Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nečas chce prošetřit šéfku úřadu pro práva dětí. Nepůjčovala prý syna otci

Ministerstvo práce přezkoumá ve vnitřním šetření jednání ředitelky brněnského Úřadu pro mezinárodně právní ochranu dětí Lenky Pavlové. Prý nepředala svého osmiletého syna otci. Nedodržela tak nařízení soudu, který rozhodl o střídavé péči.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zbynek._s

Jaképak "nepůjčovala"? Byly svěřeny tátovi!

Jaképak "nepůjčovala"? Byly přeci svěřeny tátovi! Blíže na www.K213.cz

0/0
3.10.2008 21:06

superprasák

Já bych ji prolustroval a vytěžil. ;-D

0/0
20.9.2008 23:13

Sid2007

"matka roku" Dietrichová: Pavlová si vzala prachy, pochybyla

Odkaz na níže uvedený (celý) článek v dalsím příspěvku.

24.1.2008 20:11 Ing. Romana Dittrichová

JUDr. Pavlová se přičinila o neštěstí mých synů

17. října 2006 byli zločinn‎ý‎m soudním rozhodnutím Ludvík, Robert a Adam předáni násilím pedofilům, Najali dr. Pavlovou na doporučení organizace "Liga lidský‎ch práv". Dala jí velkou částku peněz.

V‎ý‎sledek: Nechala proběhnout soud  aniž okoli k soudu podala. Byla vyzvána soudkyní k náhledu do spisu, ale neudělala to a nechala propadnout odvolací lhůtu. Poté se mi takto písemně omluvila."Vědoma si toho, že jsem Vás svým jednáním poškodila na Vašich právech, tak jsem Vám odpočetla z vyúčtované právní odměny - nad rámec nákladů za dopis poslaný na špatnou adresu - jednu třetinu ....jak se zdá, Vašemu smutnému životnímu příběhu jsme ještě naší nepozorností a nedůsledností přitížili..V hluboké úctě, Lenka Pavlová."

0/0
20.9.2008 23:11

Sid2007

Může si Topolánek, Nečas, vláda+ODS dovolit Pavlovou?

To, jak údajně "profesionálně" jednala, sama teď únoslyně dítěte, liška v kurníku našeho systému mezinárodně právní ochrany dětí, Pavlová, když se jěště jako advokátka na Praze 5 živila počítíním si tučných poplatků od rodičů v kautzách únosů, výše zmíněný článek, v plné délce, lze nalézt na

¨

http://romanadittrichova.blog.cz/0801/dr-pavlova-se-pricinila-o-nestesti-mych-synu#komentar-38928406 ¨http://romanadittrichova.blog.cz/0801/dr-pavlova-se-pricinila-o-nestesti-mych-synu#komentar-38928406http://romanadittrichova.blog.cz/0801/dr-pavlova-se-pricinila-o-nestesti-mych-synu#komentar-38928406 ¨ 

0/0
20.9.2008 23:16

zbynek._s

Nečas je politická mrtvola

Každý ministr, který neví kde je jeho místo a staví se proti otcům a jejich rodinám je předem diskvalifikován, jako politická mrtvola. Nečas není výjimkou: http://www.k213.cz/start.php?act=read&art=1015

0/0
19.9.2008 10:52

JiFo

Souhlasím: Nečas ODVOLAT Pavlovou, Topol si ho PŘEDVOLAT

Zejména voliči ODS by měli tlačit na Topolánka, své zástuce z ODS, že si v kontextu s nadcházejícími volbami jejich ODS stěží může dovolit Nečasův špatný počinek, vulgární ZASTRAŠOVÁNÍ protestujících občanů a obhajováním Pavlové.

Mimochodem redaktorka IDnes, Poláčková také buď sympatiszuje s Pavlovou a matkami-únoskyněmi anebo není kvalifikovaná, když zde m.j.píše že maminka Pavlová chudinka "nepůjčovala syna otci", PRAVDA: JUDr. Lenka Pavlová, navíc ředitelka ÚMPOD, prý (s tím souhlasím, s tím prý) MAŘILA VYKON SOUDNÍHO ROZHODNUTÍ a znemožňovala otci svého dítěte výkon jeho ásti sdíleném péče, prý UNESLA DÍTĚ Z MÍSTA JEHO OBVYKLÉHO BYDLIŠTĚ (a to není Brno, ale Praha, kde se děti, narodily, vyrúsrtali, otec a matka měli a otec stále má byt a trvale bydlí.

