Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Návrh zákoníku zrovnoprávňuje sňatky homosexuálů s manželstvím

Registrované partnerství má být napříště postaveno na roveň manželství. Homosexuální páry by tak mohly mít nárok na vdovský důchod či sociální dávky. Počítá s tím nová verze občanského zákoníku, kterou připravilo ministerstvo spravedlnosti. O jeho podobu se zřejmě v koalici svede bitva.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Execute

Ale copak, vy Buzici, zastavili jste hlasovani NE?

Kdyz jdu s nejakou holkou, vzdy dam do dr_ky nejakemu zk_rvenemu B_zikovi. Jen musim davat pozor, abych se nepotrisnil jejich krvi. Na Zemekouli neni pro Vas misto!

0/0
26.9.2008 4:28

Slovensky_robotnik

Jebanie do riti je pekne.

Som vcera jebal jedneho chalana do riti a pekne reval pri tem,to bolo naozaj sexi.

0/0
23.9.2008 1:08

Augo

Re: Jebanie do riti je pekne.

KAKTUSEM!

0/0
23.9.2008 17:26

Execute

Re: Jebanie do riti je pekne.

PEDOFILE!

0/0
23.9.2008 17:50

Execute

Re: Jebanie do riti je pekne.

Ten pes ale reval! Ale byla to fena! Ty uz nepoznas ri_ni otvor, b_ziku? A na ulici? Takova ostuda!

0/0
26.9.2008 4:30

Slovensky_robotnik

Jebanie do riti je pekne.

Jebaj ma do riti

0/0
23.9.2008 1:04

Execute

Re: Jebanie do riti je pekne.

Ty smr_dlavy COBO_E! SEKYROU Te budu sekat od ri_i, az z Tebe budou HO_NA letat!

0/0
23.9.2008 17:49

Augo

BUZI BUZI BUZI -

0/0
22.9.2008 2:45

Execute

Cirkve rovnez plnily regulacni ulohu!

Krestanstvi vzniklo drive,nez cirkev.Jaka cirkev?S Budhou,Mohammedem,Jehovou,Judou nebo Kristem?Vzpamatujte se!Odpad je proste 4%.Podivejte se na psy nebo ty jejich opice,kteryma se ohaneji.Silny jedinec se uspokoji na opacnem pohlavi a ostatni slabi si musi najit alternativu.Slabi vsak musi z kola ven.Nemoci je oslabi a tak se neuzivi a nebudou mit potomky.Tak to priroda vyregulovala na 4%.Jestli jim umoznime adopce,vzroste jejich pocet a priroda to zase nejak vyreguluje.Ale doplati na to deti.Homsexici si to budou rozdavat jako nezletili ve skolach.Budou myslet,ze se to muze.A kdo jim pak v tom zabrani?Stejne je to nesmyslny zakon,ktery nevyuziji.Proc by dvema chlapum mel prekazet ve svobodnem sexu synek?Na co by ho chteli?Holku urcite by nechteli.A kazdy den zpovidat se uradum,co spolu delali(kazdy zvlast) a co vsechno videlo decko se jim taky nebude chtit.Tady jde jen o to, utlacit normalni lidi a pokusit se dokazat,ze oni jsou taky lidi.To se nikdy nepovede!Doufam!

0/0
17.9.2008 3:13

Lilith+

Re: Cirkve rovnez plnily regulacni ulohu!

;-D;-D;-D - to je teda snůška nesmyslů!

Zblázni se z toho ;-D !

0/0
17.9.2008 14:49

yovel

Re: Cirkve rovnez plnily regulacni ulohu!

Ty jsi nemocný člověk. Nemocný a zmatený. Všechny tvoje příspěvky mi připomínají pár jedinců z historie, kteří také mnohokrát mluvili o selekci lidí, kteří se provinili jen tím, že byli v něčem jiní. A mnohokrát také nezůstalo jen u slov....

Píšeš, že homosexuálové (muži) by jistě nechtěli adoptovat dívku. Nevím, zda se mám smát nebo mít hysterický záchvat z toho, že může mít někdo tak stupidní názory a ještě má tolik drzosti je ventilovat. Kolik ty osobně znáš homosexuálních lidí, párů?

