Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Držte se svého nápadu a odstupte, vzkázal Paroubek Topolánkovi

Šéf ČSSD Jiří Paroubek se chytl slov premiéra Mirka Topolánka, který prý kvůli vyděračské aféře poslance Jana Moravy zvažoval odstoupení. "Je to to nejmoudřejší, co pro sebe a Českou republiku může udělat," míní Paroubek. Moravův sběr kompromitujících informací označil za "stranický úkol".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

HONZA49

No jóó,tak nám to Jyrka zase objasnil !

Že už by si dláždil k panu Tlustýmu?;-D

0/0
6.9.2008 12:53

Eve3

Ani jsem nemusela cist clanek...

Staci titulek a fotka... Topolanek me stve tim, ze rychleji mluvi nez mysli, coz by statnik zasadne nemel... ale zase mi je na nem sympaticky nazor na cinskou politiku (nebo nazor na bratry Masinovy), ze jej otevrene vyslovil a stoji si za nim...  nelibi se mi Topolankovo soukromi (prece jenom je to premier a podle toho by se mel chovat)... tech "ale" je dost, ale stale mi je Topolanek 100 krat milejsi nez Paroubek - je mi jasne, ze by Paroubek chtel svuj tlusty zadek vecpat na ministersku zidli, ale doufejme, ze se to tomuto nechutnemu sebestretnemu cloveku uz nikdy nepovede... 

0/0
6.9.2008 12:51

HONZA49

Re: Ani jsem nemusela cist clanek...

 ;-D To je vono,Jyrka se zamyslel sexymozkem!;-D

http://www.ateo.cz/frame/phpgal/pict//2.956.gif

0/0
6.9.2008 12:57

Eve3

Re: Re: Ani jsem nemusela cist clanek...

Honzo, Honzo.... to jsou porad jenom same srandicky... ;-D 

0/0
6.9.2008 13:05

Marold3

Souhlas!

Akorát ten skvělej nápad přišel o dva roky později, než měl ...

R^

0/0
6.9.2008 12:45

imax

jirka je mazanej politik,

na něj si jen tak někdo nepříjde...R^

"Jak může Strana zelených setrvávat v koalici s ODS, když její poslanec, plnící stranický úkol, cílevědomě připravuje půdu k vydírání předsedkyně její dosavadní Republikové rady?" otázal se v tiskové zprávě.

Jak mohli socani (tedy náš jirka) setrvávat v koalici s lidovci, kteří de facto odstřelili jejich předsedu?8-o

Jen houšť a větší kapky, Jirko, takovejch moudrejch vyjádřeníR^

0/0
6.9.2008 12:05

E.M.R.

Nejhorší premiér a vláda od r.1948 musí odstoupit !

0/0
6.9.2008 8:29

1_130_202_135

Re: Nejhorší premiér a vláda od r.1948 musí odstoupit !

Nedošlo ti v tom emotivním záchvatu, že už dva roky máme jiného premiéra i vládu?

0/0
6.9.2008 11:56

wcbaba

Re: Re: Nejhorší premiér a vláda od r.1948 musí odstoupit !

A tobě se líbí politika koaliční vlády toho lháře a darebáka Topolánka, kterou zajímá jen udržení koryt

0/0
6.9.2008 12:09

1_130_202_135

Re: Re: Re: Nejhorší premiér a vláda od r.1948 musí odstoupit !

Že je to špatná vláda, jsem tvrdil už před dvěmi lety. A za celou tu dobu se neukázal ani náznak toho, že tehdy nebo později mohla vzniknout vláda lepší..

0/0
6.9.2008 12:15

tarkurius

Re: Re: Re: Re: Nejhorší premiér a vláda od r.1948 musí odst

Topolánek je šmejd a Paroubek ještě dvakrát takovej, ale k tomu, jak so psal, že se za dva roky mení vláda...

Doufám, že máš pravdu ;-D

0/0
6.9.2008 12:42

Bertiik

Správně!

Paroubek - demise!

0/0
6.9.2008 8:22

stillforeign

...proletarum

proletari vsech zemi .....tahnete do Ciny,,,,,,a hlavne nam tu  nezapomente Jyrku a Sratha.

Topol a ta jeho grupa sice neni idealni odpoved na nase problemy ale ti dva vyse zmineni by nas pohrbili.Jedine co oni umi je ucit lidi jak se spravne valet a zit na ukor ostatnich.Nejsem bohac ba naopak mam dve prace a makam od nevidim do nevidim abych se mel lip.Jyrka mi je pred tim zdanoval ve prospech opalenych  a nefakcenko ""socialne potrebnych". Neprosazoval totiz pravidlo vice prace vice penez ale naopak mas vic das vic. Moje dalsi volba je jasna , Topol sice neni a nebude nas spasitel ale taky nas nevrati dvacet let zpet [>-]  gesta  typu Kalousku jsi 1 smerovane Socialistickemu taboru jsou vice nez opodstatnena.