Je evidentní, že "LIŠKA V KURNÍKU" našeho systému právní ochrany dětí, bývalá Pha 5 podnikatelka-advolátka, JUDr. Pavlová, skandálně, svévolně, drze a troufale bere !zákon" do svých rukou, ne neprávem spléhá na to, že naše (pokr)

0/0
16.9.2008 13:00

JiFo

Únoskyně, šéfka ÚMPOD, Pavlová má stíhat únoskyně?

.... že naše ex-komunistická, díky komunismu také oproti Západu 4-krát víc feminizovaná justice, ČR, coby černá ovce mezi 73 zeměmi které podepsaly Haagskou konvenci o únosech dětí, bude i jí NADRŽOVAT a tak jí nakonec pomůže legimizovat FACT ACCOMPLI, tedy zjevne nezákonný únos malého Ondřeje z Prahy 5, Lipence 523, PSC 155 31 do Brna.

 

Je teď v první řade na Nečasovi, zda okamžitým odvoláním takto systém hanobící, důbvěru v systém podlamující Pavlové, jí nesebere (nelegitimní) důvod k únosu dítěte z jeho místa obyklého bydliště. Kdyby si takto, sehnáníkm místa v jiném městě, unesením dítěte, počínal obyčejmý obřan, natožpak muž, už by seděl ve vazbě. Bude Nečas Pavlovou a Topolánek Nečasovo propagování a sprosté obhajování Pavlové (viz. oprávněné obavy a protesty K213) ke škodě ODS, volbám, tolerovat? Verejne, m.j. obcanskou kontrolu ustavnich cinitelu, jako Pavlove, umoznujici informace, viz. Obch rejstrik, ukazuji, ze zjevna unoskyne je take vedena jako spolecnik ve 2 firmach.

0/0
16.9.2008 13:08

iDaddy

Re: Souhlasím: Nečas ODVOLAT Pavlovou, Topol si ho PŘEDVOLAT

0/0
16.9.2008 14:10

zbynek._s

Ministr Nečas chce zase utrácet!!!!

Naprostá nehospodárnost, blahovolnost ve všem možném, včetně vyhazování řádně nezúčtovaných  peněz na klokaní bandu - to je účet, který nám , daňovým poplatníkům ministr denně vystavuje . Nyní k němu přibyla další položka: Nechá zpracovat právní expertizu na věci, jež jsou každému jasné: Pavlová porušila rozsudek a ukradla děti, které měla chránit. Plivla do tváře právnímu státu, jenž má být základem pro stát  sociální. Státní úřednice, no fuj! Čeští otcové už psali premiérovi, aby s tou nehoráznou ostudou něco udělal. Je to jeho povinnost už proto, že politici z ODS se mezi sebou vydírají přes děti jen občas, ale děti státu jsou předmětem státních zlodějen nepřetržitě.Proto nesouhlasíme s Nečasem, chce zase utrácet!!!!

0/0
14.9.2008 22:30

Kocourek69

Prošetřit

by pan Nečas měl v prvé řadě svého premiéra i s tím jeho Dalíkem z kterých ta korupce jenom kape. Tam lítají miliardy. Toto je až druhotné.

0/0
13.9.2008 0:11

Kocourek69

Re: Prošetřit

A nějaké štrougalovské cancy o tom co oči nevidí srdce nebolí nežerem. Kvůli tomu jsme klíči necinkali aby nám namísto Štrougala vládl jakýsi Dalík s Mrázkovo archivem...

0/0
13.9.2008 0:15

Bývalý volič ČSSD

K213 má pravdu

[>-]

0/0
12.9.2008 23:42

rolexy

ŽENA NA SVÉM MÍSTĚ

SNAD JI NĚKDO VYHODÍ Z PRÁCE, POŠLAPALA VŠE CO S JEJÍ PRACÍ SOUVISÍ. O ČEM SE JEŠTĚ DAL BAVIT.

ŠKODA ŽE JI NELZE POSTIHNOUT TRESTEM ZA PORUŠENÍ SOUDNÍHO ROZHODNUTÍ, ALESPOŇ EXEMPLÁRNĚ, PRÁVĚ KVŮLI JEJÍ FUNKCI.

