Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chcete fotky Tlustého in flagranti? Politické vydírání v bodech

Příběh o podsvětí české politiky se začal psát letos v lednu. Pointa je jasná: poslanec ODS Jan Morava chtěl vydírat vzdorující poslankyni zelených Olgu Zubovou. Předcházelo tomu několik kroků, dost podstatných pro pochopení celé story.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kohr26

m

nechceme foyky - zalez smrade

0/0
8.9.2008 1:02

qfp

Za hubičku

to pořídila dnes,reportáž na oprátce má pokračování.

0/0
8.9.2008 0:55

vovov

Zase lži a manipulace

Topolánek a spol. chtějí aféru se Zubovou navléci na Tlustého. Ten však zcela evidentně nemá se Zubovou či její dcerou nic do činění.

Aféra s dcerou Zubové byla inciativa poslance ODS Moravy, zda pouhá sólo akce či zda byl někým vyslán - kdo ví?

0/0
6.9.2008 9:38

godys

Re: Zase lži a manipulace

ale Morava je z ODS a to je slušná strana čistých politiků...., musí za tím stát Havel a pravdoláskovci...!;-D

0/0
6.9.2008 9:42

vovov

Re: Re: Zase lži a manipulace

Anebo ten (zlý) Paroubek. Nemá v tom ODS-áckém svinstvu nakonec prsty on?Vůbec bych se nedivil, kdyby v totmo duchu napsali nějaký břitký komentář Steigerwald, Bendová, Páral či Bárta!

0/0
6.9.2008 9:48

sojkal

Re: Zase lži a manipulace

Nejlepší na celé záležitosti je, jak psali vzdělání toho mladého poslance. To je varianta VUMLu jako vystřižená.

0/0
6.9.2008 14:12

godys

je to komedie.....

to je stejné jako kdyby manželka našla muže v bordelu a on řekl že je tam jen jako a fiktivně....kdyby byla blbá, tak mu to sežere, ale my Vlasto blbí nejsme....!:-P:-)

0/0
5.9.2008 20:10

Semper2

Moravova aféra ? Ne - Tlustého velký průser !

Tak lživize ČT 1 a její slípka VOLDÁNOVÁ ve zprávách už kdáká: "Moravova aféra" .

Tohle není aféra nějakého politického mamlase Moravy, ale TLUSTÉHO AFÉRA, aféra komunistické a postkomunistické špíny. A také chazarských vlastníků čs. médií. A na to platí jen jedno : železné koště a čistit, čistit a čistit. Od shora dolů a naopak . Soudy. policii, tajné služby, úřady a samozřejmě i média - jako v Polsku Kaczcynští a nyní i Tusk.

0/0
5.9.2008 19:15

JetMeresjev

Re: Moravova aféra ? Ne - Tlustého velký průser !

souhlas, co si tenhle povl placeny ze statni pokladny je neuveritelny :-P Tlusty je hajzl na kvadrat.

0/0
5.9.2008 21:56

Semper2

Tlustý komunista se nezapře...

No je vidět, že Vlastík Tlustý(komunista) prošel důkladnou průpravou, a to nejen v KSČ, jejíž byl členem, ale možná i u KGB. Takovouto "investigativní" novinařinu prováděla STB vůči českému exilu. Zvedá se mi z Tlustého i p. Kroupy žaludek.

A Morava je jenom naivní mladý trouba. Je mi ho líto, bez ironie. Kdyby mladí lidé (nejenom členové "pravicové" ODS) více znali minulost , pravděpodobně by se takhle nenechali - co do metod neoestébáckými - žurnalisty nachytat. Chce to přidat ve stranickém vzdělávání....

Takže tlustému komunistovi, tuneláři všech tunelářů, lumpovi všech lumpů palec dolůRvRvRv

0/0
5.9.2008 18:49

H75

Re: Tlustý komunista se nezapře...

Nevidím na institutu "agenta provokatéra" (a toto není v principu nic jiného, než se chystá např. na zkorumpované policisty) nic špatného. Jak jinak byste, vážený pane, dokázal tuto kauzu objasnit? Toto je investigativní novinařina. Hozený háček, kdo má čisté ruce, nechytne se. Těm ostatním dobře tak.

0/0
5.9.2008 18:58

Semper2

Re: Re: Tlustý komunista se nezapře...