0/0
6.9.2008 8:10

slavek133

Re: ...proletarum

souhlasR^R^

0/0
6.9.2008 11:54

superStártky:fůů

........

Do parlamentu musej přijít takový lidi, který by se nebáli přijmout takový zákony, který by znemožňovali korumpovat, krást, atd. Protože tyhle lidi co tam seděj, žili vážně moc dlouhou dobu v komunismu a jsou zvyklí na korupci atd. atd, a u těhle lidí platí, že kapříci si rybník sami nevypustěj. Musí tedy přijít někdo, komu se dělá zle ze zkorumpovanejch politiků, ale skutečně zle, né jako hercovi Topolánkovi. Nemůžeme se divit, že politici kradou atd., když neni systém, kterej by jim to znemožnil. To je stejný jako s vlakama, taky se nemůžeme divit, že nejezděj přesně jako v Japonsku, když nemáme koleje a vlaky jako v Japonsku. Musí se změnit systém, a potom se změní i chování politiků!

0/0
6.9.2008 4:07

slavek133

Re: ........

zbytek těchto adeptů je v severní části Grónska.Jsou hluší,skoro slepí a neznají peníze.Připrav výpravu a pojedeme pro ně.

0/0
6.9.2008 11:56

reactt

ODS, CSSD a vsechny jine komunisticke strany

Tak ja Vam k tomu taky neco povim.. Nase politicka scena je jen samej smejd. Vsechno to sou deti komunistu, kteri prechod na demokracii pekne pripravili. Takze se ani nema cenu rozcilovat. Kterou stranu ma volit mlady clovek, ktery chce v tomto svete prezit a ktery potrebuje od statu pomoci nejvice? Kde mu stat dava sanci osamostatnit se a tim padem chtit zustat v teto zemi? Mene mladych lidi, hure pro nas a vsechno se nam to tak postupne zhrouti az tady uz zadnej mladej cech nezbyde..

0/0
6.9.2008 3:05

Vegitek

Re: ODS, CSSD a vsechny jine komunisticke strany

...zdravim. S tvym prispevkem souhlasim tak na pul. To, ze nase politicka scena je plna deti komuistu, tak to's trefil presne, ovsem s pomoci statu mladym lidem moc nesouhlasim. Stat by mel vytvaret podminky pro mlade lidi hlavne v tom, aby tito mohli podnikat a pracovat tak, aby jim co nejmene hazel "klacky pod nohy". Pomoc od statu, v meme uhlu pohledu, potrebuji pouze stari a nevylecitelne/dlouhodobe nemocni.  Ruzne podpory v nezamestanosti, ci statem garantovanou nemocenskou bych nejradsi zrusil, a o to vice bych snizl dane.;-)

0/0
6.9.2008 3:38

Yaroukh

Paroubku, předlož důkazy nebo se omluv

http://dlouhy.blog.idnes.cz/c/48633/Pane-Paroubku-predlozte-dukazy-nebo-se-omluvte.html

0/0
6.9.2008 2:01

Fonon

Re: Paroubku, předlož důkazy nebo se omluv

a co s tím má společného tento článek?

0/0
6.9.2008 9:17

Jirka1938

Kdo by mel odstoupit

je Paroubek, ten drzy, zpupny, namysleny a neschopny rozvracec.

0/0
6.9.2008 1:59

Vegitek

...mame se cemu divit?

 Cemu se muzeme divit? Me to, co se deje na ceske politicke scene, zase az tak moc neprekvapuje. Nase politicka scena je jen odrazem v zrcadle, do ktere kouka prohnila, komunisty moralne zbidacena, spolecnost. Volil jsem ODS, a volit ji budu i dale. Proc? No a mam na vybranou? Paroubka? Cunka? Zelene? ...ale no tak. Cekam na slusnou politickou stranu, za kterou bych se nemusel stydet, janze asi jsem naivka...kde nic neni, ani smrt nebere...

0/0
6.9.2008 1:32

pan_socka

Re: ...mame se cemu divit?

ty jo. já ods volil taky. a naposled. protože to co tady ods předvádí je naprosto neskutečný. zlatej paroubek s rathem.:-)

0/0
6.9.2008 1:35

Vegitek

Re: Re: ...mame se cemu divit?

...mas na to nespochybnitelne pravo. Ja zase na to, abych volil Paroubka, Ratha, Zaoralka nemam zaludek.....

