Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Raketový útok v Afghánistánu zranil tři české vojáky

Tři české vojáky zranil v noci na dnešek útok povstalců v afghánské provincii Lógar. Základnu provinčního rekonstrukčního týmu zasáhla raketa. Střepiny poranily dva vojáky středně těžce a jednoho lehce. Další dvě střely základnu minuly.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lotras

Voni hosi tam jsou na poznavacim zajezdu

...bydli v mirovem tabore na pronajatem pozeku...domaci obyvatele zdravi srdecne smeknutím čepice ...a oni děs ...stříli po nich jako v minulosti po cizincich jako po Old Shatterhandovi v předminulem stuletí, považujíce je za loupežné vetřelce, za vhodne objekty ...za kořist....

a pritom naši vojáci je jen chtějí zlidštit.....

0/0
23.9.2008 8:07

Pilat

s USA na vecne casy a nikdy jinak

R^;-D

0/0
22.9.2008 21:34

júLinek šíšaL

souzi a soušky, předrazí křováci ...

nevíte náhodou, kdz začne svobodný, demokratický a propserující svět s honem na vás, aby vás dostal před nezávislý soud? ...nebo máte raději soudce lynche či preventivní nátěr térem? ...

0/0
22.9.2008 21:26

mtis

Re: souzi a soušky, předrazí křováci ...

Propser se souško a souhu.

0/0
22.9.2008 22:36

júLinek šíšaL

Re: Re: souzi a soušky, předrazí křováci ...

hele, matýsku, ty už se těšíš, až bude ten kauboj bushoic lapen a natřen, viď? ... nebo se raději těšíš, až ty sám? ....:-)

0/0
23.9.2008 5:38

cejkis

Nárd Čechů = národ který se vždy otočí k nepříteli

Podívejte se kolik lidí opěvuje Rusáky a nenávidí US.

Po 40letech rusácké okupace značná část národa v duchu antiami je schopa jít kouřit rusákům. Jako bolševici v 48;-O

Až zase budete jásat "kdo neskáče není Čech" tak si vzpomeňte a upravte to "kdo nekouří nepříteli není Čech"

Stydím se za lidi v této zemi, kteří opěvují Rusáky;-O

0/0
22.9.2008 20:04

franta_straka_unban

Re: Nárd Čechů = národ který se vždy otočí k nepříteli

sovětské okupace

SSSR byl řízen židy;-)

0/0
22.9.2008 20:25

harcer

Re: Nárd Čechů = národ který se vždy otočí k nepříteli

Být proti válce , okupaci ,vraždění agresi a zbrojení neznačí být proti USA ale ani proti Rusku.  Značí to být za porozumění za mír za odzbrojení .Bohužel jsou to USA které roztáčejí nové kolo zbrojení a těch 90% národa chce žít v míru. Pokud se stydíš za 90% lidí této zemi tak vypadni a dokuř v USA co jsi začal .Já se stydím jenom za naši vládu !

0/0
22.9.2008 20:39

letecmig

Re: Re: Nárd Čechů = národ který se vždy otočí k nepříteli

Jo, o mir slo roku 1938 i vedoucim predstavitelum Francie a Velke Britanie, a meli 95% podporu mirumilovne verejnosti ve svych zemich po podepsani Mnichovske dohody.

Proc s nekym valcit kdyz se prece clovek muze s panem Hitlerem rozumne domluvit, vzdyt mnohe jeho pozadavky byly naprosto legitimni a nebylo na nich nic spatneho, to jenom ti valkychtivi Cechoslovaci odmitali jednani na tema Sudety. Narody proste chteli zit v miru a pan Churchill ktery proti temto dohodam brojil byl ve sve zemi opovrhovany valecny stvac :-) At zije mir !V

0/0
22.9.2008 20:58

franta_straka_unban

Re: Re: Re: Nárd Čechů = národ který se vždy otočí k nepříteli

mnichov byl protože sionisti vypiplali hitlera a potřebovali aby získal českej průmysl a nekrachnul hned zkraje na Čs opevněních;-)

0/0
22.9.2008 21:03

júLinek šíšaL

Re: Re: Re: Nárd Čechů = národ který se vždy otočí k nepříteli

milé dítě ... proč válčit za nesvobodu a mučení? ... tolik jsi mi k srdci nepřirost abzch tě milivat jako svého příbuzného ... naopak pokládám za důležité, abzs bzl obžalován a souzen nezávislým soudem ...a nudeš li odsouzan, pak abys byl i potrestán ...Ať žije svoboda, demokracie a spravedlnost ..Hurá!

