Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ukrajina musí žít bez strachu z Ruska, řekl Cheney

Do Kyjeva dorazil americký viceprezident Dick Cheney a přivezl s sebou jasné poselství. Ukrajina podle něj musí žít bez strachu z vojenské invaze či zastrašování ze strany Ruska. Cheneyho návštěvu na Ukrajině ovlivnila i zdejší vládní krize.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Azarael

svět by měl žít bez strachu z amerických bomb

R^

0/0
8.9.2008 18:00

júLinek šíšaL

souzi a soušky, vážení modří konzervátoři,

můžete mi někdo vysvětlit, proč po znárodnění 

"Stocks Soar After Gov't Takeover of Fannie, Freddie"

...8-o

0/0
8.9.2008 16:04

belgian chocolate

kdo chce žít bez strachu z Ruska

měl by se z Ukrajiny odstěhovat

0/0
8.9.2008 10:25

mtis

Re: kdo chce žít bez strachu z Ruska

S ohledem na osudy ruskojazyčných emigrantů v ČR 1945 nejlépe aspoň na Mars.

0/0
8.9.2008 15:40

Pan Navratil

Mno,

nějak se nám ten americkej šašek montuje do regionu ;-D

0/0
8.9.2008 10:15

činčo

Re: Mno,

nějak se nám ten ruskej šašek montuje do regionu;-D

0/0
8.9.2008 15:28

Pan Navratil

Re: Re: Mno,

Z toho vyplývá, že parchanti jsou voba stejní.

0/0
8.9.2008 16:50

Cyber Hawk

Tohle mluvi za hodne

http://www.youtube.com/watch?v=XYxWjTyJmWI

0/0
7.9.2008 5:39

Pilát

vy v Cesku

uvedomujete si, ze Moskva se jiz nekolik let bezuspesne snazi Saakasviliho vladu odstranit ?  ;-)

 

0/0
6.9.2008 21:58

Monstrum Anonymič Anonymov

Re: vy v Cesku

Kolik je hodin ve Vancouveru ? ;-D

0/0
6.9.2008 22:20

činčo

Re: Re: vy v Cesku

5 hod 50 min

0/0
8.9.2008 15:23

Ptolemaios

Čejný je NULA, takže může plácat cokoliv

Slibuje hory doly Gruzii i Ukrajině, ale jsou to jen nesmyslné provokace

kterým nelze věřit. Jako Buš ,i on to má spočítané - vyhraje-li Obama,

tak ho čeká možná i žaloba a vězení.

Amíci šponují napětí , ale aby se nepřepočítali - Rus klidně obnoví základnu na Kubě a bude po vtákách.Ani EU se svým Serkozem nic nedokáže v Moskvě. Jeho mise bude k ničemu - když USA křižník bude kotvit v Gruzii, tak odezva bude poměrně rychlá.Proč neustále

provokují Rusko je k nepochopení.Úvaha ö vstupu do NATO je úplný úchyl - to už by tam mohla vstoupit i Uganda , nebo Mongolsko.

0/0
6.9.2008 21:27

Tetex

Re: Čejný je NULA, takže může plácat cokoliv

Jsi si jistý, že my provokujeme rusko, nebo naopak?? :-P

0/0
8.9.2008 7:30

Pilát

vy v Cesku

uvedomujete si, ze Rusko podcenilo reakci Zapadu a za svou agresi v Gruzii jeste zaplati ?  ;-)

 

0/0
6.9.2008 18:09

pvl1

To nevím, ale zaplatil jsem hodně

za agresi v Iráku,.

0/0
8.9.2008 8:31

Archont

Sionista Cheney by udelal lepe, kdyby drzel hubu.

Sioniste by nejradeji Rusko rozsapali na kusy, uz se jim to jednou pomalu zdarilo, kdyz zidovska zruda Lazar Kaganovic nechal vyhodit do povetri Chram Krista Spasitele v Mosve a prohlasil "Tak a strhli jsme Maticce Rusi sukni".