0/0
6.9.2008 1:52

Yaroukh

Re: Re: ...mame se cemu divit?

tys volil ODS... jasně... a teď tu o Budulínkovi

0/0
6.9.2008 2:54

pan_socka

Re: Re: Re: ...mame se cemu divit?

ta modrá nabubřelost už je fakticky neuvěřitelná. ty víš i líp než já co jsem volil. bravo ty d e  m e n t e. :-)

0/0
6.9.2008 5:51

Divak

Re: ...mame se cemu divit?

Souhlasim s Vasim nazorem. Pouze maly dotaz. ODS nema v civilizovanem svete obdobu. CSSD je naproti tomu strana, ktera se pohybuje v terenu, ve kterem se pohybuji celkem vsechny socdem strany v Evrope a vetsina konservativnich stran. Pokud tedy nejaka ceska strana je tak trochu "normalni", tak je to CSSD, rozhodne vsak ne ODS. Nechci urazet, ale volici ODS mi pripadaji jako urcity typ komunistu, pouze s trochu jinou genetickou vadou.V

0/0
6.9.2008 2:01

Vegitek

Re: Re: ...mame se cemu divit?

...tezko rict. CSSD mi primo zhnusil jeji soucastny predseda a par jeho "pratel". Pokud budu posuzovat dle programu, tak je mi sympatictejsi ODS (nejak nemohu zapomenout na posledni 4 roky pod taktovkou CSSD). S tim, ze se CSSD pohybuje v terenu, kde vetsina konservativnich stran, zasadne nesouhlaim. Stejne tak ani ja nechci urazet, ale dovolte mi nazor na volice, kteri voli CSSD pod soucastnym predsedou a jeho kohortou, tito mi zase pripominaji ty obtloustle, v teplakach kolem hrist postavajici a v jedne ruce drimajici pivo, urvane fotbalove fanousky...;-)

0/0
6.9.2008 2:12

Divak

Re: Re: Re: ...mame se cemu divit?

Paroubek neni optimum, ale CSSD neni jenom Paroubek. Zeman vyvedl Cesko ze srabu a nestovic ktere zanechal "Prof." Klaus. A ackoliv ma Paroubek rysy, ktere nejsou sympaticke, tezko se najde nejaky politicky bod, ktery se mu da zazlivat. ODS naproti tomu vede Cesko na Vychod. Byl jsem V Rusku a na Ukrajine po dvou dnech, takze nejsem znalec pomeru, ale prednasky mi dost jasne ukazaly, kde si Tupol a Cenik vzali inspiraci pro sve deformy. Cesko je nyni vychodoevropskou zemi a nema s civilizovanym svetem moc spolecneho. Nastesti bude tato zver predsedat EU jenom 6 mesicu.V

0/0
6.9.2008 2:22

Vegitek

Re: Re: Re: Re: ...mame se cemu divit?

...:-) jj, take vzpominam na CSSD vcele s panem Zemanem. Co se tyka Paroubka, tak se mi moc neche zabrednout do diskuze o tomto "divnem" individuu, ale jen tak okrajem, treba jeho predstava o zdravotnictvi. Pistete, ze jste zcestovaly, musite tedy vedet, ze zdravotnictvi "zadarmo" uz nemaji snad ani v Rusku, proc ho tedy s panem Rathem tak vehementne prosazuje u nas? Pak se vsichni divi, ze zdravotnicky personal uprkem utika do zahranici. Nebo duchody, a jejich reforma. To jsou prece dve zasadni temeta, ktera zasadne brzdi CSSD, v cele s panem Paroubkem. O ruznych korupcnich aferach se nema cenu zminovat, neb ty se pravdepodobne tykaji vsech demokratickych parlamentich stran, bohuzel. A komuniste? Ty maji byt rozsazeni po kriminalech a ne v lavicich parlamentu CR.

0/0
6.9.2008 2:36

Vegitek

Re: Re: Re: Re: Re: ...mame se cemu divit?

Ja nevim, ale pro rozumny vyvoj nasi vlasti je dulezity vznik dalsi strany, treba i s prurezovym programem stran jako je CSSD a ODS, ale HLAVNE s jinyma lidma. Otazka ovsem zustala nezodpovezena:"Kde je vzit?"....

0/0
6.9.2008 2:36

Yaroukh

Re: Re: Re: Re: ...mame se cemu divit?

"Cesko je nyni vychodoevropskou zemi a nema s civilizovanym svetem moc spolecneho."

To jsou rádobysvětácký kecy, kterejm se člověk může tak akorát zasmát.

