled nějak nezvládá - jeho skutečná nátura se projevila po prohraných volbách, kdy psychicky neunesl prohru a ulevil si z plna hrdla hnedka po oznámení výsledku v projevu který mě straší do dnes.

0/0
23.9.2008 9:59

Ja su Kača Praskačova

Re: Re: Re: Re: Re: Novináři

Tak předhoď foto krasavče, ať se pokocháme. :-/

0/0
23.9.2008 10:04

super_jerk

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Novináři

však paroubkovo foto najdeš lehce....

0/0
23.9.2008 10:06

Humprey sir

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Novináři

http://www.fragmenty.cz/images/paroubek%20kniha.jpg

0/0
23.9.2008 10:07

Humprey sir

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Novináři

http://st.blog.cz/v/vojikov.blog.cz/obrazky/1856108.gif

0/0
23.9.2008 10:08

Humprey sir

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Novináři

http://www.bavse.cz/uploads/photos/detail/dbde00a923893e49f47035fab98ead15.jpg

0/0
23.9.2008 10:08

Humprey sir

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Novináři

http://brouzdej.cz/blog/brouzdej/obrazky/984-1673633149.jpeg

0/0
23.9.2008 10:09

Humprey sir

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Novináři

http://www.komik.cz/dir_htmlmajly/paroubek.jpg

0/0
23.9.2008 10:11

Dworkin

Re: Re: Re: Re: Novináři

Někdo sází na své dojmy, já sázím na konstantní judikaturu Evropského soudu pro lidská práva a zcela odpovědně říkám, že i zastřený pokus o zavedení cenzury by Soud brutálně rozmetal na malé kousíčky. Přeci jen se učí tyhle věci rozeznávat víc než půl století.

0/0
23.9.2008 10:04

honza2007

Re: Re: Re: Re: Re: Novináři

vidíš, a přesto u nás komunisti vládli jak černá ruka. ;-)

0/0
23.9.2008 10:09

Dworkin

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Novináři

To nejspíš bude tím, že v té době jsme členy Rady Evropy nebyli...

0/0
23.9.2008 10:22

honza2007

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Novináři

to máš zcela jistě pravdu, ale stejně komunistům (a to jak KSČM, tak ČSSD) nevěřím ani nos mezi očima. ;-)

0/0
23.9.2008 11:20

Dworkin

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Novináři

Tvůj příspěvek je víceméně to samé, jako když věřící po diskusi o historické přesnosti Bible prohlásí: "A stejně je ta Bible pravdivá, protože je to prostě otázka víry! Tomu vy nemůžete rozumět, když nevěříte." ;) Čili argumenty došly, tak se vracíme k základním dogmatům, kde je teplo a bezpečno.

0/0
23.9.2008 12:52

Soul

Re: Re: Re: Re: Re: Novináři

k tomu evropskému soudu....právo je hezká věc, ale kompletně bezzubá pokud nemá nástroj donucení a to EU furt ještě nemá....resp. má ale pouze ekonomické prostředky a tudíž pokud by tu paroubek zavedl cokoliv co by se soudu nelíbilo (v EU) tak se jim může vysmát protože ho nijak nedonutí aby on to zde nezačal uplatňovat (narozdíl od EU vláda má nástroje donucení přímo pod rukou at se to lidem líbí nebo ne - a ač by to tak dle demokratické myšlenky býti nemělo)

0/0
23.9.2008 10:28

Dworkin

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Novináři

Tak pokud chápeš donucení v tom nejužším smyslu jako činnost nějaké moci, která reálně donutí škůdce, aby přestal škodit, tak v tomto ohledu je samozřejmě poměrně špatné (ale ne zcela, jak komunitární právo, tak Evropská úmluva o lidských právech sankční mechanismy obsahují). Jak rozhodnutí orgánů ES, tak ESLP ale mají značnou politickou váhu a dnes už prakticky neexistuje možnost, jak by stát mohl dlouhodoběji vzdorovat judikatuře ESLP. Chápou to i státy jako je Turecko, a to už je co říct. To, že stát neplní své závazky z lidskoprávních mezinárodních smluv, ho samozřejmě poškozuje i ekonomicky. Doba, kdy si evropské státy mohly dělat co chtěly a kritice ostatních se mohly vysmívat, už je dávno pryč. Ani v době, kdy jsme ještě nebyli členy EU, jsme to nemohli udělat, hrozně by to nás to poškodilo a to jsme rozhodně nepotřebovali.

0/0
23.9.2008 11:10

jajaja00

Re: Re: Re: Novináři

Narozdíl od tebe, Jiřího Paroubka nepovažuji vůbec za člověka.....

0/0
23.9.2008 10:04

Dworkin

Re: Re: Re: Re: Novináři

Jako že má cizí DNA, jo? :-) Já bych to tak nehrotil. Ano, je arogantní a mocichtivý, ale takových jsou mezi námi tisíce. Tenhle měl to štěstí, že se dostal do vysoké politiky, to je vše. Netřeba z něj dělat nelidskou bestii, ono nakonec stačí zavítat do některé méně civilizované země, kde se na politické útoky odpovídá kalašnikovy, a člověk nutně přehodnotí to, co si lze představit pod nelidským chováním. Nechci Parouka ve vládě, nechci ho ani v politice, ale kdybych si měl vybrat mezi ním a nějakým diktátorem z Tramtárie, tak beru Jirku všema deseti.

0/0
23.9.2008 10:09

jajaja00

Re: Re: Re: Re: Re: Novináři

1. Nežijeme v Tramtárii.

2. Na obdobu kalašnikova se zeptej např. Mrázka nebo Lhotského (Kočka ti napoví).

0/0
23.9.2008 10:14

Dworkin

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Novináři

Nějak jsem si nevšimnul, že by mě na cestě do práce míjeli zamaskovaní ozbrojenci, nebo že by se na ulicích střílelo. Nebylo tomu tak ani za vlády Jiřího Paroubka. Tady existuje až hysterie ohledně Paroubka, částečně živená propagandou ze strany pravice. Já mám mantinely nelidské zrůdy někde úplně jinde, a Paroubek se k nim ani neblíží. Pro mě je to prostě nedůvěryhodný, nečestný člověk, který nemá v politice co dělat. Ale to je vše; dělat z něj vtělené Zlo je podle mě blbost.

0/0
23.9.2008 10:21

jajaja00

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Novináři

To je reakce na mé dvě poznámky? Proč? Malinko od věci, nemyslíš?

0/0
23.9.2008 10:28

Dworkin

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Novináři

Kdo určuje, co je tady "věc"? Ty? Reagoval jsem na víc tvrzení, jistě si v tom najdeš to, co bylo určeno vysloveně tobě. :)

0/0
23.9.2008 10:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.