Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pravidla pro americké vojáky v ČR v otázkách a odpovědích

Jak se může pobyt amerických vojáků či expertů obsluhujících radar dotknout života Čechů? Na tyto otázky odpovídají znalec mezinárodního práva Petr Válek z ministerstva zahraničí a Jan Pejšek z ministerstva obrany.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

l e o

V U B E C T O N E R E S I T ! ! !

NE Zradaru! [>-]

0/0
21.9.2008 21:49

Montaigne .

Dědeček Vševěd se nezdá

Dědeček sexuálně zneužíval svého vnuka. Policisté v Příbrami zadrželi třiapadesátiletého muže, který zneužíval svého pětiletého vnuka....

Hocha osahával, měl s ním orální sex, dítě navíc fotografoval a natáčel. Navíc přišlo oznámení z Interpolu v Brazílii, že právě dotyčný sdílí na internetu soubory obsahující dětskou pornografii 8-o

0/0
21.9.2008 0:58

Vševěd

I mezinárodní podmínky pro REVOLUCI jsou příznívé...

...chlapi v hospodě říkali, když ne TEĎ, tak kdy jindy ?

Pád imperialistického monstra se blíží:  http://www.outsidermedia.cz/Article.aspx?id=230 ,  Architekti v USA O 11/9:  http://video.google.com/videoplay?docid=-3219629169575348946  , Řízená demolice: http://911blog.yweb.sk/402/Byvaly-guverner-statu-Minnesota-Kolaps-WTC-byla-rizena-demolice.html , Původní klip zde: http://www.youtube.com/watch?v=y58FxkSNOmI , Píseň Kuš Mr. Bush má již druhou sloku o   Condoleezza Rice:  http://www.youtube.com/watch?v=eXYKgVRh_zU ;-D[>-](Y):-©

0/0
21.9.2008 10:37

Montaigne .

Re: I mezinárodní podmínky pro REVOLUCI jsou příznívé...

To máš recht - když ne teď, tak kdy jindy? Později by ten vnuk už moh bejt moc velkej a místo blow jobu ti pomačkat ciferník. ;-D

0/0
21.9.2008 12:07

Archont

Re: Dědeček Vševěd se nezdá

Pi/co (Y)

0/0
21.9.2008 22:32

Severak

Děti svobody

A pamatovalo se na to jakou budou mit Brdští potomci našich ochrancu demokracie statni prislusnost?  A kdo bude platit alimenty?

0/0
20.9.2008 23:23

Vševěd

REVOLUCE BUDE ! Zdálo se mi o tom v noci, věřte Vševědovi.

...Vždyť Myrek je přece chlap s GULAMA, no tak jedna GULA v obálce, to ten Dalda, az ho odhalej již pod vedením ministra vnitra z ČSSD, uhraje na recesi, ne ? Vláda padne totiž již tento podzim, dřív , než se něco vyšetří. To je víc než jisté, zdálo se mi o tom i v noci, sním o tom již dlouho. Modroptácká LŮZA již nemá co ztratit, lépe řečeno nemá již co zkazit, všechny  zvrácenosti již svými DEFORMAMI napáchala, akorát ten radar už jí neprojde (posledním marným pokusem, který by ale lidé již prohlédli, by bylo, že by CIA vykonstruovala hrůzostrašnou kauzu na ČSSD). Budou se zakládat lidová fóra a hrát hymna ČR na Václaváku. Mám to již dost v mlze, ale myslím, že se tomu bude říkat MANCHESTEROVÁ REVOLUCE. Větší slovo než dříve budou mít ženy po vzoru z historie a hlavní myšlenkou bude zamezení výstavby radaru a  pobytu ami vojsk.Hlavní slovo budou mít PRAŽANÉ, kterým podle vyjádření médií poprvé poklesly mzdy pod úroveň některých krajů._

0/0
20.9.2008 22:27

Vševěd

Re: REVOLUCE BUDE ! Zdálo se mi o tom v noci, věřte Vševědovi.

