Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ANKETA: Hledání nového předsedy ODS je předčasné, míní politici

Málokdy se politici shodnou natolik jako v hodnocení úterních slov premiéra Mirka Topolánka. Prohlásil, že ODS nutně potřebuje očistu, bez které nemíní obhajovat post předsedy této strany. Nikdo jasně neřekl, kdo by Topolánka v čele ODS mohl nahradit, o vážnosti situace ale nepochybují.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bhans

99,9 %

Devadesát devět celých devět procenta členů ODS jsou normální slušní lidé...

Tedy nějakých třicet lidí dělá v tyhle republice takový maglajz? Deset ve vládě, po pěti v komorách a deset na krajích?

Neuvěřitelné!

0/0
11.9.2008 9:42

Bhans

Co výrok, to perla.

Kdy že chce odejít?

0/0
11.9.2008 9:38

sir Humprey

Co vlastě ten Tlustý udělal špatně?

Všude jen nadávky, ale jeho vyjádření mají hlavu a patu..

A korunu tomu nasadil Komárek ve včerejší MF :-/

0/0
11.9.2008 9:10

Kasalický A.

bezpáteřní

svině,se tu budou chtít očistit. Mám návrh, a co takhle ruská ruleta ale s plným zásobníkem, a bude klid NAVŽDY. Topolánku, seber si svý kamarády kolem sebe a jděte si svou cestou někam do pr.....dele. Jste ostudou tohoto národa a ani trochu se za své činy nestydíte protože zastáváte nejodpornější politické praktiky které se evidentně shodují s praktikami padesátých let. Vy a celá Vaše ODS si můžete jako slogan na příští volby dát. PO MODRÉ ZPĚT DO MINULOSTI.

0/0
11.9.2008 8:40

Charles_Davy

Re: bezpáteřní

R^R^ Hezky řečeno !

0/0
11.9.2008 9:22

cerekk

Re: bezpáteřní

j.. dobrý ...R^

0/0
4.10.2008 8:34

zab2

Ale vždyť skončit nechce

Na to se mu premiérování moc líbí. Ani Dalíkovi by to neudělal. Je to vydírání a snaha definitivně zlikvidovat Tlustého ( To je ten, co svou "předvolební reformou" dostal stranu do vlády a poslance na křesílka). A protože těch Moravů je ve straně většina, čeká, že vyhraje. Celá  "očista" ODS znamená jen vyloučení Tlustého.

0/0
11.9.2008 8:22

Glock každopádně bez -e

Re: Ale vždyť skončit nechce

"A protože těch Moravů je ve straně většina ..." máš opravávněná podezření podepřená důkazy, rozsudek soudu ... nebo jen hloupě plkáš? Zkus to těm lidem, o kterých takové věci tvrdíš, říci z očí do očí ... a u občansporávního sporu to můžeš dokázat, ty jasnozřivý hrdino .

0/0
11.9.2008 8:32

zab2

Re: Re: Ale vždyť skončit nechce

Já nic dokazovat nepotřebuju. To, že na sebe politici vytahují špínu a drží se vzájemně pod krkem ví každý, kdo nemá modré brejle. Ten údiv, co teď hraje jeden lump vedle druhého, cože se to děje a nikdo o ničem neví, jim můžou žrát jen fanatici tvého ražení, kteří věří i tomu, že Dalík s Večerkem jeli před hlasováním o důvěře vlády za jim neznámým poslancem až do Brna s neodbytnou touhou pokecat s ním o holkách a zasrandovat o postu velvyslance v Bulharsku.

0/0
11.9.2008 8:39

Kasalický A.

Re: Re: Re: Ale vždyť skončit nechce

souhlas, Glock je každopádně člověk stejného ražení jako Dalík a to jsou přesně ty blbci co jim sežerou všechno!!!!!!!