Troufnu si tvrdit, že žádného osobně. Tvé názory jsou naprosto zcestné a to, čemu nerozumíš, si vysvětluješ podobně jako si lidé v dávných dobách vysvětlovali například zatmění Slunce nebo blesky. Je ovšem můžeme s pousmáním pochopit. Tebe by měl někdo poučit, že nemáš morální právo veřejně soudit lidi, jejichž životy neznáš.

0/0
18.9.2008 8:35

Augo

Re: Re: Cirkve rovnez plnily regulacni ulohu!

Nevim, kdo je tady nemocny. Dve lezby chtely decko. Jedna z nich se nechala umele oplodnit. Narodily se jim dvojcata - dcery . A bum - pruser. Zazalovaly doktory a decka odvrhly. Soud prohraly. Tak to dopadne, jestli zdravy rozum prohraje a zakon povoli jeste neco takoveho. Takze Tvuj prispevek je prispevek "buzika" a z tohoto pohledu to vidis. Zakony Vam nyni preji. Ale vseho docasu a budoucnost ukaze. Dobro zvitezi nad zlem - takova je uz priroda po tisicileti. Jak jsme se mohli docist od nekterych rozumnejsich lidi, kteri se na to divaji nezaujate.

0/0
22.9.2008 18:46

Monstrum Anonymič Anonymov

Homosexualita

je vysoce nákažlivá infekční choroba. Pokaždé, když se Hromada ukáže v televizi, vznikne 100 000 nových homosexuálů.8-o

0/0
15.9.2008 14:42

Kentus

Klidně...

Mně osobně je to šuma fuk. Cízím se do života navážet nehodlám - jejich věc. Moje manželství to rozhodně neohrozí a pokud se toho někdo kvůli tomu obává, měl by si zajít do poradny. :-)

 

 

                                         :-) Příkladně liberální Kentus :-)

0/0
15.9.2008 13:35

Lilith+

Re: Klidně...

Podle ankety takto smýšlí 42% hlasujících...:-)R^

0/0
15.9.2008 14:40

Warhead_bia :P

Re: Re: Klidně...

tak to je uspech 42 % sebestrednych lidi ;-)R^

0/0
15.9.2008 14:44

Lilith+

Re: Re: Re: Klidně...

Proč sebestředných? Snad "empatických", ne ? :-)

0/0
15.9.2008 14:49

Warhead_bia :P

Re: Re: Re: Re: Klidně...

pristup ala kentus mi prijde jako primo se me to nedotyka tak at si decka hrajou a co se z toho za par let vyvine to me preci nezajima :-P

0/0
15.9.2008 14:53

Lilith+

Re: Re: Re: Re: Re: Klidně...

Ale "děcka si hrajou" odjakživa, homosexualita tu byla vždy...:-).

De facto stav existuje, de iure je třeba upravit...:-).

0/0
15.9.2008 15:00

Warhead_bia :P

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Klidně...

to ze tu byla vzdy neznamena ze musi byt srovnatelna se standardni rodinou , pedofilie tu taky byla vzdy ;-)

0/0
15.9.2008 15:06

Lilith+

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Klidně...

On se připravuje nějaký zákon na "zrovnoprávnění pedofilů"?

Prosím o odkaz, hned se tam přesouvám - budu hlasovat PROTI! :-)

0/0
15.9.2008 15:29

Warhead_bia :P

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Klidně...

;-)jen opakuji stejne prizemnim primerem to je vse

0/0
15.9.2008 15:31

Execute

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Klidně...

Pravda. Jestli se nemylim, homosexualita tu opravdu byla. I mezi zviraty. Ti, co odpadli, se prece taky museli uspokojit. Ovsem s tim rozdilem, ze jejich vetev uz nemela pokracovani. Zadne potomky - Z prd_le leze neco jineho, ne deti. No, jini tady plakatujou, ja budu taky. Nebavi mne to, ale tu radost B_ZIKUM neudelam a budu se tady vracet!

