Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Transportéry Pandur prošly nezávislými zkouškami

Obrněné transportéry Pandur prošly nezávislým testováním, které si vyžádala česká armáda. O případném nákupu obrněnců by měla v nejbližších týdnech znovu jednat vláda.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Fanatic.Dz

Jak se dalo čekat

s Pandury je vše v naprtostém pořádku ... někdo potřeboval prostě provizi. ;-D

0/0
12.9.2008 10:32

Stratos

Fotografie

Není ta fotografie náhodou převrácená, soudím tak podle české vlajky, která mi příjde obráceně :-D

0/0
12.9.2008 8:07

gagaryn

Re: Fotografie

to je kvůli pohledu ve zpětném zrcátku, stejně jako to má třeba ambulance.:-P

0/0
12.9.2008 8:14

Stratos

Re: Re: Fotografie

Aha, už jsem se lekl, že i ta osoba v pozadí stojí obráceně :-D Tak teď už jsem zase chytřejší a vím, že až mě bude někdy předjíždět transporter, tak uvidím vlajky v zrcátku tak jak mají být :-D

0/0
12.9.2008 8:58

Likvid

Re: Fotografie

Vlajka se dava vzdycky modrou do smeru jizdy.

0/0
12.9.2008 23:02

vymrzovac

mohli byste napsat něco konkrétního?

např. ve kterých konkrétních parametrech převyšují OT-64  ?   Je to pouze transportér,nejedná se tedy o zbraňové systémy,které na to lze navěsit

0/0
12.9.2008 7:37

WIFI

Re: mohli byste napsat něco konkrétního?

no, ono se to radši moc rozmazávat nebude, protože by se mohlo ukázat, že pandury nejsou výrazně lepší než OT - 64,navíc kdyby se u nich udělala modernizace

0/0
12.9.2008 7:44

(gbd)

Re: mohli byste napsat něco konkrétního?

Co takhle ve vzdálenosti mezi zastávkami pro opravu?

0/0
12.9.2008 7:44

Glock každopádně bez -e

Re: mohli byste napsat něco konkrétního?

výkon, rychlost, přepravní kapacita, spotřeba, ochrana. Stačí se nějakém specializovaném webu dopátrat TTD obou typů.

P.S. OTéčko jezdí 90 km/h po silnici?

0/0
12.9.2008 7:48

vymrzovac

Re: Re: mohli byste napsat něco konkrétního?

no,s tím asi nebudou jezdit někde na okruhu,že?  Každopádně bych to teda nechtěl mít při devadesátce za kufrem:-/    Stejně jako si nedokážu představit,co to v "té" rychlosti udělá v zatáčkách.pokud to má řízené první dvě nápravy,tak to bude mít delší chod volantu

0/0
12.9.2008 7:53

Glock každopádně bez -e

Re: Re: Re: mohli byste napsat něco konkrétního?

mám pocit, že taktika použití BVP a OT spočívá ve skocích z krytu do krytu, palebné podpoře, převozu výsadku na/z bojiště, ... tam se všude dá uplatnit zrychlení a vysoká cestovní rychlost.

0/0
12.9.2008 8:37

vymrzovac

Re: Re: Re: Re: mohli byste napsat něco konkrétního?

taktika spočívá v tom,že vezeš lidi na palebnou čáru,tam si otevřou zadní dveře,a potom jdou nějakých 20 minut v krytu za transportérem nebo nedej bože v rojnici..........................a pak už je jenom ticho:-/

0/0
12.9.2008 9:14

sud__Urquellu

Re: Re: Re: Re: Re: mohli byste napsat něco konkrétního?

Ticho nastane az po odletu vrtulnikove letky protivnika.

;-D

0/0
12.9.2008 11:03

hlupák

Re: Re: mohli byste napsat něco konkrétního?

jo, někdy i víc, když je dobrá silnice.

0/0
12.9.2008 9:36

Likvid

Re: Re: mohli byste napsat něco konkrétního?

Se Skotem se dalo udelat i pres 120km/h, i kdyz papirovou mel tusim 95km/h.

0/0
12.9.2008 23:13

vymrzovac

Re: mohli byste napsat něco konkrétního?

OT-64 mělo dobrý podvozek,na svoji dobu nadčasovou převodovku s předvolbou. Trochu blbě se v tom sedělo,při vyšší postavě byl řidič opřen hlavou o horní dekl, blbě řešený volant,dřelo to klouby na ruce.................to jsou ale prkotě,jinak to v terénu jezdilo jako čert ! Muselo se "to krotit na rychlosti jenom proto,aby se bigoši vzádu neumlátili jak slepice v kleci;-D;-D

0/0
12.9.2008 7:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.