0/0
12.9.2008 20:30

Sid2007

Pišmě Topolánkovi: Nečase na kobereček, Pavlovou OUT!

Zejména voliči ODS by měli tlačit na Topolánka, své zástuce z ODS, že si v kontextu s nadcházejícími volbami jejich ODS stěží může dovolit Nečasův špatný počinek, vulgární ZASTRAŠOVÁNÍ občanů obhajováním Pavlové.

Mimochodem redaktorka IDnes, Poláčová také buď sympatiszuje s pavlovou a matkami-únoskyněmi anebo není kvalifikovaná, když zde m.j.píše že maminka Pavlová chudinka "nepůjčovala syna otci", PRAVDA: JUDr. Lenka Pavlová, navíc ředitelka ÚMPOD, prý (s tím souhlasím, s tím prý) MAŘILA VYKON SOUDNÍHO ROZHODNUTÍ a znemožňovala otci svého dítěte výkon jeho ásti sdíleném péče, prý UNESLA DÍTĚ Z MÍSTA JEHO OBVYKLÉHO BYDLIŠTĚ (a to není Brno, ale Praha, kde se děti, narodily, vyrúsrtali, otec a matka měli a otec stále má byt a trvale bydlí.

Je evidentní, že "LIŠKA V KURNÍKU" našeho systému právní ochrany dětí, bývalá zbraslavská podnikatelka-advolátka, JUDr. Pavlová, skandálně, svévolně, drze a troufale bere !zákon" do svých rukou, ne neprávem spléhá na to, že naše (dokonceni)

0/0
12.9.2008 17:59

Sid2007

Proř takovou Pavlovou, Nečase snášíme? Volme NE ODS!

Je evidentní, že "LIŠKA V KURNÍKU" našeho systému právní ochrany dětí, bývalá zbraslavská podnikatelka-advolátka, JUDr. Pavlová, skandálně, svévolně, drze a troufale bere !zákon" do svých rukou, ne neprávem spléhá na to, že naše ex-komunistická, díky komunismu také oproti Západu 4-krát víc feminizovaná justice, ČR, coby černá ovce mezi 73 zeměmi které podepsaly Haagskou konvenci o únosech dětí, bude i jí NADRŽOVAT a tak jí nakonec pomůže legimizovat FACT ACCOMPLI, tedy její nezákanný únos Ondřeje z Prahy do Brna.

 

Je teď v první řade na Nečasovi, zda okamžitým odvoláním takto systém hanobící, důbvěru v systém podlamující Pavlové, jí nesebere (nelegitimní) důvod k únosu dítěte z jeho místa obyklého bydliště. Kdyby si takto, sehnáníkm místa v jiném městě, unesením dítěte, počínal obyčejmý obřan, natožpak muž, už by seděl ve vazbě. Bude Nečas Pavlovou a Topolánek Nečasovo propagování a sprosté obhajování Pavlové (viz. oprávněné obavy a protesty K213) ke škodě ODS, volbám, tolerovat?

0/0
12.9.2008 18:01

zbynek._s

NAPADÁNÍ NOVINÁŘU NELZE TOLEROVAT !

NAPADÁNÍ NOVINÁŘU NELZE TOLEROVAT !

Hanebnost na Nečasově ministerstvu podrobně popsána na www.K213.cz včetně videa.

0/0
12.9.2008 15:24

zbynek._s

Feministky z úřadů, prodražují sociální stát!

Škodí dětem. Ohrožiují populaci. Ničí cizí rodiny ideologickým běsněním.Feministky - i s Nečasem - vyhodit  z úřadů, prodražují sociální stát!

0/0
12.9.2008 13:51

Sid2007

Ano: "liberal" Necas jmenoval, proti K213 hajil Pavlovou!

Necas musi Pavlovou odvolat, obavy (nejen) Ing. Fialy, K213, byly opravnene a STATECNE prezentovane, tvari tvar sprostym zastrasovanim a urazkam ministra necase (viz videoklipy) a nepochopeni casti verejnosti.