0/0
15.9.2008 15:44

Lilith+

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Klidně...

ne, ne ...:-), moje reakce byla NA "ať si hrajou..., co se z toho vyvine..." (tedy jako by příspěvek naznačoval, že JDE o NOVÝ jev).

A já reaguji: né, není to nic nového, bylo to tu vždy... :-).

0/0
15.9.2008 16:05

Warhead_bia :P

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Klidně...

tak pointa byla v tom ze novy jev je to co zacinaji schvalovat zakonodarci nikoli homosexualita jako takova ;-)

0/0
15.9.2008 16:16

Execute

Re: Klidně...

Tak at se cizi nenavazeji do zivota naseho. Mne to suma fuk neni, kdo je muj soused. Jak nevyboci z normy, tak ho nemusim ani poznat. A kazdy rozumny clovek vsechen odpad od sebe odstrkuje. To je zaklad zdrave hygieny. Jinak zumpa pretece.

0/0
15.9.2008 15:33

comply

Re: Re: Klidně...

Zlatíčko, nějak Vám to už tlačí na mozek, copak copak, nějako hoša Vám nedal?

0/0
16.9.2008 8:13

godys

neprojde....

:-)

0/0
15.9.2008 11:24

Execute

Re: neprojde....

XKez by!X

0/0
15.9.2008 11:35

Execute

Nikdo netvrdi, ze je to proti prirode!

Nekdo proste nepochopi skutecnost. Jsou nemocni lide, kteri si svou nemoc neuvedomuji a pripadaji si normalni. Jako priklad poslouzi mentalne postizeni. A uz odedavna byli lide postizeni napr. rakovinou, ktera neni proti nabozenstvi. A priroda je moudra. Udrzuje homosexualitu na 4%. Ale nektere zakony se to snazi zmenit. Tak se nedivme, ze tato nemoc se rozsiri do nebyvalych rozmeru. Nezbyva jen doufat, ze to, co neni zakazane, nebude pro ne az tak vzacne a realita jim vezme chut vychovavt deti. Proti hloupym politikum s divnymi choutkami nic neudelame, tak to tem B_ZIKUM doprejme. Ale pod jednou podminkou. My taky neco chceme. Aby bylo WC pro pany, pro damy a pro B_ZIKY!

0/0
15.9.2008 11:14

mec14

Re: Nikdo netvrdi, ze je to proti prirode!

bez komentáře. Resp. asi jedna věc by mě zajímala a to je tvoje vzdělání,ale mám pocit,že nám sem ohledně toho stejně pravdu nenapíšeš. Dle vyjadřování bude nejspíš hodně nízké.

0/0
15.9.2008 13:27

mec14

Argument protipříodě

Zkusím vyvrátit nejoblíbenější argument, nejde mi o to někoho přesvědčit, ale ten s přírodou mi přijde hloupý. Takže na začátku v Řecku,Římě apod. bylo homosexualita naprosto tolerováno, nikdy se nad tím nepozastavil, pak přišlo křesťanství a veškerá nenávist k homosexualitě + veškerému pokroku(překvapuje mě kolik lidí je tu nábožensky založených), dále říkáte, že homosexualita je protipřírodně, což je samozřejmě největší lež. Neboť homosexualita je proti náboženství. A náboženství je proti přírodě. V přírodě jsou homosexuálové, jak mezi zvířat,tak lidmi a tvoří je příroda. Takže prosím Vás neříkejte, že je to proti přírodě. Ale nazývejte to pravým jménem a říkejte,že je to proti náboženství. Defacto celý člověk se neustále svými činnostmi chová a jedná proti přírodě, akorát, že to co dělá divně nazývá, že je to v souladu s přírodou.

 

No co, proč to píšu, hlupáci stejně nepochopíme,co jsem napsal.

0/0
14.9.2008 22:55

Execute

Re: Argument protipříodě

Ale to je uplne prirodni! S_X s opacnym pohlavim maji jen silni jedici. Tislabi, vlastne nemocny odpad, se musel uspokojit jinak. Prvorozeny pes ma vzdy vetsi cenu, nez ten nejmensi, naposled vrhnuty! Takovi se nekupujou. Takoveho dostanete navdavkem k tomu prvorozenemu, ktereho draze zaplatite!

