Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dálnici D1 na hodiny zastavila tragická nehoda kamionů

Na 163. kilometru dálnice D1 ve směru na Brno havarovaly kolem půl jedenácté tři kamiony. Při nehodě zemřel jeden člověk, další tři byli zraněni. Dálnice byla několik hodin neprůjezdná, po půl páté byla opět zprovozněna.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dr No

Minimálně polovina řidičů

na dálnici nedodržuje přiměřené odstupy. Asi těm blbům chybí představivost, co se stane, když ve 120 před nimi někdo začne brzdit. Že ta minimálně vteřina zpoždění jejich reakce znamená v této rychlosti cca 40 m, takže když ti idioti jedou 20 m za autem před nimi, tak prostě nemůžou nic udělat. Nemluvě o tom, že když jedou tak blízko, tak vůbec nemají šanci vidět, co se vpředu na silnici děje.

0/0
4.9.2008 21:07

slavek133

byl

za posledních 10 let den,kdy na našich dálnicích nezavinil kamion dopravní nehodu???

0/0
4.9.2008 17:20

Kleki Petra

Re: byl

Jedině snad 29.2.2007.

0/0
4.9.2008 17:22

Bohouš111

Re: byl

Podívejte se všichni jednou na statistiky dopravních nehod a potom můžete blekotat o tom kolik nehod zavinily kamiony,a když říkám kamion,tak myslím čtyřicetitunovou soupravu a ne nějakou avii nebo tatru s pískem.

0/0
4.9.2008 17:26

Kleki Petra

Re: Re: byl

Ptal se na něco takového? Dotaz zněl jasně.

0/0
4.9.2008 17:29

Muslym

Zase nic! Ale jednou mi to vyjde.

Bude to bouračka oranžových komunistů...

0/0
4.9.2008 15:59

spartaman

Re: Zase nic! Ale jednou mi to vyjde.

;-D;-D

0/0
5.9.2008 13:18

z666

Ale abych nekřivdil jen kamioňákům,

chápu,že si chtějí vydělat,chápu,že je zaměstnavatel honí,moc toho nenaspí atd.,ale to si musí vyřešit sdružení dopravců.Chápu i o to,že je občas brzdí děda s hundrtkou,ale v první řadě se oni sami chovají jako dobytek a nemůžou čekat slušnost a ohleduplnost od druhých,když sami jezdí jako někteří zamindrákovaní brněnští řidiči MHD, tedy jako prasata...A na stav D1 ať se nevymlouvají,je fůra států,kde jsou silnice ještě horší,ale takový dobytek na nejezdí!

0/0
4.9.2008 13:48

Jerry Dammers

Re: Ale abych nekřivdil jen kamioňákům,

R^

0/0
4.9.2008 15:24

medved_cz

Dopravci protestuji proti Bursikovi

Protestni akce proti patecnimu zakazu jizdy kamionu jiz zacaly.

0/0
4.9.2008 13:47

z666

A zase komiony...

70% mají na svědomí kamiony.Havarka osobáku zacpe pruh na hodinu,kamion oba na 5.Pamatujete,když ještě kamioňáci byli právě ti,co jezdili nejlíp,chovali se slušně a pomohli?Před lety si kluk s čerstvýma papírama musel odlítat na Aviii pár let,pak na trambusa,tam pár let,než dostal Lízu a až mu bylo tak ke 40,dostal se na zahr. kamionku. Jasně,nechci tyto doby vracet zpět,ale dnes dostane papíry, kdo má do pr**le díru,kluci, co v civilu jezdí s osobákem 5m za tebou se tak chovají i s návěsem,arogancí si vynucují místo,předjíždějí,kde to nejde atd.V kombinaci s D1 je výsledek zaručen.Pomůže jen jediné.Trvalá přítomnost policajtů na D1,kde nebudou buzerovat za 140,ale okamžitě vytáhnou z auta parchanta,co s náklaďákem předjíždí,kde nemá a lepí se.Buď ihned zastřelit (stejně by se brzo zabil sám a ještě smetl dalších 5) nebo takový flastry,že by si to příště rozmyslel. Jezdím hodně venku, ale v Něm,Belg.atd.tolik havárek není.Proč si to ti hošíci nedovolí i tam?Jen strach z místní policie!