Dnes se DOKAZUJE, ze feministka pavlova je stejna jako exkomunistky soudkyne atd. Kdyby se po rozvodu, kdy spolecnou peci otec tezko dostane, otec musel za vydelanim si na vyzivne (Pavlova ZADNE VYZIVNE, diky sdilene peci neplati) odstehovat z Phy do Brna, feministky, exkomunistky soudkyne, pracovnice OPDu by ho kritizovaly, u soudu zneuzivaly toho, ze "otec nema o deti zajem, proto si nasel misto mimo mesto".

Jako pravnicka se Pavlova, ktera mela soukromou praxi, dobre a lukrativne v Praze, kde jeji deti ZIJI, JSOPU ZVYKLE< MAJI KORENY< KAMARADY, zajmove krouzky, Nemusela se detem vzdalovat, TAHAT je do Brna, VYRVAT je ze znameho prostredi .... jen proto aby si "ukajela jesitnost a ctizadostivost" nabidkou od Necase. Neargumentovaly by tak feministky, exkomunistky soudkyne atd?

0/0
12.9.2008 14:11

zbynek._s

Re: Ano: "liberal" Necas jmenoval, proti K213 hajil Pavlovou!

Její i Nečasovo chování je nejen neetické, ale dokonce nechutné: http://www.k213.cz/start.php?act=read&art=1007

0/0
12.9.2008 14:23

Sid2007

Videoklip MPSV: Necas sproste nadava K213, haji Pavlovou

... lisku v kurniku, pokud se skutecne "pravni ochrany deti" tyka.

Doufam, ze novinari se na vec jmenovani a obhajivani Pavlove Necasem podivaji, ze minimalne na to budou - prave treba ted pred volbami - jejich komentare v novinach a mediich. Topolanek by mel Necase pozvat na koberecek, Necas Pavlovou odvolat. Horsi poskozeni duveryhodnosti UMPOD a necasovy "reformy" v teto oblasti si lze jen tezko predstavit.

0/0
12.9.2008 14:37

Sid2007

VIDEOKLIPY: Necas haji zprofanovanou Pavlovou

http://www.mpsv.cz/cs/5038

0/0
12.9.2008 14:38

sekretarka1

Re: VIDEOKLIPY: Necas haji zprofanovanou Pavlovou

Rád píšeš - viď - zkus denníček, třeba ti to pomůže.

0/0
12.9.2008 14:51

Sid2007

Nejsem sekretarka, ani zena, abych si psal denicek:)

radeji me sekretarko sdel telefonni cislo na firmu, kde (jako) pracujes, sefa by mohly casove znamky tvych prispevku na chatu zajimat. Pak by sis mmusela na nej vymyslet nejake sexualni haraseni, kdyby te chtel "nelidsky" vyhodit, zbavit pritoku penez pro tebe, samozivitelku a potomka, ktereho jsi od toho "nemoznyho chlapa", jeho otce, zachranila:) 

0/0
12.9.2008 14:59

sekretarka1

Re: Nejsem sekretarka, ani zena, abych si psal denicek:)

;-D;-D ty si opravdu chudák .;-D;-D;-D   

0/0
12.9.2008 15:01

Sid2007

Nezmuzes se na nic lepsiho? Neemocionalniho?

I to dostatecne vypovida o tve "urovni".

0/0
12.9.2008 15:08

Bývalý volič ČSSD

Re: Re: VIDEOKLIPY: Necas haji zprofanovanou Pavlovou

Deníček si píše:

http://img.kompost.cz/images/download/denicek.pdf

0/0
13.9.2008 0:25

sekretarka1

Názor některých českých mužů

Ženská má stát doma u plotny, starat se o děti, držet hubu a poslouchat co její drahá polovička káže. A pokud to tak nění tak je feministka. Bože a to jsme v 21 století .:-©

0/0
12.9.2008 13:39

Sid2007

Nazor NEKTERYCH muzu vs. VETSINY zen: Podivejme se na ne!

Ano, stale jsou cesti muzove, jejichz sexisticky nazor na vec se da vyjadrit (s nadsazkou? trosku hrube?) tak, jak pisete.

Ale jejich pocty - historicky i prakticky - rychle klesaji. Naopak rychle rostou pocty osvicenych, modernich muzu. Dokonce, oproti Zapadu (diky komunismu?) s pozadavkem plne zamestnanosti, moznosti vzdelani zen, bide komunismu, nase zeny mely naskok pokud se UPLASTNENI v zamestnani, kariere tyka. A to je fakt.