...._Vše proběhne s ideou - zamezit  rozbujelému rakovinovému vředu planety Země = USA, aby se do Brd vplížily, maskované za svobodu a demokracii, rozbujelé rakovinové mestaztázy = US ARMY a CIA a zrušit výstavbu radaru, který by jen ohrožoval naši bezpečnost.Vše zároveň pod heslem zamezení nové studené válce a 3. sv. válce....Objeví se i radikálnější studentské křídlo, které bude hlásat, že sametově se dělají revoluce jen při odstavování režimů, které si zachovaly aspoň elementární prvky lidské slušnosti. Proto se použije aspoň termín MANŽESTROVÁ REVOLUCE.Objeví se tam také heslo Jan NEORAL z Trokavce na Hrad !!!.Ostatní již jsem zaspal. Ale REVOLUCE BUDE ! To je víc než jisté, všichni ti Tupohlavové, Křivohubci, Vencové Rezaví a další zločinci.... odkráčí na smetiště dějin, včetně knížete Degenery. Jo, ještě vidím starou babičku s dítětem jak jde na procházku do ZOO. V jednom z pavilonu se jí malá vnučka zeptá:

0/0
20.9.2008 22:28

Vševěd

Re: Re: REVOLUCE BUDE ! Zdálo se mi o tom v noci, věřte Vševědovi.

 "Babi, proč tady v tom výběhu mají ti pánové ty cedule na krku ?" " Až, budeš chodit do školy, Baruško, tak Tě naučí číst a psát. Tady ten starej pán Venca Rezavej tam má napsáno, VÁLEČNÝ ZLOČINEC, veřejným dopisem vyzýval k bombardování Jugoslávie (Srbska) a Iráku, což je u nás doposud trestný čin podněcování k válce. Snímají je i kamery přes internet, aby byli stále lidem na očích, jako ty gorilky v TV pořadu  "ODHALENÍ". Jakožto skutečně demokratický stát na rozdíl od USA zavrhujeme trest smrti. A představ si Baruško, že všichni ti pánové nosívali hrdě trička s nápisem na hrudi  US ARMY - nejzločinnější armády světa od skončení 2. sv. války. A tady ten pán, co se zrovna DLOUBE V NOSE, je bývalej člen totalitní vlády modroptácké lůzy ministr Šulin, který rozkradl zdravotnictví, a tady to je Tupohlav, sedí za realizaci  zlodějských  deforem  na úkor nás všech...". ..

0/0
20.9.2008 22:28

Vševěd

A jak bude REWVOLUCE vypadat ? Přibližně takto:

Jak bude revoluce vypadat:  Píseň Kuš Mr. Bush má již druhou sloku o   Condoleezza Rice:

 http://www.youtube.com/watch?v=eXYKgVRh_zU  ;-)[>-][>-][>-][>-][>-]!V

0/0
20.9.2008 22:29

Vševěd

I mezinárodní podmínky pro REVOLUCI jsou příznívé:

Pád imperialistického monstra se blíží:  http://www.outsidermedia.cz/Article.aspx?id=230

  Architekti v USA O 11/9:  http://video.google.com/videoplay?docid=-3219629169575348946  ,

Řízená demolice: http://911blog.yweb.sk/402/Byvaly-guverner-statu-Minnesota-Kolaps-WTC-byla-rizena-demolice.html

 Původní klip zde: http://www.youtube.com/watch?v=y58FxkSNOmI  ;-D[>-][>-][>-]V

0/0
20.9.2008 22:30

Execute

Jaky bude mit vliv umisteni amiku na nasem uzemi?

- Budou na nas mirit zbrane, jako bychom byli potencialni nepritel ze strany Ruska a Iranu podobnycch zemi

- V pripade zhorseni mezinarodni situace budeme zalezli jako krtci nebo nosit antiradarove odevy a helmy ( nebo si dame vybrakovanou mikrovlnku na hlavu), a to vsichni ve vzdalenosti do 500 km od radaru

- Jestli bude radar v provozu po nejakou dobu kazdy den, tak v te dobe nemohou letat letadla. To se pozna az po nekolika katastrofach

- Budeme si muset zvyknout, ze pod radarem bude umistena jaderna elektrarna, jake se nachazeji v bojovych ponorkach

-  Bude mezi Prazakama (asi tam) bydlet stovka amiku s atraktivnimi prijmy-  Radar bude spolehlive chranit USA - najde mezi falesnymi cili cil opravdovy. Antirakety sice budou odpaleny z Polska, ale ty zase budou chranit odvetne rakety, vypalene z USA, proti antiraketam jinych zemi

0/0
20.9.2008 21:58

Execute

Re: Jaky bude mit vliv umisteni amiku na nasem uzemi?