0/0
4.9.2008 13:37

Hlava dubová

Pohyb zboží

Někde jsem četl, že pohyb zboží po Evropě za jeden den je stejný jako po celém světě v roce tuším 1955. Nechápu proč převážíme mléko do Německa, kde z něj vyrobí jogurty a ty se převezou zpět do ČR, ze švédských surovin vyrobí zubní pastu ve Španělsku, kterou distribuují dále po evropě a takových věcí by člověk našel spousty.... Jestli není na čase trochu se zamyslet a vrátit zpět k podstatě věcí. Když bude na silnicích o 50 pct kamionů méně, klidně si zuby budu čistit fluorou....

0/0
4.9.2008 13:27

Performer

Re: Pohyb zboží

ropa a hlavně potom nafta (zatížená nesmyslně nižší spotřební daní než např. benzin) jsou příliš levné na to, aby se náklady na dopravu nějak významně promítli do logistiky výroby jednotlivých koncernů. Až bude ropa za 500USD/barel a nafta za 5Euro/litr, pak se možná začne při plánování výroby přemýšlet i o nákladech na přepravu. Zatím je přeprava v ceně většiny materiálu a zboží marginální .....

0/0
4.9.2008 13:45

Performer

Re: Re: Pohyb zboží

omluovám se za hrubky

0/0
4.9.2008 13:46

icmek

kamion

na dálnici může předjíždět, pokud není zakázáno značkou. tak tu nepindejte "do pruhu kde nemá co dělat"...

0/0
4.9.2008 13:17

Jirka S

Re: kamion

souhlas, kamion dokonce podle jakési vyhlášky MUSÍ PŘEDJÍŽDĚT jiný kamion

a) zejména pokud je rychlost předjížděného kamionu v pravem pruhu o pět až deset kilometrů v hodině menší než předjíždějícího v levem pruhu.

b) předjížděný kamion je z jiného podstátu Evropské Unie a je nutno vyjadrit svoje sympatie ci asympatie. 

c) osobní vozidla jedoucí v levém pruhu mají nepřiměřenou rychlost tudíž je nutno je mirne zpomalit a případně při nehodě je pak i na co se vymluvit.

d) předjíždějící kamion ma nainstalovany tkzv. kamionacky tuning tzn. chromovane tyce, michelin panacka a registracni znacku s krestnim jmenem ridice.

0/0
4.9.2008 13:37

spartaman

Re: Re: kamion

;-DR^

0/0
5.9.2008 13:16

epox9nda3

Tak kolem půl jedenácté

na ČT1 Pošťák vždycky zvoní dvakrát

na ČT2 Ze života zvířat

na Nově Tootsie

na Primě Sedmé nebe VII (19)

Tak na co to tipujete?

0/0
4.9.2008 13:01

medved_cz

Re: Tak kolem půl jedenácté

Psal do diskuze na iHned komentar o prospesnosti nakladni automobilove dopravy, o ekonomickych ztratach pri zakazu patecnich jizd a o tom, jak nejvice dopravnich nehod zpusobi ridici osobnich vozu a jak je rizeni kamionu bezpecne a ohleduplne.

Ostatni mu to nechteli verit a tak se nas-ral...

0/0
4.9.2008 13:49

Mak1

Problém vidím v tom,

že pokud se tankodrom D1 nepředělá na dálnici D1, tak tam bude spousta bouraček furt.

0/0
4.9.2008 12:42

metalovy duchodce

Re: Problém vidím v tom,

myslíte-li kodrcku - D1, tak to už dávno není dálnice, silnice třetí třídy jsou bezpečnější..

0/0
4.9.2008 12:45

joscer

Re: Problém vidím v tom,

Je třeba to napsat přesněji:

Dokud ŘIDIČI NEBUDOU RESPEKTOVAT stav D1 takový jaký je (a podle toho jezdit), tak tam bude spousta bouraček furt.

0/0
4.9.2008 12:59

Mak1

Re: Re: Problém vidím v tom,

No - myslím, že přesnější by bylo : Dokud vláda nenechá opravit a zmodernizovat D1, tak tam bude spousta bouraček furt

0/0
4.9.2008 13:10

icmek

Re: Re: Re: Problém vidím v tom,

dobře, na vině ale není silnice, nýbrž řidič.

0/0
4.9.2008 13:16

joscer

Re: Re: Re: Problém vidím v tom,

Ale pořád to zůstává na řidičích. Žádná vláda to nezlepší jakoby mávnutím kouzelným proutkem. Socani na to měli 8 let a co udělali?

