Diskuze

USA mají tajný vražedný program na irácké teroristy, tvrdí Woodward

Američané mají tajný program na zabíjení teroristů v Iráku, rozsahem srovnatelný s vývojem atomové bomby za druhé světové války. Napsal to legendární americký novinář Bob Woodward v nové knize Vnitřní válka. Právě tento program je podle něj hlavní příčinou poklesu násilí v Iráku v posledních měsících. A nikoliv loňské vyslání posil, jak tvrdí Bushova administrativa.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

júLinek šíšaL

10. 9. 2008 17:53
...

The U.S. is "running out of time" to win the war in Afghanistan, and sending in more troops will not guarantee victory, the chairman of the Joint Chiefs of Staff warned Congress on Wednesday.

;-)

0 0
možnosti
LEO

l e o

11. 9. 2008 1:55
Re: ...

zatim bych nejasal ;-)

0 0
možnosti
KE

Pan Navratil

10. 9. 2008 14:45
Mno,

vzhledem k počtu propuštěných vs. odsouzených "teroristů" na Guantánamu je na místě se ptát, jak USA ty irácké teroristy poznají. Čekám metodu Rock-Paper-Scissors :-P

0 0
možnosti
PFS

pepe999 from Salford

10. 9. 2008 14:58
Re: Mno,

Ono je to vcelku jednoduche. Je to kazdej muslim...;-D

0 0
možnosti

júLinek šíšaL

10. 9. 2008 14:26
souzi a soušky, drazí bushevici,

jsem rád, že již začínáte tušit, proč si amíci své křováky natřou térem a posypají peřím sami...holt ústava je ústava - i ve svobodném, demokratickém a prosperujícím státě ...

0 0
možnosti

pakoss

10. 9. 2008 13:37
Pokud je to pravda.....pak je to dobrá zpráva !!!

R^ USA

R^War against Terrorism

Cím více teroristů spojenci neutralizují, tím lépe, je to cool.......!

Jen tak dál..........R^!

0 0
možnosti

júLinek šíšaL

10. 9. 2008 14:18
Re: Pokud je to pravda.....pak je to dobrá zpráva !!!

 ... a hele, pako, neříkaj voni spojenci těm, co neutralizujou, teprve pak terorsti? ... jako že křovák napřed střílí, a pak se jde podívat, jestli náhodou něco netrefil?...

0 0
možnosti
LV

Lumir_B

10. 9. 2008 11:39
Válka v Iráku je zločin, od začátku měli mít takový program

Když chtěli bojovat s terorismem, měli tak bojovat od počátku tímto způsobem. Vyhledávat a ničit teroristy a jejich buňky.

Napadení suverenního státu, který neměl s al kajdou nic společného (naopak byl v nepřátelském postavení s takovými fundamentalisty) byl zločinem a vytvořením ideálního prostředí pro terorismus.

Bush je zločinec, který uvrhl do neštěstí tisíce iráckých civilistů a vytvořil permanentní stav ohrožení pro vlastní lidi.Rv

0 0
možnosti
JP

Zelenej Raul

10. 9. 2008 13:01
Re: Válka v Iráku je zločin, od začátku měli mít takový program

Jasně, iráčané prožívají demokratické neštěstí. Saddámova hrůzovláda a jeho gardy to byl jiný med ;-D;-D

0 0
možnosti
MM

captain cook

10. 9. 2008 4:38
valka versus guerilly

v regulerni valce, tj oficielne vyhlasenem konfliktu mezi staty se musi zachovavat zenevske konvence na obou stranach....vime dost o pripadech kdy byly a kdy ne...nedodrzovani vede k mezinarodnimu soudu...teoreticky...nekdy ale jen na strane porazenych...viz Balkan.

Na druhou stranu ve valce, ktera se odehrava mezi regulerni armadou a guerillami...proc museji byt zenevske konvence zachovavany regulerni armadou, zatimco guerilly si delaji co chteji anzto na ne zadne konvence neplati?