Agenti provokatéři mají opodstatnění pří objasňování kriminálních činů, zejména korupce. Tohle je záležitost POLITICKÁ, proto mé srovnání s metodami politické policie - STB je myslím zcela na místě.8-o:-(

0/0
5.9.2008 19:56

H75

Re: Re: Re: Tlustý komunista se nezapře...

Velice správně pane, teď jste mi nahrál. Dotažení tohoto případu do konce v reálu by se stalo základem POLITICKÉ KORUPCE. Takže metody jsou zcela namístě.

0/0
5.9.2008 20:07

Cartman

Re: Tlustý komunista se nezapře...

Přesně tak, pokud někdo odhalí korupční praktiky ODS tak je evidentní, že to musí být špinavej komouš a agent STB a KGB zároveň.

Mě je líto spíš těch naivních lidí, kteří maj neustále klapky na očích po tom všem...

0/0
5.9.2008 19:23

Semper2

Re: Re: Tlustý komunista se nezapře...

Přiteli zažil jsem toho dost ,klapky nemám, médiím neopodléhám a ODS jsem nikdy nevolil. V ODS samozřejmě byla a je korupce - a Tlustý je již 15 let v čele.

A právě o něj a jeho zlodějskou modrorudou partu jde.

;-D

0/0
6.9.2008 16:25

H75

Výborně

Pane Kroupo, bravo, skvělá práce. Konečně někdo rozkrývá tu ukrutnou špínu a hnus. Mám však obavy, že se jedná jen o vrcholek ledovce.

Morava mandát nesloží, přece kluk není blbej, dobrý dva roky poslancovat, toť kšeft, který hned tak nesežene. Skládání mandátu se u nás nenosí.........tito lidé jsou lůza společnosti, opravdu skvělý příklad pro zbytek společnosti. Poctivou prací k chudobě.

0/0
5.9.2008 18:40

Semper2

Re: Výborně

H-75 - to bylo vaše krycí jméno u I. správy STB _Rv

0/0
5.9.2008 18:51

vovov

Re: Re: Výborně

Moravovi bylo v roce 1989 10 let, ten asi u StB nebyl. Vystudoval učitelství. Co kdyby se jako učitel šel taky živit poctivou prací! Nebo si snad myslí, že bude v politice za ODS na věčné časy? ... Jo, jo - to jsou ty mladé rychlokvašky, vkiz například ivánek Languj. Vystudoval 2 vysoké školy, ale normální prací se neživil ani 1 hodinu. Zřejmě to umí a bude na vrcholu ODS stále. Topolánka po volbách ODS odkopne a hochštapler I.L. už čeká na příležitost!

0/0
6.9.2008 9:44

Semper2

Re: Re: Re: Výborně

Pokud se týka Langera souhlasím. Dlouhodobě pracuje proti Topolánkovi. Kdo není slepý - vidí, kdo není hluchý - slyší...?!?

0/0
6.9.2008 16:21

-dejf-

Gratuluji

za tohle si u mne Tlusty ziskal peknou davku plusovych politickych bodu

A Topolanek me jenom silne podporil v mem nazoru, ze je pro ODS nebezpecnejsi / horsi nez Paroubek

0/0
5.9.2008 16:10

Luque1

nic překvapivého

Tohle jsou také věci proč nevolím ODS (ČSSD) také ne, rozhoduji se mezi těmi menšími stranami (které lavírují dle aktuální výhodnosti). Kvůli personálnímu osazení větších stran a jejich podlému způsobu soutěžení o moc - politika, i regionální je zamořena korupcí, manipulováním výběrových řízení, a velmi se domnívám, že také těsným napojením na organizovaný zločin za účelem zisku. Takovým reportérům fandím, ale i když se něco podaří vysledovat, maří do neuvěřitelná tupost našich soudů (soudců), např. kauza Doležel - pět na stole v českých - chybí důkaz, že jde o poníze; podobně např kauza fotbal. rozhodčích - jak se mohou tak dlouho trapně dohadovat, jestli jsou kapříci skutečně kapříci, nebo peníze - to je výsměch elementárnímu zdravému rozumu a spravedlnosti. No a nakonec Vlasta Tlustý - nehájím ho, ale protě pokud vede s Topolánkem (který řekl "Vlastu budeme tak dlouho hladit, až ho vyhladíme") otevřený boj, tak nakoonec se tímto vedlejším produktem přičinil i o něco pozitivního.

