- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
co je to za ptákovinu tohle sdružení je o tom, že se zastává nemotorizovaných objektů, které se pohybují po Praze.... s ekologií to nemá nic společnýho, kdo zase tohle vypotil??? http://www.auto-mat.cz
Chodci, nesmysl. Problém je hlavně v tom, že část motoristů a chodců neví, že na červenou lze dokončit přecházení až k nejbližšímu návěstidlu. A tam, kde se uplatňují dlouhé zelené pro chodce, dochází ke zbytečnému zdržování všech. Křižovatka je "mrtvá".
Kdyz je ulice rozdelena uprostred, musim v prvni polovine bezet, abych do druhe pulky stihla vejit na zelenou. Vzhledem k tomu, ze interval, po ktery pak sviti cervena, je dost dlouhy, opravdu se mi nechce uprostred krizovatky stat.
Tak nějak se ani nedivím, že se radní s takovými "odborníky" nechtějí bavit. Zelená znamená, že chodec smí začít přecházet, vždycky je rezerva, aby i podprůměrně rychle kráčející stačil dokončit přecházení. Pokud si vzpomínám, poslední místo, kde to bylo o hubu, byl přechod přes Seifertovu na křižovatce s Italskou, ale i tam už je to nejmíň dva roky v pohodě.
A povolit cyklistům vjezd do jednosměrek, to už je blbost úplně nehorázná. Cyklisté, aspoň v Praze a okolí, jsou ta vůbec nejméně disciplinovaná skupina účastníků provozu. Nerespektují stopky, červenou na semaforech, přechody, natož třeba povinnou výbavu kola nebo rychlost na třicítkách a v obytných zónách.
Magistrát by se jim opravdu měl víc věnovat - třeba tam, kde vede cyklostezka souběžně s hlavní silnicí by se hodily zákazy vjezdu cyklistů (Chlumecká, Přátelství, Vídeňská, Podolské nábřeží, Strakonická, Evropská,...)
Je dost prechodu na kterych opravdu stari a mene pohyblivi lide nestaci bezpecne prejit. Ale s tim jak cykliste v Praze absolutne kaslou na predpisy, jezdi po chodniku, po prechodech, klickuji mezi lidmi lze jedine souhlasit.
Tak nějak se ani nedivím, že se radní s takovými "odborníky" nechtějí bavit. Zelená znamená, že chodec smí začít přecházet, vždycky je rezerva, aby i podprůměrně rychle kráčející stačil dokončit přecházení. Pokud si vzpomínám, poslední místo, kde to bylo o hubu, byl přechod přes Seifertovu na křižovatce s Italskou, ale i tam už je to nejmíň dva roky v pohodě.
A povolit cyklistům vjezd do jednosměrek, to už je blbost úplně nehorázná. Cyklisté, aspoň v Praze a okolí, jsou ta vůbec nejméně disciplinovaná skupina účastníků provozu. Nerespektují stopky, červenou na semaforech, přechody, natož třeba povinnou výbavu kola nebo rychlost na třicítkách a v obytných zónách.
Magistrát by se jim opravdu měl víc věnovat - třeba tam, kde vede cyklostezka souběžně s hlavní silnicí by se hodily zákazy vjezdu cyklistů (Chlumecká, Přátelství, Vídeňská, Podolské nábřeží, Strakonická, Evropská,...)
Značky pro cyklisty (zákaz vjezdu) na vámi vyjmenovaných komunikacích je zbytečnost. Protože dle pravidel silničního provozu: -
pokud je zřízen jízdní pruh pro cyklisty, stezka pro
cyklisty nebo je na křižovatce se semafory zřízený pruh pro cyklisty,
musí je využít.
Toto je tedy zákonem ošetřeno. Zaměřil bych se spíš na lepší informovanost cyklistů.
To snad ani není Křivohlávek, ale dutohlávek. Sice nerozumím tomu, proč se ekologisti chtějí vrátit do středověku, ale budiž. proč ovšem na tuto trudnou cestu chtějí sebou brát i všechny ostatní?
Například tvrzení dutohlávka, že se snižuje kvalita života tím, že lidé přestávají chodit pěšky, mně vyrazila dech...
...zelená nesvítí tak dlouho...protože ještě po zhasnutí zeleného panáka je tam nastavena dostatečná rezerva, aby ten, kdo vstoupil na zelenou bezpečně došel na druhou stranu dřív než se auta rozjedou....
Na I.P.Pavloav je podle me doba dostatecna, stiha se prejit temer cela silnice na zelenou. A ze tam pak skoci cervena? No a, vzdyt ridici odbocujicich aut maji povinnost nechat chodce v pohode prejit.
Spis bych kritizoval nevhodne/zbytecne umistovane semafory v mistech, kde by mnohem bezpecnejsi a rozumnejsi bylo resit prechod bez svetel, pouze treba zvysenim. Jde o mista, kde neni pohyb aut nijak vysoky a tyto cervene na prechodech "uci" chodce nerespektovat cervenou.
Hlavne ze se pak muzou tahat cisla, kolik se do bezpecnosti investovalo a kolik novych semaforu mame.
Dalsi nesmysl u semaforu je, ze spousta z nich funguje naprosto zbytecne v nepretrzitem provozu..