Takze tech muzu, kteri zene brani v tom, aby mela zamestnani, vzdelani, je skutecne a statisticky malo. Anglo-americke "barefoot and pregnant in kitchen" rozhodne, davno, statisticky u nas neplati (navic stale chaba porodnost, i pres miniboom jen 1,48 ditete na samicku take ukazuje na statistickou NERELEVANTNOST vaseho primeru).

MNOHEM VIC je pravdou, ze zeny si preji muze ktery "ZAJISTI RODINU", zboznuji "podnikatele", oproti komunismu sni o tom "moci si dovolit byt doma". Techto je rozhodne vic nez primitivnich muzu o kterych pisete vy. Neni to tak?

0/0
12.9.2008 13:56

Sid2007

Deti (zejmena po rozvodu) potrebuji taty/muze

Takze o to, o co usiluje statisticky vyznamny podil manzelek a matek (muz "zajistit" rodinu, ji, aby nemusela pocitat, chodit do prace, odpivat si dovcu, kavu v kavarne, par letnich botek z Parizske ul atd.) jsme si vyjasnili.

Jako deti ve feminizovanem skolstvi, tak deti - at v uplne nebo rozvedenem manzelstvi - NADMERNE TRPI nedostatkem pritomnosti a pusobeni muzskych vzoru.

Statisticky typicky, v drtive vetsine, naopak matky po rozvodu, SI VYLEVAJI svoji frustraci  ("udelala jsem nejvetsi chybu zivota" ze jsem si "ho" "tvyho tatu" vzla, "navic s nim mela fakana") tim, ze delaji - bohuzel, diky nadrzovani exkomunistickymi soudkynemi a pracovnicemi OPDu vetsinou zatim BEZTRESTNE - tim, ze otce v ocich ditete spini, zivi v nem SYNDROM ZAVRZENEHO RODICE, sabotuji, znemoznuji - jako zde "liska v kurniku" ochrany zakona a deti, reditelka UMPOD, Pavlova -  vykon urednich rozhodnuti, styk otce s ditetem, narokuji si "prirozene" pravo byt ten "pravy" rodic. Hanba jim. Ale naprava prichazi. 

0/0
12.9.2008 14:04

francoa

Re: Názor některých českých mužů

Sekretárka1 - koukák že máte v pracovní době spoustu času tady plácat ty fe¨ministický kecy. Až vám dá šéf padáka, tak na něj hodíte sexuální obtěžování, aby jste si udrže flek. Že mám pravdu;-D

0/0
12.9.2008 14:51

Sid2007

dobry a vystizny postreh!

ja pracuji za sebe (OSVC), Faktem je, ze muzi musi byt opatrni, myslet o krok napred, nejen jako tatove stran rozvodu a porozvodoveho usporadani, protoze nase exkomunisticka a diky komunismu oproti zapadu 4-krat vice feminizovana justice je vseobecne a masivne diskrimunuje a tak nastupuji do situace s obrovskym handicapem.

0/0
12.9.2008 14:56

Krak

Re: dobry a vystizny postreh!

No v zájmu tvých dětí doufám, že už ti je odebrali ;-D

0/0
12.9.2008 15:10

sekretarka1

Re: Re: dobry a vystizny postreh!

R^R^R^ konečně někdo normální

0/0
12.9.2008 15:13

Sid2007

Omyl: Sou mi obě děti svěřil do péče

Dnes jsou z obou objektivně posuzováno nadprůměrně úspěšné absoloventky VŠ. Takže každopádně pohoda.

0/0
12.9.2008 18:03

Lilith+

Cože? Protekční rozsudek? Diskriminace otců?

Od kdy je rozhodnutí o střídavé péči (s kterou matka nesouhlasí) protekční pro matku a  diskriminující pro otce?  To je zase jednou přehlídka mužské logiky ;-D !

8-mi letý chlapec má každých 14 dní pendlovat Praha - Brno, měnit školu???

0/0
12.9.2008 13:21

Sid2007

Deamagogie feministek + proc barla job v Brne?