0/0
11.9.2008 8:45

madqwert

Re: Re: Ale vždyť skončit nechce

ne ve strane, ale ve vedeni strany a moravovo vyjadreni mi staci k tomu, abych u soudu uspel ;-D

0/0
11.9.2008 8:40

Kasalický A.

Re: Re: Ale vždyť skončit nechce

ale jdi ty vtipálku,u soudu????????kde žiješ čoeče. Asi si čteš místo novin ohníček co.

0/0
11.9.2008 8:42

zab2

Re: Re: Re: Ale vždyť skončit nechce

Pokus o podplácení v případě Ploc se u soudu potvrdil, rozsudek padl a politiků se to ani nedotklo. Pokus o podplácení a vydírání v případě Urbanové se potvrdil taky a nestalo se opět nic. Takže k čemu soudy, když se imunitně podrží a politická odpovědnost žádná?

0/0
11.9.2008 9:05

TurboFrank

Je to jen komedie o několika dějstvích.

Ten valašský mamlas chce čistou ODS a sám ji pomáhal zasvinit. Počítá s tím, že to časem vyšumí a jedeme dál. Co by chudák dělal? Podnikat zkusil a všichni vědí, jak dopadl.

0/0
11.9.2008 8:20

Charles_Davy

Re: Je to jen komedie o několika dějstvích.

Je to pouze metoda "zloděj křičí chyťte zloděje"

0/0
11.9.2008 9:26

GEORGE MICHAEL

Re: Je to jen komedie o několika dějstvích.

R^R^ Náhodou podnikal výborně - sice firma zkrachovala, ale ještě před tím tato firma vylákala peníze a určitě tyhle peníze nešly do konkurzní podstaty !!!! :-)))

0/0
11.9.2008 12:08

tom206

STOP ODS!!!

http://zpravy.idnes.cz/dokument-zaverecna-rec-exposlance-koristky-fzq-/domaci.asp?c=A080910_173951_domaci_dp

0/0
11.9.2008 8:03

babacek

Výměna ?

Pokud by byl tento post nabídnut druhému vítězi tak přestoupí raz dva a otočí kabát. ;-)

0/0
11.9.2008 6:35

jka2005

Vlastík

Byl jsem ve středních Čechách na dvou volebních mítincích ODS a jediný koho lidé baštili byl Vlastík Tlustý. Třetina hlasů pro ODS byla pro Vlastíka. ODS vyhrál ve středočesku volby a teď by ho nejraději vyhodili. Odmítá jen kývat a mít názor se v ODS nenosí.

0/0
11.9.2008 0:05

kamasutra.novakova

Re: Vlastík

No hlavně že se to nosí u Sociální demokracie ;-D;-D;-D. A co teprve komunisti - ti vždy upřímně  prosazovali míti vlastní názor ;-D. A z politické mrtvoly Paroubka to úplně srší ta demokratičnost - já bych jeho portrét dal na vlajku OSN. A to že odejde z parlamentu převlečený tlustý komunista Tlustý je pro tuto zemi dobře. Narozdíl od Paroubkovo cest do Ruska v ten nejvhodnější okamžik... Pa Soudruhu :-)

0/0
11.9.2008 0:33

Zmuda

Re: Re: Vlastík

... proboha , tolik blbosti ve dvou větách 8-o !

Kopnout tě do (Y) i s Topolánkem a hlavně Řepíčkem !

Já jsem volič ODS,mě vůbec nezajímají nějaké praktiky komunardů,či sockomančů !

A Tlustý ? Samozřejmě že volby ODS vyhrál Tlustý ! Hysterka Topolánek se pouze svezl ,..jako politik a i jako člověk stojí za ho*no, je to neschopa !!

