- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já osobně se záměry magistrátu v tomtu směru plně souhlasím. Kdo se o problém zajímá trochu více ví, že se žádný nádraží rušit nebude, jde jen o prostor kolejí, po kterých už dvacet let nepřejel jedinný vlak. Takže tady jen pár blbů blije nadávky ve snaze jít s dobou a nandat to těm "hloupým a bohatým" politikům. Kdo tady nadává na "zlé" developery, nechť se jde dnes projít z Masaryčky směrem do ulice Na Florenci a pak nám poreferuje jak se mu procházka zamlouvala. Snědá verbež spolu s houmlesáky postává s lahváčem v ruce, všude smrad a špína, nechutnej bordel. Jediný co na tom všem nechápu je, kterej blázen bude ochoten koupit si byt v domě sevřeným z jedný strany magistrálou a z druhý fungujícím nádražím. To bude vskutku luxusní adresa.
mohli misto luxusnich bytu postavit treba narodni knihovnu,ale na tom si nikdo moc nenahrabe,preci jen kultura je nepotrebna,udelame luxusni byty pro rusaky...:(
Si ten flusanec postav na vlastní zahradě a dotuj si ho, když se ti tak líbí.
Jezisi, my jsme ale opravdu nejblbejsi narod na svete, my si snad nechame i na hlavu srat. To je to tam samej Svejk, nebo co? Vzdyt se nam smejou do oci (s naditou kapsou, samozrejme)...Nejdriv se utratilo tolik penez na zmodernizovani a upravy trati, spousta planu na propojeni Masarycky s letistem a Kladnem atd., a nakonec takovyhle vysmech...To chce totiz dojit si na na radnici s bicem, a hybaj nekam na pole, ono by je to (mozna) preslo...Zaprodanci jedni! Tfuj...
Magistrát o prodeji pozemku nerozhoduje. Nádraží i pozemky patří ČD a tak i dráhy rozhodují o nějakém dalším prodeji. Magistrát těžko může prodat pozemek, který mu nepatří. A pokud si ČD vyžádalo změnu statutu svého pozemku, tak není důvod, proč by jim Magistrát neměl vyhovět. Nikdo jiný, než ČD (tedy ani Magistrát, ani developeři), si o změnu ÚP u soukromých pozemků požádat nemůže. Ne že by se to sice Magistrátu nehodilo, ale v tomhle je téměř nevinně.
Jinymi slovy, u nas jde zaridit skoro vsechno, za prihodny obnos, ze? To jsme to dosli daleko...
Za každou cenu všechno prodat a peníze rozkrast. Tahle politika státu pouze investuje naše pení pouze pro zhodnocení penez, které poplatník nevidí. To co se buduje, nebuduje se pro blaho společnosti, ale za naše pení pro jejich blaho. Ideální stav investovaní cizích peněz pro vlastní blaho a zisky, nikoliv pro blaho lidu. Snad jen ty chodníky nám budjí, bez návratnosti zisků.
Dnes Masarycka , zejtra Hradcany . Hlavne , ze si nekdo namasti kapsu . Vzdyt je to jedno ; Praha je dnes stejne jen trapny Disneyland vychodu se staryma sochama .
Jasně luxus byty, od JV jeden vlak z hlavaku za druhym, od S kraval z Florence a od Z magistrála. I když lidi jsou blbci, v Praze je plno míst, kde se nahrnuly na vyčůrané nabídky od developerů, a pak řešili, že v luxusním bytě mají "plovoucí dlaždice" na balkˇoně po 3 letech, včetně odprejskávání nátěru a omítky. Tady to bude ultraluxus, protože k k tomu bude i megakravál, ale makléři im jistě poradí, jak je jejich zvykem, že když nebudou vůbec otvírat okna, tak v bytě bude relativně ticho, to známe...
Zatímco ženy se zlobí, že je v bytě kravál, muži se těší z romantického výhledu na mašinky.
Ovšem zrušit nádraží není jen tak. Už mají náhradní plochy, hlupci? Ne? Aha!
Včera jsem po D1 přijížděl do Prahy, ucpaná dálnice byla už před Chodovem a Opatovem. Příště pojedu raději vlakem, a do budoucna zřejmě nebudu zdaleka sám.
No kdybys o tom jen nevykladal, ale opravdu jezdil, tak by treba to nadrazi nerusili ;)