Ceske feministky, utekem od rovnopravnosti feminismu, spolecne s ex-komunistkami v talarech nasi (diky komunismu, oproti zapadu 4-krat vice feminizovane) justice jsou, zda se jako vy, stale presvedcene, ze rodic, krey ma 2 mlecne zlazy a organ, jehoz nazev v rectine dal jmeno HYSTERII, jsou "automaticky, prirozene" a jasneze "v zajmu ditete" tim lepsim rodicem kteremu soudkyne opatrovnickych senatu "musi" sverit dite (tedy i byt, dum atd., na ktere se vetsinou mazel, drel).

Kdyz se po rozvodu, ZA PRACI (a aby zaplatil vyzivne) typicky otec stehuje z bytu a z mesta, nikdo, ani vy, ani exkomunistky soudkyne a "pracovnice" OPDu nebrojite, aby se matka s detmi stehovaly za nim, aby on mohl deti navstevovat. Drtive vetsine matek, soudkyn, "pracovnic" naopak vyhovuje, ze je otec "z obrazu", jen aby posilal, pokud mozno co nejvetsi, vyzivne.

NAOPAK, kdyz je otec nucen hledat praci jinde, aby mekl na vyzivne, novou rodinu (dokonceni nize)

0/0
12.9.2008 13:33

Sid2007

Otec nebo matka za karierou z Phy do Brna: Rovnopravnost?

NAOPAK, kdyz je otec nucen hledat praci jinde, aby mekl na vyzivne, novou rodinu a DARKY pro sve deti z predch manzelstvi (matky vycitaji ze malo dava) tak "ukazuje nezajem" o deti. Kdyz se zde Pavlova rozhodne kvuli slave a kariere prestehovat ze Zbraslavi do Brna, VYTRHNOUT deti z prostredi, od kamaradu, tak to je argument pro to, aby otec v Praze nemel sdilenou peci? Bezte k sipku. I Vam a Vam podobnym zvoni hrana.

Do penze stejne jako muzove, ne jako policie, armada a hornici o 5 let drive, JENOM proto, ze se nekdo narodi se 2 mlecnymi zlazami a zminenym organem, hysterou (navic nikdy nevyuzitou k evoluci precizne navrzenemu ucelu)

0/0
12.9.2008 13:36

Lilith+

Re: Otec nebo matka za karierou z Phy do Brna: Rovnopravnost

Stokrát opakovaný vtip (?) není vtipem! Pokud se týká hysterie, psychologové už před sto lety zjistili, že hysterické poruchy se vyskytují i u mužů - a jak vidno z diskuze, v hojné míře...:-). Obměňte si aspoň trochu slovník, ať se neuzívám nudou!

Proč by otec MUSEL hledat práci jinde? V Brně je snad nezaměstnanost?

0/0
12.9.2008 13:56

Sid2007

I (zenami oblibena:) hlava statu (VK) rika: Treba OPAKOVAT

Takze budu opakovat, ze z totality (hnede, nacisticke i rude, kde zena-rodicka noveho a pocetneho cloveka byla uctivana jako vojak, policista nebo hornik) prezivajici atavisticky stereotyp, ze "mama je mama" a proto rodic, ktery ma 2 mlecne zlazy a organ, jehoz nazev v rectine dal nazev HYSTERII, je jaksi automaticky (navic pry "v zajmu ditete"?) tim rodicem kteremu je po rozvodu (kde 71% rozvodu je podavani zenami, asi priroda udelala polovinu lidstva, muze, tak nekvalitni, ze zenam v takove mire nevyhovuji, ze  se "musi" rozvadet a zbytek vetsinou brbla, narika, nebo je to tim, ze MATKY, ktere sve syny, budouci manzele a otce vychovaly, udelaly tak spatnou praci?) tim rodicem, do jehoz pece ex-komunistka soudkyne, za pozehnani nejednou pateticke, skoro ale vzdy jakekoliv matce nadrzujici pracovnice OPRDu (odd pro ochranu rodiny a deti) dite "sveri do pece" ... je PREKONANY stereotyp.

V pridade DETI Pavlu: Ty se narodily, bydlely, navykly si a s otcem stale ziji v Praze, ne Brne:)

0/0
12.9.2008 14:31

zbynek._s

Re: Cože? Protekční rozsudek? Diskriminace otců?