0/0
11.9.2008 3:50

GEORGE MICHAEL

Re: Re: Re: Vlastík

R^R^R^ Přesně jak to říkáte - a hlavně Mirek zapomíná na jeden podstatný fakt... Aby vyhrál vůbec volby, tak bylo zapotřebí vyhrát drtitě v některých krajích a pokud vím dobře, tak v tomto případě to byl kraj Středočeský a Praha, které jsou pověstné tím, že voliči jsou nejvíce nekloněni ODS. Chtěl bych vidět, jak by dotáhl ODS do Strakovy akademie pokud by neexistovala Praha, respektive Středočeský kraj - čili Vlastimila Tlustého.

0/0
11.9.2008 12:18

babacek

Re: Vlastík

Vlastík pouze touží po moci stejně jako Jirka. A tak je ochoten jít proti proudu a říkat co lidé chtějí slyšet to ovšem neznamená, že by následně dělal nějaké nápravy. :-)

0/0
11.9.2008 6:38

frn.is

Re: Vlastík

Blbost.....ODS by ve středních Čechách vyhrál s Vlastou i bez Vlasty ...bohužel je zde obrovská hromada  bezpáteřních a morálně vyprahlých hovad  stejně jako v matičce Praze,,,,:-©

0/0
11.9.2008 7:34

Charliealpha

Topolánkovi to dnes ale sluší....

0/0
11.9.2008 0:04

kerim003

zajimave je ze ted maji hlavu v pejru z Moravy

ale ze  v Brne na uradu pro mezinarodni ochranu deti jeho reditelka v rozporu z rozhodnutim soudu nedala dite otci coz ve sve podstate znamena ze se jednalo o unos. Prihlasila ho bez vedomi otce do skoly v Brne a pan reditel byl z ni tak mimo ze dite odmitl otci vydat a to i presto ze mu otec ukazoval pravoplatny rozsudek - tzn ze tam statni urednik ktery ma pomahat obcanum porusuje zakony jejichz dodrzovani ma doslova a do pismeve v naplni prace - to zatim evidentne nikoho nezajima. Jsem zvedavej zda ministr Necas bude mit tolik odvahy a omluvi se protestujicim otcum kteri mu uz v dobe jmenovani pani reditelky predlozili dostatek dukazu o tom ze neni schopna vest tak dulezity urad.

0/0
11.9.2008 0:00

blastula

V normální demokracii už by lítaly rezignace

ale tihle hoši se tam stůj co stuj budou držet jak h**** košileRv

0/0
10.9.2008 23:46

babacek

Re: V normální demokracii už by lítaly rezignace

Oceňuji a hodnotím jakéhokoliv člověka především podle jeho konkrétních činů a skutků. Mluvků a různých „drmolů“ bylo v naší zemi vždy požehnaně a víme kam to vedlo a jak to dopadlo, když dostali do rukou i velkou moc. Se svěřenou společenskou odpovědností si mnoho starostí nedělali – pokud vůbec věděli co to je…?!

0/0
11.9.2008 6:39

Greybeard+

Ano pane Béme

"Devadesát devět celých devět procenta členů ODS jsou normální slušní lidé, kteří v tomto smyslu žádnou očistu nepotřebují,"

A ta jedna desetina jsou poslanci,senátoři a ministři, kteří kompletně potřebují nakopat prdel a vyhodit, p.Béma nevyjímaje.

0/0
10.9.2008 23:38

l e o

Re: Ano pane Béme

R^R^R^

0/0
11.9.2008 0:37

babacek

Re: Ano pane Béme

Mnohdy se stává, že i v docela malé firmě o malém počtu zaměstnanců se najde hned několik ´´černých ovcí ´´ tak potom ve straně která čítá větší počet není divu, že se jich objevuje víc.

Tyto lidé mívají špičaté lokty a umí skvěle komunikovat a to pak lidi zblbne a tleskají jim než procitnou bývá již pozdě. A tak jak řekl  Ludvík Vaculík.

„A najednou zjistíte, že se k vám začnou připojovat další lidé, stejné povahy a názoru. A vzniká jakási elita.  Toto – toto bylo by dneska velice potřebné celostátně!“

0/0
11.9.2008 6:49

blastula

Kdo se nám tetelí na křesílko?

