Diskuze

Dálnici D1 na hodiny zastavila tragická nehoda kamionů

Na 163. kilometru dálnice D1 ve směru na Brno havarovaly kolem půl jedenácté tři kamiony. Při nehodě zemřel jeden člověk, další tři byli zraněni. Dálnice byla několik hodin neprůjezdná, po půl páté byla opět zprovozněna.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dr No

4. 9. 2008 21:07
Minimálně polovina řidičů

na dálnici nedodržuje přiměřené odstupy. Asi těm blbům chybí představivost, co se stane, když ve 120 před nimi někdo začne brzdit. Že ta minimálně vteřina zpoždění jejich reakce znamená v této rychlosti cca 40 m, takže když ti idioti jedou 20 m za autem před nimi, tak prostě nemůžou nic udělat. Nemluvě o tom, že když jedou tak blízko, tak vůbec nemají šanci vidět, co se vpředu na silnici děje.

0 0
možnosti
MM

slavek133

4. 9. 2008 17:20
byl

za posledních 10 let den,kdy na našich dálnicích nezavinil kamion dopravní nehodu???

0 0
možnosti
IN

Kleki Petra

4. 9. 2008 17:22
Re: byl

Jedině snad 29.2.2007.

0 0
možnosti
MM

Muslym

4. 9. 2008 15:59
Zase nic! Ale jednou mi to vyjde.

Bude to bouračka oranžových komunistů...

0 0
možnosti
PP

spartaman

5. 9. 2008 13:18
Re: Zase nic! Ale jednou mi to vyjde.

;-D;-D

0 0
možnosti
Z

z666

4. 9. 2008 13:48
Ale abych nekřivdil jen kamioňákům,

chápu,že si chtějí vydělat,chápu,že je zaměstnavatel honí,moc toho nenaspí atd.,ale to si musí vyřešit sdružení dopravců.Chápu i o to,že je občas brzdí děda s hundrtkou,ale v první řadě se oni sami chovají jako dobytek a nemůžou čekat slušnost a ohleduplnost od druhých,když sami jezdí jako někteří zamindrákovaní brněnští řidiči MHD, tedy jako prasata...A na stav D1 ať se nevymlouvají,je fůra států,kde jsou silnice ještě horší,ale takový dobytek na nejezdí!

0 0
možnosti
ML

Jerry Dammers

4. 9. 2008 15:24
Re: Ale abych nekřivdil jen kamioňákům,

R^

0 0
možnosti
MM

medved_cz

4. 9. 2008 13:47
Dopravci protestuji proti Bursikovi

Protestni akce proti patecnimu zakazu jizdy kamionu jiz zacaly.

0 0
možnosti
Z

z666

4. 9. 2008 13:37
A zase komiony...

70% mají na svědomí kamiony.Havarka osobáku zacpe pruh na hodinu,kamion oba na 5.Pamatujete,když ještě kamioňáci byli právě ti,co jezdili nejlíp,chovali se slušně a pomohli?Před lety si kluk s čerstvýma papírama musel odlítat na Aviii pár let,pak na trambusa,tam pár let,než dostal Lízu a až mu bylo tak ke 40,dostal se na zahr. kamionku. Jasně,nechci tyto doby vracet zpět,ale dnes dostane papíry, kdo má do pr**le díru,kluci, co v civilu jezdí s osobákem 5m za tebou se tak chovají i s návěsem,arogancí si vynucují místo,předjíždějí,kde to nejde atd.V kombinaci s D1 je výsledek zaručen.Pomůže jen jediné.Trvalá přítomnost policajtů na D1,kde nebudou buzerovat za 140,ale okamžitě vytáhnou z auta parchanta,co s náklaďákem předjíždí,kde nemá a lepí se.Buď ihned zastřelit (stejně by se brzo zabil sám a ještě smetl dalších 5) nebo takový flastry,že by si to příště rozmyslel. Jezdím hodně venku, ale v Něm,Belg.atd.tolik havárek není.Proč si to ti hošíci nedovolí i tam?Jen strach z místní policie!

0 0
možnosti
HD

Hlava dubová

4. 9. 2008 13:27
Pohyb zboží

Někde jsem četl, že pohyb zboží po Evropě za jeden den je stejný jako po celém světě v roce tuším 1955. Nechápu proč převážíme mléko do Německa, kde z něj vyrobí jogurty a ty se převezou zpět do ČR, ze švédských surovin vyrobí zubní pastu ve Španělsku, kterou distribuují dále po evropě a takových věcí by člověk našel spousty.... Jestli není na čase trochu se zamyslet a vrátit zpět k podstatě věcí. Když bude na silnicích o 50 pct kamionů méně, klidně si zuby budu čistit fluorou....

0 0
možnosti
RP

Performer

4. 9. 2008 13:45
Re: Pohyb zboží

ropa a hlavně potom nafta (zatížená nesmyslně nižší spotřební daní než např. benzin) jsou příliš levné na to, aby se náklady na dopravu nějak významně promítli do logistiky výroby jednotlivých koncernů. Až bude ropa za 500USD/barel a nafta za 5Euro/litr, pak se možná začne při plánování výroby přemýšlet i o nákladech na přepravu. Zatím je přeprava v ceně většiny materiálu a zboží marginální .....

0 0
možnosti
JD

icmek

4. 9. 2008 13:17
kamion

na dálnici může předjíždět, pokud není zakázáno značkou. tak tu nepindejte "do pruhu kde nemá co dělat"...

0 0
možnosti
JS

Jirka S

4. 9. 2008 13:37
Re: kamion

souhlas, kamion dokonce podle jakési vyhlášky MUSÍ PŘEDJÍŽDĚT jiný kamion

a) zejména pokud je rychlost předjížděného kamionu v pravem pruhu o pět až deset kilometrů v hodině menší než předjíždějícího v levem pruhu.

b) předjížděný kamion je z jiného podstátu Evropské Unie a je nutno vyjadrit svoje sympatie ci asympatie. 

c) osobní vozidla jedoucí v levém pruhu mají nepřiměřenou rychlost tudíž je nutno je mirne zpomalit a případně při nehodě je pak i na co se vymluvit.

d) předjíždějící kamion ma nainstalovany tkzv. kamionacky tuning tzn. chromovane tyce, michelin panacka a registracni znacku s krestnim jmenem ridice.

0 0
možnosti
AS

epox9nda3

4. 9. 2008 13:01
Tak kolem půl jedenácté

na ČT1 Pošťák vždycky zvoní dvakrát

na ČT2 Ze života zvířat

na Nově Tootsie

na Primě Sedmé nebe VII (19)

Tak na co to tipujete?

0 0
možnosti
MM

medved_cz

4. 9. 2008 13:49
Re: Tak kolem půl jedenácté

Psal do diskuze na iHned komentar o prospesnosti nakladni automobilove dopravy, o ekonomickych ztratach pri zakazu patecnich jizd a o tom, jak nejvice dopravnich nehod zpusobi ridici osobnich vozu a jak je rizeni kamionu bezpecne a ohleduplne.

Ostatni mu to nechteli verit a tak se nas-ral...

0 0
možnosti
MU

Mak1

4. 9. 2008 12:42
Problém vidím v tom,

že pokud se tankodrom D1 nepředělá na dálnici D1, tak tam bude spousta bouraček furt.

0 0
možnosti
HH

metalovy duchodce

4. 9. 2008 12:45
Re: Problém vidím v tom,

myslíte-li kodrcku - D1, tak to už dávno není dálnice, silnice třetí třídy jsou bezpečnější..

0 0
možnosti