- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
já našla co potřebovala, a taky jsem se patřičně vyjádřila:-)
doktoři nejsou podle abecedy a prospělo by hledání do úrovně okresu
Uz pripravujeme verzi kde bude mozne radit i podle abecedy.
kdo jakého lékaře navštěvuje. Výborný marketingový tah
Co na to náš OUŘAD pro ochranu osobních oudajů?
Také myslím, že by se o to mohl zajímat. Kde se soukromá firma dostane k tak rozsáhlé databázi poměrně zajímavých údajů?!
Že by to pan Kroupa někde pracně "sezobával" po různých webech, to se mi nezdá. Uvidíme, kdy k tomu připojí reklamu na zboží své firmy HKRSOFT. Třeba si někdo koupí vrtulníček.
všude,pokud bude hodnocení záporné budou skeptičtí,pokud kladné budou si to pochvalovat
Zjevne server nezvlada zatizene zpusobene odkazem z iDNES.cz. Hlasi to po kazde akci "Omlouváme se ,ale server je přetížen, zkuste to prosím za chvilku. "
Jinak dobrej napad, autori by si take meli zkontrolovat preklepy jako "Pridej honodceni"
Uvidime casem, zatim zadny z lekaru co znam nema hodnoceni ...
text "přidej hodnocení" byl opraven , za další chyby se předem omlouváme
jistě že se na to nedá spoléhat, ale takovou nějakou představu člověk o lékaři získá že. Vůbec po delším čase až bude hodnocení u každého lékaře větší množství.
No tak nápad je to dobrý nápad, jen ten server je neustákle nepřístupný, takže provést nějakou akci je na dlouho .... Jinak souhlasím s vyjádřením pana Bábíčka, opraqvdu by se měli změnit hodnotící kritéria.
je sice na poměrně vysoké úrovni, ale jedinci (dochtoři), kteří disponují moderními poznatky a přístroji, ještě jaksi nestačili lidsky dozrát. Na jejich malou obranu musím dodat, že celá společnost 21. století stojí za velké houwno
Musim se nasi spolecnosti zastat. Ve kterem stoleti to bylo lepsi?
Za 3 roky, co chodime k lekari s dcerou (sam k lekari temer nechodim), mame zazitky od velmi prijemnych, az po otresne. Hlavne pani doktorka, na kterou jsme meli 2x smulu na pohotovosti, se muze "tesit' na moje hodnoceni. Nepoznat zlomenou ruku a jeste to arogantne okecavat, to vyzaduje notnou davku neschopnosti.
V pořádku, jen pro příště : píše se chvályhodné, tj. hodné chvály a ne hodné chváli Kdyby to nebylo v nadpisu a nebilo to tak do očí, neřešil bych to..
Jestli máte problémy s přístupem k webu, obraťte se na autora.
jan.kroupa@hkrsoft.cz. Můžete se podívat i na firemní web
http://www.hkrsoft.cz , uvidíte, čím vším je možné se zabývat.
Docela by mě zajímalo odkud vzal pan Kroupa databázi lékařů - dosti rozsáhlou. Ale fakt je ten, že každý má nějkého koníčka.