Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Podzim podle ČSSD: komise vyšetří Moravu, ODS ztratí Senát, vláda padne

Širší vedení ČSSD projednalo plány pro letošní podzim. Podle nich by nemělo by padat jen listí, ale také vláda. Její vůdčí stranu - ODS - by sociální demokraté rádi připravili o většinu v Senátu. Poslaneci ČSSD navíc potvrdili, že navrhnou vyšetřovací komisi ke kauze Morava.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

NERATHRATHA

Bez komentáře

www.ruskekolo.cz  a rozkliknout text u jednotlivých jmen

0/0
4.10.2008 22:43

Depek

Cože socani?

Co že to čtu mezi řádky? Vy jste za posledních 130 let neměli v senátu víc lidí, než máte teď? Kolik že senátorů máte? Šet z nějakých osmdesáti? ;-D A z těch šesti senátorů je pět ostraváků, ne? ;-D Jak málo někdy někomu stačí k radosti. Je celkem jasné, že váš velký šéfík ;-O Paroubek si připravuje půdu, aby se mohl vykecávat o velkém volebním úspěchu, jestli vás bude v tom vašem senátu sedm. ;-D;-D;-D

0/0
14.9.2008 12:14

nahradniinteligenceprocenzora

Re: Cože socani?

R^;-DR^

0/0
14.9.2008 15:11

tenisovejloket

Re: Cože socani?

jyrka po úspěšném vládnutí chce býti prezidentem;-)

0/0
14.9.2008 15:52

prorok.pravejj

Realita: ČSSD prohraje senátní i krajské volby.....

Geniální stratég a král všech proher Roko Paroubek prohraje následně i volbu předsedy ČSSD ....:-)

0/0
14.9.2008 10:56

Urb-inspirace vítězná

Paroubek vítězí na všech frontách i na iDnes,

 aniž by se diskuse účastnil. Zbabělý pláč jeho nepřátel mě jistě dává zapravdu.

 Krásně se to pozoruje, jak se marně snaží vtipem, kterého nejsou schopni, zahnat pocit hořkosti porážky. Bohudík už dávno jsem pochopila, že iDnes slouží novodobému primitivovi stejně, jako dagyda, soška do které předchůdce  primitiva dneštního vrážel jehly a mumlal zaklínadla. (Y)Rv;-D

0/0
14.9.2008 9:47

Bývalý volič ČSSD

Re: Paroubek vítězí na všech frontách i na iDnes,

pravila Urinálka a odkvačila za maringotku si přivydělat nejstarším řemeslem. Oranžový plebs - její oblíbení zákazníci(Y)

0/0
14.9.2008 11:00

Dle_Idnes_vulgarni_rasista

No už

jsem čet lepší SCI-FI

0/0
14.9.2008 7:45

ELAPHURUS

Re: No už

Já taky, tu s těma modrejma turistickejma značkama :-)

0/0
14.9.2008 8:03

sir Humprey

Re: Re: No už

...řikal Topol, co? :-)

0/0
14.9.2008 9:24

ELAPHURUS

Re: Re: Re: No už

ANO :-)

0/0
14.9.2008 9:40

nahradniinteligenceprocenzora

Podzim podle ČSSD: komise vyšetří Moravu, ODS ztratí Senát,

Celymu svetu dnes vestinou vladnou id|oti a vymoceni kreteni. Nevidim proto zeadny duvod, proc by tomu melo byt od podzimu a zrovna v Cesku jinak. Navic kdyz to rekne samojediny "druhy vitez".R^:-P;-D;-D;-D

0/0
14.9.2008 6:41

ELAPHURUS

Re: Podzim podle ČSSD: komise vyšetří Moravu, ODS ztratí Senát,

Jsem rád,že potvrzuješ : Celýmu světu vládnou... Skutečně to v současnosti platí i u nás...

0/0
14.9.2008 8:02

nahradniinteligenceprocenzora

Re: Re: Podzim podle ČSSD: komise vyšetří Moravu, ODS ztratí Senát,

To zacne o vas platit, az si zvolite to ciganske vyzrane hovado, takze zatim zadrz a neunahluj se.:-P;-D;-D;-D

0/0
14.9.2008 15:14

babacek

Již zase blouzní, tentokrát ne o Marťanech.

Jirka snad začal hulit trávu, že má zase tak bujné představy a až se pak zjistí, že je zase jen druhým vítězem bude zase řvát něco o únoru 1948 apod. bláboly.