IMHO pokud se guerilly NEchteji zformovat v armadu a dodrzovat konvence, pak armada bojujici proti nim je legalne opravnena vyhodit zenevske a jine konvence oknem ven a pouzit jakoukoliv metodu boje proti nim, ktera se ukaze jako ucinna.

A jestli to znamena vrazdit teroristy, tak to znamena vrazdit teroristy. Rekli si o to. Tecka.

0 0
možnosti
MM

captain cook

10. 9. 2008 4:57
Re: valka versus guerilly

Guerilly cerpaji svoji silu z vedomi, ze armada stojici proti nim smi jit jen odtud potud a ne dal. Jinak zacnou ruzna krvacejici srdicka rvat, ze se armada chova jak teroriste a brat jednotlive vojaky k soudu. To je fakt.

Kdyby se guerilly mohly spolehnout, ze armada se nezavazala zadne konvence v konfliktu s nimi zachovavat a boj se bude odehravat podle potreby situace a ne konvenci, dost mozna by situace byla jina. Uz v minulosti se ukazalo, ze armada donucena konvencemi bojovat proti guerillam s pravou rukou uvazanou za zady byla mene nez uspesna.

Zajimalo by mne, jestli Woodwardovo expoze neslouzi prave tomu, aby se guerillam dalo na vedomi, ze 1) armada dodrzuje konvence 2) existuji jeji cast, ktera to nedela a dodrzuje jinou praxi.

0 0
možnosti
AW

Pilat

10. 9. 2008 0:16
tihle lide jsou zamestnavani by Black Water

je to ilegalni je to out of control ...... stejne tak jako drasticke vyslechy Rv

0 0
možnosti
N

nahradniinteligenceprocenzora

10. 9. 2008 4:33
Re: tihle lide jsou zamestnavani by Black Water

8-oKoukam blbe, ze se ti nejak natahuje frnak pod tim kostkovanym rucnikem co mas na palici a pestujes plnovous, aby ses prilis nelisil od svych idolu.:-© Doporucil bych ti jeste nejakej ten vybusnej pas a skocit si pekne v klidu, potaji, nekde do jezera, mate jich v Canade dostatecny vyber, urcite si nejake vyhovujici najdes.R^ Urcite bys tim posilil svetovy mir.R^:-P;-D

0 0
možnosti
E

emget

9. 9. 2008 23:52
No a to je snad problém?

Jde o teroristy, pokud taková plán mají tím lépe;-DR^

0 0
možnosti
N

nahradniinteligenceprocenzora

10. 9. 2008 4:24
Re: No a to je snad problém?

R^R^R^

0 0
možnosti
L

lycka.tomas

9. 9. 2008 22:56
V lásce a ve válce je vše povoleno.

Ano, schvaluji americkou doktrínu.R^

0 0
možnosti
FM

tarkurius

9. 9. 2008 21:06
Vražedný program?

To je teda dost, pořád se mi zdá, že k nim byli příliš jemní.Ono je to těžké kam toho teroristu zařadit?Civilista to být nemůže a jako nepřátelský voják se také brát nedá.

Jediné varinty jsou:

1)Nezacházet s ním ani jako s civilem ani jako s válečným zajatcem.Jenže když to zkusily odsoudil je celý svět(právem)

2)Jako křižáci, ti měly taky svoje "Vražedné programy" na náboženské fanatiky.Třeba to konečně zabere.:-/

0 0
možnosti

Zirkon

9. 9. 2008 23:38
Re: Vražedný program?

Opět objevevena  Amerika.  Ve  válce  jsou  vražděni  nepřátelé !

Novum  patrně  bude to, že  se  Američanům daří  zjiš´tovat, pod  kterou   burkou jsou   teroristé schováni. To je  největší problém  války s  gerilami. Šmahem se  to  brát nedá. To  mohl dělat  Hitler  nebo  Britové před    70 ti lety, když   okupovali cizí  terirtoria.

0 0
možnosti