Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bič na kamiony, který nic nevyřeší

Vláda se pod zeleným tlakem odhodlala popřít zákon zachování hmoty a rozšířila omezení pro jízdu kamionů. Ano, víkendový provoz na silnicích a dálnicích je v Česku velmi silný a od časného jara do pozdního podzimu i plný svátečních řidičů cestujících na chalupy a zpět.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

milos

a jeste budou SPECHAT

A jeste pojedou jak prasata, aby stihli co nejvic.

0/0
22.9.2008 19:30

Jirmat

páté přes deváté

čtu diskusi a nestačím se divit. Tento národ si vládu Topolánka nebo Paroubka opravdu zaslouží. Tedy ti kteří tu diskutují rozhodně.;-D

0/0
9.9.2008 15:17

navigator

Bič na kamiony ....

Dobrý den. Paní a pánové diskutéři. Kroťte, prosím, své emoce. Je přeci nad slunce jasnější, že jde pouze o předvolební trik, který nebude nikdy realizován.

0/0
4.9.2008 18:25

chroustík

Vážený pane šéfredaktore Párale,

nesmyslům o kapacitě železnic, které jste napsal, věříte snad jen Vy sám. Obávám se, že vlakem jste jel tak možná s dědečkem na výlet, když jste za sebou tahal dřevěného kačera. Vysedněte ze svého služebního automobilu a jděte se podívat na nádraží, zejména v noci a zjistíte, že vlaková cesta má kapacitu, o které se Vám ani nezdá. Jiným problémem je ovšem skutečnost, že většina nově postavených firem na "zelené louce" nemá a) sklady, b) vlečky. Pokud si obojí postaví, problémy jsou vyřešeny. Ale proč by stavěli, když můžou víkend, nevíkend otravovat lidem život provozem kamionů. Až se jednou vzbudí polocie a udělá pár důsledných kontrol na dodržování pracovního režimu řidičů a přetěžování kamionů s tím, že se bude odstavovat, řada továren bude plakat.

0/0
4.9.2008 13:38

gogol_jl

Jeden JEDINY dotaz

Proc je takova boure, kdyz zakaz v podobnem intervalu ma vetsina zemi EU a  CR je se soucasnym omezenim vyjimkou ?

?

0/0
4.9.2008 11:43

Helena1

Nesmyslný čas zákazu

Podle mých zkušeností je špička v pátek v naprosto jiný čas.

0/0
4.9.2008 10:05

ix.

Re: Nesmyslný čas zákazu

míváte ji až k večeru?....;-)

0/0
4.9.2008 10:10

weneto

Re: Nesmyslný čas zákazu

Souhlasím, také ji mívám až o sobotním ránu;-)

0/0
4.9.2008 10:27

kbra

Nafta

Asi je nafta levná

učili mě , že železnice potřebuje na dopravu méně energie ,a hle kamiony jsou i na okresních silnicí kde v zatáčkách zaberou celou silnici

když ještě nejezdily nebyly na silnicí koleje

a ten poplatek z kamionů určitě nestačí na obnuvu silnic a dálnic všichni dotujeme kaminovou dopravu asi se nám líbí a máme ji rádi

kb

0/0
4.9.2008 8:22

ix.

lobbing česmadu.....nic jiného...

...alternativní přeprava po železnici je méně pohodlná, proto méně využívaná. Až budou kamery sledovat rychlost kamionů, až budou důsledně postihováni lempli, kteří se v nudě navzájem předjíždějí, až se omezí provoz kamionů jen na vymezené jízdí pruhy, pak se najednou zjistí, že železnice není až tak špatné řešení.

0/0
4.9.2008 7:05

mrozu

Co to je za blábol?

Omezení je dělané pro to, aby kamiony nejezdily ve špičce okolo víkendu, kdy je na silnicích víc aut a je tedy větší riziko dopravních nehod a ohrožení životů. Co to má proboha společného s objemem převezeného nákladu? Prostě to převezou jindy, nevidím v tom problém.

Konečně něco rozumnýho vypadlo z těch makovců ve vládě. Něco, co vyzdvihuje zdravý rozum a bezpečnost nad peníze nenažraných dopravců.

0/0
4.9.2008 2:01

wolfík

Re: Co to je za blábol?

Přečti si to ještě jednou.;-€

0/0
4.9.2008 10:40

Greybeard+

Dana Kuchtová, vypravěčka bájí a pověstí o jaderné energetic

;-D;-D;-DR^

0/0
4.9.2008 1:29

Dr. Fe1

Zákaz měl být mnohem delší ...

.... než pouhé 3 hodiny v pátek. A kydy o nebohých majitelích přepravních firem mě opravdu nedojímají. Dopravu je potřeba zdražit vysokým mýtným a poplatky, tak aby se nevyplatilo nesmyslně převážet zboží, z jednoho konce Evropy na druhý, když toto zboží je dostupné i od místních výrobců.

0/0
4.9.2008 1:11

valášek

Re: Zákaz měl být mnohem delší ...

od místních si to kup 3 x dražší a budeš OK!  Barane.  Toto je totální nepochopení  problematiky, protože populistický stébla se chystající zákaz přinese jen zvýšení cen. Tak díky barane a bývalý (doufám) ministře.

0/0
4.9.2008 1:20

Pan Navratil

Re: Re: Zákaz měl být mnohem delší ...

Víte co? Klidně zaplatím 3x vyšší cenu výměnou za čistější vzduch, nezničené cesty, méně mrtvých, zaměstnané sousedy a nižší výdaje na podporách v nezaměstnanosti.:-P

0/0
4.9.2008 9:04

Dr.Akula

Re: Re: Re: Zákaz měl být mnohem delší ...

3x vyšší za co? Ono nejde jenom o francouzské jogurty jak níže mektá weneto, ale taky o stavební materiál a o subdodávky do výroby kde je každá hodina drahá.

Jestli vy chcete snížit svoji životní úroveň, budiž, já ne.

0/0
4.9.2008 11:06

chroustík

Re: Re: Re: Re: Zákaz měl být mnohem delší ...

Stavební materiál jde vozit po železnici, subdodávky do výroby taky, ovšem chce to vlečky, že ?

0/0
4.9.2008 13:40

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: Zákaz měl být mnohem delší ...

Jasně, ono je logické vozit cihly odsud do Polska a sem z Anglie. Boha jeho.

0/0
4.9.2008 13:45

weneto

Re: Re: Zákaz měl být mnohem delší ...

Rád si připlatím - nemusím mít francouzský jogurt ve kterém není stejně jako v českém stopa po mléku.

Jinak pro mne je důležitější čas než peníze, tudíž zdražení kterým straší lobby dopravců a které niikdy nepřijde (oni se s tím nějak poperou - konkurence je silná ) je pro mne mnohem přijatelnější než stát pravidelně v zácpě

0/0
4.9.2008 10:30

Dr.Akula

Re: Zákaz měl být mnohem delší ...

Vy si můžete podat ruku s Kuchtovou dutá hlavo. (valáškovi se omlouvám na něj to není)

0/0
4.9.2008 7:30

dedko

Re: Zákaz měl být mnohem delší ...

Celý týden, 24 hodin denně! ;-D;-D;-D

0/0
4.9.2008 14:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.