Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kdo tahá krakatici za chapadla?

Veřejnost je rozrušena novou kauzou Vlastimila Tlustého, která vzešla z uniklých odposlechů v kauze Krakatice. Kauza přišla jako na zavolanou, den poté, co rakovnická organizace ODS pana Tlustého nevyrazila ze strany. Když nepoletí z ODS, tak bude mít alespoň starosti s kontakty na Mrázka! rozhodl někdo v pozadí, a kauza byla na světě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

duhastrecht

Že naši

politiku ovlivňují skrytě řízené mediální kampaně a úniky informací bylo jasné už z případu Čunek, teď to jenom pokračuje.

Ovšem Čunek byl samozřejmě zlosyn, že autore, teprve když se to trefilo do ODS najenou rozbřesk v myšlení ;-D;-D;-D

0/0
21.9.2008 20:23

babacek

Pan T.

´´A causa pana T. ukazuje, že pro vypuknutí skandálu zjevně není důležité, zda pan Tlustý od někoho přijal úplatek, ale to, že se nějací lumpové o nějakém úplatku pro nějakého T. domlouvali. To mediím i veřejnosti stačí k tomu, aby vyvolali mediální štvanici.´´

J.X.D. Nejspíš jste si nepovšiml, že kontakt na Mrázka již pan T. přiznal tak jen těžko lze říkat, že se domlouvali nějací lumpové o něčem bez vědomí pana T. Naopak bych řekl, že to jen dokazuje, že již předtím muselo něco podobného proběhnout a měli ho za svého člověka.

0/0
19.9.2008 5:23

denny2006

Re: Pan T.

p.T zcela běžně komunikoval s p Šafrankem,(přiznaný kontakt s panem T) coby asistentem poslance ČSSD Hojdara,kterého pojila s p.T práce v Konsolidační agentuře. To,že tento týpek byl zároveň "asistentem" p.Mrázka by měl být problém člena ČSSD p.Hojdara a ne vina p.T;-)'

0/0
19.9.2008 14:03

babacek

Re: Re: Pan T.

Ty se snad domníváš, že lidé jako byl Mrázek se nejistí na více stranách ? On mohl mít svého člověka v každé parlamentní straně.

0/0
19.9.2008 14:45

denny2006

Re: Re: Re: Pan T.

"J.X.D. Nejspíš jste si nepovšiml, že kontakt na Mrázka již pan T. přiznal...." - tento kontakt jsem ti popsal a tvá následující reakce mi připadá přinejmenším podivná a o něčem jiném.Mimochodem,o kontaktech p.Mrázka vědí určitě nejlépe v Lihovém domě,neboť spis "KRAKATICE" vznikal, byl odložen a "vyzobán" právě za ministrování p.Grulicha a Standy Křišťála;-)!

0/0
19.9.2008 21:56

babacek

Re: Re: Re: Re: Pan T.

Já ti přece nevyvracím, že ČSSD měla na něj kontakt dříve jak na T. To však přece neznamená, že když měl své lidi v ČSSD takže  je neměl nikde jinde.

Já nepíši o něčem jiném, ale ono je také nutné ne jen něco přečíst, ale i pochopit jak je to myšleno.:-)

0/0
20.9.2008 6:55

jeliman

Slovo vytržené z kontextu...

Ano, JXD zapomněl číst vše až do konce, takže  z logiky všech odposlechů vyplývá, že T není nikdo jiný než Tlustý, ale to nemění nic na meritu věci: S nikým z pánů poslanců by si slušný člověk nepodal ruku, ale podle českého zákonodárství pro někoho platí presumpce neviny, takže je jak beránek...Zkusme to my ostatní na neoprávněné vymahače dluhů - jsem zvědav jak pochodíme...

0/0
18.9.2008 22:53

patriot

Obvinění z vraždy

Na obvinění z vraždy jednoho předsedy místní organizace ODS Topolánek zareagoval : Říká se, že když bude usvědčen, tak dostane vysoký trest. Ale my ho potrestáme ještě víc. Vyloučíme ho z ODS.;-DRv

0/0
18.9.2008 22:14

sluny

Re: Obvinění z vraždy

Co se tlemíš? Být odkopnut od koryta tohohle bratrstva kočičí pracky, které si říká ODS, to je horší, než patnáct let natvrdo...

