Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Řidiče Student Agency odvedla policie, autobus plný lidí zůstal na dálnici

Autobus Student Agency, který dopoledne mířil z Prahy do Brna, nedojel do cíle bez komplikací. Při dopravní kontrole totiž policisté zadrželi řidiče, odvedli ho v poutech a autobus s cestujícími nechali stát na dálnici. "Bylo to jako z Divokého západu," řekl iDNES.cz ředitel Student Agency Radim Jančura.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Si0

Jsem občasným zákazníkem St.Ag., nen jejich fanouškem.

Takže nevím, proč bych je měl hájit tak, jako někteří. Podstatný podíl viny vidím i v tom, jaké ptáky přepravce zaměstnává jako řidiče. Dělají jeden průšvih za druhým.

0/0
3.10.2008 10:18

engels

7

policajti se moc koukaj na erdogana atalaje alias ty dva šašky z dálniční policie kobra 11

0/0
16.9.2008 7:44

z666

Chybovali policajti i řidič

Nebudu se zastávat cajtů, ale zastavili ho právem, pokud jim 3x odmítl zastavit. Věc druhá je, že to měli zajistit tak, aby bus odjel na odpočívadlo a nestál v odst.pruhu. To už kovbojové nedomysleli. Jančuru neviňte, že má řidiče, který je v pátrání, nemá jak to zjistit a navíc se do pátrání dostanete, aniž to víte. Stačí se přestěhovat, tedy nepřevzít si předvolábí (jako svědek) k soudu a už vás tahají z auta. Pak někde pár hodin čekáte jak debil, vezmete si obálku a vyženou vás ven...

0/0
15.9.2008 16:03

BenediktSpinoza

uprimne doufam

ze tem idiotum prisijou verejne ohrozone a zneuziti funkce nebo neco podobneho. Nechat stat autobus plny lidi na dlanici kdyz to neni bezpodminecne nutne muze pouze naprosty magor. Tohle udelaji dopravaci, co buzeruji lidi kvuli neuplne lekarnicce a podobny kravinam,

0/0
13.9.2008 14:31

buranumdopamatniku

svet bez poldu neni bohuzel mozny, ale

Pamatujte  si jedno, poldove jsou bastardi na na celem svete, bez ohledu na rezim, bez ohledu na bohtstvi, bez ohledu na barvu pleti. Poldove jsou tim proto, ze tam sli  za ucelem vykonavani moci, kterou by nikde jinde na zaklade svych schopnosti nedostali.

0/0
13.9.2008 11:39

júLinek šíšaL

Re: svet bez poldu neni bohuzel mozny, ale

mno... kdysi v londonu vynikali zejména kvůli výběru chleba

0/0
13.9.2008 11:43

júLinek šíšaL

Re: Re: svet bez poldu neni bohuzel mozny, ale

život a keyboard tropí hlouposti ....vznikali 

0/0
13.9.2008 11:44

babacek

Řidiče Student Agency odvedla policie.

Copak, že ho někdo zaměstnal jako řidiče mne až tak neudivuje.:-)

Dalko větší paradox je když si policie přijede pro několikrát trestaného, celostátně hledaného do bezpečnostní agentury a zjistí se, že hlídá např. Banku. ;-D

0/0
13.9.2008 9:16

Zirkon

dopraváci zatýkají hledané ?

Myslel jsem si, že   normální policie   zatýká  a   dopraváci  řeší   dopravu.  Tohle  vypadá jako   akce  proti  STUDENTAGENCI.

Každopádně  nechat  plný autobus  na  krajnici   by  bylo  ospravedlnitelné  snad jen  honičkou  na  usvědčeného  vraha !

0/0
13.9.2008 8:55

Majkyho_pupik

Re: dopraváci zatýkají hledané ?

cetl jste ten clanek?

0/0
13.9.2008 8:57

Bouše

No jo,

vyvalení "cliftóni" ztratili soudnost z představy metálů na svých prsou za zadržení masového vraha. :-P

0/0
13.9.2008 8:31

VAE2006

Re: No jo,

hm, jsi borec. a když se ukáže někdy jindy, že při kontrole na silnici prošel sítem takový hledaný tak jsi na větvi z toho jak si policie plní povinnosti, že ?

0/0
13.9.2008 9:24

dedko

Policie ohrožuje občany !