Takových drmolů jsme již měli v naší historii dost a všichni víme jak to dopadlo pokud jim byla svěřena moc.Se svěřenou společenskou odpovědností si mnoho starostí nedělali – pokud vůbec někdy věděli co to je. Rv 

0/0
14.9.2008 6:19

ELAPHURUS

Re: Již zase blouzní, tentokrát ne o Marťanech.

Nebo třeba začne histericky plakat na slezině Zelenáčů  .....

0/0
14.9.2008 8:05

babacek

Re: Re: Již zase blouzní, tentokrát ne o Marťanech.

To se spíše půjde vyplakat Falmerovi do klína. ;-D

0/0
14.9.2008 8:13

KocourkovNews

Co dělá „pobouřená“ ministryně obrany Parkanová?!

Hnus a špína v české armádě!Vice: http://tinyurl.com/parkanova

0/0
14.9.2008 2:55

inferno06

Re: Co dělá „pobouřená“ ministryně obrany Parkanová?!

To je hnuska,ostuda ČR. (Y)(Y)

0/0
14.9.2008 6:52

ELAPHURUS

Re: Re: Co dělá „pobouřená“ ministryně obrany Parkanová?!

zrádkyně v emerickým žoldu....

0/0
14.9.2008 8:11

Muslym

Tato aférka je pouze upoutávka na průšvihy KSČSSD,

které budou zveřejněny ve vhodnějším tajmingu...

0/0
14.9.2008 0:30

Pilad

Re: Tato aférka je pouze upoutávka na průšvihy KSČSSD,

Taková strana u nás neexistuje a tak těžko může mít nějaký průšvih!

0/0
14.9.2008 0:49

Muslym

Re: Re: Tato aférka je pouze upoutávka na průšvihy KSČSSD,

Tys už poslal paroubkovské sociální komunisty do věčného zatracení?

Kéž bys měl pravdu!

0/0
14.9.2008 1:05

babacek

Re: Tato aférka je pouze upoutávka na průšvihy KSČSSD,

R^R^R^

To se zase pos....!;-D

0/0
14.9.2008 6:20

stir

Co se týká Dalíka

kterého tu tak rádi zmiňujete tak se "nechytl". O důvodech můžete diskutovat ale to je tak vše. Prostě se NECHYTL !!! Stejně tak Topolánek. Že je Morava malá a velmi hloupá rybička je jasné snad všem, kdo reportáž viděli. Ale hrozně se případ zobecňuje. Byl to jen mladý hlupák, který se dělal důležitým ? Nebo by se "chytl" ještě někdo další z ODS ? A co poslanci z ČSSD ? Jsou opravdu tak pevní ? Nechytl by se na něco podobného někdo z nich ? To jsme se díky diletantské práci Novy nedozvěděli a už nedozvíme. Dneska už budu všichni opatrní a na takový "špek" těžko někdo skočí, že ? Jedinou útěchou mi je, že volby to asi příliš neovlivní. Jsme už otupělí po tolika aférách s kakaem, Grossovým bytem, Tlustého vilou nebo Kalouskovým bydlením že nás to ani příliš nevyvede z míry.

0/0
13.9.2008 23:14

Pilad

Re: Co se týká Dalíka

Jestli si myslíš že to volby neovlivní je tvoje věc, ale mluvit za všechny že jsou otupělý je pěkná blbost.

0/0
13.9.2008 23:46

iDaddy

Dalík a Topolánek se "nechytli", protože

Dalík, jak sám přiznal druhý den, měl již kompromitující materiály na Tlustého. Nabídka přišla pozdě.

Kromě zmínky o tom, že poslanci ČSSD jsou stejní je zbytek plný naivních hloupostí a dedukcí. Tak, až legračních. Nestačí asi jen číst noviny.

Hezký den.

0/0
13.9.2008 23:54

Erciyes

Re: Co se týká Dalíka

Pokusy o obhajobu ODS hezké, leč marné.

