Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nehoda kamionu na D1: Šofér s protézou byl bez řidičáku a omámený léky

Policie zjistila, že řidič kamionu, který na konci července zavinil vážnou nehodu na 76. kilometru dálnice D1, dostal infarkt. Navíc se ukázalo, že vůbec nesměl řídit, jezdil s podkolenní protézou a před jízdou užil lék Tramadol, který patří mezi opiáty a snižuje pozornost.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

JanSlanina

Zase kecají

Tranmadol není opiát !!!Ale jinak je to tedy mazec:-©

0/0
18.9.2008 7:50

Harry Hammer

Okamžitě zavřít toho

kdo mu dovolil jezdit, až zčerná! Hotovo!;-€;-€;-O

0/0
16.9.2008 21:43

mobilis in mobili

Kde jezdil?

U jakýho dopravce mohl jezdit? Nebo jezdil sám na sebe?

0/0
16.9.2008 19:19

Honza.Z

pekny to tam bylo

jel sem tenkrat ve dve rano okolo a zbourany to tam bylo pekne,ten clovek evidentne nemel co delat za volantem.

0/0
16.9.2008 18:53

sojkal

Jednoduché řešení

Řidič bez řidičského průkazu za volantem=zabavené auto.

0/0
16.9.2008 17:01

Revi

Re: Jednoduché řešení

Jednoduché papírově .. ale musely by se změnit zákony .. ani nevíš s jakou radostí by takhle postupovala policie, ale v 99% případů narazí na zákon který ji to neumožní

0/0
16.9.2008 17:09

makuba

Re: Jednoduché řešení

Jenže z tohodle auta zbyla jen hromada železa. Ale doufám, že pojišťovna za to nic neuhradí

0/0
16.9.2008 20:58

killy

Hmmm. Vy tady si myslíte, že.....

...podkolenní protéza, třeba na levý noze, je důvodem pro zákaz řízení ? :-/

0/0
16.9.2008 16:43

pvl1

Re: Hmmm. Vy tady si myslíte, že.....

To nevím, ale v zaměstnání by neřídil ani ještěrku.

0/0
16.9.2008 16:47

Revi

Re: Hmmm. Vy tady si myslíte, že.....

to není, ale kdyby sis pořádně přečetl celý článek, taky bys věděl že zákaz řízení měl za způsobení nehody pod vlivem alkoholu :)

0/0
16.9.2008 17:01

Hansusi

Re: Hmmm. Vy tady si myslíte, že.....

Ano, řidič musí být plně způsobilý pro řízení motorového vozidlo po stránce fyzické a duševní, platí obzvlášť pro kamion. Hmotnost okolo 30 tun a rychlost okolo 90 km/hod, to už něco dokáže. Viz učebnice fyziky.

0/0
16.9.2008 17:28

p.xx.p

Re: Re: Hmmm. Vy tady si myslíte, že.....

30 tun? přitlač...zrovna teď když to píšu si to valím po dálnici 80-110 a celkové mám 40 tun..je fakt že ubrzdit to není sranda,ale když nepotkám jiný kamion,tak vylezu jen "otřesen" jak píší na novinkách... ve španělsku jsem viděl pěknou bouračku,dodávka nedala kamionu přednost-asi ho přehlédl-a dodávky otevřená masová konzerva,kamionu celkem nic nebylo,řidiči vůbec ne...tak si to rozmyslete,vy tup.ci, až někde po předjetí kamionu mu to zašlápnete,jako za trest, že zdržuje..poletíte jak kulečníková koule

0/0
18.9.2008 10:26

1255

Za řidiče je zodpovědná firma,která ho zaměstnává

Není omluvy, zodpovědnost nese firma,která takového řidiče na cestu vyslala.

0/0
16.9.2008 16:42

daBmV

Re: Za řidiče je zodpovědná firma,která ho zaměstnává

R^R^

0/0
16.9.2008 16:57

Filosofelita

POKUD ovšem neměl sám špeditérství...

V  daném případě  odebrání    řidičáku se rovná   existenční likvidaci...

Pokud  to Policie   iodložila, tak to tak vypadá...

Přece to nejsou  úplní  blbci..

0/0
16.9.2008 17:50

harmen

Tupci

Počet tupců v kamionech-20%,počet tupců v osobácích-40%.V pátek odpoledne stoupá počet tupců v osobácích až na hrozivých 80%.