-  Bude mozne trestat neposlusne zeme napr. zaplavami (ovlivnit pocasi vysilanim obrovske energie do urcenych mist atmosfery)- Budeme mit na nasem uzemi nejcerstvejsi a nejmodernejsi vydobytek

lidskeho poznani jednou pro vzdy ( radarovou antenu neni problem

modernizovat Non Stop)- Budeme prvni v zemich NATO ( U Rusa jsme taky meli prvenstvi ve

vyslani cloveka do vesmiru - a co z toho mame - a cimpak se nam to

povedlo)

0/0
20.9.2008 21:58

captain cook

Re: Re: Jaky bude mit vliv umisteni amiku na nasem uzemi?

8-o8-o8-o..to je pekny pseudo vedecko-politicky galimatyas = snuska hovadin, jakou jsem uz dlouho necetl...je tohle typicka ukazka co produkuje soucasne ceske skolstvi, nebo jenom vyjimka????

0/0
21.9.2008 12:42

sir Nigel Irving

Re: Jaky bude mit vliv umisteni amiku na nasem uzemi?

Já si dokonce myslím, že na těch 370kW příkonu bude potřeba jaderných raktorů dokonce několik. Stejně jako jeji jich aspoň pět potřeba mít ke spuštění pod každou nemocnicí.

0/0
21.9.2008 21:59

Vanislav

2Polemik

V jednom svem nazorku rikas, ze zacina doba tolerance. Dobrej nesmysl. USA chtjei postavit zakladnu v samem srdci Evropy. Rusakum je potom putna. Misto toho na nas mozna miri jaderna hlavice a ty nam tu tvrdis, jak jsou Rusaci hodni a mirumilovni? Prej slon v porcelanu...hm...Cviceni Ruske flotily u USA brehu je tedy dle tebe co? Umis si predstavit, ze USA veme svoji atlantickou flotilu a udela si cviceni na dohled od Ruskych brehu? To by jsme meli na krku dalsi valku. Jsi komanc jak poleno, rikej si co chces, ale bud jsi blbej nebo podporujes Rusaka.

0/0
20.9.2008 17:24

Polemik

Re: 2Polemik

Asi se díváš na TV, čteš noviny nebo internet... Ale co je to platné, když si ty informace nedokážeš poskládat dohromady a určit, co je PŘÍČINA a co DŮSLEDEK.

Rusové se zřekli komunismu, který neobstál...historicky prohrál... Rusko není SSSR. Rusové se zachovali poměrně rozumně s rozpadem svého imperia bez dramatických válek (srovnej s rozpady ostatních impérií). Za to si zasloužili respekt a férové jednání. Místo toho se dočkali snah o důsledné obkličování a další drolení. Museli to vzít na vědomí a hájit si své zájmy. Musí reagovat. Cvičení ruské flotily je reakcí na záměr vystavět radar, který je zaměřen proti nim (Američané by na něco takového nereagovali? Vždyť jsou schopni letět přes půl planety aby rozbombardovali nejaký jaderný reaktor atd)...a taky reakcí proti demonstraci amerického válečného loďstva v Gruzínském přístavu (odkdy vozí humanitární pomoc válečné křižníky?).

0/0
20.9.2008 19:57

Vanislav

Re: Re: 2Polemik

To jsi tak neinteligentni nebo ti za to nekdo plati? Byl jsi vubec nekdy v Rusku? Mluvil jsi nekdy s prumernym Rusem, kterej se boji rici cokoli proti vlade?? Prej naky jaderny reaktor...hosanku, ty si snad myslis, ze zijes ve svete, kde kazdej ceka jak nam pomuze. Todle proste nechapu, nakej magor zacne zapadu vyhrozovat plynem, atomovkou nebo biologickejma zbranema a tady se jste najdou blazni, kteri jsou proti pouziti sily proti takovymto rezimum. Presne takovi noumove zacali obe svetove valky. S humanitarni pomoci jela velka clena pozorovatelu OSN, ti jsou v tom spiknuti take?? Promin, ale lidi jako ty jsou hlupaci. Vyjed se nekdy podivat do sveta nez zacnes komentovat svetove deni. Doporucuji ti tve milovane Rusko. Az te tam prepadnou pro krabicku cigaret tak si popovidame znova.

0/0
20.9.2008 23:05

Polemik

Re: 2Polemik

Říkáš: "USA chtjei postavit zakladnu v samem srdci Evropy. Rusakum je potom putna."

Jak se líbila kdysi Američanům představa sovětských "obraných" raket na Kubě?

Přemýšlej trochu;-)

0/0
20.9.2008 19:59

Vanislav

Re: Re: 2Polemik

tema obranejma raketama mysli atomovky jako za studene valky?