Praktiky byly odhaleny:-) a říkat, že totéž měli zkusit i na socany, je pěkná hloupost. To je totéž, jako bys říkal, že když čapli Grosse s jeho bytem, měli najít někoho, kdo má podobný průšvih i v ODs, aby to bylo vyvážené a pak to spojit. Kroupa prostě chtěl získat materiály na někoho z vládní partaje, o níž se tuší, že používá všechny možné praktiky jen aby se vláda udržela u moci, protože je jasné, že by kvůli volebnímu patu jinak vůbec nevládla.:-)

A k tomu, že se Dalík "nechyt"Dalík říkal, že už fotky s Tlustým a prostitutkou má z Mrázkova archivu, takže další asi nepotřeboval a Tluchoř se čapnul - jen se ptal, jestli se prodávaj jednotlivě nebo všechny najednou. konto "korupce" je asi už prázdný, tak kluci nechtěj zybtečně vyhazovat prachy. :-)

0/0
13.9.2008 23:54

Erciyes

Re: Re: Co se týká Dalíka

P.S. Volič ODS je sice naivní a svým hochům uvěří všechno, naštěstí to ale vypadá, že minimálně Schwippel s Ranincem a možná Klas se opít rohlíkem nenechají nebo nechtějí nechat - a to by ODS mohlo mrzet (což by mi tedy udělalo radost, protože já nějak zločinecké manýry v lásce nemám).

0/0
13.9.2008 23:57

stir

Nepoužil

zpravodajské techniky k doložení svých tvrzení. Nenahrál Topolánka jak ho vydírá nebo uplácí. Jenom hodil směšnou udičku a čekal jestli se někdo chytne. Kdyby se nechytl nikdo, byl by jen práskač o kterém to nikdo neví. Takhle má být hrdina ? Chápu radost příznivců ČSSD že mají před volbami na co poukazovat. Ale opravdu ho považujete za slušného člověka ? Pro mě je to prase. A jestli je to pro vás hrdina, dejte ho příště na svojí kandidátku. Přeju vám to, upřímně.

0/0
13.9.2008 23:08

pan_socka

Re: Nepoužil

ta jednoduchost modrych fans je naprosto dokonala. budto volis ods nebo kouris zadek paroubkovi.:-©

0/0
14.9.2008 5:05

stir

Tak ještě naposled

a jdu spát. Jen poznámka k poslanci Tlustému. Berme politickou stranu jako firmu. Skoro všechno co má získal díky ní. A nyní (údajně) zjistil nepravosti na kterých se nechtěl podílet. Měl dvě možnosti - nejlépe to oznámit Policii ČR. Možná ale jako letitý politik ví, jak by to dopadlo. Ale na tom stavu se sám léta podílí a nevzpomínám si, že by proti tomu někdy zaprotestoval. Měl tedy druhou možnost. Odejít z té "špinavé" politiky. Buď a nejlépe úplně (to by bylo jistě čestné) nebo alespoň do jiné firmy (strany). To by bylo sice méně čestné ale alespoň trošku pochopitelné. Ale co udělal on ? Šel "práskat" své kolegy a šéfy novinářům (podle komentáře Janka Kroupy ne poprvé). A samozřejmě bez důkazů. V normální zemi by měl být už za tohle souzen. Říkal přeci strašné věci o korupci v ODS, ve vládě a nepředložil jediný důkaz. Podle mě minimálně trestný čin pomluvy. Potom dokonce nastražil na své bývalé kolegy léčku. Nepoužil zpravodajské techniky k doložení svých tvrzení.

0/0
13.9.2008 23:05

kodjos

Re: Tak ještě naposled

shlas.

Tlustýod dob na vysoké škole je politik s falešnou povahou.

V restitucích hodil za hlavu zemědělce a restituenty.

Jeho výpočty -jedna krůva je 36/25 koně a 36/24  1 ha lesa je výmluvným úsudkem o jeho povaze.Vydělali na tom příbuzní Tlustého.

Co k tomu praseti dodat.Nic jiného,že ho má rád VK  z Hradu a dr.Rath,který si myslí,že porazí Bendla,když mu Tlusťoch pomohl.

0/0
14.9.2008 9:16

Bývalý volič ČSSD

Podzim podle ČSSD: vláda padne

Prostě další kolo onanie(Y)[>-](Y)

0/0
13.9.2008 23:03

Pilad

Re: Podzim podle ČSSD: vláda padne

Já myslím že je to lepší se ženskou než si ho pořád honit sám, ale jestli ti to vyhovuje.......!

0/0
13.9.2008 23:43

stir

Ať už milujete

ODS nebo ČSSD tak jedno je jisté. Případná komise bude zasedat pár měsíců, nevyšetří vůbec nic a jen pár poslanců, kteří v ní budou, bude po tu dobu pobírat větší plat (za členství v komisi). Lidi, neblněte. pamatujete někdo (bez ohledu na politické sympatie) nějakou parlamentní komisi, která něco vyšetřila ?

0/0
13.9.2008 22:12

camelopardalis

Re: Ať už milujete

Ale je důležité, aby se něco dělo. Rozhodně je větší šance k prošetření, než kdyby se to nechalo na vnitrostranické linii ODS. Nebo na usměvavém Langerovi.