0/0
22.9.2008 21:09

letecmig

Re: Re: Re: Re: Nárd Čechů = národ který se vždy otočí k nepříteli

Proc mela tehdy bojovat Francie a Velka britanie za Ceskoslovensko, ktere proti vuli vetsiny obyvatel nemeckeho puvodu portlacovalo jejich pravo ne sebeurceni, nasilim potlacovalo jejich legitimni zajem na ekonomicke integraci s prosperujici nemeckou ekonomikou, a odmitalo uznat vysledek voleb ve kterych si demokraticky 90% vetsinou nemecke obyvatelstvo zvolilo politickou reprezentaci z rad SDP?

Nebyla opravdu mirova myslenka lepsi nez agrese proti Nemecku ktere jen chtelo spravedlnost pro obyvatele nedobrovolne priclenene k jinemu statu? 

0/0
22.9.2008 21:48

júLinek šíšaL

Re: Re: Re: Re: Re: Nárd Čechů = národ který se vždy otočí k nepříteli

není mi známo, že by někdo německému obyvatelstvu bránil v návratu do otčiny ... dokonce i s věcmi movitými ... a nemovité směli v čížsku prodávat , že? ...

0/0
22.9.2008 22:13

letecmig

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nárd Čechů = národ který se vždy otočí k nepříteli

Pokud tedy nikdo nemeckemu obyvatelstvu nebranil v odchodu do Nemecka, znamenalo to tedy ze se mirumilovna britska a francouzska verejnost mylila kdyz 90% lidi se nechtelo nechat zatahnout do valky a prinaset obeti v daleke zemi kde nemeli vlastne zadne vlastni zajmy.

Jen proto ze si nejaci nacionalisticti Cesi chteli udrzet strategicke pohranicni uzemi proti vuli vetsiny jeho byvatelstva?

Somozrejme, po tom tem 95% mirumilovnych obcanu VB a Francie "v podstate" nic nebylo. ;-) 

Predpokladam ze tedy uznavas teze ze nejdulezitejsi je "mir" a "jednani" je samo o sobe naprosta kravina, je to tak?

0/0
22.9.2008 22:41

júLinek šíšaL

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nárd Čechů = národ který se vždy otočí k nepříteli

inu ... protože ono německé obyvatelstvo se ani tak nemínilo vrátit do své otčiny jako spíše chtělo ovládat ostatek čížska - ano , zhruba 3 melouny obyvatel mělo chuť poroučet zbývajícím 12 melounům ... a to zřejmě svobodně, demokraticky a s prosperitou, viď? ... holt ta chyba se nám hezky vleče historií, zřejmě ještě před prušácké sjednocování německých velkoknížetství  a šuselku, že? ...ale že ostatek světa měl vedení, kterému nějaká demokracie byla u zadku, to je fakt ...:-)

0/0
23.9.2008 5:49

letecmig

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nárd Čechů = národ který se vždy otočí k nepříteli

Julinku, ja nevim... tak po lopate... prave ze PROTO, ze tech 95% mirumilovnych obyvatel ve VB a F rado uverilo tomu, ze jde jen o 3mil utlacovanych a neni tam nic jineho a proto se jich to vuuubec netyka...a nechteli videt ty dalsi veci na ktere jsi (spravne :-)) poukazal... prave proto se tehdy mylili kdyz vitali "mir" a nemeli radi "valkychtive" cechoslovaky...

0/0
23.9.2008 8:12

júLinek šíšaL

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nárd Čechů = národ který se vždy otočí k nepříteli

no ...vždyť říkám, že měli velmi demokratické vedení ...

0/0
23.9.2008 10:09

harcer

Re: Re: Re: Nárd Čechů = národ který se vždy otočí k nepříteli

Přesně tenkrát 90% národa chtělo bojovat za svobodu za svůj národ ne za cizí zájmy a tenkrát jako i teď je vláda zradila.Jednání o odzbrojení začal Chruščov (tenkrát začala i perestrojka) s Kennedym a skončil válečný štváč Buš. Začal nové kolo zbrojení a s toho určitě nemá radost 90% všech lidi na zemi.

Řekl jsem svůj názor a jsem zvědavý kolik lidí se mnou souhlasí a kto souhlasí s tebou.

0/0
22.9.2008 21:18

letecmig

Re: Re: Re: Re: Nárd Čechů = národ který se vždy otočí k nepříteli

No mas tu historii trochu pomotanou ;-D Nebudu komentovat zacatek perestrojky za odzbrojovatele Chrucova (toho Chruscova ktery nechal vyvinout a otestovat nejsilnejsi atomove bomby v historii (dodnes), vyzbrojil SSSR mezikontentalnimi jadernymi raketami (5 let pred USA), krvave potlacil povstani v Madarsku etc. etc.)