0/0
20.9.2008 22:58

júLinek šíšaL

ale neměli by zapomínat, že

Číňané kupují Rotschilda ...

0/0
20.9.2008 16:26

_verdi_

Re: ale neměli by zapomínat, že

Číňané

;-D v česku zakoupili i tebe R^;-D

0/0
20.9.2008 16:39

júLinek šíšaL

Re: Re: ale neměli by zapomínat, že

inu ... já ti tvůj omyl neberu, já jsem demokrat ....;-)

0/0
20.9.2008 18:18

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: ale neměli by zapomínat, že

...neber si to tak, Růžo ... hlupák jako ty obvykle bývá vděčným zdrojem pobavení ... ;-D

0/0
20.9.2008 18:42

Korsičan

A přivezou s sebou taky mandelinky?

;-(

0/0
20.9.2008 15:58

ELAPHURUS

Re: A přivezou s sebou taky mandelinky?

Ne,tentokrát jsou MANDELINKAMI oni sami...

0/0
20.9.2008 16:20

_verdi_

Re: A přivezou s sebou taky mandelinky?

soudruzi na ty mandelinky čekaj ;-D;-DR^

0/0
20.9.2008 16:53

Polemik

Rusy pozvalo 99 Pragováků...

Dnes je těžké je dohledat...

Přihlaste se vy, kteří jste sem zvali naše nové bratry...ať existuje nějaká evidence pro budoucnost;-D

0/0
20.9.2008 15:09

doktor_bota

Re: Rusy pozvalo 99 Pragováků...

Pokud nechápeš rozdíl mezi invazí, provedenou vpádem několika armád do naší země, kterou provázely desítky obětí, obrovské škody a kterou následovala okupace, a umístěním miniaturní technické základny s několika desítkami vojáků, doporučuji ti, abys změnil server, na kterém vyjadřuješ své názory.

Navrhuji tento: http://ctyrlistek.cz/

Hezký den.

0/0
20.9.2008 15:27

captain cook

Re: Re: Rusy pozvalo 99 Pragováků...

jsou 3 skupiny tech kdo rozdil nechapou, nebo "nechapou": 1)naivni a neznali 2)blbci kterym to muzes rikat nahoru a dolu a proste jim to nedojde 3) vycu/rankove, kteri by chteli navrat Rusaku

0/0
20.9.2008 15:36

Polemik

Re: Re: Re: Rusy pozvalo 99 Pragováků...

Když se budu ptát na rozdíl mezi vpádem bratrských armád do ČSSR a naší účastí na okupaci Afganistánu či Iráku...zařadíš mě mezi naivní..Že?;-D

Svatá prostoto.

0/0
20.9.2008 15:42

captain cook

Re: Re: Re: Re: Rusy pozvalo 99 Pragováků...

mezi naivni a neznale rozhodne ne . ....u tebe jde o cilevedomy umysl

0/0
20.9.2008 15:49

Vanislav

Re: Re: Re: Re: Re: Rusy pozvalo 99 Pragováků...

ne, polemik je proste tupej. Obcas ctu jeho nazory i v jinych debatach (nejen politika) a co nazor to perla na facku

0/0
20.9.2008 17:16

Polemik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rusy pozvalo 99 Pragováků...

Za své názory se nestydím. Věřím si, protože čas mi zatím vždy dal zapravdu. Jen nevím, že bych se vyjadřoval k něčemu jinému než politice...takže nevím, koho máš na mysli.

0/0
20.9.2008 19:25

Vanislav

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rusy pozvalo 99 Pragováků...

prosimte a kolik ti je? Vazne ti doporucuji aby jsi se zajel podivat do Ruska. Uvidis jak ta zeme jenom kvete a kazdy si zije nad pomery :)))) Lidi jako ty ziji v jinem svete. Rusko nam zacne vyhrozovat atomovkou a cesky narod misto toho aby se zachoval jednou statecne tak zacne vykrikovat nesmysle o tom, jak Rusko zbytecne provokujem. Co jim proboha je do naseho uzemi? A nezacinej s tema nesmyslema o zakladnach u US hranic. Rusko jich jiz nekolik ma. Vazne si neco zjisti nez zacnes blekotat nesmyle.

0/0
20.9.2008 23:09

júLinek šíšaL

Re: Re: Re: Rusy pozvalo 99 Pragováků...

hele, kuku ... a ty jsi kterej ? ... klidně uveď dva punkty ... nebo všechny tři ... a nestyď se, já se ti vysmívat nebudu ...;-) 

0/0
20.9.2008 18:22

Polemik

Re: Re: Rusy pozvalo 99 Pragováků...