0/0
13.9.2008 22:17

stir

Re: Re: Ať už milujete

A já tvrdím, že to ve finále vyjde úplně nastejno. Jenom "usměvavý Langer" by to vyšetřoval za svůj fixní plat a poslanecká komise odčerpá další statisíce z našich peněz. A ještě něco - novináři z Novy udělali podle mě jednu kolosální profesionální chybu. Měli nějaký kompro materiál nabídnout i vedení ČSSD a jejímu nejmladšímu poslanci (ani nevím, kdo to je). Potom by bylo trošku objektivní porovnání. Ale když tě někdo k ničemu nesvádí, můžeš se snadno chlubit, že jsi nepodlehl a ukazovat na jiného !

0/0
13.9.2008 22:35

camelopardalis

Re: Re: Re: Ať už milujete

Langer by na svou ODS vyšetřil asi hodně málo. Jinak přesně děláte stejnou chybu, jako mnozí novináři, kteří ale schválně nechtějí pochopit. Nejde snad ani o to, že Morava sáhl po fotkách Tlustého, což by se dalo brát i jako jistý politický bulvár, ale o to, co naznačil ve svých řečech. A hlavně v jeho vlastních požadavcích, s kterými přišel - fotky dcery poslankyně jiné strany. Že je Morava jen politické mladé ucho, je snad jasné. Takže Dalík, Tluchoř a zejména voliči mají o čem přemýšlet. Mějte se.

0/0
13.9.2008 22:42

stir

Mám reálnější scénář.

Vláda nepadne protože pro ni budou hlasovat i rebelové z vládní koalice. Dva roky poslancování jsou dobré, ne ? Zelení napříště nebudou v parlamentu vůbec tak proč tu chvíli urychlovat. Poslanec Tlustý je odepsaný tak jako tak protože človška jeho charakteru si jistě svého poslaneckého klubu nepřeje ani Paroubek. Zbývá snad jen Hovorka od lidovců, protože je opravdu "neřízená střela" a možná by ho ČSSD v příštích volbách mohla i angažovat. Šojdrová vezme zpátečku protože by se příště nemusela na kandidátku dostat, když spolustraníkům vezme jejich současné posty s nejistou prognózou do příštích voleb. Dále ČSSD sice v krajích mírně posílí ale nebude mít ani jednoho hejtmana, protože "socky" dobře ví, že kraje nerozhodují o sociálních dávkách, poplatcích u lékaře, ani o ničem podobném takže k těmto volbám moc nechodí. V Senátu ČSSD taky mírně posílí ale o zrušení většiny ODS si může nechat jen Paroubek zdát.

0/0
13.9.2008 22:03

camelopardalis

Re: Mám reálnější scénář.

Ten scénář je celkem propracovaný a má něco do sebe. Bohužel, jelikož nejlepší pro občany a voliče je střídání stran - tedy konkrétně levice a pravice. Stejně jako konkurence, která si hlídá kvalitu a cenu. Například solidní pravicové strany typu ODS (zatím taková neexistuje) s ČSSD. V současné době by bylo správné, aby šla ODS od válu, jelikož důvěru v mnohé její členy ve vedení mohou mít jen fanatici, fantastové nebo lidé s máslem na hlavě.

0/0
13.9.2008 22:14

stir

Re: Re: Mám reálnější scénář.

Tenhle tvůj příspěvek je celkem logický takže bych i souhlasil. Souhlasím i v tom, že ODS není "solidní pravicová strana". Mám jen jednu výhradu - ani ČSSD není "solidní levicová strana" Chtělo by to asi "velký úklid" v obou velkých stranách a hlavně - neútočit na sebe urážkami, populistickými výkřiky ale dvěma odlišnými idejemi. Až se tohle stane, pak ať se ty dvě strany střídají u moci a bude to jistě zdravé a pro republiku dobré. Souhlasíš pro změnu zase Ty ?

0/0
13.9.2008 22:20

patriot

Re: Re: Re: Mám reálnější scénář.

Toto je správný názor. Až z obou stran ODS a ČSSD odejde celé vedení i svými nohsledy a  pidistrany SZ  a KDU zmizí v propadlišti dějin, budou tu snad dvě strany, které budou soupeřit o přízeň voličů jen svými programy a ne podrazy a sprosťárnami.;-)

0/0
13.9.2008 22:33

camelopardalis

Re: Re: Re: Mám reálnější scénář.