0/0
15.9.2008 12:13

Kentus

Re: Re: Argument protipříodě

Homosexuální chování je mezi lidoopy relativně běžné. Anebo dokonce  mezi opicemi - takoví paviáni kopulují mezi sebo bez rozdílu kdykoliv přijdou silné emoce. Něco si o tom přečti, když už tu hodláš kázat. :-)

 

 

                                              :-) Kentus podotkl :-) 

0/0
15.9.2008 13:32

Execute

Re: Re: Re: Argument protipříodě

Slabi jedinci. Co se neprosadili.

0/0
15.9.2008 15:47

Execute

Nejak Vam to pocitadlo nefunguje!

Bylo 8509 NE a odesel jsem. Pak jsem se vratil, a bylo 8466. A tak to je porad. Vy chcete mylne informovat verejnost. Tisk, rozhlas a televize = sama polopravda. Bylo to za komancu, je to i ted. Nevhodne prispevky proste zmizely. No, policajtovi muzete nadat a nic se Vam vcelku nestane. Ale vynadejte nejakemu T_PLEMU = skoncite u soudu. Zakony jsou na jejich strane. Ale budoucnost ukaze, jak je priroda moudra!

0/0
14.9.2008 22:41

mec14

Re: Nejak Vam to pocitadlo nefunguje!

Zrovna jsem o té přírodě psal o něco později než ty. Prosím tě, řekni mi, jakým způsobem příroda prokáže, jak je moudrá. Homosexuálové nevymřou, tomu snad nevěříš, resp. nechápu,co jsi tím chtěl říct. Nejspíš si chtěl napsat, že církev nám ukáže časem, jak je moudrá, ne?

0/0
14.9.2008 22:56

Execute

Re: Re: Nejak Vam to pocitadlo nefunguje!

Max. 4% !!!! To je ta moudrost!

0/0
15.9.2008 11:17

Execute

Re: Re: Nejak Vam to pocitadlo nefunguje!

A kterou cirkev mas na mysli? S Budhou, Jehovou, Zidem, Allahem nebo Kristem?

0/0
15.9.2008 11:20

mec14

Re: Re: Re: Nejak Vam to pocitadlo nefunguje!

Asi něco na tom bude, že tolerance roste se vzděláním.

Církev a k tomu spojení Budha,Allah atd. Přečti si nějaké základní informace, ať tu nepůsobíš za hlupáka.

0/0
15.9.2008 13:23

Ptolemaios

Mnoho povyku pro nic - celá ta kampaň o zrovnoprávnění

= registraci partnerství je naprostá zhovadilost. Kolik času se promarnilo kvůli několika desítkám "odlišných", kteří to chtěli mít černé na bílém. Takže přepočteno na jeden registrovaný pár tahle přiblblá akce přišla tak na deset milionů! Nevěříte ? Tak to zkuste spočítat a dojdete ještě k většímu číslu.Je to prostě tak.

0/0
14.9.2008 20:51

Execute

Re: Mnoho povyku pro nic - celá ta kampaň o zrovnoprávnění

Ja si myslim, ze to je vice penez. O nich se jedna porad a neni to prvy zakon. Uskodi to vsem. Kdyby mlceli a priznali si, ze zakony prirody nelze obejit, ze kdyz budou vychovavat decka a nebude se o tom vedet - bude vse O.K. Muzou treba pomahat hlidat decka, kdyz jim o to jde. Byli by to hodni strejcove a hodne teticky a nikdo by nevedel, ze jsou pritepleni. Ale pusobit na deti dojmem, ze je to normalni, muze zpusobit prekroceni hranice 4% (kluci jsou prece v kontaktu na ZS jen s klukama a holky s holkama a neni to zrovna prijemny pohled, jak si dve asi 10-lete holky, kazda ruzne barvy pleti, davaji francouzaka v mackdonaldovi a nikdo jim nic nerekne, protoze decka v NY muzou delat vsechno). A pak se budou schvalovat dalsi a dalsi zakony. Takovymi zakony jsou diskriminovani slusni lide. To se netyka jen tech 4%. Proto tolik povyku tady.