Ale mohl by jsi vedet, ze mirotvorce a odzbrojovac Kennedy zdvihl rukavici hozenou Chruscovem, nechal dohnal a predehnal SSSR v jadernych raketach, a zacal US intervenci ve Vietnamske valce ...tolik pro srovnani s "valecnym stvacem" Bushem ;-D V

0/0
22.9.2008 21:52

Tetex

Re: Re: Re: Nárd Čechů = národ který se vždy otočí k nepříteli

Jj, máš recht. Stále si totiž kupa idiotů si myslí, že když odzbrojíme, přestanou se vést války. ;-D

0/0
23.9.2008 7:06

júLinek šíšaL

Re: Re: Re: Re: Nárd Čechů = národ který se vždy otočí k nepříteli

i nemyslí ... myslí si jen, že když tě a tobě podobné zavřou do blázince, že bys mohl tu svoji vést tam ...

0/0
23.9.2008 7:31

Tetex

Re: Re: Re: Re: Re: Nárd Čechů = národ který se vždy otočí k nepříteli

A jak mě k tomu beze zbraně donutíš, chytráku?? :-P

0/0
23.9.2008 7:58

júLinek šíšaL

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nárd Čechů = národ který se vždy otočí k nepříteli

i co ... já tě nutit nemusím ... na to budou stačit jiní kofři ...;-)

0/0
23.9.2008 10:10

Tetex

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nárd Čechů = národ který se vždy otočí k nepříteli

Já to věděl, že na mě pošleš US army. :-P

0/0
23.9.2008 10:23

júLinek šíšaL

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nárd Čechů = národ který se vždy otočí k nepříteli

nojo .. a vybombardováním tě osvoboděj  ...:-)

0/0
23.9.2008 10:44

mtis

Re: Re: Nárd Čechů = národ který se vždy otočí k nepříteli

Čím to, že těch 90% národa, co chce žít v míru, je reprezentováno hlavně hlasateli světové revoluce, dodnes schvalujícími loupeže majetku srovnatelné snad jedině s Bílou horou a ekonomickou, morální i kulturní genocidu tohoto národa po roce 1948 a 1968?

0/0
22.9.2008 22:39

júLinek šíšaL

Re: Re: Re: Nárd Čechů = národ který se vždy otočí k nepříteli

matýsku, nepodceňuj se tolik ... těch tvých 90% mírumilovného národa reprezentuješ bohužel zatím ty v rámci zbývajích 10% valkychtivých ... no a divíš se, že o toto tvé pojetí svobody, demokracie a prosperity není zájem? ... to by přece dopadlo ještě hůř než bílá hora, natož nějaká neúspěšná genocida národa v 48, natož 68, že? ...:-)

0/0
23.9.2008 5:57

júLinek šíšaL

Re: Nárd Čechů = národ který se vždy otočí k nepříteli

no vidíš to ... já se zas stydím za tebe, za to že podporuješ takové křováctví jako je rendering a mučení ...jestli to má být svoboda, demokraciea prosperita po emerycku , musím říci, že nechci ... a jestli po tvém, je nutné tě obžalovat, soudit a pak exekuovat ....:-©

0/0
22.9.2008 21:04

letecmig

Re: Re: Nárd Čechů = národ který se vždy otočí k nepříteli

Julinku Sisale, zajimave je, ze jsem od Tobe podobnych nikdy neslysel lkani nad obetmi velmi, velmi, velmi drastictejsich metod vyslechu a muceni pouzivanych Vasimi oblibenymi bojovniky proti americkemu imperialismu z rad Ruskych spravcu Cecenska nebo Irackych "protiamerickych" bojovniku za svobodu.