Tipuju  velkého Sašu Vondru. Ten by mi tam připadal  jako hlava smečky tak nějako akorát...(Y)

0/0
10.9.2008 23:32

petrucciani

Pan Bem si pletl procenta, myslel 1% cistych z 99. ;-)

"Devadesát devět celých devět procenta členů ODS jsou normální slušní lidé, kteří v tomto smyslu žádnou očistu nepotřebují," řekl Bém.

0/0
10.9.2008 22:45

kerim003

pane predsedo

nejak se to na vas vali ze - http://tyden.cz/rubriky/domaci/pavlova-nepredala-sveho-syna-otci-porusila-zakon_80078.html

0/0
10.9.2008 22:38

tenisovejloket

ojojoj to je fotečka

skoro tak povedá jako fotky jyrky;-D

0/0
10.9.2008 22:22

vdanicek

Prominte moravne za Vaseho jmenovce

;-€

0/0
10.9.2008 22:04

vdanicek

Skvely napad

Jen na to rychle pristupte nez si rozmysli. Muze sebou vzit i 81 poslancu ODS.Rv8-o

0/0
10.9.2008 22:03

franta_straka_unban

vždyť jo

jen ať tam zůstane topol dutá hlava:-)R^

0/0
10.9.2008 22:02

Smil

co je?

jediné co umíte je rušit diskuze!

0/0
10.9.2008 21:46

Ahaman

Už včera bylo na hledání pozdě

Rv

0/0
10.9.2008 21:23

imax

Re: Už včera bylo na hledání pozdě

ále neni....

0/0
10.9.2008 21:31

denny2006

p.Jan Zahradil - můj favorit

0/0
10.9.2008 21:20

petrucciani

Re: p.Jan Zahradil - můj favorit

Jezis, to snad nemyslis vazne??? Toho debila ne, to rdsi bezdomovce!!!!!!!!!! Jediny clovek, ktery by odSS mohl ocistit a pozvednout zajem o odSS, je Tosenovsky.

0/0
10.9.2008 22:51

denny2006

Re: Re: p.Jan Zahradil - můj favorit

pane Bože,dosti bylo Moravy:-P!

0/0
10.9.2008 23:33

1255

Jen ne Bém, už se dost zdiskreditoval

svým chováním a přístupem jak ke knihovně, olympiádě aj.

0/0
10.9.2008 21:12

kraxna

To na fotce je politická mrtvola ?

8-o

0/0
10.9.2008 20:52

imax

...

"ODS má osobnosti, které by Mirka Topolánka mohly nahradit. Lepší lidi by občanští demokraté mohli najít třeba mezi hejtmany..."

souhlasím a je to celkem pozitivní zprávaR^

0/0
10.9.2008 20:43

VAE2006

to jsou kydy.

kdo takovému vyhlášení věří ? Snad jen chudý duchem. Holt se na podzim před volbama prohlásí jak se ODS očistila:"  již nikdy nebudou aféry typu VAE, Dálík,Morava, Langer. ODS je "dnes" nejčistší modrou stranou ve státě. A jako jediná se dovedla přeneést přez svízele jež ji provázely. Ale již dost, dnes jsme čistí !"

a topol tunelový může pokračovat s dálíkem :-))));-D;-D;-D

0/0
10.9.2008 20:42

1255

Re: to jsou kydy.

Topolánek by měl vymezit pojem očista. Každý si pod tímto pojmem představuje něco jiného. Ta očista by měla jít i do krajů. To co mnozí představitelé předvádějí, hraničí s únosností a je nepřijatelné i pro skalní voliče ODS.

0/0
10.9.2008 21:14

wcbaba

Hledání nového předsedy ODS není předčasné,

čím dříve se ODS zbaví toho darebáka Topolánka a lumpů kolem něj tím lépe pro ODS.

0/0
10.9.2008 20:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.