Jistě,šlo zasáhnout i jinak než se stalo. Nechat takto cestující s autobusem na dálnici, lze považovat za trestný čin obecného ohrožení. Měl by  někdo z cestujících,

na policii podat žalobu.

0/0
13.9.2008 8:06

júLinek šíšaL

Re: Policie ohrožuje občany !

mno ... to by měl učinit kterýkoliv občan čížského zřízení, když se doví o páchání nezákonné činnosti kohokoliv, neřku trestné ...;-)

0/0
13.9.2008 8:12

júLinek šíšaL

souzi a soušky,

tak už ho prý pustili ... s doporučením, aby si častěji vyzvedal poštu ...takže je jasné, koho tato jejich akce měla "poškodit" ...

0/0
13.9.2008 5:59

wcbaba

Re: souzi a soušky,

Řebíček to má promyšlené

0/0
13.9.2008 7:41

Tryskomys Muf

Nechapu

Par pripitomelych individui tady nadava na policisty, ale zakrok byl naprosto v poradku. Cestujici nikdo nenuti zustavat sedet v autobuse na dalnici. V cem je tedy problem?

0/0
13.9.2008 0:26

lemoun15

Re: Nechapu

Za to Vy jste evidentně "hlava", osobně bych Vás nechal proběhnout po odstavném pruhu, tedy z toho autobusu vystoupit, jak tvrdíte, že ty cestující nikdo nenutil, aby zůstali na svých místech. Naopak POLICIE měla nějakým adekvátním způsobem zajistit přesun autobusu na nejbližší exit, či parking, tak jim to ukládá jejich povinost zajistit bezpečnost osob a plynulost silničního provozu! Ale zdá se, že Vaše dálnice začíná, či končí kdesi u Vás na poli, protože jinak by z Vás nemohla vypadnout taková infaltilní krávovina! :-)

0/0
13.9.2008 1:11

Majkyho_pupik

Re: Re: Nechapu

co to blabolite? ridic nerespektoval pokyn policie a nezastavil autobus na odpocivadle ale primo na odstavnem pruhu dalnice. Chybu udelal ridic a ne policie

0/0
13.9.2008 8:43

Zmuda

Re: Nechapu

..že jsi dement. To je problém.

0/0
13.9.2008 1:23

karelman

Poučení

Pokud nepřebíráte obsílky, zapínejte si pás.

0/0
13.9.2008 0:09

moiazza

Akční seriál

Nedivte se tomu zásahu. Policajti se večer dívali na Kobru 11 a hned akci předvedli v praxi.Že řidič neměl zapnutý pás, to jim vadilo. Že běžně všichni řidiči překračují povolenou rychlost, to je v pořádku.  Autobus se lépe chytá, než frajeři v Audinách , Porsche a pod. Správně konáte. Šéf Langerstapa vás vyznamená! ;-)

0/0
12.9.2008 23:29

(@)

Re: Akční seriál

;-D ti asi hrabe, ..-estapáku :-) 

0/0
12.9.2008 23:32

emget

K tomu netřeba více komentářů než

njn policajti no ;-DRv

0/0
12.9.2008 22:38

Xaver01

Re: K tomu netřeba více komentářů než

Vtipy na ně se šíří oprávněně. Jen magor nechá mraky lidí v odstavnym pruhu na dálnici. Místo aby autobus doprovodili třeba vozidlem až do Prahy. Ale hlavně že umí eskortovat Kořistky a podobnou verbež vrtulníkama.

0/0
12.9.2008 23:11

emget

Re: Re: K tomu netřeba více komentářů než

To by byl průser kdyby do nich vletěl nějaký náklaďák.Rv

0/0
12.9.2008 23:19

Liposukjan

Být Jančurem,

tak toho řidiče propustím, a vymáhám na něm škodu-místo aby si hošan vyzvedával obsílky a dostavil se k soudu, kde jistě dluží miliony věřitelům, tak se prohání žlutou kraxsnou a myslí si, že mu to jeho ODS promine.:-©

0/0
12.9.2008 22:20

kamasutra.novakova

Re: Být Jančurem,

Si utek z dobřan ? ;-D

0/0
12.9.2008 23:59

kodjos

Re: Být Jančurem,

SOUHLURA SI MYSLÍ,ŽE SI MŮŽE DĚLAT CO CHCE.