Pri srovnani americkych praktik pouzivanych proti manikum kteri by i Tobe s velkou radosti podrezali krk - a ver ze by nebrali v uvahu ty blbosti co tu pises o nevinnych obetech americkeho muceni- tedy ty americke praktiky jsou v podstate jednanim v rukavickach

--koneckoncu- vsichni ti na kterych americane zkouseji sve mucici metody jim mimochodem vdeci za svuj zivot - pokud je alternativou ponechani techto lidi napr v rukou jejich afghanskych protivniku, nebo rezimu v jejich domacich zemich...asi by tam s casove narocnym "mucenim" nikdo neztracel moc cas ;-)

0/0
22.9.2008 21:59

júLinek šíšaL

Re: Re: Re: Nárd Čechů = národ který se vždy otočí k nepříteli

ano? ... asi špatně slyšíš  ... ovšem tvá péče o můj krk je natolik dojemná, že mne až z toho mrazí v zádech ...pokud vím, ta alternativa dodávky do afg a podobných států včetně doprovodu byla použita ...proti víceméně neviným ... například proti občanu kanadskému, německému ... a tak podobně...  obávám se ale o nevinu těch několika z cia, kteří teď nesmí do itálie, pod nehodlají riskovat viceméně svobodnou a demokratickou obžalobu, soud a exekuci ...  jó, holt jsi si své spoluviníky měl vybírat pečlivěji, a ne jen taková hovada ...;-)

0/0
22.9.2008 22:24

letecmig

Re: Re: Re: Re: Nárd Čechů = národ který se vždy otočí k nepříteli

Samozrejme s tim krkem to byl jen priklad, nebyla to starost nejaka osobni...

To ze bylo na Guantanamo zatazeno nekolik s nejvetsi prvdepodobnosti nevinnych lidi je jiste politovanihodne. Nicmene pokud by jsi si dal snahu prostudovat co tam skoncilo za lidi, urcite by jsi videl veci trochu vic v souvislostech. Predstava ze Americani pobihaji po horach Afghanistanu a hledaji kym by mohli obsadit prazdna sedadla linky , a koho potkaji tomu daji letenku do GB je trochu ...no, podceneni jejich skrblivosti.  

Doporucuji napriklad prostudovat osudy par chlapiku kteri byli z Guantanama propusteni. Napr. jisty Abdallah Salih al-Ajmi, propusten roku 2005. V breznu 2008 se vyhodil do vzduchu z Irackem Mosulu a vzal s sebou par desitek dalsich lisi (zadna americka obet, jako temer vzdy). Stejne tak nekolik propustenych Pakistancu.

Pokud by jsi si videl na spicku nosu, videl by jsi i tohle...

0/0
22.9.2008 23:02

júLinek šíšaL

Re: Re: Re: Re: Re: Nárd Čechů = národ který se vždy otočí k nepříteli

ano? ... to se těm nevinným propuštěným z gitma ani nejde divit, že ztratili veškerou důvěru ve svobodu, demokracii a prosperitu v šířeném emeryckém křováckém pojetí, viď? ...a ani křovákům, že je nebyli schopni svobodně. demokraticky a s prosperitou u nějakého svobodného, demokratického a prosperujícího nezávislého soudu ani obvinit, natož nechat odsoudit, že? ...takže ty si možná vidíš na špičku toho, co pokládáš za svůj nos, ale ani o kousek dále, že? ...;-D

0/0
23.9.2008 5:34

letecmig

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nárd Čechů = národ který se vždy otočí k nepříteli

Videt si na spicku nosu znamena videt ze kdyby propustili z GB vsechny, tak mohlo byt o par stovek, mozna tisic mrtvych na ruznych trzistich sveta vic.

To ze omylem americani ovezli na GB nejakeho nevinneho turistu ktery se zrovna v Afghanistanu vyskytoval v oblasti boju US jednotek proti Talibanu (;-D) je velmi smutne.

Jinak bohuzel, Julinku, je to tak, nekdy proste nemuze nas system spravedlnosti fungovat - no, napriklad na partu lidi z nichz se rekrutuji typy ktere se vyhazuji do povetri na trzistich ve jmenu Boha. Z takovych se objektivne tezko tahaji informace.

Smutne, ale tak to je - jako velke plus pro US by se snad dalo jen poznamenat, ze tihle by Rusku, nebo v Cine promluvili velmi, velmi rychle (opravdove muceni+kdo by to vytruboval do tisku, ze jo!)

0/0
23.9.2008 8:21

júLinek šíšaL

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nárd Čechů = národ který se vždy otočí k nepříteli

inu ...sami žiletkami neřezali ... na to si najímali jiné lidi ... ale fascinuješ mne, jak jsi si jistý těma pár sty či tisící mrtvými ... takhle jsou to desetitisíce, možná i statisíce, viď? ...;-)

0/0
23.9.2008 10:14

letecmig

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nárd Čechů = národ který se vždy otočí k nepříteli

No proto jsem prave dal priklad toho konkretniho cloveka ktereho propustili z GB a on pak o tri roky pozdeji vyhodil na povetri par desitek lidi.