0/0
16.9.2008 16:35

Jiri666

Re: Tupci

Bohužel je to tak. Dokud bude na silnicích přístup "Tam se ještě vlezu", "To ještě stihnu", "To v pohodě zvládnu", "Pil jsem, ale cítím se v pohodě, apod., tak se to nikdy nezlepší. Bohužel tihle tupci mají za tupce ty řidiče, kteří dodržují předepsanou rychlost, nejezdí stylem brzda plyn a ušetřených 5 minut na 20km raději obětují za klidný a plynulý provoz bez nervů a rizika smrti po havárii zaviněné nějakým tupcem.

0/0
16.9.2008 16:55

Filosofelita

Re: Tupci...

Tak přemýšlím, mezi které tupce patřím..

0/0
16.9.2008 17:46

Honza.Z

Re: Tupci

s tim patkem souhlasim, tomu ja rikam den blbcu na silnici, prazaci to hrotej honem domu , honem na chatu a taky vylejzaj klobouckari a ty to komplikujou jeste vic.

0/0
16.9.2008 18:55

Jonathan 007

:-)

Ale zaměstnavatel byl spokojen, protože dokázal šofér otočit zakázku Praha - Barcelona dvakrát za sebou a bez pauzy  (Y)

0/0
16.9.2008 16:14

icmek

njn... levný autodopravce

nejspíš mu zdřevěněla noha jak furt stál na plynu :D

0/0
16.9.2008 16:13

Jujing

Nomálka

Já to vidím asi tak že o papiry přišel ještě letos a zaměstnavateli nic neřek o zákazu a tudíž si jezdil vesele dál a při školení by se na to snad přišlo (kamarád dělá v JZD traktoristu měl stejnej problem sebraly mu za chlast papíry ale nevrátil doklad a kupodivu s tím dokladem udělal u profesní přezkoušení.... )

0/0
16.9.2008 15:23

makuba

Re: Nomálka

Podle TV to byla jeho první pracovní den u tohoto dopravce. Já najímat řidiče, tak si alespoň nechám ukázat řidičák.

0/0
16.9.2008 21:01

bomich

Řidiči kamionů

Když tak vidím chování řidičů kamionů na českých silnicích, mám pocit, že takových beznohých a pod práškama jich je daleko víc.

0/0
16.9.2008 15:19

icmek

Re: Řidiči kamionů

a cos viděl? že se předjížděj na dálnici, nebo že jedou ve dvě ráno obcí 80 km/h... pochybuju žes viděl něco jinýho, co si dovolili, protože oni si toho s tim autem zas tak moc dovolit nemůžou. co já vidim denně parchantů s osobákama... MNOHEM víc. prostě tě žere, že přes kamion nevidíš a možná tě i brzdí tam, kde ty můžeš jet víc než on. a proto máš komplex.

0/0
16.9.2008 16:17

individual

Re: Re: Řidiči kamionů

Ja pri vetsine jizd po CZ dalnicich vidim kamiony, ktere: predjizdeji tam, kde nesmi, prejizdeji pres plnou caru, nepouzivaji blinkry, nedodrzuji bezpecnou vzdalenost.

0/0
16.9.2008 16:27

Revi

Re: Re: Re: Řidiči kamionů

To není problem jen kamioňáků .. viděl jsem dost osobáků co se chovají podobně ... ale v 90% případů jsou to šampónci nebo zbohatlíci co si myslí že rychlá kára jim automatický dává právo chovat se jako ču**k

0/0
16.9.2008 17:04

individual

Re: Re: Re: Re: Řidiči kamionů

Ja ale netvrdim, ze to je problem jen kamionaku... Ja jsem jen reagoval na vetu z predchoziho prispekvu, ve ktere stoji "pochybuju žes viděl něco jinýho".

0/0
16.9.2008 17:21

Revi

Re: Re: Re: Re: Re: Řidiči kamionů

Ja taky neutočim na tebe, jen dodávám že by se za nos měli chytit všichni .. ono házet špínu jen na kamioňáky je dost sebestředné ..  "já nic, to jen oni jsou špatní .." Obecne se dá říct že řidiči v ČR jsou v poslední době dost agresivní .. a je to jen výchovou a špatnými zákony ..

0/0
16.9.2008 17:24

individual

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Řidiči kamionů

Souhlasim. Me osobne nejvic problemu a nebezpecnych situaci na silnicich zpusobuji ridici nepozorni, s nepredvidatelnym chovanim, s celou rodinou v aute - nejspis vetsinou malo vyjezdeni a stresovani z jizdy samotne. Pak namachrovani (vetsinou) mladici, kteri si jeste mysli, ze jezdit obci 80 km/h je coool. No a pak je to mix kamionaku, prasicu v osobacich, co desne spechaj i tam, kde to proste bezpecne nejde.