Doktore, doba a prostředky se se mění. Důsledky té miniaturní základny mohou mnohonásobně přesáhnout škody té předchozí bratrské pomoci. To ti asi nedochází.

Měl bys vrátit diplom.

0/0
20.9.2008 15:37

captain cook

Re: Re: Re: Rusy pozvalo 99 Pragováků...

tenhle patri do skupiny 3)

0/0
20.9.2008 15:41

Polemik

Re: Re: Re: Re: Rusy pozvalo 99 Pragováků...

Trochu jsem tě přecenil. Myslel jsem, že ti dojde, že nechci podporovat žádného velkého bratra.

No, v jednoduchosti je síla. Tuhle tvojí jednoduchou pravdu ti nikdo nevezme...;-D

0/0
20.9.2008 15:45

captain cook

Re: Re: Re: Re: Re: Rusy pozvalo 99 Pragováků...

"nechci podporovat zadneho velkeho bratra" je dneska ta nejtypictejsi vymluva vyc/uranku...takova zastena, za niz se schovavaji a mysli si, ze je nikdo neprokoukne;-D

0/0
20.9.2008 15:47

Polemik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rusy pozvalo 99 Pragováků...

Bane, nejvetší vyčuránkové se vždycky schovávali za záda někoho silnějšího...

A když takový ochránce padl...ječeli..my nic...my museli...;-)

0/0
20.9.2008 15:54

Vanislav

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rusy pozvalo 99 Pragováků...

nechces se za nikoho schovavat? Tak dej podmet at vystoupime z NATO.

0/0
20.9.2008 17:20

Polemik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rusy pozvalo 99 Pragováků...

NATO je vcelku v pořádku. Je to kolektivní orgán. Tam máme také nějaká práva...podílet se na rozhodování (alespoň teoreticky).

Nelíbí se mi (ono se to nelíbí ani členům NATO) to naše individuální hujerství s USA. Tam nemáme žádná práva, žádný respekt, žádnou možnost ovlivňovat co se stane...pouze pasivně neseme potencionální rizika.  Jenže krátkozrací hlupáci mají prostou vyčůranou představu - vyšli jsme Američanům vstříc...budeme z toho mít nějaké výhodyRv

 

0/0
20.9.2008 19:35

Vanislav

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rusy pozvalo 99 Pragováků...

Vsechny clenske zeme krome Recka a Turecka se vyjadrili pro spolupraci s USA na obranem systemu. Vycvikova zakladna v Bristici je take v majetku a veleni UK a nikoho to vubec nezajima.

0/0
20.9.2008 23:11

doktor_bota

Re: Re: Re: Rusy pozvalo 99 Pragováků...

Ano? A jak by k tomu mohlo dojít? Rusko snad chystá globální konfilkt?

Diplom nemám z politologie, takže buď v klidu.

0/0
20.9.2008 15:41

Polemik

Re: Re: Re: Re: Rusy pozvalo 99 Pragováků...

Jak by k němu mohlo dojít? Obávám se, že Američané nejsou ve své samolibosti dostatečně citliví na možné protireakce a snadno by mohli něco způsobit (ala slon v porcelánu). Zřejmě jim nedochází nadchází opět doba nutné tolerance a vzájemného respektu... Trochu se jejich slepoty obávám.. včetně slepoty všech těch huráradaristů... Rusáky nechci...ale chápu, že nemohou nereagovat.

0/0
20.9.2008 15:52

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Re: Rusy pozvalo 99 Pragováků...

Ale ať si Rusové pindají, pokud nemají v plánu odstartovat konec světa, nezlobím se na ně. Že by něco takového provedly USA se naprosto nebojím. Čili jsme zpátky u první otázky - jsi opravdu tak hloupý, že nevidíš rozdíl mezi vpádem vojsk východního bloku a stavbou malé základny?

0/0
20.9.2008 16:40

_verdi_

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rusy pozvalo 99 Pragováků...

Soudruzi komunisti zanechali odponý julinkynavratly :-©

a budou tady pindat Rv

0/0
20.9.2008 16:46

júLinek šíšaL

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rusy pozvalo 99 Pragováků...

dávej bacha - stojiš mi na noze ...nejsem ministrem zdraví čížků ....;-)

0/0
20.9.2008 18:24

freebee

:)

V poho podmínky..nemáme si na co stěžovat:)

0/0
20.9.2008 14:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.