UBOŽÁK.

0/0
13.9.2008 8:19

ChorcheCh

hmm

Škoda že do toho odstaveného autobusu nenajel další bus, třeba nějakej školní výlet či vládní vozidlo. To by pak policajty určitě dali mimo službu.

0/0
12.9.2008 22:11

crezpenan

blbí policajti-má to dohru,jak hlásila TV

policie řidiče po 4 hodinách propustila..

Tady se kdosi zastával policajtů...

Chce někdo ještě něco dodat,když ti blbci nenechali řidiče dojet ani odstavit vozidlo dle předpisu,kvůli ničemu..?

0/0
12.9.2008 20:44

vojta_ze_mlejna

Jančura zlobí Řebíčka ...

... tak musí dostat za vyučenou ...

0/0
12.9.2008 20:41

wcbaba

Poznámka k přebírání doporučené pošty

Dost často se zdržuji mimo území ČR, snažila jsem se legálním způsobem zajistit řádné přebírání pošty, psala jsem žádost až na ředitelství pošty - vážení v tomto státě je to neřešitelný problém.   Jediné možné řešení je uplatit poštovní doručovatelku - pak to funguje.               

0/0
12.9.2008 20:30

jgeo

Re: Poznámka k přebírání doporučené pošty

Jo, s tim mam podobne zkusenosti, jeden cas me firma posilala rok do ciziny a doma jsem byl jen kazdy druhy vikend od soboty rano do nedele vecer, nic vic. Moje posta je ale v sobotu zavrena a taky nedorucuje, proste mi nebyli schopni nic dorucit a nechat ve firme to taky neslo, protoze nikdo jiny zasilku prevzit nesmi. Takze smula, ja nikoho neuplacim...

0/0
12.9.2008 21:34

Ventill

Re: Poznámka k přebírání doporučené pošty

No to je problém.Mimo území repibliky neřešitelný, vím svoje teď trávím hodně času ve Francii, a v čr se ukážu tak jednou za dva měsíce. To už je ale dodací déba v háji. V rámci republiky to ještě jde, při studiu si kolega z opačného koutu republiky nechával poštu přeposílat na koleje, a světe div se fungovalo to, prostě doma řekli pošťačce že tam nebydlí a dali adresu, a pak to šlo na kolejní poštu.

0/0
13.9.2008 17:58

francoa

Terorista

Tak toho teroristu, co řídil autobus odvedli v poutech, autobus nechali s lidma na dálnici. Na policejní služebně ho upozornili, aby si vyzvedával úřední poštu a pustili ho. Zásah jak z akčního filmu.R^R^

0/0
12.9.2008 20:22

kotatkoxxl

Vrácené jízdné

dnes jela dcera z HK do Litomyšle autobusem, nevím s jakou společností, ale když mi pak volala, tak říkala, že přijeli skoro s hodinovým zpožděním díky zacpaným silnicím a řidič se ani neomluvil o slevě na jízdné nemluvě ...

0/0
12.9.2008 20:03

Mouchard

Re: Vrácené jízdné

za ucpaný silnice může řidič autobusu?...

0/0
12.9.2008 20:16

samhowkins

Re: Re: Vrácené jízdné

tak to me sprominutim absolutne nezajima, ja sem si zaplatil za cestu s tim ze tam budu v tolik a v tolik, takze kdyz tam ten bus neni tak je minimalne moralne spravne vratit jizdne;-)

0/0
12.9.2008 20:26

kotatkoxxl

Re: Re: Re: Vrácené jízdné

jízdné bylo 60Kč, takže kdyby půlku vracel, tak to nikoho asi nevytrhne, ani by mi tolik nešlo o ty prachy jako o slušnost a omluvu. Kdyby zastavil a omluvil se za zpoždění, tak to beru, ale takhle je pozdní příjezd brána ze strany dopravce jako samozřejmost :-/

0/0
12.9.2008 20:48

kotatkoxxl

Re: Re: Vrácené jízdné

to nikdo neříká, ale jakmile jednou existuje služba za kterou si zaplatím, tak chci, aby byla vykonána řádně. Problém ucpané silnice mě nezajímá, s tím mají počítat ( s nějakou rezervou( při tvoření jízdního řádu.