Nejezdim ted nejak extremne moc, kolem 40 tis. km rocne a 130 km/h se na dalnici (pokud to provoz, pocasi a stav silnice dovoluje) netrapim. Presto bez bodu, bez nehody, s najezdenymi cca 500 000 km.

0/0
16.9.2008 17:39

Revi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Řidiči kamionů

Tak přeju hodně štěstí na cestách .. ať nedopadneš jako já ... taky jsem měl najeto 500 000 km bez nehod ... až jsem na dálnici potkal jednoho ču**ka který neblikal při stání v rychlém pruhu ... celková škoda 160 000,- a podle policie moje plná vina :-(

0/0
16.9.2008 17:44

individual

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Řidiči kamionů

No to je solidni pripad :-©. Neznam okolnosti te nehody, ale zda se mi trochu divne, ze cela vina je jen na tobe.

0/0
16.9.2008 18:30

Revi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Řidiči kamionů

námraza, ja jel cca 100/h na posledni chvili jsem si všiml že konec kolony stojí, ubrzdil jsem to na 45/h ... kdyby borec na konci blikal, tak jsem si ho všiml daleko dřiv ...

0/0
16.9.2008 18:54

Honza.Z

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Řidiči kamionů

nechci se te dotknout pac se zdas jako rozumnej clovek, ale mas jet tak abys to ubrzdil a on myslim snad ani nema povinnost blikat. jasne je to blbost stat na konci kolony a neblikat a taky bych ho za to asi nenavidel ale stejne pak to padne na tebe.

0/0
16.9.2008 19:04

Revi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Řidiči kamionů

ja beru že jsem měl jet pomaleji (100/h v rychlém pruhu na dálnici je už tak samo o sobě pomalu) .. jen řikam že kdyby on blikal (povinnost ze zákona), tak by se tomu určitě dalo předejit ...

0/0
16.9.2008 20:39

individual

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Řidiči kamio

"100/h v rychlém pruhu na dálnici je už tak samo o sobě pomalu"

S touhle vetou zasadne nemohu souhlasit - a prosim neber to ve zlem, neutocim na tebe, jen mam jiny nazor. 'Rozumna' rychlost podle mne nezalezi jen na povolenych rychlostnich limitech nebo na typu komunikace. Zasadnim faktorem pro jeji urceni je stav vozovky, hustota provozu a hlavne pocasi. Leckdy je na dalnici nebezpecnejsi jet 80 km/h nez 150 km/h. Pritom vzdy by melo platit, ze jedu jen takovou rychlosti, abych byl schopen zastavit na vzdalenost, na kterou vidim.

100 km/h na namraze je bezpecnych, pokud jedes rovne a vidis na vzdalenost nekolika set metru. Jinak ne.

Muj nazor.

0/0
17.9.2008 8:13

tnx

Re: Re: Řidiči kamionů

Nejde o to, ze me brzdi. Ale o to, ze neda blinkr a vjede do leveho pruhu tesne pred osobakem, za kterym dlouho nic nejede. Samozrejme rychlosti 80km/hod, coz pro dojizdejici auto se 130km/hod neni nic moc. Proste ja jsem vetsi, ty si trhni.

A to nemluvim o tom, ze me predjizdel kamion v zimne pres dvojitou plnou caru do kopce, kde nebylo videt pres horizont. A jak mel kabinu prede mnou, tak se zacal cpat doprava. Myslel jsem, ze se mi zda. Bylo to v miste, kde se na silnici delala ledovka, jak tekla voda na silnici z tajiciho snehu, takze jsem jel opatrne. Jemu bylo jedno, ze me tlaci na betonovou zed. Proste magor.

0/0
16.9.2008 16:27

mpes

Re: Re: Re: Řidiči kamionů

jezdím cca 25-30 tkm ročně a mám naprosto opačnou zkušenost. Pokud jedu sám v levém pruhu a za mnou už nejede nikdo, tak mi tam kamioňák nevjede, naopak mi kolikrát i počká a přibrzdí. Až je mi to samotnému blbé, že kvůli mě zpomalil. 