0/0
18.9.2008 23:39

denny2006

Re: Re: Obvinění z vraždy

to mi vysvětli,jaké že to je koryto být šéfem sám sobě a několika místním bodlům ve "Lhotě u Horní Dlouhé";-D?

0/0
19.9.2008 14:09

Wabo

Kvalitu komentáře JXD dobře vystihuje české přísloví

Kvalitu komentáře JXD dobře vystihuje moudrost našich předků: Komu není z hůry dáno, v apatzce nekoupí. Pan JXD neměl den, přinejmenším ne na uvažování, jinak by takovou blbost nemohl napsat.

0/0
18.9.2008 21:46

Wabo

Re: Kvalitu komentáře JXD dobře vystihuje české přísloví

... apatyce

0/0
18.9.2008 21:47

denny2006

Re: Re: Kvalitu komentáře JXD dobře vystihuje české přísloví

kvalitu tvého komentáře dobře vystihuje termín věcná oponentura;-D!

0/0
19.9.2008 14:23

patriot

Re: Kvalitu komentáře JXD dobře vystihuje české přísloví

Ať žije ODS, strana, která si vzala poučení z minulosti. Kopíruje Jánošíka, ale bohužel úplně opačně. Bohatým dává a chudým bere. Až dosud si myslela, že jí všechno projde, korupce, špiclování vlastních členů, záhadné zadávání státních zakázek,  propojení na mafifi a ejhle. Najednou se jejich vlastní poslanec na to už nemůže dívat a něco práskne. A je zle, protože vyslepičil to, co mělo zůstat utajené  a dobře zaběhnuté. Tak co s tím. Vyhrabeme na něj nějakou špínu, nikdo není bez viny a my zase budeme ti nejlepší ze všech.  Ale ono je v poslední době těch průšvihů nějak moc. A čeho je moc, toho je příliš. Nejlepší je, postupovat podle hesla. Nic nevím, nikde jsem nebyl, nikoho neznám a ani Babičku od B. Němcové jsem nečet. Jsem úplně blbej.:-P

0/0
18.9.2008 22:07

babacek

Re: Kvalitu komentáře JXD dobře vystihuje české přísloví

Pamatuji dobu kdy se na jeho články lidé těšili.:-) J.X.D. je důkazem toho co dokáže pravidelné užití marihuany, mozek na sra…!

0/0
19.9.2008 5:26

perpartes

Sekají se modré straky.

Ale radost z toho nelze mít.

0/0
18.9.2008 21:44

Humprey sir

HODNĚ DOBŘE NAPSÁNO

0/0
18.9.2008 21:31

Oldis_rab

Preventivne

bych vsechny od T vyhodil z vlady, poslanecky smenovny, senatu a z hradu a bude cisto, teda pokud se to s tim bojem proti korupci mysli vazne.

0/0
18.9.2008 21:21

Oldis_rab

Tak od T tam mame

Topolanek, Tlusty, Tluchoř, Talmanova, tak kdo pa z nich to byl?

0/0
18.9.2008 21:20

BořekŠikula

Re: Tak od T tam mame

A ještě Tejc a Tesařík :-)

0/0
18.9.2008 21:41

sluny

Re: Re: Tak od T tam mame

Jenže ti tehdy nebyli u koryta kamaráde, mě největší smysl dává ten Tupolánek...

0/0
18.9.2008 23:41

denny2006

Re: Re: Re: Tak od T tam mame

odposlech p.Mrázka je z dubna 2001,p.Topolánek šéfem ODS listopad 2002. Tak to mi tedy kamaráde největší smysl nedává:-P!

0/0
19.9.2008 14:20

MASAP

dobre napsáno

ale bohuzel tohle investigativnímu novinári, ktery ma materialy v supliku nekolik let, je ted na objednavku vytahne, misto aby burcoval a hlasil policii, kdyz je dostal:-/

0/0
18.9.2008 21:11

MASAP

dobre napsáno

0/0
18.9.2008 21:10

fleret1

Re: dobre napsáno

rekl bych,ze by jste mel hodne ubrat z toho "dobre" -- jedna se o vagni blabol,experimentujici s pismenem "T" - vite dobre,ze o zadne "T" se v telefon. rozhovorech nejednalo - ale  i jinak jde o tuctovy predvikendovy spisek - podotykam,ze jinak s J.X.D. casto souhlasim - ale tohle je naprosto o nicem.Rv