0/0
4.9.2008 13:19

Mak1

Re: Re: Re: Re: Problém vidím v tom,

Socani neudělali vůbec nic. Smutné je, že ODS jde zatím v jejich stopách ....

0/0
4.9.2008 13:21

joscer

Re: Re: Re: Re: Re: Problém vidím v tom,

No ano, ODS dala do infrastruktury za dva roky dvojnásobek toho, co socani za 4 roky. jenže infrastruktura není jen D1, to si ale někteří nechtějí uvědomit. A pak pohledem na D1 prostě vidí, že se nic neudělalo.

0/0
4.9.2008 13:50

Pan Navratil

Re: Problém vidím v tom,

To je blbost, D1 je srovnatelná s některými německými "dálnicemi," jenom tam se asi s řidiči - prasátky tak nemažou.

0/0
4.9.2008 13:53

Mak1

Re: Re: Problém vidím v tom,

No to je sice možné, ale u nás je D1 nejdůležitější dálnicí - a pochybuju že v tomto stavu jsou nejdůležitější německé dálnice ...

0/0
4.9.2008 14:32

Dr No

Re: Problém vidím v tom,

To se hodně pletete - pokud tam bude lepší povrch, tak tam blbci budou jezdit ještě rychleji a bouraček jenom přibude - a s podstatně horšími následky.

0/0
4.9.2008 21:11

Mak1

Re: Re: Problém vidím v tom,

Myslím, že to vidíte moc černě - na plzeňské dálnici lepší povrch je a nemyslím si, že by tam bylo víc bouraček než na D1 :-)

0/0
5.9.2008 7:46

tom206

ČESMAD

česmad by měl svolat krizový štáb.....

0/0
4.9.2008 11:44

millo11

kamiony

já bych jim zakázal jezdit celý rok, lítají jak hovada a pak to takhle dopadá

0/0
4.9.2008 11:28

icmek

Re: kamiony

utrh jsi řetěz, zrádče.

0/0
4.9.2008 11:39

millo11

Re: Re: kamiony

...FAKT?

0/0
4.9.2008 11:41

icmek

Re: Re: Re: kamiony

;-DR^

0/0
4.9.2008 11:42

Bandit_R6

Re: kamiony

Co trháš partu! ;-(

0/0
4.9.2008 11:47

icmek

Re: Re: kamiony

a to to začalo bejt tak pěkný..takový tapetózní :D

0/0
4.9.2008 11:59

icmek

Re: kamiony

aby z toho ale nakonec nevylezlo, ze to zavinil osobak;)R^

0/0
4.9.2008 11:59

Copr

Re: Re: kamiony

Určitě, vždyť kamiony jezdí slušně a ohleduplně neboť jejich řidiči si plně uvědomují, co by mohli spůsobit R^ Řezat každého, kdo vjede do pruhu, kde nemá co dělat

0/0
4.9.2008 12:21

icmek

Re: Re: Re: kamiony

Určitě, vždyť osobáci jezdí slušně a ohleduplně neboť jejich řidiči si plně uvědomují, co by mohli spůsobit R^ 

kromě toho... kamion do středního pruhu podle zákona tam, kde je dovoleno, může. nesmí předjíždět pouze v případě, že by výrazně omezil ostatní řidiče jedoucí za ním - a teď je na snadě, co znamená "výrazně omezit" :)))

0/0
4.9.2008 13:15

leather-man

Re: kamiony

Ano. A v Lídlu pak budeš mít prázdné regály, na které budeš koukat jak jelito a divit se proč.

0/0
4.9.2008 12:24

metalovy duchodce

Re: kamiony

možná by se měl obnovit zákaz předjíždění pro kamiony a bylo by bezpečněji ? Stále mám dojem, že k těm nehodám dochází právě ve chvíli, kdy se jeden přetížený kamion, pokouší předejt druhý, rozdílem rychlosti cca 5km/h.

0/0
4.9.2008 12:48

Dr.Akula

Re: Re: kamiony

Pokud v tom okamžiku zezadu přilítne někdo s rozdílem rychlosti 80 km/h, tak určitě.

0/0
4.9.2008 12:57

spartaman

NE...

... FAKT?

0/0
4.9.2008 11:19

Pan Navratil

NE...

...FAKT?

0/0
4.9.2008 11:16

icmek

NE...

...FAKT ?

0/0
4.9.2008 11:12

Bandit_R6

NE...

...FAKT?

0/0
4.9.2008 11:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.