Souhlasím. S tím, že nesolidnost ba nebezpečnost současné ODS je mnohem, mnohem větší a vyšší než ČSSD. U sociálních demokratů jde možná především o ne příliš populárního Paroubka, který si za to může trochu sám svými nepodařenými výroky. Jenže nějaké nesympatie vůči němu a znechucení nad jeho řečmi jsou naprosto ničím ve srovnání s mafiánskými způsoby ODS, podezřením s vydíráním různých poslanců, uplácením. Hlavně to vydírání je naprosto něco neskutečného  a nedá se už nazvat politikou. A věřím, že mnozí řadoví členové, ba i poslanci ODS se neorientují, kam až podhoubí odkryté v případě Moravy zasahuje, může zasahovat.  Může jít o nátlak na koaliční partnery, politickou opozici, ale i vlastní lidi. Viděli jsme předvolební umělé aféry Kubice, "dobrovolné" přeběhy poslanců apod. Je to tedy už hodně běžné a pro ODS normální, nebo se toho ještě dokáže zbavit a očistit se od nejhorších aktérů? Vyšetřovací komise to může aspoň naznačit - hlavně kvůli voličům.

0/0
13.9.2008 22:38

patriot

Re: Mám reálnější scénář.

No nevím, nevím. Kromě těch bohatých, kterým přeje ODS, je stále víc těch, kteří dříve volili ODS a po dvou letech jejich vlády si uvědomili, že to bylo špatné rozhodnutí. Právě socky budou volit socany proto, aby byly předčasné volby a oni zase měli větší příspěvky, zejména Romové.  Nepamatuji se, že by Topolánek a spol vybízeli Melčáka, Pohanku, Snítilého a Wolfa, aby složili mandát, protože hlasují proti straně, za kterou byli zvoleni. Dokud Tlustý neodkryl jejich praktiky, tak byli v pohodě a mysleli si, že jim opět všechno projde. Kde berou tu drzost, chtít, aby se Tlustý vzdal mandátu ?  A protože to viděl celý národ, tak si myslím, že k volbám půjde víc lidí než obvykle, jen aby to ODS v komuálních a senátních volbách prohrála spolu se zelenými a byly předčasné volby.:-(Rv

0/0
13.9.2008 22:25

stir

Re: Re: Mám reálnější scénář.

Nezlob se ale tvoje logika dost pokulhává. "Socky budou volit socany aby byly předčasné volby". Nechápu jak síla ČSSD v krají nebo i v Senátu souvisí s předčasnými volbami. Nehledě na to, že "socky" nejsou takhle složité kalkulace ani schopné. A co se týká poslance Tlustého - pokud vím tak ho ODS nevybízela k rezignaci za žádné hlasování proti vůli ODS (a že jich pár bylo).  To se o ČSSD říct nedá, že ? A mimochodem, dost jsem v minulosti přemýšlel jestli Tlustý nemá pravdu v ekonomických věcech. Ale to co udělal je podle mě morálně nepřijatelná prasárna. Ne v tom, že nachytal někoho z ODS. Ale v tom, že "hodil udičku" a čekal, jestli náhodou nechytí nějakého kolegu.

0/0
13.9.2008 22:46

babacek

Re: Mám reálnější scénář.

R^

Opravdu by to mohlo takto být a také nejspíše bude. :-)

0/0
14.9.2008 6:23

camelopardalis

Budou taky ODSSácké bojůvky?

Skutečně je skoro až směšné, když člověk vidí nebetyčnou drzost fanatických ODSSáků. Oni by měli především držet zobák, po tom, co zde bylo a jaká svinstva na jejich rodnou Cosa Nostru ODS vyplavala - respektive by se měli snažit sami stranu očistit tlakem na její vedení, aby něco skutečně ke zlepšení poměrů udělalo... Ale oni místo toho stále jako ve volbách před několika lety vyřvávají stejně nesmyslné fráze...;-O To je skutečně tupost a drzost Tupolánkova stylu.;-) Máte už svůj Freikorps a budou nacistické bojůvky..? Es kommt der Tag...;-O

0/0
13.9.2008 22:01

stir

Re: Budou taky ODSSácké bojůvky?

Máme, vole. Jako první jsi na řadě ty - nakopeme tě do řiti a ustříhneme ti kabel od internetu, abys svoje slovní zvratky zvracel jen doma a ne do světa.

0/0
13.9.2008 22:08

camelopardalis

Re: Re: Budou taky ODSSácké bojůvky?

Vy mne taky..;-) Nervíčky, nervíčky...

0/0
13.9.2008 22:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.