A to s tou zimou - kdybys jenom malinko zapřemýšlel, tak bys možná přišel na to, že pokud ten kamioňák za tebou zvolní, tak ten kopec už na kluzké silnici nedá. Takže když už jsi chtěl jet pomaleji, měl jsi mu umožnit bezpečné předjetí před horizontem i návrat do pruhu. Je to jenom o toleranci. Vzájemné.

0/0
16.9.2008 17:02

individual

Re: Re: Re: Re: Řidiči kamionů

Tvoje nazory jsou tedy vyzrale.... To, ze kvuli tobe kamion zpomali, aby te pri predjizdecim manevru neohrozil/neomezil, je jeho zakonna povinnost. Citis se provinile i kdyz jedes po hlavni a auta z vedlejsi kvuli tobe musi zastavit a dat ti prednost? V principu je to totozna situace - zakonem predepsane omezeni jednoho na ukor nekoho jineho podle jasnych pravidel.

A ten druhy pripad, to se snad ani neda komentovat. Ridic kamionu se dopustil hned nekolika zvlast zavaznych poruseni zakona naraz (nebezpecne predjizdeni, predjizdeni pres dvojitou plnou caru, ohrozeni ostatnich ucastniku provozu) a ty povolavas ridice osobaku k toleranci? I kdyby takhle prasil z obavy pred nevyjetim kopce (jakkoli je to tesne pred horizontem v rychlosti, kdy si dovoli predjizdet nesmyslny argument), je horsi moznost nevyjet kopec nebo zmrzacit/zabit nekolik lidi?

0/0
16.9.2008 17:33

makuba

Re: Re: Řidiči kamionů

Ačkoliv je u nás pro ně max. 80, jednou jsme si SC do Brna krátili měřením rychlosti kamionu (na chvíli se za vybraného něj zavěsit, odečíst GPS a pak jet dál). Jezdili kolem 90, rekord byl z kopce 102. To se někomu zdá nic si nemůžou dovolit?

0/0
16.9.2008 21:06

individual

Re: Re: Re: Řidiči kamionů

A jak jsi na takovou situaci reagoval? Zavolal jsi policii, aby dotycny kamion zkontrolovala?

0/0
17.9.2008 8:15

Velká hlava - znalec hnědočechů

typický volič ČSSD,

...no snad teď když budou mít oranžgutáni ten Jyrkův kodex, tak se chování oranžové chátry snad zlepší8-o (Y)(Y) 8-o

0/0
16.9.2008 15:16

modrá šlápota

Zavřít zaměstnavatele,až zmodrá.

0/0
16.9.2008 14:51

rocky_krysa

Re: Zavřít zaměstnavatele,až zmodrá.

zoranzovi nebo zrudne

0/0
16.9.2008 14:53

NAVSTEVAK

Re: Re: Zavřít zaměstnavatele,až zmodrá.

zcela zjevne

0/0
16.9.2008 15:13

StumedlazOltecu

POLICIE SPIS ODLOŽi To snad ne !!!

Zaměstnavatel určitě vystavil doklady  někomu jinému...

T O T O    SNAD  pOLICIE  MUSÍ DOŠETŘIT A NE TO ODLOŽIT..

0/0
16.9.2008 14:44

Revi

Re: POLICIE SPIS ODLOŽi To snad ne !!!

To je tvoje domněnka? nebo máš zaručené zprávy? Viník je mrtvý, není koho vyšetřovat a trestat, problém je také s dokazováním a vyslícháním .. je tudíž zbytečné plýtvat prostředky na vyšetřování takového případu a tudíž se odloží .. pokud však nesouhlasíš, můžeš to zaplatit ze své kapsy, policie ti určitě ráda vyhoví

0/0
16.9.2008 17:08

Filosofelita

Re: Re: POLICIE SPIS ODLOŽi To snad ne !!!

 Kč..

OdešelSmekám před ním svůj duševní klobouk

0/0
16.9.2008 17:58

vymrzovac

hlavně že my dostanem 2body......

....za 45 v hodině ve městě (na třicítce),čímž policie udělala maximum pro zvýšení bezpečnosti na silnicíchR^

0/0
16.9.2008 14:44

PIsa.lek

Re: hlavně že my dostanem 2body......

Což je naprosto správné, protože třicítka ve městě je obvykle obytná zóna, kde ti může kdykoliv vlítnout před čumák auta třeba osmiletý klučina na koloběžce. A pak je ten 50% rozdíl v rychlosti jízdy (neb brzdná dráha se odvíjí od její mocniny) kuevsky poznat.

0/0
16.9.2008 16:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.