0/0
6.9.2008 2:52

aerkain

Re: Re: Re: Re: Re: ...mame se cemu divit?

asi tak nejak

0/0
6.9.2008 3:24

Greybeard+

Zatím co tzv. demokratické strany

jejichž členové a představitelé lžou, kradou, podvádějí a hlavně se rvou o koryta, komunisté v pozadí se nahlas chechtají. Stejná kulisa jako v letech 1946-48. Mlčící většina tak jak je v Česku zvykem s úžasem přihlíží, nebo v hospodě či na chatu si vzájemně nadává do modroptáků, nebo zasr..... socanů. A v pozadí komunistická udavačská bestie Urbancová se snaží ulovit nějaké důvěřivé a pitomé husičky. To se opravdu v celé české zemi nenajde pár poctivých, slušných, mladých a nezkorumpovaných lidí, kteří by tu sebranku vymetli tam kam patří a komunistickou chátru dodali tam, kam oni po celá léta dávali nás?

0/0
6.9.2008 1:00

blekkal

Re: Zatím co tzv. demokratické strany

Ne.

.

"pár poctivých, slušných, mladých a nezkorumpovaných lidí" - Ehm, kolik je asi tak těch "pár"? :-)

0/0
6.9.2008 1:05

Greybeard+

Re: Re: Zatím co tzv. demokratické strany

Nemyslím, že asi ze sedmi milionů dospělé populace je 150 až 200 lidí zas tak mnoho

0/0
6.9.2008 1:07

blekkal

Re: Re: Re: Zatím co tzv. demokratické strany

200 lidí vymete těch pět milionů sociálkomunistů? Tak to se pak klidně hlásím. Kde se fasuje atomová puška? :-)

0/0
6.9.2008 1:10

Greybeard+

Re: Re: Re: Re: Zatím co tzv. demokratické strany

Ne, ale v parlamentu přehlasuje a postupně, když získá většinu, získá i moc ve vládě. Pokud tedy máme oba na mysli parlamentní demokracii. Já vím, že v současné situaci je to trošku utopie, ale přeci je skoro 20 let po té zasr... sametovce a mě to připadá rok od roku horší. Boj o koryta a hrabat, beze studu bez zábran, ani komunisti, které nenávidím tak neloupili. Já v Česku nežiji, ale je to má vlast, žijí tu moje děti a vnuci a po 89 jsem čekal, že budou žít v zemi kde jim bude dobře.

0/0
6.9.2008 1:19

superStártky:fůů

Re: Zatím co tzv. demokratické strany

V Česku pořád platí, že poctivej politik neexistuje a jestli ano, tak je to blbec. To snad přejde časem. Morálce se teprve musíme naučit.

0/0
6.9.2008 1:25

Greybeard+

Re: Re: Zatím co tzv. demokratické strany

Ne příteli, samo to nepřejde a morálka je něco co by měl mít slušný člověk zakódované v genech.

0/0
6.9.2008 1:28

pan_socka

Re: Re: Re: Zatím co tzv. demokratické strany

:-)

0/0
6.9.2008 1:40

superStártky:fůů

--

Jenom nechápu tu emotivní reakci Topolánka, podle mě se mu chtělo strašně na velkou:-), to je jako když zloděj křičí chyťte zloděje, nebo jako kdyby prase kvičelo, že si sousední prase musí po sobě uklidit ten "audiášův" chlív.

0/0
6.9.2008 0:48

blekkal

Re: --

Co je to: "audiášův"chlív" ? :-)

0/0
6.9.2008 1:06

superStártky:fůů

Re: Re: --

Proč se ptáte?:-)

0/0
6.9.2008 1:21

Greybeard+

Re: Re: Re: --

Augiášův chlívR^

0/0
6.9.2008 1:25

superStártky:fůů

Re: Re: Re: Re: --

No, já fakt nikdy nemusel řešit augiášův chlív, takže jsem napsal jak jsem to slyšel.:-) Ale jak je vidět, tak nejsem sám kdo se pomýlil, stačí zadat do vyhledávače audiášův chlív a najde se toho hafo, tak z toho jsem usoudil, že to je správně a proto ta otázka.:-)

0/0
6.9.2008 1:33

pan_socka

Re: Re: Re: --

asi že mělo být augiášův. ale jinak máš naprostou pravdu. chování tý modrý verbeže je naprosto neskutečný.(Y)

0/0
6.9.2008 1:29

mh_ringo

A zase se posral

z rite jak nite a na zemi jak plachta:-)

0/0
6.9.2008 0:46

URB-Královna diskusí

Re: A zase se posral

 Moravská lidová??

0/0
6.9.2008 0:53

blekkal

Re: Re: A zase se posral

Říkat pravdu? Ano. :-)

0/0
6.9.2008 1:08





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.