0/0
5.9.2008 15:28

wcbaba

Morava se při plnění stranického úkolu nechal chytit,

tak ho jeho rodná strana pochopitelně zatratí.

0/0
5.9.2008 14:37

EWCZ+

Re: Morava se při plnění stranického úkolu nechal chytit,

Co jim taky zbejva, ze. Ale je to fakt neskutecny...

0/0
5.9.2008 21:44

koleis

dalík není až takový amatér aby na to kývnul

tomu stačilo vědět o údajné existenci těch fotek, ale kůži by měl pro jejich získání (v kontextu možné léčky) nastavit někdo koho si na to sjedná místo sebe.

to si snad mysleli že jim to dalík sežere "osobně"?

na druhou stranu, za pokus to asi stálo -jsou to prostě novináři

0/0
5.9.2008 13:47

mildapr

Dokonalé

Tak takovouhle dezinformaci by nevymyslel ani Goebbels.

0/0
5.9.2008 13:32

Fanatic.Dz

Re: Dokonalé

"Je to lež, jaká agrese?" prohlásil ruský generál a tiše dodal "Náš traktor byl napaden nepřátelskými tanky, palbu opětoval a po zničení cílů v klidu odletěl na základnu." ;-D

0/0
5.9.2008 14:32

dbpp

proč

jsou v plavkách? První, co bych udělal, tak bych si ji svlík. Morava je vůl, že na to naletěl.

0/0
5.9.2008 13:28

JetMeresjev

Re: proč

mas recht, neco mi tam nehralo. Ale predstav si oba - i toho komouse - bez plavek .. FUJ !:-P

0/0
5.9.2008 21:59

Atomas

Film

To teda bude skvělej film. Nevíte někdo, kdy to půjde do kin? A co na to Spáčilová?;-D

0/0
5.9.2008 12:48

Polarni punta

A co z toho všeho plyne ?

Použití metody STB by mělo mít fatální následky jak pro Tlustého tak i pro toho blba co mu na to skočil.Rv

0/0
5.9.2008 12:46

Glock každopádně bez -e

Re: A co z toho všeho plyne ?

Morava je politická mrtvola ode dneška ... Tlustý asi nebude...

0/0
5.9.2008 13:09

u.s.a.f.

Máte co jste chtěli

(Y)D ss:-P

0/0
5.9.2008 12:15

rampa123

HLAVNĚ TO UKAZUJE PRÁCI ČESKÝCH MÉDIÍ

To jest, že vždy před volbami se najednou projeví investigativnost většiny českých žurnalistů (uplácení, podvody atd. atd.) vždy se to prezentuje jako skvělá žurnalistická práce, ALE! Většinou to funguje přesně tak, jak to tady idnes prezentuje. Za novinářem dorazí kdosi a má pro něj "super" materiály. Takže krok toho pána Moravy můžete taky chápat jen jako pojistku na dobu, až kdosi osloví média se zaručenými informacemi o tom, jaký je Morava hulvát a najednou jako když ty fotky Tlustýho ve sprše najdete (to že to byl podvrh, o tom jiná...)

Tím samozřejmě nechcni omlouvat nekalost současné politiky v ČR (a ve světě, není to jen naše specialita), ale rozhodně bych vždy odtajňoval zdroje, protože nikdy nevíte, jaké výhody tomuto "zdroji" z uveřejnění budou plynout...

0/0
5.9.2008 12:27

Atomas

Re: HLAVNĚ TO UKAZUJE PRÁCI ČESKÝCH MÉDIÍ

Váš titulek je zavádějící. Neukazuje to práci českých médií, ale PRÁCI ČESKÝCH POLITIKŮ. Tato investigativní žurnalistika probíhá v řádu několika měsíců a je jen dobře, že s ní u nás někdo začal. V tomto můžeme Jankovi Kroupovi jen poděkovatR^

0/0
5.9.2008 12:51

Fanatic.Dz

Re: Re: HLAVNĚ TO UKAZUJE PRÁCI ČESKÝCH MÉDIÍ

Konečně nějaký seriózní novinář. Zrodil se v líhni talentů TV NOVA při sepisování drbů do společenské rubriky "Kdo s kým". ;-D ;-D ;-D

0/0
5.9.2008 14:36

Rudolff

"Dalík fotky odmítnul.."