Dalsi priklady propustenych "nevinnych obeti GB" kteri vyhodili to a to jsou lehce k dohledani.

Takze je spis fascinujici TVA jistota, ze US jsou na GB ti padousi ;-) 

Ma to i souvislost s tou spickou nosu kterou jsem zminoval... pokud by jsi nebyl ponekud zaslepeny videnim typu "krovactvo = skodi vsem", tak by Te mozna mohlo napadnout, ze US delaji na GB mozna trochu spinavou praci, ale bohuzel nezbytnou.

A videt ze prave diky tem "necistym metodam" mozna nezarvaly ty stovky, tisice lidi v US,Evrope,Iraku.

0/0
23.9.2008 17:16

K.U.F.R.

90%

čechů má myšlení tupého bolševika. Ani se nedivím, že jsme tam, kde jsme.

0/0
22.9.2008 19:56

cejkis

Re: 90%

R^

0/0
22.9.2008 20:01

l e o

zelenou

mam rad hlavne na travniku R^

0/0
22.9.2008 19:43

vaclav_klaus_1

Re: zelenou

Ja taky, ale pekne rozprsknutou na betone s odstiny krvave cervene ;-D

0/0
22.9.2008 19:56

Darth Maul

za koho bojovali?

Kladu si otazku, za koho vsichni ti zmrzaceni vojaci Ceska v tom Afganistanu bojuji a bojovali? Ze by za vlast, to asi ne, vzdyt je Afganistan tisice km od CR. Ze by za pro zold? - Mozna ano. Ale chudaci vojaci si neuvedomuji, ze je tam (do vzdaleneho sveta) poslali takove ciste duse jako Tupolanek, Langer, ... - oni tam umiraji a jejich politici se hadaji, kdo vice a kdo mene spolupracoval s mafiankym podsvetim :-©

0/0
22.9.2008 18:32

Augo

Re: za koho bojovali?

Otazkou je spise ne za koho, ale proti komu! Proti svrzenemu rezimu Taliban... A neviditelne pro USA pracujici Al Qaide a USA ma BinLaden ovi.

0/0
22.9.2008 19:10

Darth Maul

netreba jich litovat

Netreba tech ranenych litovat ani je vyznamenavat. Boj je jejich chlebem a meli s nim pocitat, kdyz se dali na povolani vojaka. Vojaci maji v popisu prave umita. To je prekvapeni, ze? Nebo si snad ty zeleny paka mysleli, ze budou sedet v kancelari a budou za ne bojovat nejake figurky?

Je mi z te armady blbeee. :-©

0/0
22.9.2008 18:05

harcer

Re: netreba jich litovat

:-©:-©:-©:-©(Y)

0/0
22.9.2008 18:21

Darth Maul

Re: Re: netreba jich litovat

Pockej, ty se mnou nesouhlasis?

0/0
22.9.2008 18:26

harcer

Re: Re: Re: netreba jich litovat

vždyť říkam netřeba jich litovat :-©lezli amíkum do análu (Y) nechápu proč se vrací do republiky.8-o

0/0
22.9.2008 18:40

Darth Maul

Re: Re: Re: Re: netreba jich litovat

Meli by za sve zlocine spiknuti byt deportovani primo na Guantanamo.V

0/0
22.9.2008 18:43

Augo

Re: netreba jich litovat

Oni prisahali polozit zivot za tento rezim. Nic jineho se nenaucili. Tak prodavaji, co maji. Ale mas pravdu v tom, ze tam meli zustat. Nase hrbitovy jsou valecnymi hrdiny preplneny. Pro dalsi falesne hrdiny uz nemame na nich misto!

0/0
22.9.2008 18:53

vaclav_klaus_1

Re: Re: netreba jich litovat

Mas pravdu, je tady preplneno hrdiny Wermachtu a Rude armady. Cesi, jak znamo, naposledy bojovali v 17. stoleti u Bile hory, a to to byli jeste ke vsemu Nemci v zoldu Moravanu ;-D

0/0
22.9.2008 19:51

AKSAMIT

Re: Re: Re: netreba jich litovat

To si vycetl kde...........8-o

0/0
22.9.2008 20:50

cejkis

Škoda, že se nepíše o odpovědi na raketový útok

AČR vlastní systémy Arthur pro monitoring a řízení palby. Tento systém by byl schopen během zlomku sekundy zjistit místo odpálení těchto raket a předat do nadřazeného systému souřadnice místa odpálení, které může být ihned zasypáno palbou.

Proč nejsou systémy Arthur použity v Afgánistánu ?

0/0
22.9.2008 17:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.