Ruce pryc od pravoslavneho Ruska

zvedavec.org/komentare/2008/08/2732-rozhovor-predsedy-vlady-ruske-federace-vv-putina-s-americkou-televizni-spolecnosti-cnn.htm?PHPSESSID=4c19faf5a5b4f677e9c5957ddd617954

0/0
6.9.2008 15:33

mtis

Re: Sionista Cheney by udelal lepe, kdyby drzel hubu.

Jo, ty jsi dost blbý na to, abys věřil tomu, že VŘSR a Sajuz byli dílem světového sionistického spiknutí a Rusové byli jenom obětmi komunistmu, dokonce i když popravovali v Katyňi a hnali tanky po Václaváku v 68 roce.

0/0
6.9.2008 16:23

Ptolemaios

Re: Re: Sionista Cheney by udelal lepe, kdyby drzel hubu.

Ono to tak od věci není - víme kdo byl Marx (pozor ne ten z bráchů komiků)  a kdo byl  Engels. No a tihle pánové položili ideové základy pro vznik SSSR. To je nezpochybnitelný fakt. Tedy 2 Židé měnili dějiny světa, tak jako kdysi Ježíš Kristus..............

0/0
6.9.2008 21:31

pvl1

Re: Re: Re: Sionista Cheney by udelal lepe, kdyby drzel hubu

Marx s Engelsem nikde nevybízeli k nějaké revoluci v Rusku. Naopak psali, že ve 20. století k tomu podmínky nebudou. To až Lenin udělal "opravy" jejich knih.

0/0
8.9.2008 8:34

mtis

Re: Re: Re: Sionista Cheney by udelal lepe, kdyby drzel hubu.

Pokud se pamatuju, tak revoluce měla puknout v nejvyspělejší kapitalistické zemi, kde se nejvíce vyhrotí rozpory, zatímco se v reálu ukázalo, že nejvíce se v kapitalismu vyhrocují rozpory tam, kde je velmi čerstvým nástupcem feudalismu.

Taky nechápu, jak můžou politicko ekonomické zákony vyvozené na základě studia společnosti v první polovině 19 století být použity pro budování systému v druhé polovině století dvacátého, aniž by to byl krok zpátky málem do středověku.

0/0
8.9.2008 15:44

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: Sionista Cheney by udelal lepe, kdyby drzel hubu.

Ty nechápeš celou řadu věcí...

0/0
8.9.2008 18:27

mtis

Re: Sionista Cheney by udelal lepe, kdyby drzel hubu.

Jenom mi vrtá hlavou, kdy se ze sionistického ruský národ masakrujícího spiknutí stalo to jediné pravověrné společenství, které bojovalo nejméně 50 let ze všech sil, proti světovému židozednářskému spiknutí, reprezentovanému vrahy z Volstrýtu a agresivním státem Izrael.... ;-D;-D;-D;-D

0/0
6.9.2008 16:28

Archont

Re: Re: Sionista Cheney by udelal lepe, kdyby drzel hubu.

1950-53

0/0
6.9.2008 16:59

mtis

Re: Re: Re: Sionista Cheney by udelal lepe, kdyby drzel hubu.

Šlo to rychleji než jsem čekal .... kupodivu ani v těchto letech a ještě ani hodně dlouho po nich se v Rusku neobjevuje tendence návratu k tradičnímu ruskému svjaščenomu pravoslaví .... ;-D;-D;-D

0/0
6.9.2008 18:34

mtis

Re: Re: Re: Sionista Cheney by udelal lepe, kdyby drzel hubu.

Nejdříve tak někdy po roce 1991, když se v Rusku ujali moci sionističté plundrující plutokrati, se kterými zatočil až soudruh Putin.... takže jste jenom prostí proruští mužičtí antisemité, kteří mají problém s nežidy v posteli a židy pod postelí ....

0/0
6.9.2008 18:37

Monstrum Anonymič Anonymov

Re: Re: Re: Re: Sionista Cheney by udelal lepe, kdyby drzel hubu.

Ty bys nepoznal sionistické spiknutí i kdyby Cheney mával před kamerama izraelskou vlajkou.

0/0
6.9.2008 18:53

mtis

Re: Re: Re: Re: Re: Sionista Cheney by udelal lepe, kdyby drzel hubu.