To je pro mě dobrá zpráva...že skutečných špiček se takovéto manýry netýkají (alespoň se neprokázaly)...

Beru to jako selhání jednoho mladého horlivce, který si z filmů a a bulvárních médií vytvořil špatnou představu o politice..

0/0
5.9.2008 12:14

Kocourek69

Re: "Dalík fotky odmítnul.."

;-D Naivko

0/0
5.9.2008 12:16

Rudolff

Re: Re: "Dalík fotky odmítnul.."

Až budu mít důkaz uvěřím. Nechci však přijímat cizí (mediální) optiku. Zatím to vidím tak.  Ty nebo poslanec Morava to vidíte jinak.;-)

0/0
5.9.2008 12:23

Kocourek69

Re: "Dalík fotky odmítnul.."

Kápové mají na špinavou práci najaté lidi. Ti chodník nešlapou. Pouze z koženého křesla tahají za nitky.

0/0
5.9.2008 12:18

a11

... protože už má jiné,

lepší. Naivko. Rv

0/0
5.9.2008 12:23

Rudolff

Re: ... protože už má jiné,

Máš stejný pohled na věc jako poslanec Morava;-). Takhle to tedy podle vás funguje...

0/0
5.9.2008 12:25

Mopr22

Re: "Dalík fotky odmítnul.."

Ne. Dalik neni blby a nebude se bavit s neoverenymi osobami. Premyslej.

0/0
5.9.2008 12:39

Glock každopádně bez -e

Re: Re: "Dalík fotky odmítnul.."

Ano, Morava je blbec ...

0/0
5.9.2008 13:08

EWCZ+

Re: "Dalík fotky odmítnul.."

Dalik neni blbec, jako mladej Morava. Asi pojal podezreni - vypadalo to moc jednoduse.

0/0
5.9.2008 21:47

Shob34

je to vsechno naprosta lez

Nema to vubec nic spolecneho s nejakym podsvetim nebo ODS. Sarada vytvorena novinari  a Tlustym, do ktere se jeden poslanec chytil. A ani se neprokazalo, proc to delal. Jestli s tim nechtel jit na policii nebo tak.

Dnes u me timhle skoncila a Tlusty se ukazal jako neskutecny  hajzl.

0/0
5.9.2008 12:02

Zloděj a lhář jako každý v ODS

Re: je to vsechno naprosta lez

shobe, shobe, kdyby si alespoň občas ukázal že jsi schopen kritiky ODS, ale ukazuješ to nejsi. Musím tě politovat, urážet tě nemá cenu.:-/

0/0
5.9.2008 12:08

231

Re: je to vsechno naprosta lez

Tlustý mě taky .ere, ale tímhle udělal kus záslužné práce. Od teďka si žádný poslnec nebude jist, zda kupuje pravý matriál, nebo je v pořadu skrtá kamera. To beru jako pozitivum.

0/0
5.9.2008 13:39

Euronymos

Re: Re: je to vsechno naprosta lez

Co to kecáš za kraviny ? Tlustý udělal nějakou záslužnou práci, tedy myslím zásluhy mimo jeho konta.

Vždyť je to akorát neschopný ekonom s malou inteligencí. A ještě k tomu strašně nesympatický člověk.

A to, že měl být v rukou "novináře" Dalíkovým likvidátorem přeci není záslužná práce.

Záslužná práce by byla, kdyby byl vynikajícím politikem pro lidi a ne neschopný politik jakým je.:-)

0/0
5.9.2008 17:22

Manstein

Neni to vsechno jen reklama

na to, jak Tlusty pozuje v bazenu ?  Jakou kosmetiku pouzil ?  Na jakem naradi cvici ?  Je opravdu tak neodolatelny, ze se na nej zenske v bazenu lepi ?

0/0
5.9.2008 11:54

doslokchybe

Chcete fotky Tlustého in flagranti? Politické vydírání v bod

Chcete fotky Tlustého in flagranti? Politické vydírání v bodech.Ne. Já nechci fotky tlustého, já chci hubeného! Podpis: buzík.

0/0
5.9.2008 11:50





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.