No, vždyť může pendlovat matka! Je snad někde zákon na to, že se musí búhvíjak, na úkor dítěte  "realizovat"? Myslím, že právě v jejím, případě, jakožto ničemné feministky,  by bylo mnohem společensky prospěšnější, kdyby svojí činnosti zanechala. Můžeš mít i jiný názor, ale to je tak všechno, co se s tím dá dělat.

0/0
12.9.2008 13:35

Sid2007

Souhals. Kdyz se musi stehovat rozvedeny tata ...

... tak lide jako autorka komentare, ex-soudruzky soudkyne, pracovnice OPDu nenarikaji, ze otec nebude moci navstevovat, budovat vztah, vyuzivat narizenou sdilenou peci o dite .... Naopak: matka, soudkyne, pracovnice OPD, posleze s pomoci lekarky otce i za toto ODSOPUDI, ze si sobecky, aby si vic vydelaval, uzil kariery, odstehuje.

Pomatene mozky nasich feministek a "mama je mama" skutecne jperli. BOHUZEL, dosud jim to stale a vetsinou vychazi: diky oproti Zapadu 4-krat vice feminizovane, exkomunisticke justici, predsudkum pracovnic OPD, ve skutecnosti NESNASEJI jakoukoliv rovnopravnost rodicu po rozvodu.

0/0
12.9.2008 13:47

Lilith+

Re: Re: Cože? Protekční rozsudek? Diskriminace otců?

Ano, mám jiný názor - a k tvým názorům mohu jen zopakovat, že nejsi konzistentní...

Pokud na jedné straně - v mezinárodních kauzách - podporuješ, že dítě má žít kde se narodilo, PROČ se v tomto případě má dítě STĚHOVAT ZA OTCEM do Prahy???

Měníš názory, jak se ti to hodí! Hlavně, aby to vždycky bylo výhodné pro otce!

0/0
12.9.2008 13:48

zbynek._s

Re: Re: Re: Cože? Protekční rozsudek? Diskriminace otců?

Otec je to nejcenější, ne prostředí nebo dokonce nějaké ublbené dětské kroužky, vedené (náhražkovými)  trenéry. Otec také nejlépe ví, co jeho děti, zejména synové potřebují. Ať  uzž se to nějakým státním či školním aparátčikům líbí či nikoliv. Ředitele školy, který tam kluka Pavlové zapsal bych okamžitě suspendoval, protože, napomáhá li vědomé tr. činnosti, zřejmě vůbec není na svém místě!

0/0
12.9.2008 14:27

Lilith+

Re: Re: Re: Re: Cože? Protekční rozsudek? Diskriminace otců?

Tak ať se otec přestěhuje, proč se JEDNÉ osobě mají přizpůsobovat TŘI osoby, tedy matka a dvě děti (pokud se nemýlím)?

0/0
12.9.2008 14:33

Sid2007

LZIVA Lilith: OTEC a deti byli, jsou v Pze, MATKA job v Brne

Otec a deti ziji stale, od narozeni, v Praze 5-Zbraslavi, kde take matka az do okamziku, nez ji (sobecky? aby se v rozpadajicim manzelstvi pomstila otci? aby, zneuzivajici mocenskych natlaku, konkretne v podani mafie ODS, viz nejen ted 1,5% ze vsech verejnych zakazek v Brne ODS, nejsprostsi a brutalni vydirani poslancu Moravou, podle dirigovani Tluchore, kdy i pritelkyne, martina Zubova take poslouzila k vydirani?)  aby rozvadejici se otec NEMEL moznost s detmi byt, kdyz se matka s Necasem dohodne, ze misto v Brne prijme?

Kolikrat slysime, Lilith, argumentaci a narky matek, exkomunistek soudkyn, pracovnic OPDu, jak nelze dite "vykorenit", "ztratit kamarady", atd. atd. atd., kdy by se mely stehovat za nebo s otcem. Pro rodice se 2 mlecnymi zlazami a organem HYSTEROU neplati (v zajmu deti:) stejne pravidlo?

TAKZE Lilith NELZETE a budte spravedliva: Pavlova se diky kariere (mozna poste exmanzelovi, ze nase mafianka justice, ktere je soucasti, ji umozni aby deti UNESLA.