Správně, na odhalování sionistických spiknutí všude kolem nás, na to muší bejt hlava, pane inšpektóre! ;-D;-D;-D

0/0
6.9.2008 19:33

Woodward

to je dost blbá rada, pane cheney

asi jako kdyby někdo měl žít ve lví kleci beze strachu ze lvů. buď jim dodejte krotitele nebo držte hubu

0/0
6.9.2008 14:59

Lex Barker

informace

zajimave je to ze nikde v nasich zpravach neni zaznamenano ze Nikaragua jako druha po RF uznala nezavislost Jo a AB .

0/0
6.9.2008 10:38

pepe999 from Salford

Re: informace

Nikaragua...tak ti ani nevi, kde JO a Abchazie vubec lezi...;-D;-D

0/0
6.9.2008 14:59

Woodward

Re: Re: informace

kdyby ten votroubek čet noviny, věděl by, že se o tom psalo a taky by věděl, že ortega je starej kámoš komoušů;-)

0/0
6.9.2008 15:00

captain cook

Re: Re: Re: informace

myslim, ze ti to nedoslo...je jasny, ze Ortega je stary pritel rudych, ale to neznamena, ze soucasne vi, kde najit JO a Abch. na mape;-D ....akorat to znamena, ze Ortega jenom dela Rusakum strejdu kyvala;-)

0/0
6.9.2008 18:42

Lex Barker

je to k....t

Je to kus vola ten Cheany!(Y)

0/0
6.9.2008 10:36

zubataskosouadminesvicedohorela

Re: je to k....t

8-oMas strach z konkurence? Neboj, bezpecne vedes.R^:-P;-D

0/0
6.9.2008 13:06

Karel2002

Cheney chce proti sobě poštvat dva blízké národy

ale to se ani Hitlerovi nepovedlo.

0/0
6.9.2008 6:56

mtis

Re: Cheney chce proti sobě poštvat dva blízké národy

Tak blízké národy, že RUsové Ukrajinci zvysoka pohrdají a označují je za Chochly a ve Stalinově režii krotili odbojné Ukrajince hladomorovou genocidou?

Slovanská vzájemnost, bratrství a blízkost - to je moc pěkný krvák!

0/0
6.9.2008 13:35

Kanadan

Re: Re: Cheney chce proti sobě poštvat dva blízké národy

jsou to skutecne blizke narody a na tom Cheyny a ty nemuzes nic zmenit.Rusofob Juscenko ma jen 8% popularity.Na Ukrajine se neco deje a vysledek nebude priznivi pro Zapad.

0/0
6.9.2008 17:18

Kanadan

Re: Re: Re: Cheney chce proti sobě poštvat dva blízké národy

Omlouvam se za hrubku.Melo tam byt tvrde y.

0/0
6.9.2008 17:21

mtis

Re: Re: Re: Cheney chce proti sobě poštvat dva blízké národy

Ukrajinci a Poláci jsou taky blízké národy a vůbec to nevadilo tomu, aby pod vedením rudých ruských komisařů nebylo Polsko Ruskem i východní Ukrajinou pod hlavičkou SSSR v roce 1939 spolupřepadeno a nebyla jimi prováděna genocida tamní inteligence ...

0/0
6.9.2008 18:36

Kanadan

Re: Re: Re: Re: Cheney chce proti sobě poštvat dva blízké národy

Aby bylo jasno. SSSR obsadil vychodni cast Polska jelikoz tam zili Ukrajinci a Belorusove ale take proto,ze nechtel mit nacisty primo u hranic.Ze dojde ke konfliktu mezi Nemeckem a SSSR se uz tehda tusilo.Dohoda SSSR s Nemeckem mela ten konflikt oddalit.Stalin potreboval cas.Inteligenci skutecne vyvazeli na vychod ale genocid je neco jineho.Mozna,ze te bude zajimat,ze komisari,kteri se tim zabyvali,byli vetsinou Zide.Vim to z vypraveni svedku.

