Diskuze

Dalík mi zničil život, zhodnotil Kořistka kauzu s úplatkem

Exposlanec Zdeněk Kořistka ve středu u soudu prokázal, že mu Marek Dalík a Jan Večerek před lety nabídli úplatek za hlasování proti vládě Stanislava Grosse. I když to pro něj bylo zadostiučinění, z celé kauzy je znechucený. "Dalík mi zničil život," řekl v on-line rozhovoru se čtenáři.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Erciyes

19. 9. 2008 13:26
kořistka

Z týhle kauzy a z toho, co říká Kořistka, už dlouho mrazí. Je neuvěřitelné, jaké mafiánské struktury ovládají nejvyšší politku v téhle zemi a jak málo se média věnují tomu, že zločinecká organizace vládne a de facto jí ještě asistují (nebo minimálně bez zájmu přihlížejí) její "bohulibé činnosti". A když se náhodou nějaká kauza otevře, jde se rychle od toho, překryje ji jiná naprosto nedůležitá, které se dá ovšem punc naprosté zásadnosti (MF dnes jsou v tom machři) - nebo se to zamlouvá tím, že je to v politice normální, že jew prostě taková a že to dělají všichni... :-/ doufejme, že tahle praxe pomalu končí a že se novnáři opět vrátí k tomu, co dělali v 90. letech a zároveň, že tahle mafie už dlouho vládnout nebude.

0 0
možnosti

Zmuda

19. 9. 2008 13:48
Re: kořistka

.každý si dovoluje to,co je mu dovoleno. Když to dovolíme,..a jen doufáme že se to snad někdy změní,že snad se vyskytnou nějací osvícení a poctiví dobrodinci,..tak se nestane nic.Ti noví co přijdou,se hodně rychle "zařadí"....viz.: p. Morava

Takže co ? Defenestrace,..to je jediná relevantní akce proti těmto "vyžírkům" . To platilo,platí a platit bude.  

0 0
možnosti

Modrý bolševik

19. 9. 2008 12:57
Budu vždy volit ODS!

Budu vždy za všech okolností volit ODS. Nevadily mi nikdy miliardy nezdaněné nafty vydávané za LTO, nevadila mi nikdy zpackaná privatizace, nevadily mi krachy bank, nekryté úvěry, nevadili mi nikdy bílí koně v sudu na dně Orlíku, nevadily mi nikdy tajná konta naší strany, nevadil mi hospodářský úpadek, balíky, inflace 90. let, nevadil mi nikdy Klaus, Kočárník, Dyba, Čermák, Macek. Nevadil mi způsob, jak vznikla tato vláda, nevadilo mi získání Melčáka a Pohanky, nevadil mi způsob volby prezidenta, nevadilo mi získání Snítilého, ani mi nevadí koupení Wolfa. Nevadí mi Dalík, Tluchoř, Morava, Topolánek. Nevadí mi Němcová, Nečas. Nevadí mi současná inflace a pokles reálných mezd. Nevadí mi pokles růstu HDP. Nevadí mi současný morální úpadek politiky, korupce a špína.

0 0
možnosti

Charles_Davy

19. 9. 2008 12:58
Re: Budu vždy volit ODS!

Hezky napsánoR^

0 0
možnosti

Dle_Idnes_vulgarni_rasista

19. 9. 2008 11:58
Kořistka

si zničil život sám vlastní blbostí. Na dokreslení jeho hlouposti připomínám jeho vážně míněný výrok, kdy na obranu doporučoval místo krátkých palných zbraních meč. Je smutné, že podobní trotli jsou našimi volenými zástupci. Vždy když vidím takového dementa ve vrcholné politické funkci si říkám, že všeobecné volební právo není nejchytřejší nápad.

0 0
možnosti

Vránolump

19. 9. 2008 12:23
Re: Kořistka

Naprostý a bezvýhradný souhlas. Je to tristní pohled, když se takový pablb pasuje do role posledního spravedlivého.

0 0
možnosti

Todd Berrttuzzi

19. 9. 2008 11:37
Jo tak ten důkaz , že Kořistkovi Dalík nabízel peníze

je to, že to tvrdí Kořistka. :-)

0 0
možnosti

hadesxx

19. 9. 2008 11:41
Re: Jo tak ten důkaz , že Kořistkovi Dalík nabízel peníze

Nabídku diplomatického postu přiznal Dalík sám, včetně schůzek před rozhodujícím hlasováním. Soudce na rozdíl od vás logicky odvodil, že je tedy i to ostatní, co Kořistka tvrdí, pravděpodobné, a na základě toho ho zprostil neskutečně drzé Dalíkovy žaloby. I když by k tomu jistě stačilo i jen to, co Dalík sám přiznal.

0 0
možnosti

opportunity

19. 9. 2008 11:22
Může mi někdo říct

když předpokládáte, že se vás někdo pokusí vydírat nebo uplatit a vy si ho nahrajete - je to vůbec legální?

0 0
možnosti

Merk

19. 9. 2008 11:26
Re: Může mi někdo říct

Samozřejmě. Nahrávat můžeš cokoliv kdekoliv. Otázka zní, k čemu se pak dá takový záznam v souladu s právem použít.

0 0
možnosti

Kleki Petra

19. 9. 2008 11:20
No bodejť by nezničil, když mu ty prachy nedal!

!!!

0 0
možnosti

jirkaknop

19. 9. 2008 10:48
Kořistka trochu lže

asi si myslí,že neznáme právo. Např. v otázce , zda poskytne na webu spis , sdělil , že jím nedisponuje. Přitom každá ze stran má právo nahlížet do spisu , nechat si cokoliv kopírovat a pořizovat ze spisu záznamy. Chápu,že nechce spis zveřejnit. Ale pokud nemá přístup do spisu , jak se tedy hájí? Kromě toho , že dosáhl výslechu sama sebe jako účastník řízení , to je skutečně výjimečná záležitost. Nemohu být svědkem sám sobě. Obč.zákoník neumožňuje výslechy stran řízení.

0 0
možnosti

Merk

19. 9. 2008 11:18
Re: Kořistka trochu lže

Už to nehul. Občanský zákoník neumožňuje výslechy stran řízení, protože se ho to netýká. Tyto otázky upravuje občanský soudní řád, který výslech stran řízení samozřejmě umožňuje (viz třeba § 125 OSŘ). V praxi jsou zcela běžné. Jejich váha je samozřejmě zpravidla jiná, než váha svědecké výpovědi. I když oni jsou taky svedci a svědci... Ve zbytku souhlas, přístup do spisu a právo si jej okopírovat od první do poslední strany včetně veškerých důkazů samozřejmě má.

0 0
možnosti

Gambri

19. 9. 2008 10:29
Detektor lži

V dotazech panu Kořistkovi se jakýsi Bean snaží zesměšnit detektor lži. Ale v USA (a odtud jej má i náš Kriminalistický ústav) to soudy berou jako důkaz, který člověka např. pošle či nepošle na elektrické křeslo.

0 0
možnosti

P.S

19. 9. 2008 11:19
Re: Detektor lži

Zaprvé Křistka na detektoru lži moc neuspěl, zadruhé velmi záleží na zkušené obsluze, zatřetí ho lze ovlivnit a začtvrté - máte nějaké důkaz pro tvrzení, že detektor lži někoho poslal na elektrické křeslo?

0 0
možnosti

Humprey sir

19. 9. 2008 10:27
Kořistka - to je ten několikrát odsouzený podvodník?

0 0
možnosti