0/0
12.9.2008 14:47

sekretarka1

Re: LZIVA Lilith: OTEC a deti byli, jsou v Pze, MATKA job v Brne

8-o8-o člověče měl by si se léčit. ;-D 

0/0
12.9.2008 14:50

Sid2007

Nelibi se ti VECNE, relevantni argumenty? V jake firme "dela

Velice vtipne: Jako naciste a komuniste, jako primitivove v hospode IV. cenove skupiny nebo na vykricene pavlaci, kdyz ti dochazeji vecne argumenty tak hledas "zachranu" ve snaze dat nazorovemu oponentovi nalepku dusevni nemoci?

Myslis, ze to pomuze presvedcivosti tvych "argumentu" nebo ziska ctenare na tvoji stranu? Nebo si jen potrebujes, ecvidentne na tobe vlastni "urovni" jen uvolnit, vystavit se?

Pis hodne, at se stopa a dukazy pro tveho zamwestnavatele snadneji overi. Na vecny protiargument, ze Liliath (vedome? nevedome?) lze a zavadi, kdy Pavlovi od nazoreni deti zili a - s vyjimkou Necasovy zprofane oblibenkyne, pavlove - ziji stale v Praze, ne Brne a ze nikdo, ani exkomunisticka, diky komunistmu take oproti zapadu 4-krat vice feminizovana justice nakonec nemuze nadrzovat Pavlove, chtit, aby se deti, otec, stehovali do Brna proto, ze tam ma - zjevne DOCASNOU - karieru lisky v kurniku ochrany prav deti.

0/0
12.9.2008 15:07

Lilith+

Re: V článku nic takového není...

Abyste se nezbláznil - reaguji na článek, tam nic takového není...

Obviňovat mě z LHANÍ je poněkud přehnané.

Pakliže máte pravdu (ohledně toho bydliště), moje OMLUVA!

S T A Č Í ???

0/0
12.9.2008 15:09

Sid2007

Já se nezblázním, ostatně na kanapi jsou většinou ženy ...

tedy na kanapi u Freuda atd.

Jen je mým sportem, občanskou, rodičovskou, lidskou povinností postavit se, i takto, malým podílem, na chatu, perverznímu pokrařování diskriminace otců a potlačování SKUTEČNÝCH, přirozených a prioritních práv dětí, kterou je i umožňování neručeného styku, budování vztahu s rodičem, který po rozvodu není ve stejném bydlišti jako dítě. SPOLEČNÁ nebo sdílená péče je - nejen z hlediska psychických a  citových potřeb dítěte krokem správným směrem - a je jen diagnozou zásadních, hlubokých, z komunismu a v exkomunistické justici přežívajících problémů, že se ROVNOPRÁVNOSTI rodičů, potřebám dětí (kde podle nového receptu udělaná svíčková, budete se divit, takovou potřebou není) zatím plne nezdomácněla.

Vy zde - v rozporu s fakty, kdy se děti narodily, dosud vyrůstaly, měly své školy, kamarády, zájm kroužky, trvalé bydliště, byt, kde s tatínkem a maminkou, teď jen s tatínkem stále žily - argumentujete, že unést dítě - navíc v rozporu se soudním (dokončení)

0/0
12.9.2008 18:15

Sid2007

Kdyby se otce za kariérou odstěhoval, unesl dítě, už by sedě

Vy zde - v rozporu s fakty, kdy se děti narodily, dosud vyrůstaly, měly své školy, kamarády, zájm kroužky, trvalé bydliště, byt, kde s tatínkem a maminkou, teď jen s tatínkem stále žily - argumentujete, že unést dítě - navíc v rozporu se soudním rozhodnutí do Brna je OK, že se snad otec. další dítě, spolu s uneseným mají za sběhlou matkou-únoskyní přestěhovat.

Kdyby se v naší zemi, za justiční mafie exkomunistické a díky komunismu oprotin Západu 4-krát více feminizované justici jako ředitelka ÚMPOD, Lenka Pvlová, zachoval obyčejný obřan, navíc otec, už by seděl ve vazbě.

Je evidentní, že váš smysl pro rovnoprvnost žen a mužů, konkrétně otců a matek po rozvodu, pro kutečný zájem dětí a v neposledním i pro zákony a práívo má ještě co k vylepšování. Jinak skutečně nemějte strach, mě názory, jako ty, které zde představujete Vy, neriozčilují. Jako s plevelem jen s nimi systematicky bojuji, potírám je.

0/0
12.9.2008 18:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.