0/0
6.9.2008 18:53

mtis

Re: Re: Re: Re: Re: Cheney chce proti sobě poštvat dva blízké národy

No tak samozřejmě že se už tehdy tušilo, že dojde k válce mezi SSSR a Německem, vždyť ji Stalin  dlouhodobě plánoval a Hitler ho jenom předběhl o 3 měsíce maximálně. To ovšem celkem nic nemění na tom, že Rusové, Ukrajinci a vůbec všichni sdružení aktuálně pod vlajkou SSSR, prováděli genocidu elit na územích, která ve východní Evropě anektovali a z nichž to Polské bylo jenom jedno z mnoha.

Kecy o ochraně ukrajinského a běloruského obyvatelstva, publikované v ideologických přiručkách pro velmi hloupé pionýry, si laskavě nech.

http://cs.wikipedia.org/wiki/Katy%C5%88sk%C3%BD_masakr

http://www.lietuvos.net/istorija/communism/communism.htm

0/0
6.9.2008 19:41

Kanadan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cheney chce proti sobě poštvat dva blízké národy

Polsko bylo umelym statem,tak jako byvale Ceskoslovensko.Kde mely probihat hranice se urcovalo v Parizi.V Polske Halici nezili Polaci ale Ukrajinci.Mimochodem,je to ironicke,ale Ukrajinci vdeci jejich dnesni hranice prave SSSR.Predtim byli rozdeleni mezi Ruskem,Polskem Rumunskem a CSR.(Podkarpatska Rus)

0/0
6.9.2008 22:28

Woodward

Re: Cheney chce proti sobě poštvat dva blízké národy

na mou duši bych rád věděl, kterýmu pronárodu jsi blízkej ty; radši to neříkej, museli by se stydět.

0/0
6.9.2008 15:03

Nubiola

!!!

http://rutube.ru/tracks/983698.html?v=fb04546385ecc986454929af73d29970

:-(

0/0
6.9.2008 1:42

Lumir_B

Až si USA udělá z Ukrajiny nárazník proti Rusku

...tak to se opravdu nebudou mít čeho obávat:-P

0/0
5.9.2008 22:37

.dracul.

Re: Až si USA udělá z Ukrajiny nárazník proti Rusku

ja bych se bal kdyby si rusove z ukrajiny udelali naraznik proti slovensku:)

0/0
5.9.2008 23:51

mtis

Re: Až si USA udělá z Ukrajiny nárazník proti Rusku

SRN byla celých 40 let nárazníkem mezi Sovětským blokem a Západem. Evidentně jí to poměrně prospělo.

0/0
6.9.2008 14:53

Kalenka

Proti Čejnyho návštěvě proběhla na ukrajině řada demonstrací

ale chápu , že se to sem nehodí.

0/0
5.9.2008 21:17

Terrurek

njn

no jasný :) a když selže po gruzii i ukrajina a podlehne tak kdopak bude další stát kterej se bojí a o jehož strachu jsme doposud neslyšeli? Na ukrajince na druhý polokouli se*e pes. Jde pouze o zájmy USA a vzhledem k pozicím zbraním se obávám že ne o obrané. ledovce tajou, rusko má zapíchaný vlaječky líp a dřív... boj o suroviny na severnim pólu se povede hůř kkdyž rusáky bude někdo atakovat na jihu. prot chtěj asi ty rakety na Kubu (jen jako reakci na americký tahy). Mohlo by nám to bejt jedno od koho kupovat (rus bude levnněší) ale tohle nás do tý války zatahává. Do bojů o suroviny co nikdy nebudou naše - jen ponesem rizika. Komu kkdy ty hodnný američani pomohli? možná jako vedlejší efekt kdyý pomáhali sobě. Nic s tim neudělám - OK s tím se vyrovnám - ale aspoň tu nevytvářejte nemyslící lidi který tomu věřej protože to je to stejný jako žít vedle svazáka za totáče co kouká kdo nevyvěsil prapor.

0/0
5.9.2008 20:39

Pilát

vy v Cesku

delate spravnou vec kdyz se zbavujete zavislosti na Rusku v dovozu ropy  ;-)

 

http://web.volny.cz/noviny/zdomova/clanek/~volny/IDC/94325/e15-cesko-chce-s-pomoci-usa-ziskat-podil-v-ropovodu-tal.html

 

 

0/0
5.9.2008 18:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.