0/0
18.9.2008 21:25

Wabo

Re: Re: dobre napsáno

R^

0/0
18.9.2008 21:42

Erciyes

JX

Dobrý, J.X., akorát ses - jak je teď dobrým zvykem - pokusil o hyperkorektnost, aby se jako dalo najevo, že ty prů..ry nemá ODS sama a zamíchal jabka s hruškama. Souhlasím, že někdo tz vedení ODS tahá v akuze Tlustý vs Mrázek krakatici za chapadla... ale úplně mimo mísu je poznámka, že Kroupa vlastně taky jako něčemu někomu slouží, když nezkusil hodit vějičku i socanům. ;-D to je pěkná blbost. to jako pokaždý, když chci odhalit praktiky ODs, o nichž se obecně tuší, musím vyzkoušet provokaci na KDU.-ČSL, zelené, komunisty, NS, Sdružení nezávislých, SNK-ED, Balbínovce, socany, národní socialisty, monarchisty, Liru amnoho dalších a dalších, abych ukázal, že jsem korektní? :-) To je fakt úvaha jak noha... Tak se nám nějak do té kupy hnoje, co se objevuje v ODS, vkrádá myšlénka, že to vlastně dělají všichni, abxhom si jako zdůvodnili, proč máme zločinecké organizaci opět dát hlas ve volbách...

0/0
18.9.2008 21:01

Erciyes

Re: JX

P.S. Já bych si to s dovolením raději rozmyslil, až se ukáže, že takové praktiky jako morava, tluchoř, Dalík nebo topolánek skutečně praktikují i ti ostatní... Do té doby to budu pořád brát tak, že aféry ODS jsou aféry ODS.

0/0
18.9.2008 21:03

sluny

Re: Re: JX

R^

0/0
18.9.2008 23:43

papanikula

Vždy budu volit ODS!

Budu vždy za všech okolností volit ODS. Nevadily mi nikdy miliardy nezdaněné nafty vydávané za LTO, nevadila mi nikdy zpackaná privatizace, nevadily mi krachy bank, nekryté úvěry, nevadili mi nikdy bílí koně v sudu na dně Orlíku, nevadily mi nikdy tajná konta naší strany, nevadil mi hospodářský úpadek, balíky, inflace 90. let, nevadil mi nikdy Klaus, Kočárník, Dyba, Čermák, Macek. Nevadil mi způsob, jak vznikla tato vláda, nevadilo mi získání Melčáka a Pohanky, nevadil mi způsob volby prezidenta, nevadilo mi získání Snítilého, ani mi nevadí koupení Wolfa. Nevadí mi Dalík, Tluchoř, Morava, Topolánek. Nevadí mi Němcová, Nečas. Nevadí mi současná inflace a pokles reálných mezd. Nevadí mi pokles růstu HDP. Nevadí mi současný morální úpadek politiky, korupce a špína. Vadí mi, že se toho hlupáka Kořistku nepodařilo koupit. Jsem prostě nemorální hovado, které to má navíc v hlavě vylepané, proto tak s nadšením volím a vždy budu volit ODS!!

0/0
18.9.2008 21:00

papanikula

Re: Vždy budu volit ODS!

Také se učím nové vulgarity. Na našich modrých školeních jsme dostali příkaz, jak nejlépe plnit odkaz Mirka Topolánka a Ivana Langera. Však víš. Zatím si trénuji vztyčený prostředník a tuhle jsem si zakopal do aut na jednom parkovišti. Když máme nějaké jednání, vyplazuji na ostatní jazyk a hnedka jim vynadám do pičí. Říkám jim, že půjdou brzy bručet a že si s nimi vytřu prdel. Doufám, že ze mne budou mít naši společní modří bratři, soudruzi radost.

0/0
18.9.2008 21:01

1_130_202_135

Re: Vždy budu volit ODS!

To je ovšem, madqwerte, tvé osobní selhání a zrada SNK-ED :-©

0/0
18.9.2008 21:13

JosefN

Re: Vždy budu volit ODS!

Fakt dobrý, Novotného vyhodili z PRIMY, zkus to i tam. ;-D

0/0
18.9.2008 21:40

Lotras

Tz J.X.D jsi tak blby že Krakatice zatahá i tebe

...za pindíka.....tak pozor

0/0
18.9.2008 20:55





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.