Líbilo by se ti si v restauraci objednat jídlo a oni ti ho přinesou polosyrové s tím, že jim vypadl proud a nejde to dovařit? Snědl by si to a zaplatil plnou cenou? Já ani omylem a je to vpodstatě služba jako služba :-P

0/0
12.9.2008 20:45

Mouchard

Re: Re: Re: Vrácené jízdné

aha, ty budeš jedna z těch, co remcají z principu, tak to sorry...:-/

0/0
12.9.2008 20:49

Radijo1

Re: Re: Re: Re: Vrácené jízdné

Souhlas s Mouchardem, remcalové jsou úplně mimo. Takže pro tu nasupenou matinku:: tím, že dcera DOBROVOLNĚ nastoupila a zaplatila jízdné, SVOLILA, že přistupuje na přepravní podmínky. V přepravních podmínkách všech dopravních společností jsou klauzule, že společnost NENÍ a ještě jednou NENÍ odpovědná za zpozdění mimo její kontrolu, způsobené třetí stranou nebo vyšší mocí. To je přesně tehle případ...

0/0
12.9.2008 20:54

Kovis

Re: Re: Re: Re: Re: Vrácené jízdné

Jak tak vidím, vy dva byste mohli z fleku řídit České dráhy...

0/0
12.9.2008 22:54

Dr No

Re: Re: Re: Vrácené jízdné

To by měli jezdit s autobusem, který by se v případě potřeby změnil ve vrtulník a případnou zácpu by přeletěl?

0/0
12.9.2008 22:20

Peedros

Re: Re: Re: Vrácené jízdné

Někteří lidi jsou fakt pořádně šáhlý :/ .. "Problém ucpané silnice mě nezajímá", to je fakt výbornej argument..takže dopravce může za to, že je ucpaná silnice? Dopravce za to nemůže, pokud Vaše dcera nastoupila jednou do autobusu a zaplatila jízdné, zároveň tím vyjádřila souhlas s přepravníma podmínkama. To, že někdo ty přepravní podmínky nezná je jeho blbost, jsou k dispozici. Nikdo Vaší dceru jezdit s dopravcem nenutí, může jít pěšky a nebo jezdit autem, kde stejně v konečným efektu vyhnije z důvodu ucpané komunikace a propálí čtvrt nádrže na popojíždění :) Jinak to přirovnání s jídlem je hezký,ale jaksi se to nedává srovnávat.. Dopravce je povinen dopravit cestujícího na místo kam byla zaplacena jízdenka,čas příjezdu je orientační stejně tak jízdní řád je orientační a závisí na dopravní situaci.. a tu fakt dopravce nemá šanci ovlivnit

0/0
12.9.2008 22:36

libor0007

Re: Re: Re: Re: Vrácené jízdné

Jako ridic MHD musim naprosto souhlasit. Prepravni podminky mluvi jasne. Lidi mi presto nadavaji, ze jedu pozde, ikdyz za to vubec nemuzu. Navic sami vozy MHD brzdi tim, ze dobihaji na posledni chvili a misto podekovani za pockani si mysli, ze je moje povinnost cekat. Mam vlastne stesti, ze sem si nedovolil nepockat. Pritom rad hovori jasne - cestujici je POVINEN byt na zastavce vcas a chovat se tak, aby nezdrzoval plynulost provozu. Bohuzel se stava i to, ze mam zpozdeni, nekdo dobehne do dveri a blokuje je pro kamaradicky 100m za nim. Ja pak nemuzu odjet kvuli ochrane dveri... A za dve zastavky nejaky debil klepe na hodinky, kde su;-€

0/0
13.9.2008 10:10

lemoun15

Re: Re: Re: Vrácené jízdné

Vem batoh a vyraž! Zhubneš, přestanou tě napadat krávoviny, "jízdní řád" si uděláš dle svého "gusta" a co nedoběhneš? to nestihneš!

0/0
13.9.2008 2:04

Salátek s krutony

proč nikde nebyl vidět tento článek?

http://zpravy.idnes.cz/dokument-zaverecna-rec-exposlance-koristky-fzq-/domaci.asp?c=A080910_173951_domaci_dp

0/0
12.9.2008 19:57

nemereth

Re: proč nikde nebyl vidět tento článek?

Kdybys nebyl slepy, tak jsi ho tu mohl videt pred 2 dny.

0/0
12.9.2008 20:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.