0/0
14.9.2008 21:53

Execute

A jeste neco!

Nejste jedini, kdo tak trochu trpi na svete po nekolik tisic let. Kazdy, kdo tak trochu vuboci z normy to pociti. Vy jste vybocili z normy tak, ze pokud to na Vas nekdo pozna - nebo se sami priznate, tak Vas odvrhne. Kazdy se boji jak "dusevni" nakazy, tak nakazy novou nemoci.

0/0
14.9.2008 19:49

Execute

Ja si myslim

Ze zadny zakon Vam nepomuze. Jen uskodi. Cim vice zakonu bude na Vasi strane, tim vice budete mit problemu. Podle Vas jsou vsichni normalni lide Latentni Homosexualove (mne to urazi) a to je prave ta nebezpecna myslenka. Vy si myslite, ze jste normalni. Nic ve zlem - i Cinan mi rekl v New Yorku, ze mam sikme oci. Ale nikdo si nedovolil vykrikovat o sexualite nebo dokonce o vychove homosexualu. Tam si cizinec otevre pivo na ulici a pokud ma stesti, skonci to jen pokutou. Pokud ne, skonci na Criminal Courtu. Tak jestli mate nejaka prava, tak si nevyskakujte. Prevychovat normalni se Vam zatim nedari. Zustante u Vasich 4% a bude vsechno vporadku. Nad 4% si to totiz uz reguluje priroda po mnoho tisicovek let!

0/0
14.9.2008 19:43

comply

Re: Ja si myslim

Vy jste teda kompletně mimo. A kromě toho, mám v USA spoustu gay přátel, všichni žijí veřejně jako partneři, někteří vychovávají adoptoptované děti.

0/0
14.9.2008 20:54

Execute

Re: Re: Ja si myslim

USA parazituje na pristehovalcich. Ti take rodi deti. Ale je tam taky houf teplejch emigrantu, kteri prave kvuli toho utekli ze svych zemi pred diskriminaci. Maji svoje bary - proste tam zijou. Ale o vychovavni deti tam nemuze byt ani rec. Ani o to nikdo z nich nestoji, az na nekolik lesbickych vyjimek. Tam se pracuje. Zadna poledni prestavka. Tam si nekteri berou decka do prace. Ale v celem NY jsem nenarazil na pripad, ze by si gayove navzajem hlidali deti!

0/0
14.9.2008 22:49

comply

Re: Re: Re: Ja si myslim

možná by to chtělo o tématu nejdřív něco vědět, než tady začnete psát moudra. Evidentně se v americké gay komunitě pohybuju daleko víc než Vy, takže vím, o čem píšu. Znovu opakuji, že je v US velmi časté, že gayové vychovávají děti, je tam možná adopce jednotlivcem. Ale co, plácejte si tady ty svoje nesmysly... když Vám to uleví.

0/0
15.9.2008 10:00

Execute

Re: Re: Re: Re: Ja si myslim

Jestli je to mozne, tak ale v praxi nevyuzivane. Proc by gay jednotlivec chtel vychovavt dite? To by skoncilo zneuzivanim. Takze zadne dlouhe trvani. Kdyz se Vam USA tak zamlouva, tak tam katolicti knezi opravdu jsou gayove. Zneuzivaji moznost vychovy mladeze a konci to pedofilii! To tam za chvili bude z katolicke cirkve banda satanistu!

0/0
15.9.2008 11:32

comply

Re: Re: Re: Re: Re: Ja si myslim

Vy fakt melete páté přes deváté. Takovouhle snůšku hovadin už jsem opravdu dlouho nečetl. Tak přeju mnoho šťastných chvilek na diskusi o registrovaném partnerství a homosexualitě. ;-D

0/0
16.9.2008 8:06

Lilith+

V anketě začíná přibývat hlasů PRO...

super ;-D;-D;-D R^ !

Zákon nikomu neublíží, homosexuálům pomůže.

0/0
14.9.2008 18:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.