- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
na dálnici nedodržuje přiměřené odstupy. Asi těm blbům chybí představivost, co se stane, když ve 120 před nimi někdo začne brzdit. Že ta minimálně vteřina zpoždění jejich reakce znamená v této rychlosti cca 40 m, takže když ti idioti jedou 20 m za autem před nimi, tak prostě nemůžou nic udělat. Nemluvě o tom, že když jedou tak blízko, tak vůbec nemají šanci vidět, co se vpředu na silnici děje.
za posledních 10 let den,kdy na našich dálnicích nezavinil kamion dopravní nehodu???
Bude to bouračka oranžových komunistů...
chápu,že si chtějí vydělat,chápu,že je zaměstnavatel honí,moc toho nenaspí atd.,ale to si musí vyřešit sdružení dopravců.Chápu i o to,že je občas brzdí děda s hundrtkou,ale v první řadě se oni sami chovají jako dobytek a nemůžou čekat slušnost a ohleduplnost od druhých,když sami jezdí jako někteří zamindrákovaní brněnští řidiči MHD, tedy jako prasata...A na stav D1 ať se nevymlouvají,je fůra států,kde jsou silnice ještě horší,ale takový dobytek na nejezdí!
Protestni akce proti patecnimu zakazu jizdy kamionu jiz zacaly.
70% mají na svědomí kamiony.Havarka osobáku zacpe pruh na hodinu,kamion oba na 5.Pamatujete,když ještě kamioňáci byli právě ti,co jezdili nejlíp,chovali se slušně a pomohli?Před lety si kluk s čerstvýma papírama musel odlítat na Aviii pár let,pak na trambusa,tam pár let,než dostal Lízu a až mu bylo tak ke 40,dostal se na zahr. kamionku. Jasně,nechci tyto doby vracet zpět,ale dnes dostane papíry, kdo má do pr**le díru,kluci, co v civilu jezdí s osobákem 5m za tebou se tak chovají i s návěsem,arogancí si vynucují místo,předjíždějí,kde to nejde atd.V kombinaci s D1 je výsledek zaručen.Pomůže jen jediné.Trvalá přítomnost policajtů na D1,kde nebudou buzerovat za 140,ale okamžitě vytáhnou z auta parchanta,co s náklaďákem předjíždí,kde nemá a lepí se.Buď ihned zastřelit (stejně by se brzo zabil sám a ještě smetl dalších 5) nebo takový flastry,že by si to příště rozmyslel. Jezdím hodně venku, ale v Něm,Belg.atd.tolik havárek není.Proč si to ti hošíci nedovolí i tam?Jen strach z místní policie!
Někde jsem četl, že pohyb zboží po Evropě za jeden den je stejný jako po celém světě v roce tuším 1955. Nechápu proč převážíme mléko do Německa, kde z něj vyrobí jogurty a ty se převezou zpět do ČR, ze švédských surovin vyrobí zubní pastu ve Španělsku, kterou distribuují dále po evropě a takových věcí by člověk našel spousty.... Jestli není na čase trochu se zamyslet a vrátit zpět k podstatě věcí. Když bude na silnicích o 50 pct kamionů méně, klidně si zuby budu čistit fluorou....
ropa a hlavně potom nafta (zatížená nesmyslně nižší spotřební daní než např. benzin) jsou příliš levné na to, aby se náklady na dopravu nějak významně promítli do logistiky výroby jednotlivých koncernů. Až bude ropa za 500USD/barel a nafta za 5Euro/litr, pak se možná začne při plánování výroby přemýšlet i o nákladech na přepravu. Zatím je přeprava v ceně většiny materiálu a zboží marginální .....
na dálnici může předjíždět, pokud není zakázáno značkou. tak tu nepindejte "do pruhu kde nemá co dělat"...
souhlas, kamion dokonce podle jakési vyhlášky MUSÍ PŘEDJÍŽDĚT jiný kamion
a) zejména pokud je rychlost předjížděného kamionu v pravem pruhu o pět až deset kilometrů v hodině menší než předjíždějícího v levem pruhu.
b) předjížděný kamion je z jiného podstátu Evropské Unie a je nutno vyjadrit svoje sympatie ci asympatie.
c) osobní vozidla jedoucí v levém pruhu mají nepřiměřenou rychlost tudíž je nutno je mirne zpomalit a případně při nehodě je pak i na co se vymluvit.
d) předjíždějící kamion ma nainstalovany tkzv. kamionacky tuning tzn. chromovane tyce, michelin panacka a registracni znacku s krestnim jmenem ridice.
na ČT1 Pošťák vždycky zvoní dvakrát
na ČT2 Ze života zvířat
na Nově Tootsie
na Primě Sedmé nebe VII (19)
Tak na co to tipujete?
Psal do diskuze na iHned komentar o prospesnosti nakladni automobilove dopravy, o ekonomickych ztratach pri zakazu patecnich jizd a o tom, jak nejvice dopravnich nehod zpusobi ridici osobnich vozu a jak je rizeni kamionu bezpecne a ohleduplne.
Ostatni mu to nechteli verit a tak se nas-ral...
že pokud se tankodrom D1 nepředělá na dálnici D1, tak tam bude spousta bouraček furt.
myslíte-li kodrcku - D1, tak to už dávno není dálnice, silnice třetí třídy jsou bezpečnější..